Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » The Best Friend or Grande Puss? - 1. kapitola

Soutěž - Twilight kresba - Rosali Hale by Dominicckaa


The Best Friend or Grande Puss? - 1. kapitolaNová pokračovací povídka. Nový začátek, nový nápad, nová nervozita... Všechno je tu nové! A navíc myslím, že tahle se mi opravdu povedla. No posuďte sami. Přeju pěkné počtení a na závěr bych vás jako vždy, chtěla požádat o komentář. Děkuji. Avalone

První školní den a příjezd nových studentů…



Ahoj, jsem Bella Swanová, je mi sedmnáct a bydlím ve Forks se svou mámou René, která je doktorka v místní nemocnici, občasně s námi bydlí i můj táta Charlie, ten je novinář. Dříve jsme bydleli v New Yorku, ale máma chtěla do malého města, táta nechtěl opustit svou milovanou a dost výnosnou práci v New York Times, a tak tam často jezdí. Když je tady tak se často zavírá do své pracovny. Ale když už vyjde ven, tak to vážně stojí za to, lepší rodiče bych si snad ani nemohla přát.

Ale neříkejte jim to, aby mi nezpychli.

Bydlíme za Forks, v lesích, v krásné vile. Táta i máma vydělávají dost peněz, takže si to tady můžeme dovolit. Miluju to tady, občas se mi sice zasteskne po světlech velkoměsta, ale dá se to překonat. Miluju okolní přírodu, i když pravdou je, že za poslední rok jsem se do ní moc nepodívala.

A proč vlastně? Fajn, řeknu vám to. Protože patřím do místní partičky velice oblíbených holek. Říkají si Ti6ers. A proč zrovna takhle? Jelikož tygři jsou kočkovité šelmy a podle jejich zákonů (hloupé holčičí zákony) jich smí být pouze 6. Ano, správně, já jsem ta 6. ta poslední.

A jelikož spolu trávíme dost času, téměř od rána do večera nemám čas jít na obhlídku zdejších lesů.

Dnes ráno jsem vstala už v 6. Provedla ranní hygienu. Oblékla se do „stejnokroje“ Ti6ers, zásadně nesnídám (partička má hodně zásad a tohle je jedna z nich), takže jsem mohla vyrazit. Každý den se pro mě stavuje Tracy (ta hlavní v oné partičce). Dnes jsme si pospíšily, abychom byly ve škole o něco dříve. Mají totiž dorazit noví studenti. Jedna celá rodinka. A potom ještě nějaká holka, dcera místního náčelníka policie…

Bude to zajímavé, alespoň myslím, tohle je malé město, takže zpráva o nových přírostcích na naši střední, vyvolala velký rozruch.

Samozřejmě jsme tam podle Tracy musely být první, aby ti noví měli tu výsadu poznat nás a doprovodit nás na úvodní hodinu angličtiny.

Ano, byly jsme tu první, pak dorazily ostatní holky, nudu moc nezažívám a tohle bylo opravdu skvělé téma, dohadovaly jsme se o tom, kolik jich asi bude, jak budou vypadat, jestli budou jako my (vrchní třída) nebo jako ti ostatní. Někdy mě sice zaráží chování ostatních holek, ale nechci přijít o jejich „přátelství“, no raději to nazveme náklonnost.

Jako první dorazila ta holka. Přijela v takovém starším autě, myslím, že to byl nějaký druh Mazdy, ale ruku do ohně bych za to nedala. Už když vystupovala, bylo jasné, že tahle holka je jako my. Jednoznačně na ní byl vidět čas, který strávila před zrcadlem. Vypadala obyčejně, přesto hezky.(No, obyčejně na naše poměry!) Neomylně zamířila k nám, asi má velkou kuráž, já bych to asi nedala, to fakt ne.

„Ahoj, jsem Jane Greenová, jsem tu nová, mohla bych se k vám přidat? Neznám to tu.“ Prohlásila neochvějně. Na první pohled se Tracy zalíbila: „Ale jistě, jen ještě čekáme na další nové spolužáky.“ Dále se rozběhla živá debata o Cullenových. Jako bychom ji znaly léta, a ne jen 5 minut. Každá dala k dobru nějaký drb, který jsme sehnaly. Tracy jako vždy vedla, její máma je jí hodně podobná, chce ze sebe udělat Tracyinu starší sestru, ale pochybuju, že se jí to povede. A navíc je to snad ta největší drbna v tomhle městě. Jestli chcete něco zjistit, paní Newtonová to ví. Opravdu si před ní musíte dávat pozor na pusu. „Všichni jsou adoptovaní, je jich 5, tři kluci a dvě holky.“ Já věděla jen to, že jejich otec je lékař. Bude pracovat s mámou.

Všechny naše dohady ukončil jejich příjezd. To ticho, které nastalo, bylo neuvěřitelné, takové ticho nenastalo od zjištění, že hnědé vlasy vycházejí z módy. V tu chvíli bych dokázala říct, co všechno se lidem honí v hlavě. Sama jsem měla co dělat, abych nezírala s otevřenou pusou…

Ani se nedá popsat, co jsem v tu chvíli cítila. Jako bych zamrzla na místě, to samé se stalo s mým úsměvem.

 

další



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The Best Friend or Grande Puss? - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!