Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tam, kde sa neumiera - 7. kapitola

jazzsprej


Tam, kde sa neumiera - 7. kapitolaBella si začína uvedomovať, že jej Edward nie je ľahostajný. Pekné čítanie. Lolalita

7. kapitola

Bella:

Deň strávený s Edwardom bol zvláštny. Nemôžem povedať, že sa mi nepáčil, ale stále som mala obavy. Bol úplne iný, než som si o upíroch myslela. Keď sme sa vrátili k ich domu, žiarivo sa usmial.

„Madam,“ šepol a pustil ma pred seba do otvorených dverí. Na sekundu som zaváhala, no potom som vošla.

„Dobre, že ste už prišli. Varila som,“ zvolala Esme z kuchyne. Edward ohrnul nos.

„Má z teba obrovskú radosť. Konečne môže niekomu uvariť,“ usmial sa a chytil ma za ruku. Odtiahla som sa. Trocha sa zamračil, no potom sa uvoľnil.

„Stále mi neveríš.“ Bolo to také zvláštne konštatovanie. V kuchyni bola Esme a Rose. Tá blondína listovala módny časopis, no mala som pocit, že to robí, len aby zamestnala ruky. Pohŕdavo na mňa pozrela, a potom venovala kyslý pohľad Edwardovi.

„Kde ste boli?“ opýtala sa s neskrývaným záujmom Esme a premerala si Edwarda. Ten sa len nevinne usmial.

„Ukázal som Belle okolie a mesto. Zastavili sme sa v nábytku a kúpili posteľ,“ šepol. Rose po mne šľahla nazúreným pohľadom a šmarila časopis o stôl. Prešla popri nás tak rázne, až urobila prievan. Prekvapene som sa za ňou pozrela. Typické, arogantné, upírske správanie - napadlo mi.

„Ospravedlň ju. Rose je svojská. Nechci vedieť, ako dlho jej trvalo prijať Alice,“ povedala Esme na jej obranu.

„Povedz rovno, že sa Rose nevie správať,“ povedal Edward nekompromisne a z poschodia sa ozvalo zasyčanie. Rozpačito som sa usmiala.

„Kde je Carlisle? Necítim ho,“ šepla som.

„Volali mu z nemocnice. Keďže sme sa rozhodli zostať, zavesili mu službu.“ Esme sa usmiala a nabrala na tanier nádherne voňajúce jedlo.

„Dobrú chuť, Bella.“ Otočila sa a odišla. Okamžite som sadla za stôl a pustila sa do tej dobroty. Edward ma s úsmevom sledoval. Nechápala som to. Pripadal mi trocha divný. Po chvíli spozornel. Započúvala som sa, no nič som ešte nepočula.

„Vezú nový nábytok,“ šepol na vysvetlenie. Po chvíli som aj ja začula auto, a potom zvonček. Počula som ako niečo vynášajú po schodoch. Potom nasledoval lomoz, nejaká krátka hádka medzi Edwardom a Jasperom, ktorú zakončil Emmettov smiech. Pomaly som začínala chápať, že je to tu bežné a nikto to už nepočúva a nezamýšľa sa nad tým. Dojedla som a tanier položila do umývadla. Pustila som vodu a začala ho umývať. Zrazu sa mi za chrbtom ozval nadšený hlas.

„Poď si pozrieť izbu!“

Zľakla som sa. Vôbec som ho nepočula prísť. Moje zmysly v tomto dome boli úplne tupé. Tanier mi padol do umývadla a roztrieštil sa. Jedna ostrá črepina mi prešla kožou. Moja koža bola pevnejšia než ľudská, ale jemnejšia než upíria. Oveľa jemnejšia. Sykla som a z ruky mi začala kvapkať krv. Stuhla som a prudko sa otočila. Uprela som pohľad do Edwardových očí. Najprv nechápavo stál, a potom sa zatváril, akoby ho do nosa udrelo baranidlo. Ustrnul a po chvíli sa celý roztriasol. Urobila som krok k dverám. Moja aróma musela v sekunde zaplaviť celý dom a bolo otázkou pár sekúnd, než sa sem zbehnú upíri z niekoľkých kilometrov. Moja krv im vonia ako tá najlahodnejšia tekutina. Privádza ich do šialenstva. Naozaj som ich začínala mať rada a teraz ich budem musieť najskôr zabiť. Čakala som, že sa po mne Edward vrhne, no on stál a v kŕči zatínal päste.

„Uteč!“ pretlačil cez zuby a postavil sa do dverí do kuchyne.

