Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tam, kde sa neumiera - 5. kapitola

Bella


Tam, kde sa neumiera - 5. kapitolaBella teda zostane, ale na ako dlho? Pekné čítanie. Lolalita

 

5. kapitola

Carlisle:

Mať v dome bakchantku bolo šialené. Nesúhlasil som s tým, ale čo môžem robiť, keď sa moja žena a syn rozhodli, že ju budú ochraňovať. Bola iná než tie, ktoré Aro zabíjal. Bola stabilnejšia. Neovládal ju ten hnev, a aj keď to pre ňu muselo byť veľmi ťažké, snažila sa nám veriť. Ja som však stále pochyboval. Možno nás všetkých ovláda. Celý čas som počúval, ako sa rozprávala s mojou ženou a deťmi. Na nič sa nehrala. Keď zaliezla do sprchy, všetci sme sa zišli v obývačke.

„Čo budeme robiť?“ opýtala sa Rose.

„Čo asi? Dáme jej šancu. Nevyzerá, že nám chce ublížiť. Tak ako mi musíme veriť jej, musí aj ona nám,“ šepla Esme.

„Mala by odísť. Nech si ide po svojom a my tiež,“ povedala Rose panovačne.

„Mám pocit, že pred niečím uteká,“ zašepkala Alice a Jasper prikyvoval.

„Mala by sa sama rozhodnúť. Ak bude chcieť zostať a povie pravdu...“ povedal Edward.

„Fakt sme rodinka na pohľadanie. Samí upír a ešte si tu nasťahujeme bakchantku,“ poznamenal Emmett. Na poschodí sa vypla voda.

„Takže jej dáme na výber.“ Snažil som sa zhodnotiť situáciu. Po chvíli zišla z poschodia. Chrbtom sa tlačila k stene. Urobil som krok k nej.

„Tak, Bella. Musíme sa rozhodnúť, čo s tebou ďalej,“ usmial som sa.

„Nerozumiem,“ šepla.

„Ak tu chceš zostať, môžeš, ale musíš pristúpiť na určité pravidlá,“ šepol som.

„Stále nerozumiem. Prečo by som tu mala chcieť zostať. Ste upíri. Ste nepochybne tí najzvláštnejší upíri akých som videla. Presvedčili ste ma, že ste iní, a ja vás nechám na pokoji,“ povedala pokojne.

„Aj ty si iná,“ šepol som. Prekvapene sa mi dívala do očí.

„Vieš, to čím sme, sme si nevybrali a ty najskôr tiež nie. My sme dôkazom, že sa dá žiť inak. Napadlo mi, že možno tiež chceš žiť inak. U nás to môžeš vyskúšať, a ak sa ti to nebude páčiť, odídeš.“ Chvíľu uvažovala. Pozrela každému z nás do tváre. Zamyslela sa.

„Na pár dní by som tu naozaj rada zostala. Som už unavená z toho neustáleho putovania z miesta na miesto,“ povedala po chvíli. Edward sa radostne usmial.

„Dobre. Tak pravidlá. Sadni si,“ povedal som a ukázal na pohovku. Bolo tam voľné miesto medzi Alice a Rose. Bella opatrne prešla k pohovke k napnuto si sadla. Rose sa zachvela, ale Alice sa žiarivo usmievala.

„Ľudia nesmú ani tušiť, že sme iní. Ja a Esme máme prácu a ostatní chodia do školy. Máme priateľov a snažíme sa pôsobiť normálne. Roztržky a bitky sú zakázané. Na lov chodíme vždy viacerí, len pre istotu. To sa ťa však netýka. Ak sa niečo udeje, nemáme tajomstvá. Dáme si vždy vedieť, ak sa niekto zdrží, alebo na pár dní odíde. Čokoľvek sa udeje, riešime to ako rodina.“ Sledoval som jej reakciu. Usmiala sa.

„To nie je nič hrozné,“ šepla.

„Teraz jedno obmedzenie, čo sa týka teba. Nepoužívaj na nás svoju moc. My ti neublížime, a ty nám musíš veriť. Slobodná vôľa je dôležitá.“

Len prikývla.

