Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Temná Prolog + 1. kapitola

knihy. není jich nějak víc :D


Temná Prolog + 1. kapitolaDalší povídka... Tentokrát je to celé takové zamotané. Belly se každý bojí a nikdo se s ní nebaví. Jediná vyjímka jsou samozřejmě Cullenovi. Všichni jsou hrozně otravní a to Belle vadí. Prosím zanechte komentář.

Prolog

Ve škole ji nazývali Temnou. Nosila černé oblečení, lebky a řetězy. Měla dlouhé tmavé hnědé vlasy a mandličkové oči. Ty měly stejnou barvu jako vlasy.
Každý se jí bál.
Byla děsivá. Byla bohatá.
Byla Isabella Marie Swanová.

 
1. kapitola – Otravové
Je středa ráno. Středy nemám ráda. Je to přesně uprostřed pracovního týdne.
Na okenní římsu vyskočila černá kočka. Prolezla dovnitř otevřeným oknem a skočila přímo do nohou postele.
 
„Dobré ráno, Alice,“ uvítala jsem jí. Vím, to jméno se kočkám obyčejně nedává, ale tahle kočka mi hrozně připomíná Alici z Říše Divů. Ano, mám na mysli tu malou, podivnou dívku co spadla do králičí nory. Tahle pohádka mě zkrátka fascinovala, protože jsem s Alicí naprosto soucítila. I já měla podobné problémy jako ona.
 
„Mňáááááááu,“ protáhla se Alice. Začal jsem jí drbat na zádech, ale náhle vysvitly první sluneční paprsky. Slunce taky nemám ráda, protože hrozně pálí a oslňuje oči. Je hodně věcí které nemám ráda. Krev, pastelové barvy, psy, otravy, středy a slunce. A to je jenom úzký výběr. Rychle jsem vyskočila z postele, okno zatáhnout.
Pak jsem se šla oblékat. Nechápu ty lidi, co chodí v černých hábitech. Vždyť prodávají tolik krásných černých věcí.
Natáhla jsem si jednoduché černé šaty, černé legíny a černé kotníčkové boty na podpatku.
Seběhla jsem dolů na snídani, sebrala pytlík s obědem, popadla školní kabelku a vyrazila ze dveří. Z kabelky jsem vyhrabala černé sluneční brýle a nasadila si je na oči.
Nasedla jsem do svého nového auta, Audi TT a nastartovala. Pomalu jsem jela ke škole, kde ještě nikdo nebyl a tak jsem se víc zabořila do sedadla a přemýšlela. Poslední dobou mě trápí otázka života a smrti.
Přemýšlím o to, jestli existuje nějaký živočišný druh, který žije navěky. Ráda bych žila napořád, jen si nedovedu představit jak by někdo takový vypadal. Jediný druh, který mě zatím napadl, jsou upíři. Říká se přeci, že upíři nikdy nezemřou, jenom nevím jestli je to pravda nebo mýtus.
Venku už začali hlučet první žáci. Jakmile jsem vystoupila z auta, všichni ztichli a bylo slyšet pouhé klapání mých podpatků. Tohle mi vadilo. Proč se chovají, jako bych nebyla člověk?
Vešla jsem do budovy, kde mám mít první hodinu. Biologii. Ve třídě jsem se posadila dozadu, jako obvykle. Bohužel jsem seděla ve čtyřlavici jako jediná sama, takže pokud by přišel někdo nový, tak automaticky sedí u mě.
Připravila jsem si potřebné věci a dovnitř začali vcházet spolužáci.
 
„Už jste slyšeli, že má přijít někdo nový?“ ptala se Jesicca kroužku dívek okolo ní. Já to nazývali kurníkem.
Tahle zpráva mě upoutala, ale právě zazvonilo a učitel biologie chodí brzy, a tak jsem je dál neposlouchala. Náhle se otevřeli dveře a dovnitř vstoupil učitel spolu s malou dívkou a statným klukem. Ti dva se k sobě tiskli a drželi se za ruce.
 
„Třído, tohle jsou vaši noví spolužáci. Slečna Cullenová a pan Hale,“ představil je. Pak jim podal učebnice.
 
,,Omlouvám se, ale volná místa jsou tamhle u Te… Isabelly,“ ukázal na mě učitel. Nebyla jsem si jistá, jestli se omlouvá mě a nebo jim.
 
„Já jsem Bella, pane učiteli,“ opravila jsem ho automaticky.
Dívka prohlížela celou třídu a když mě zahlédla, tak se usmála od ucha k uchu. Věnoval jsem jí ten nejotrávenější pohled, který umím a doufala, že jí to kamarádíčkování brzy přejde.
Spolu s tím klukem vykročili ke mně. Ta divná Cullenová vypadala jako elfka, ten její kluk, se tvářil jako osmiletý klučina, co si právě rozbil koleno, pouze s tím rozdílem, že malý kluk by touhle dobou natahoval.
Rychle jsem si dala věci na židli vedle sebe, aby je náhodou nenapadlo si sednout vedle mě.
Ta dívka ani nemrkla a mojí tašku sundala a posadila se tam.
 
„Ahoj, jsem Alice a tohle je Jasper,“ představila je.
 
,,Ty jsi Bella?“ usmála se.
 
„Neotravuj!“ zavrčela jsem vztekle, ale to se nelíbilo klukovi a tak si jí přitáhl blíž k sobě.
Páni, tahle holka bude opravdu neodbytná.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Temná Prolog + 1. kapitola:

 1
19.01.2012 [17:42]

AnneRoseHej,povedená jako Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!