Okamžite som vybehla a utekala, čo mi sily stačili preč od domu. Za chrbtom som ešte začula lomoz. Neobzerala som sa. Utekala som niekoľko minút. Keď mi došiel dych, otočila som sa a pritisla sa o strom. Unikla som smrti len o vlások. Som hlúpa, že tak riskujem. Musím odtiaľ rýchlo odísť. Prezrela som si ruku. Už bola scelená. Esme bude musieť umývadlo najskôr vyhodiť, aby mohli znova fungovať v kuchyni. Na moje prekvapenie som sa za to cítila previnilo. Sadla som si do trávy a hypnotizovala tú nešťastnú ruku. Sedela som celé hodiny. Viem, že som mala odísť, ale nemohla som len tak. Niečo ma k nim lákalo. Chcela som vedieť, či sú v poriadku, a či si neublížili. Najviac ma zaujímal ten bláznivý Edward. Nechcela som, aby sa mu niečo stalo. Pomalým krokom som šla k domu. Zacítila som ho, a tak som radšej zostala v obrannej pozícii a prikrčila sa. Vybehol a zastavil pár metrov predo mnou.

„Všade ťa hľadáme. Si v poriadku?“ opýtal sa vystrašene.

Uvoľnila som sa. Jeho oči boli zase zlato-karamelové. Pristúpila som k nemu bližšie a on ku mne razom priskočil a objal ma. Pritlačil ma k svojej hrudi a ja som sa zachvela. Okamžite, akoby si uvedomil, čo spravil, pomaly spustil ruky. Mala som pocit, že sa chce odtiahnuť, ale ja som to nechcela. Moje ruky vyštartovali samé od seba a objala som ho okolo pásu. Cítila som ako sklopil hlavu a zaboril mi tvár do vlasov. Jeho objatie zosilnelo a cítila som, ako ma na seba pritláča. Vdychovala som jeho sladkú vôňu a svet sa so mnou točil. Hľadala som správne slová, ako pomenovať to, čo som cítila. Bolo to omamujúce, elektrizujúce. Pripadalo mi to tak, akoby som do jeho náruče odjakživa patrila. Z tohto opojenia ma vyrušil dupot nôh ďalšieho upíra. Odskočila som od Edwarda, no ďaleko ma nepustil. Obratne ma chytil za ruku a pridržal pri sebe. Po pár sekundách pribehol Emm a Rose. Vyjavene na mňa hľadeli. Emm sa začal smiať ako šialený.

„Narobila si v dome pekný vietor. Mala si zostať. Kuchyňa je na mraky. Takú bitku som nezažil už roky. Bomba...“ opisoval horlivo situáciu.

„Mňa to mrzí,“ šepla som a previnilo pozrela na Edwarda.

„Nemá ťa čo. Stalo sa. Musíme na teba dávať väčší pozor,“ povedal pohotovo.

„Nie si človek. Ako je možné, že voniaš tak skvele a to bolo len pár kvapiek,“ povedal Emmett neohrabane. Už som pochopila, že je proste taký.

„To je ďalšia obrana, ktorou disponujeme,“ šepla som polohlasom. Rose na mňa vyvalila oči.

„Čo je to za obranu? Voniaš tak dobre, že ťa hneď každý upír zabije a vysaje,“ povedala tvrdo a Edward na ňu zavrčal. Ohrnula spodnú peru a odfrkla.

„Upíri sa po väčšine vyhýbajú tomu, aby sme krvácali. Naša vôňa je príliš lákavá a aj mŕtva so sebou zoberiem pár upírov. Vôňa mojej krvi vás láka, ale som jedovatá. Už pár kvapiek vás zabije. Keď niektorú z nás zabijú, málokedy to ide bez krvi a nikdy neodolajú. Umrú spolu s bakchantkou, ktorú zabili,“ šepla som na vysvetlenie. Emm sa pozrel na Edwarda.

„V tom prípade - ďakujem, braček. Zachránil si mi život.“ Pozrela som na Edwarda.

„Poď, ideme domov,“ šepol a pritiahol si ma za ruku bližšie. Rose sa pozrela na naše spojené ruky a znechutene zakývala hlavou.

„Super. Ona je jedovatá. Dávaj pozor, Edward,“ uškrnula sa a ja som nechápavo pozrela na tú blonďavú krásku.

„Ako si sa zvládol tak ovládať. Čakala som, že po mne vyštartuješ a nie, že ma budeš brániť,“ šepla som. Edward sa usmial.

„Nikdy by som ti neublížil.“ Opatrne ma vzal do náručia. Nebránila som sa. Zvládla by som to zabehnúť sama, ale to rozmaznávanie sa mi začínalo páčiť, a jemu sa to zjavne páčilo tiež, tak prečo ho trocha nezneužiť. Vošli sme do domu. Esme zbehla zo schodov a vydýchla.

„Skvelé, že si v poriadku. Báli sme sa o teba,“ povedala milo a následne ma objala. Oni sa objímali snáď stále. Už som si začínala zvykať.

