Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » The Meadow 15. kapitola

kris


The Meadow 15. kapitolaŽe by Bellu chroustalo podezření? Naše Bella v tomhle díle okusí, co je to pořádný šok. A taky děs, když potká Alice. Už víte, co naznačuji?

Holky ze mě nakonec vyždímaly všechny podrobnosti a já si připadala jako zločinec při výslechu. Vaše první rande? Kdy tě poprvé políbil? Jaké to bylo? Bla bla bla… Bylo to neskutečné. A navíc ještě ta poslední otázka. „Proč jsou tak izolovaní od ostatních?“ Bum. Moje podvědomí zapracovalo a já včera nemohla usnout…

***

Byla sobota ráno a mně celý den něco vrtalo hlavou. Edward, Alice, Jasper, Rosalie, Emmett, rodiče Cullenovi…

„Ne, tohle už nevydržím,“ zašeptala jsem si potichu pro sebe a už jsem utíkala ke svému počítači.

Nebyl nijak nový, ale starý také nebyl. Něco mezi tím. Zapnula jsem ho a vzala si blok s tužkou. To bude dlouhý seznam. Dobře… Začala jsem psát.

  • Nadlidsky krásní
  • Uzavření před světem
  • Mění se jim barva očí ze zlaté na černou
  • Vyhýbali se slunci
  • Mají sklony k brutálnosti
  • Mají ladné, rychlé a hbité pohyby
  • Nikdo z jejich rodiny nikdy nejedl – alespoň ne přede mnou
  • Až moc velká síla – odnést člověka není normální
  • Ze všech vyzařuje podivná temnota a tajemství
  • Mají bledou kůži
  • Mají nezvyklé charisma
  • Můj sen o tom, že vypadám jako Cullenová
  • Alice věděla, co se děje příliš daleko od ní – měla přespříliš dokonalý sluch
  • Edward ví věci, kteří by normální lidé nevěděli – ví, že nikoho nepomlouvám
  • Edward má deníky se starými roky
  • Všichni se chovají, jako kdyby nežili v 21. století
  • Edward neměl postel
  • Alice nemohla vědět o tom, že mě Edward políbil, když byla celou dobu na toaletách

A to jsem možná ještě na něco zapomněla… Čím tedy začnu?  Co třeba ty oči… Ty uhrančivé zlaté oči… podívala jsem se na klávesnici a začala psát. Zlaté oči. Nic zajímavého. Žluté oči. To už je něco jiného. Krokodýl, kočka, tygr… A vlk. Vlk… Mystické zvíře… Vlkodlak… Postrach všech lidí. Ne, oni nejsou vlkodlaci. Vlkodlaci se neskrývali před sluncem. A neměli bledou kůži…

Zalapala jsem po dechu a spadla ze židle. To… ne. Můj první kluk nemůže být… A celá jeho rodina. Panebože! On je… On je…! Ne, to není pravda. To nemůže být pravda. Vyhoupla jsem se zpátky k počítači a už ťukala nové slovo. Našlo mi to spoustu věcí, ale všechny měly společné body. Démonická bytost, která zůstává při životě díky krvi. Vychází jen v noci, přes den spí. Sakra. Do háje. Můj přítel je upír. Papír s poznámky jsem roztrhala a vyhodila a počítač? Ten jsem vypnula jediným stiskem tlačítka…

Vzala jsem si bundu a běžela tak známým směrem. Když člověk ví, kudy se má jít, tak jde všechno snadno. Jenže tentokrát jsem zabloudila. Nedávala jsem pozor. A tentokrát tu nebyl nikdo, kdo by mě zachránil. Nikdo, kdo by mě odnesl v náručí. Nikdo, kdo by…

„Bello?“ ozval se zvonivý hlásek blízko mě. Zmateně jsem se otočila a uviděla Alice. Ze všech osob tu byla zrovna Alice. Cullenová. Nevěděla jsem, co říct, a tak to Alice vyřešila za mě. „Tady to není zrovna bezpečné.“

„Proč?“ zeptala jsem se nervózně.

„Bývá tu spousta medvědů.“

„A co tu tedy děláš ty?“

„Já? Já stopuji nějakého zbloudilce, který nejspíš nemá rozum a leze přímo grizzlyům do rány,“ zasmála se. „Pojď, prosím tě. Zavedu tě domů.“

Ráda bych ji odmítla, ale neměla jsem na vybranou. Hezké… Jdu sama s upírkou v temném lese, kde už pomalu nevidím ani krok. Kruci… když jsem odcházela, tak bylo poledne. Proč se tu už stmívá…? Raději jsem se soustředila na své kroky, protože jsem nechtěla upadnout. Najednou jsem byla nějaká nemotorná a jako by z gumy. Nemohla jsem z Alice spustit oči, a tak nebylo divu, když jsem zakopla a spadla na jeden kmen stromu. Nic se mi naštěstí nestalo a Alice se začala smát.

