Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tenkrát 10

wallpaperbyjitule


TAKŽE DÍLEČEK 18+, TAKŽE PŘEJU PĚKNÉ ČTENÍ

 

ČÁST 10.....18+

....otevřela jsem dveře a ON tam stál. Trochu se mi podlomili kolena, protože venku pršelo a on byl hodně promočený a jeho černá košile se mu lepila na jeho svalnatou hruď.

,,Bello proč si utekla?" zeptal se s posměškem na rtech ,,Já...já..nechceš jít dál?" nemohla jsem mu odpovědět, že už mi není tak lhostejný jak před týdnem. Trochu zklamaně přikývl.

Šel přede mnou a nemohla jsem odolat. Můj pohled sklouzl na jeho pevný zadeček. Trochu jsem se pousmála. Posadil se na pohovku a já pro jistotu zůstala stát mezi futry. Co kdyby náhodou. Chvíli jsem se dívala na zem a pak k němu zvedla pohled. Prohlížel si mě. Najednou jsem si vzpomněla, že mám na sobě jen černý saténový župan a spodní prádlo. Zčervenala jsem jak rajče. Najednou se naše oči setkali. ,,Pořád si mi neodpověděla" řekl a pokud se mi to nezdálo, tak se ke mně právě přibližuje. Nezdálo! Zrychlil se mi tlukot srdce a dech taky. Nevím proč, ale začala jsem předním couvat. Najednou jsem narazila do zdi. Fajn vyhrál, má mě v hrsti a já vím, že se mu neubráním. Podlehnu. A vím, že to bude lehké, podlehnout mu. Najednou jsem ucítila jeho tělo na mém a jeho ruce byly opřené vedle mé hlavy.

