Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tajomný ochranca - 6. kapitola

zzzzzz


Tajomný ochranca - 6. kapitolaRande Belly a Edwarda nedopadlo najlepšie. Čo si o ňom asi teraz myslí Bella. Pekné čítanie. Lolalita

Edward:

Bella pôsobila dosť kŕčovito. Určite si myslí, že som nejaký maniak. Kto si na prvé rande vezme kondómy? Len nejaký zvrhlík. Aspoň keby som sa zvládol začervenať, aby videla, že som bol tiež v rozpakoch.  Alice s Jasperom sa celú dobu chichotali a ja som šiel vedľa Belly, ktorá na mňa s rukami založenými na hrudi ani nepozrela. Prešli sme k výťahu. Bol som nervózny. Už som to nevydržal. Musel som sa nejako obhájiť a tak som sa k nej nahol.

„Tie prezervatívy mi do vrecka strčil Emmett. Keby som o nich vedel, tak ti to sako nedám a nepožiadam ťa, aby si vybrala peňaženku,“ povedal som šeptom, aj keď som vedel, že to budú Alice a Jasper počuť. Bella celá sčervenela. Asi nečakala, že tú tému ešte vytiahnem.

„To je v pohode. Ochrana je dobrá... Teda nie dobrá, vlastne áno, nie, myslím, že je dôležitá.“ Zostal som na ňu nechápavo pozerať. Natočil som hlavu na bok a sprvu som vážne nechápal o čom hovorí.

„Zabudni na to,“ šepla a sklopila pohľad. Rozhodol som sa radšej už mlčať. Belle vtedy zazvonil mobil. Keď ho vyťahovala z kabelky, vypadol jej a len tak-tak som ho chytil. Vzala si ho a zodvihla.

„Áno?“ ozvala sa do mobilu a natočila sa na stranu. Bol to jej otec. Snažila sa, aby sme nepočuli nič, no počuli sme zreteľne. Pýtal sa jej kde je a kedy príde. Otec sa s ňou rozlúčil a zložil, no Bella sa ďalej tvárila, že telefonuje a začala hovoriť hlasnejšie.

„Vezmeš ma z mesta ty? No, dobre. Tak ťa počkám tam kde vždy.“ Potom sa tvárila akože počúva a pokračovala. „Jasne. Nie, nebude sa hnevať. Ahoj, Charlie.“ Bella sa na nás pozrela a ospravedlňujúco mykla ramenami.

„To bol otec. Nehnevaj sa, ale pôjdem domov s ním. Chce ísť ešte niečo nakúpiť. Vážne je mi to ľúto,“ povedala náhle a ja som vyvalil oči. Bella sa otočila a zmizla. Ja som za ňou stále hľadel a Jasper vybuchol do konského rehotu.

„Tak toto keď porozprávam Emmettovi. Bože, to bolo brutálne. To zabila. To nemalo chybu. Ja...“ Alice ho silno udrela do hrude. Potom sa otočila ku mne.

„No, tak to nevyšlo. To sa stáva,“ povedala moja sestra.

„Nevyšlo? Ona si určite myslí, že som sexuálny maniak a psychopat. Ja Emmetta zabijem. Urobím z Rose vdovu,“ prskal som.

„Ty, aké divadlo s tým mobilom. Neskutočné.“ Jasper sa nesmial, ale híkal.

„Edward, ja sa s ňou v škole pozhováram a vysvetlím jej to.“ Alice to bolo ľúto.

„Dobre. Idem za ňou. Nemôžem ju nechať v meste samú, lebo sa jej niečo určite stane. Tá je magnetom na problémy. Dohliadnem, aby sa dostala bezpečne domov a prídem,“ povedal som a pozrel na svojho brata.

„Mal si jej dať tú ochranu. To by ju ochránilo. Veď ochrana je dobrá.“ Zas sa začal rehotať. Usúdil som, že toto nemá zmysel. Som zvedavý, či sa tak bude rehotať, aj keď pôjdu domov peši, lebo auto si beriem ja.

Rozbehol som sa za Bellinou vôňou. Stála pred obchodným domom a obzerala sa. Potom sa pustila dole ulicou. Držal som si odstup, aby ma nezbadala. Vôbec sa mi nepáčilo, že chodí po ulici sama. Vonku sa stmievalo. Bella si to po pár blokoch namierila do uličky a potom do ďalšej. Nevedel som kam ide, pokiaľ som nezbadal malé kníhkupectvo. Bella zmizla vo vnútri takmer na hodinu. Už som začal uvažovať, že za ňou pôjdem, keď vyšla von s veľkou taškou. Položila ju na zem, medzi členky a zapla si kabát až ku krku. Roztomilo pozrela do neba a otriasla sa. Bola sladká.

Ten dnešok ma neskutočne štval. Pustila sa dole ulicou, smerom k autobusovej stanici. Nie aby vyšla na rušnejšiu ulicu, ona si to namieri tou bočnou. Krútil som nad tým hlavou. Nechcel som byť nápadný, a tak som zbehol o ulicu nižšie. Už bola tma a ulicu osvetľovalo svetlo z lámp. Bella pridala do kroku. Zašla mi za blok. Obehol som ho z druhej strany, keď som si všimol, že za Bellou uháňa nejaký opilec. Začal po nej pokrikovať.