„Tiež by si nám o sebe mohla povedať niečo viac.“

„Len čo je nutné, aby ste vedeli,“ šepla a tentokrát som prikývol ja.

„Vitaj v rodine Cullenovcoc. Pre verejnosť si moja neter.“ Alice sa natešene pomrvila a potom skočila Belle okolo krku. Ona sa prudko postavila a šialene zavrčala. Alice to ale nevnímala a visela jej na krku. Všetci sme spozorneli. Jasper sa nakrčil. Bella sa po chvíli uvoľnila.

„Alice, na niečo podobné nie som zvyknutá. Ak nechceš prísť o ruku, tak na budúce...“ Alice sa odtiahla.

„Prepáč, ja som proste spontánna,“ šepla. Jasper sa uvoľnil.

„Budeš sa musieť obliekať trocha lepšie, inak sa s tebou na verejnosti neukážem,“ zaškrípala zubami Rose. Najšťastnejší bol aj tak Edward. Takého to som ho ešte nevidel. Hypnotizoval ju každým pohľadom. Najprv som sa na tom bavil, ale bolo to zvláštne.

„Kde jej urobíme izbu,“ povedala Esme a usmiala sa na mňa. Určite ma chcela pripraviť o pracovňu.

„Bude u mňa,“ povedal Edward rozhodne a naznačil Belle, aby šla za ním. Bez slova ho nasledovala hore schodmi.

„Mal by si si s Edwardom pohovoriť,“ povedala Esme pri mojom uchu.

„Mal by som si pohovoriť s ňou. Toto mu robiť nemôže.“

„Myslím, že ona mu nič nerobí. Edward má asi iný dôvod, prečo je tak priateľsky,“ nežne sa usmiala a mne to došlo až teraz. Jemu sa vážne dosť páči. Nie, on je úplne očarený.

 

Edward:

Aj keď sa so mnou zahrávala a ten odporný koláč cítim vo svojich útrobách, bola okúzľujúca. Krajšiu ženu som v živote nevidel. Od prvej sekundy ma k nej niečo lákalo a nebolo to len to, že je bakchantka. Mal som pocit, akoby som až do teraz čakal len na ňu. V rodine som bol všetkým na smiech, ale nevadilo mi to. Keď povedala, že zostane, bol som šťastím bez seba. Navrhol som, aby zostala v mojej izbe. Naznačil som jej, aby išla za mnou. Opatrne stúpala po schodoch. Jej sladká vôňa ma prenasledovala. Otvoril som dvere na svojej izbe a vpustil ju prvú. Zaváhala, no nakoniec pochopila, že ide o gentlemanské gesto a vošla. Postavila sa do stredu miestnosti a rozhliadla sa. Pohľadom zastavila na polici s knihami a začala si čítať jednotlivé tituly.

„Máš tu všetko, čo mám rada. Jedna ti chýba,“ šepla.

„Ktorá?“

„Na veternej hôrke,“ usmiala sa.

„Nechýba. Je pri pohovke,“ povedal som s úsmevom a podal jej ju. Vyzerala ohromene.

„Prečo nemáš posteľ? Všetci ju majú,“ opýtala sa zarazene.

„Samozrejme ti nejakú zabezpečím. Upíri nespia,“ usmial som sa.

„Predstav si, to som vedela. Ostatní ju ale majú,“ šepla.

„Ako si si mohla všimnúť, ostatní žijú v pároch, a ja som sám. Moja rodina je staromódna. Majú radi manželské povinnosti v posteli.“ Tomu, čo som uvidel na jej tvári, som nechcel uveriť. Začervenala sa. Všimla si môj uprený pohľad.

„Teba nikto nechce?“ Touto otázkou ma dorazila a o to jej asi aj šlo.

„Čo už,“ usmial som sa.

„Bude ti to tu vyhovovať?“

„Kde budeš ty?“ Poobzerala sa.

„Budem v obývačke. Budeš mať súkromie. Neboj sa. Ak chceš, môžeme ísť vybrať posteľ. Alebo to necháš na mňa?“ uškrnul som sa.

