Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tenkrát 14

natáčení


doufám, že se vám tento díl bude líbit

 

ČÁST 14

...chvíli jsem se líbali. Pak jsme se šli projít. Nemohla jsem odolat a ptala jsem se ho na nejrůznější otázky, které znala z filmů o upírech. Skoro vše byla lež. Ale jednu jedinou jsem si nemohla odpustit: ,,Edwarde?" se smíchem se na mě podíval ,,Máš snad ještě jednu otázku?" když ale viděl jak se dívám přestal smát. ,,Ano mám" ,,Tak se ptej" řekl trochu povzbudivě ,,Já ... ne, že bych to nevěřila nebo tak, ale má vůbec někdo jako ty pocity? Jak můžeš milovat, když ti vlastně netluče srdce?" když jsem tuto otázku vyslovila, chtěla nafackovat, že jsem mu ji vůbec řekla. Trochu posmutněl a bylo vidět, že neví jak má na to odpovědět. ,,No víš, já sám nevím, je to pro mě nové, ani když jsem byl člověk, tak jsem nikoho nemiloval. S tebou mi srdce začalo bít, i když tam není. Jak ty víš, že mě miluješ?" touto otázkou mě dostal, nevím to, ale cítím. ,,Tak vidíš" řekl a objal mě.

 

Pomalím krokem jsme se dostali k jeho domu.

,,Chceš jít dál?" zeptal se s nadějí v hlase, že neodmítnu

,,Jasně proč ne" řekla jsem a šla jsem za ním po schodech nahoru. V domě nikdo nebyl.

,,Kde jsou všichni?" zeptala jsem se Edwarda, který šel do obýváku.

,,Jeli na lov. Jsme tady sami" zdálo se mi to nebo jsem v jeho hlase cítila nadšení. Taky jsem byla ráda, že jsme sami. Milovala jsem, když jsem s ním byla sama. Vešla jsem za ním do pokoje a pořádně se po něm rozhlídla, v rohu pokoje stálo piano.

,,Edwarde? Kdo na to hraje?" kývla jsem na piano a podívala se na něho.

,,Já a někdy Rose" páni to jsem nevěděla

,,Zahraješ mi?" zeptala jsem se ho  a doufala, že neodmítne

,,Jistě, rád" sedl si na stoličku, já jsem zůstala stát. Zazněl první tón. A další. Hrál úžasně. Pomalým krokem, jsem došla k němu. Položila  jsem mu ruky na ramena a hlavu jsem položila do jeho vlasů. Nadechla jsem se. Voněl úžasně. Jednou ruku jsem zajela pod jeho tričku. Najednou ta melodie ztichla. Jejda to jsem nechtěla. ,,Prosím pokračuj" s těmito slovy jsem si dala ruce za záda. ,,Né, ty pokračuj" řekl a otočil se na mě.

 

SOUČASTNOST

,,No a strejda Edward se na mě otočil a..." zasekla jsem se nevěděla jsem co ji mám říct. Rosalie to pochopila.

,,Elen? Nemáš hlad? Zajdeme si na lov jo? Strejda s tetou si musím něco probrat" mrkla na mě a odešla spolu s ostatními.

,,Pamatuješ na tu noc?" zeptala jsem se Edwarda ,,Jak bych mohl zapomenout?"....

 