„Dívej se na cestu, ty nešiko. Pojď,“ řekla a chytila mě za ruku. Jako obvykle byla ledová a tvrdá na dotek. A taky mě vytáhla na nohy.

„Díky,“ zamumlala jsem a mlčky se začala čistit od mechu, který se mi přitiskl na oblečení.

„Nemáš zač, Bello,“ odpověděla mi a najednou byla pryč. Rozhlédla jsem se okolo, ale nikde jsem ji neviděla.

Naštěstí jsem ale uviděla svůj dům. Úlevou jsem si oddychla a běžela domů. Zamkla jsem za sebou a už si to štrádovala nahoru po schodech. Rodiče byli spolu v ložnici a o něčem mluvili, takže jsem nepozorovaně proklouzla do svého pokoje. Z minulého poslouchání za dveřmi jsem se už poučila… Ne, teď na to nebudu myslet.

Vzala jsem si toaletní taštičku a šla se osprchovat. Vydrhla jsem se od hlavy až k patě, umyla si vlasy, oholila si nohy i podpaží, protože to už vážně potřebovaly a já nevím co všechno. Konec konců… Zítra se musím líbit, ne? Najednou to ve mně hrklo a já málem spadla na zem i s kartáčkem v puse. Já budu muset nakráčet do domu plného… Sakra!

Kdyby mi ale chtěli ublížit, tak už to udělali, ne? Jenže, co když je za tím víc…? Co když jsem předurčena na nějaký rituál…? Kdy je úplněk? Sakra, sakra, sakra! Tohle nezvládnu. Nezvládnu se tvářit jako by nic. Všechno Edwardovi hned na začátku pěkně povím… A on mě za to uškrtí, hodí do řeky a nikdo mě už nenajde… Proč musím mít tak bujnou fantazii? Nejradši bych vzala nohy na ramena. Jenže, co když tohle nechci? Co když… ho vážně miluji. A je to tady. Jsem v průšvihu. Já se zamilovala do upíra. Teď ještě co s tím mám dělat? Jít s ním na tu večeři nebo se zamknout, překonat svůj smutek a nikdy se s ním už nesetkat o samotě…?

Všechno jsem v koupelně uklidila, zavřela za sebou dveře a v županu si to kráčela k posteli. Má toaletní taštička skončila na nočním stolku a já povalená na měkké matraci. Dívala jsem se na strop, kde jsem objevila jednu prasklinku. Vedla z rohu až doprostřed. Už nám praská omítka… Zprudka jsem vydechla a došla k závratnému rozhodnutí, které by mohl vykonat jedině takový blázen, jakým jsem byla já. Plácla jsem se do čela a snažila se to sama sobě rozmluvit, ale nešlo to. Zítra mu nic neřeknu. Řeknu to až při večeři…


Zabijte mě, uškrťte mě a nacpěte do sudu. Vím, že vás pořád trápím a štve mě, že jsem děsně nestabilní oporný bod pro The Meadow. Momentálně pracuji ještě na něčem jiném, co není o Twilight, tak jenom doufám, že mi dáte chuť psát další kapitoly, protože, zlatíčka, ta příští je poslední, co je napsaná.

P.S.: Poděkujte Marcelce za to, že mi připomněla, že stále čekáte. ;)


Kapitola 14. x Kapitola 16.


Shrnutí


 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The Meadow 15. kapitola:

 1
5. Zuzika
11.11.2013 [0:11]

Bude ďalšia kapitola???????
Pretože ja by som chcela vediet ako to dopadne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.11.2011 [22:12]

FaireA co ty její vize? Objeví se? Emoticon Emoticon
Doufám v brzké (případně pouze další) pokračování. Emoticon

16.11.2011 [15:51]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.11.2011 [12:29]

dcvstwilightPři večeři? To mi nepřijde jako dobrý nápad a popravdě... Věří, abych pravdu řekla, tohle se mi moc nelíbilo. Ten začátek byl dost hustě zrychlenej, jendou byla klidná a při dalším slově už šílela z upíra... a pak ke konci to bylo vončo. Emoticon

1. marcela
16.11.2011 [11:33]

Hurá,hurá,hurá.....Já věděla,že se dočkám. EmoticonNeuteče mu viď?? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!