,, Ehm, myslím, že bych se měla obléct. Nejsem oblečená vhodně pro návštěvu" řekla jsem, ale v duchu jsem doufala, že mě nepustí. Nevím co se mnou dělal, ale byla jsem rozrušená a v těle to jenom vařilo. Chtěla jsem ho a moc. ,,Ale nemusíš, náhodou ti moc sluší" jeho obličej se přiblížil ještě víc a najednou vydechl. Jeho dech byl přímo omračující. Nevydržela jsem to. Přetočila jsem se a teď byl o stěnu opřený on. Myslím, že už se taky přemáhal s tím ,,udržením se na uzdě". ,,tak co? Řekneš mi proč si utekla?" místo odpovědi jsem ho políbila a myslím, že tato odpověď byla pro něho dostačující. Přitáhl si mě k sobě blíž, chytl mě po zadečkem a vyzvedl mě. Nohy jsem mu omotala kolem pasu. Nepřestávali jsme se líbat. Najednou jsme se ocitli v kuchyni. Posadil mě na jídelní stůl. Přestal mě líbat. ,,Bello" vydechl a jeho dech mě znova omráčil. Já jsem neudržela a začala mu rozepínat košili. Vůbec mu to nevadilo. Trochu mi pomohl se svlečením. Začal mě líbat na krku. Zakláněla jsem hlavu, aby se k němu mohl dostat víc, já jsme mu zarývala nehty do zad. Opět se přesunul k mým ústům. Jeho ruce začali postupovat níž a níž. Zastavili se až už pásku na županu. Župan bleskurychle sklouzl z mých ramen a sjel na zem. Byla jsem už jen ve spodním prádle a připadalo mi docela nefér, že on má ještě kalhoty. Seskočila jsem ze stolu a začala mu rozepínat pásek.  Šlo to raz dva. Svlékla jsme mu kalhoty, ale musela jsem se začít smát. Měl roztomilé boxerky s medvídkama. Zvedla jsem se,,moc pěkný" řekla jsem a zatáhla za gumu u jeho boxerek. ,,Díky" řekl a usmál, tak sladce. Trochu jsem ho postrčila a on si lehl na stůl. Sedla jsem si na něho obkročmo. A začala jsem ho líbat, přitom jsem se pohybovala po jeho chloubě sem a tam. Myslím, že malé dráždění neuškodí. Zakláněl hlavu a sem tam mu z úst vyjel povzdech. Chytil mě za zadek a přimáčkl ještě víc, už jsme to nemohla vydržet. Vzala jsme ho za ruku a vedla do ložnice ,,Víš mám ten stůl ráda, byla by to škoda." Řekla jsem mu a on jen přikývl. Jen co jsme otevřela dveře do ložnice, už jsme ležela na posteli. Teď pro změnu byl nade mnou  on. Najednou se začal dobývat k zapínání podprsenky. Když se mu ji podařilo rozepnout, tak mi začal líbat prsa. Prohýbala jsem se jak proutek. Překulila jsem se a převzala jsem opět kontrolu jak nad ním tak nad tím jak se to bude vyvíjet dál. Líbáním jsem postupovala od úst, ke krku, hrudi, kde jsem se zastavila u jeho bradavek. Dál jsem pokračovala k pupíku a níž a níž. Zastavila jsem se u jeho sladkých boxerek, které jsme začala pomalu, ale jistě stahovat dolů. Když jsem je sundala ,,páni" vydala jsem ze sebe. Usmál se a za lokty mě vytáhl na sebe. Nevím jak a kdy to udělal, ale byla jsem bez kalhotek. Překulil mě  a zadíval se mi do očí. Nemohla jsem se dočkat. Už jsem čekala na tu extázi, která mě sto procentě čekala. Pořád se nic nedělo, dostala jsem trochu strach. ,,Děje se něco?" zeptala jsem se trochu s obavami. ,,ne, jen nemůžu uvěřit, jak jsi krásná, a že se to děje zrovna mě" usmála jsme se a přitáhla si jeho hlavu políbila ho a pošeptala mu do ucha:,,Edwarde prosím netrap mě" slastně jsme vydechla. Nenechal. Podíval se mi znova do očí a pak se to stalo. Vrazil ho do mě a začal se ve mně pohybovat. V mém těle se rozpoutala velká smršť pocitů. Začali jsme vzdychat. Zrychloval a s každým jeho přírazem jsem se neudržela a vykřikla. Byl úžasný. V těle se mi rozpoutal ohňostroj. Najednou jsem ucítila tu teplou tekutinu uvnitř, která se překrývala s tou mojí. Unaveně si lehl vedle mě. Já jsem na tom nebyla o moc líp. Byl to ten nejlepší sex, jaký jsem kdy zažila. Edward byl můj druhý. S Mikem se to nedalo vůbec srovnat. Z mého snění mě ale přerušil jeho sladký hlas. ,,Na co myslíš?" otočila jsem na něho hlavu a zadívala jsem se mu do očí ,,upřímně?" přikývl ,,že si byl ten nejlepší muž, kterého jsem měla. Co ty?" zeptala jsme se ho ,,No, že si myslím to samé a že nechápu Mika jak tě mohl podvést. Musel to být velký blbec" nad tím jsme se usmála. Měla jsem strašnou chuť jít do sprchy. Zvedla jsem se a navlékla si saténový župan.  Otočila jsem se a viděla v jeho očích otazníky. Usmála jsem se a vyšla ze dveří. V koupelně jsem shodila župan na zem a zalezla do sprchového koutu. Pustila jsem si horkou vodu a nechala ji padat na vlasy a tělo. Najednou jsem ucítila studené ruce kolem svého břicha a rty na svém krku. Zaklonila jsme hlavu. Otočil si mě a začal líbat. Jelikož jsme byli úplně bez sil, zůstali jsme jen u toho. Po chvíli jsme se opřela hlavou o jeho hruď a on mě objal. Byli jsme tam docela dlouho, než mi začala být zima. Vylezli jsme, osušili, oblékli do spodního prádla a šli zpátky do postele. Kde jsem se k Edwardovi přitulila a usnula.

Pokračování příště                                                                  By Lucineczka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tenkrát 10:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!