PŘED 20 LETY....18+

Chytl mě za pas a zabořil si hlavu do mého břicha. Jeho ruce bloudili po mém zadečku a zádech. Já jsem ho držela za krkem a šimrala ho nehty. Zvedl ke mně hlavu. Já jsem ho pohladila po tváři a nechala mu ruku na ní. On mě za ní chytl a postavil se. Vedl mě po schodech nahoru. I když jsem s ním už spala, byla jsem strašně nervózní. Otevřel dveře do pokoje a postavil se čelem naproti mně. Jemně mě pohladil po tváři. Zdálo se, že i on byl velice nervózní. Sedla jsem si na postel a on vedle mě. Chvíli jsme se dívali jeden druhému do očí. Pomalu se začal přibližovat, ale zastavil se milimetr před mým obličejem. Vydechl na mě svůj sladký dech. Chtěla jsem prolomit tu mezeru mezi námi, ale byla jsem jako přimražená. Tu mezeru prolomil on. Políbil mě tak něžně. Pomalu to ale přidávalo na intenzitě. Pomalu mě položil na postel. Opatrně si na mě lehl. Rozpustil mi vlasy a přivoněl si k nim. Opět mě začal líbat. Mé ruce zajeli pod jeho tričko, cítila jsem každý jeho sval. On udělal to samé, až na to, že mi ho sundal. Prsty mi přejel po mém plochém bříšku a mě naskočila husí kůže. Nezůstala jsem po zadu, chtěla jsem mu sundat tričko, ale jaksi jsem ho nemohla z něho dostat. Začala jsem se smát. On si ho sundal. ,,Promiň" zamumlala jsem se smíchem, který mě ale hned přešel. Opět jsme se začali líbat. Několikrát projel mé zapínání od podprsenky, ale ta po chvíli byla na zemi. Nevím proč a čím to bylo, ale byla jsem nervóznější víc než před tím. Začala jsem se červenat. Všiml si toho. ,,Nestyď se, jsi krásná" z touhle větou ze mě vše opadlo. Rukama mi přejel po mých prsech. Prohnula jsem se jako luk. Svými rty sjel po mém krku, až k mým bradavkám. Věnoval jsem jim nějaký čas a né že by mi to vadilo, ale chtěla jsem ho. Za hlavu jsem si ho přitáhla a políbila. Překulila jsem se tak, že jsem teď seděla obkročmo na něj. Proč ho nepotrápit taky? Začala jsem mu cumlat jeho bradavky  a rukama jsem sjela níž. Zastavila jsem se u jeho opasku. Pomalu jsem ho začala rozepínat. Teď jsem pro změnu uvolňovala jeho knoflík a zip. Stáhla jsem mu kalhoty. ,,Ou, škoda, že nemáš ty krásné boxerky" řekla jsem zklamaně. On se jenom zasmál. Pomalými motýlími polibky jsem se vracela k jeho ústům. Opět byl nahoře on. Moje rifle ze mě doslova serval. Každý z nás měl na sobě jen poslední kus prádla. Aniž by mě přestal líbat mě zbavil kalhotek a rukou přejížděl po mé erotogenní zóně. Slastně jsem vydechla. Sám se zbavil svých boxerek. Pomalu do mě vnikl a já byla v sedmém nebi. Tohle milování bylo jedinečné. Prostě jako by to bylo poprvé. Nebylo to jako minule, rychlé a vášnivé, bylo to pomalé a něžné. Dělal to, co se od něj žádalo. Po chvíli se dostavil orgasmus. Jeho ho nenechal dlouho čekat. Unaveně lehl vedl mě. Přitiskla jsem se k němu. ,,Bylo to úžasné, tak moc tě miluju" řekl a dal mi pusu do vlasů. ,,Edwarde, vím, že tuhle otázkou musíš být už otrávený, ale může se tě na něco zeptat?" zeptala jsem se ho on se nádherně usmál  ,,To víš, že můžeš" ..,,Tehdy v lese, byl jsi to ty?" věděl na co narážím. ,,Ano, jak to víš?" nebylo těžké to uhodnout ,,Ta melodie co jsi hrál na klavíru, byla to ta samá co jsi mi broukal na té louce že? A navíc tvoje vůně, je přímo omračující" řekla jsem mu a usmála jsem se na něho ,,No jasně jsi všímavá víc než jsem si myslel."a Začal mi broukat tu krásnou melodii. Usnula bych, ale nebyla jsem vůbec unavená, což jsem se divila.

 

SOUČASTNOST

,,Této už  jsme zpátky. Mňam ta srnka byla dobrá, škoda že jste nebyli s náma. Budeš pokračovat?" zeptala se mě Elen a já jen přikývla.

....

PŘED 20 LETY

..v domě panovalo ticho až jsem najednou uslyšela bouchnutí dveří. Nadskočila jsem.

,,Neboj se nikdo jsem nepřijde" řekla přitáhl si mě blíž k sobě. Najednou začal na Edwarda křičet myslím že Emmett.

To co jsem slyšela mi změnilo život, aspoň jeho část.

Pokračování příště                                                                  By Lucineczka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tenkrát 14:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!