„Nemusíte si robiť starosti. Stačí mi spať pár hodín do mesiaca. Po väčšine sa vyspím niekde pod stromom, alebo hocikde.“ Prekvapene som vyvalil oči.

„Čo je to za život?“

„Nemám na výber,“ šepla smutne.

„Máš,“ odvetil som stroho a zavrel za sebou dvere. Okamžite za mnou vybehla.

„Čo tu mám robiť?“ opýtala sa prekvapene.

„Čítaj si. Počúvaj hudbu alebo pozeraj televízor. Ak chceš, poď so mnou do lesa. Idem sa prebehnúť a pozrieť tú posteľ,“ široko som sa usmial. Chvíľku váhala, a potom urobila rozpačito krok ku mne.

„Dobre,“ šepla. Šli sme dole a cez dvere von. Počul som Carlislove myšlienky. Obával sa o mňa. Šli sme najprv pomaly, pár metrov.

„Si rýchla?“ opýtal som sa. Zatvárila sa urazene a prudko vyštartovala. Urobila za sebou taký prievan, až mi rozstrapatilo vlasy. Okamžite som sa rozbehol za ňou. Mal som čo robiť, aby som s ňou držal krok. Bežali sme asi pätnásť minút, keď spomalila, až zastala. Nechápavo som na ňu pozrel. Zastavila sa a zhlboka dýchala.

„Som rýchlejšia než väčšina upírov, ale skoro sa unavím,“ šepla. Rýchlym pohybom som si ju vyhodil na chrbát. Celá stuhla. Bolo to odo mňa dosť neuvážené, ale zariskoval som.

„Ja sa neunavím nikdy,“ povedal som pohotovo a bežal ďalej. Kŕčovite sa ma chytila. Niečo také, určite nikdy nevyskúšala. Kto by sa aj pokúšal osedlať si upíra

 

4. kapitola - 6. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tam, kde sa neumiera - 5. kapitola:

 1
8. Petronela webmaster
15.08.2017 [20:32]

PetronelaMiluji zamilovaného Edwarda Emoticon - tenhle je vážně skvělý. Dost mě zajímá jak se bude jeho vztah s bakchantkou vyvíjet, přece jenom by ho dokázala i zabít, pokud by se jí chtělo.

27.07.2012 [15:36]

BadLovelyLucyJsem ráda, že zůstala a doufám, že nebude Edward jenom v obýváku ale bude si hezky hlídat svůj pokoj. Emoticon krása Emoticon

27.04.2012 [16:51]

Irmicka1užasné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.03.2012 [23:03]

domcamerciJá se rozplývám. On je tak úžasnej... Už chci spát, ale musim aspoň ještě jednu. Emoticon Emoticon Emoticon

4. Kačka
07.11.2011 [14:06]

To je fakt super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.08.2011 [15:30]

Any12Jo! Zůstala! Emoticon Emoticon
Ach, ten Edward v tom lítá až po uši! A je to naprosto fantastické! No to jsem zvědavá, jak si ji získá, i když to asi nebude v jeho případě problém... Emoticon Emoticon
Takže už ji má nastěhovanou v pokoji, momentálně na zádech... Emoticon
Hmm, další nová informace... Emoticon Je to skvělé, naprosto fantastické! Už jsem říkala, že se mi líbí, že je z Belly i něco jiného než jen člověk nebo upír? Emoticon A hlavně - že je to nová postava!!! Emoticon ¨
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. kikuska
22.07.2011 [23:45]

Mrzí ma, že Bella nemôže používať svoju moc. Ja som myslela, že bude sranda, keď sa budú obliekať do ružových košieľ a jesť koláče. Emoticon Emoticon Emoticon

1. MatikEsmeCullen
16.05.2011 [14:58]

To je kraaaasne ... Aj ja si chcem osedlat upira... Takze u nich chvíľku ostane .... Alice bude mat nivu Barbie ... SO zvedava ci teda prinuti Jaspera k tej ruzovej koseli ... Kraaasne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!