„Mrzí ma, že som tu narobila taký zmätok. Dám si pozor,“ povedala som milo. Esme ma pohladila po chrbte.

„To je dobré,“ uistila ma.

„Choď si pozrieť izbu,“ šepol mi Edward do ucha a mňa príjemne zamrazilo. Privrela som oči a cítila som sa omámene. Vybehla som po schodoch. Otvorila som dvere a zalapala po vzduchu. Posteľ stála uprostred. Bola vážne dokonalá  a zapadla sem. Biele nebesia padali až k zemi. Posteľ bola dokonalo ustlaná. Rukou som prešla po povlečení a fascinovane vzdychla. Ja som vlastnú posteľ nikdy nemala. Edward stál opretý o zárubňu dverí a sledoval ma.

„Páči sa ti?“ usmial sa. Postavila som sa chrbtom k posteli a hodila sa do nej so smiechom. V sekunde bol Edward pri mne a nehanebne sa zvalil vedľa mňa. Prekvapene som na neho pozrela. Mal zatvorené oči a pokojne ležal. Hľadela som mu do tváre. Až teraz som si uvedomila, aký je krásny. Má dokonalé črty. Je mužný a zároveň detský. Opatrne som sa dotkla jeho čeľuste. Prudko otvoril oči a uprel ich do tých mojich. Prekvapila ma ich farba. Černeli tak rýchlo, až ma to vyľakalo.

„Sčerneli ti oči. Máš smäd?“ opýtala som sa nechápavo. Edward sa pousmial.

„Oči nám černejú z túžby,“ šepol. To som vedela. Keď túžia po krvi, tak im úplne stmavnú.

„Nie som smädný. Je to túžba po niečom inom,“ dodal a vyzeral trocha zahanbene. Najprv mi to nedošlo, no keď sa ku mne nahol a hypnotizoval moje pery, pochopila som.

 

6. kapitola - 8. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tam, kde sa neumiera - 7. kapitola:

 1
9. Petronela webmaster
15.08.2017 [20:54]

PetronelaSuper, super, super... Další informace o naší nesmrtelné Belle. ona je pro naše upírky vážně pěkně nebezpečná - a hlavně pro Edwarda a jeho kamenné srdce, že? Emoticon Emoticon

8. komenntar
13.08.2013 [22:22]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticonje to dobre ale neviem či to je skutočna bella Emoticon

27.07.2012 [15:57]

BadLovelyLucyO bože... To bylo drama. A pak ten romantický konec. Ty mě jednou zabiješ Emoticon

27.04.2012 [17:15]

Irmicka1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.03.2012 [23:18]

domcamerciTi dva se k sobě náramně maj. Až jsem překvapená, že to jde tak rychle. Ale jsem za to strašně ráda. Edward... bláznivý upír:D to je nějaký její synonymum pro strašně sexy? Emoticon

4. Kačka
07.11.2011 [14:22]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.08.2011 [16:16]

Any12Och můj bože!!! Emoticon To bylo geniální!!! To prostě nemělo chybu!!! Emoticon Emoticon Emoticon
Tak od začátku... Emoticon Rose nepřekvapila, nedůvěřivá a nepříjemná jako vždy.
A další novina! Takže její krev je přivádí k šílenství a ještě je k tomu jedovatá??? Emoticon Tak to je božííí!!! Emoticon Emoticon Emoticon
Jsem z této povídky naprosto unešená!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Ještě štěstí, že se umí Eda tak perfektně ovládat, jinak nevím nevím, jak by to dopadlo... Emoticon Emoticon No a taky že zachránil Emma... tam musela být asi vážně zajímavá podívaná... Emoticon
A jsem ráda, že neodešla! A taky, že už se k sobě s Edwardem mají!!! Ještě aby si to uvědomila naplno, a bude to... Emoticon
Ale ten konec, to s těma očima... ach, to bylo nádherné... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jsem totálně napnutá, jestli se políbí, nebo ne... Možná by mu mohla Bella uhnout... Nezlobila bych se... Emoticon Emoticon Ale na druhou stranu, jestli se políbí, tak to bude stát bezpochyby za to! Takže se těším, ať už to bude jakkoliv! Emoticon Emoticon
Úžasné, úžasné, ÚŽASNÉ!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. kikuska
23.07.2011 [0:00]

Edward ma totálne šokoval. A hneď dva krát. Najskôr s tým úžasným sebaovládaním hneď od začiatku, a teraz s tým, že sa Belle priznal bez problémov s tým čo cíti. Ja žasnem. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. MatikEsmeCullen
16.05.2011 [16:36]

Pusu! Pusu! Pusu! Pusu! Pusu! ....
Je to kraaaaaaaaaasne ...
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!