„Hej, kráska, kde sa tak ponáhľaš, počkaj!“ hulákal po nej a ona znova pridala do kroku. Bol by som hneď zasiahol, ale nechcel som, aby ma niekto videl. Na ulici bolo ešte pár ľudí, ale tvárili sa, že nevidia. Mal som na to zlosť. Bella zatočila do ďalšej uličky, kde už nebolo ani nohy. Chlapík sa naplno rozbehol. Bella pustila na zem tašku s knihami a utekala. Skočil som mu teda do cesty a za krk ho pritlačil o stenu.

„Prenasleduješ dievčatá, ty ožran?“ štekol som. Smrdel alkoholom. Jeho myseľ sa nedokázala koncentrovať. Bol mi odporný. Začal niečo bľabotať. Stiahol som ho do bočnej uličky a rozhodol sa dať mu príučku. Pritlačil som ho silnejšie k stene a desivo na neho zavrčal. Chlapík sa pomočil. Bolo to nechutné. Už som ho chcel nechať, keď som začul kroky a tlkot srdca. Obzrel som sa a prekvapene zostal hľadieť na Bellu, ktorá sa vrátila po tašku. Nie aby utekala o život, ale ona sa sem vráti. Stála na začiatku uličky. Nemohla nás v tme vidieť. Mohla rozoznať akurát obrysy.

„Je tam niekto?“ opýtala sa a podišla bližšie. Schmatol som toho chlapa a vyskočil na vysoký múrik. Ten muž omdlel. Bella prešla do stredu uličky a rozhliadala sa. Potom niečo zodvihla zo zeme, schmatla tašku a utekala preč. Vydýchol som si. Muža som nechal ležať na zemi tak, aby ho poľahky niekto našiel a šiel ďalej za Bellou až na stanicu. Počkala na autobus a na zastávke ju už čakal Charlie.

Vrátil som sa domov. Len čo som otvoril dvere, bolo mi jasné, že Jasper už všetkým vyrozprával priebeh môjho rande. Esme vybehla z kuchyne. Pozrela sa na mňa a kútiky úst jej zamykali. Chveli sa jej ramená a párkrát musela úsmev dokonca prehltnúť.

„Ahoj, Bella je bezpečne doma?“ opýtala sa. Pozrel som sa na svoju matku.

„Pokojne sa zasmej,“ prskol som. Esme vybuchla v záchvat smiechu.

„Prepáč mi to. Keď to bolo tak vtipné,“ šepla ospravedlňujúco. Carlisle zbehol dole k svojej žene. Pozrel sa na mňa a môj výraz mu pripadal komický. Začal sa tiež smiať.

„Aj ty, Carlisle?“ Zakrútil som hlavou.

„Nebolo to také zlé,“ povedala Alice a prešla do obývačky.

„Kde je Emmett? Vykrútim mu krk,“ prskol som.

„Chce ťa nechať vychladnúť.“ Zasmiala sa Rose a sadla si na okraj kresla. „No tak ti dal do vrecka kondómy. Nemohol tušiť, že ich pred ňou vytiahneš.“ Zasmiala sa. Siahol som do vrecka a chcel som ich po nej hodiť, no neboli tam. Začal som si búchať po všetkých vreckách.

„Stratil som ich,“ šepol som.

„Stratil si dôkaz. Smola.“ Rose sa rozosmiala. Aspoň som pobavil svoju rodinu, napadlo mi a nahnevane som šiel do izby.

Ešte tú noc som bol celý nesvoj. Rozhodol som sa ísť sa prebehnúť. Na dverách som narazil na Emmetta. Keď ma zbadal, sucho prehltol a nahodil nevinný úsmev.

„Fakt ma to mrzí, braček. Ako ospravedlnenie ti sľubujem, že tebe a tej malej dám pokoj a nebudem si z vás uťahovať. Vážne.“ Aby dodal dôraz svojim slovám, dal si ruku na srdce a teatrálne prikývol.

„Bella sa už so mnou určite nebude chcieť stretnúť,“ povedal som sklamane.

„Neboj sa. Bude. Veď si fešák.“ Môj brat sa zaškeril. Radšej som to ignoroval a rozbehol sa lesom. Ani neviem ako, ale o chvíľu som sa ocitol pred domom náčelníka Swana. Chcel som ju vidieť a presvedčiť sa, že je v poriadku. Chvíľu som ešte čakal, kým sa z jej izby ozval pravidelný tlkot srdca a prehĺbený dych. Vyskočil som na parapet a nazrel cez pootvorené okno. Bella ležala na posteli. Okolo bolo porozkladané obrovské množstvo kníh. Tá hnedovláska bola zabalená v mojej bunde. Neveril som vlastným očiam. Nahol som sa cez okno a opatrne stúpil na dlážku. Prešiel som po špičkách až k nej. Nahol som sa nad jej nádherné a voňavé telo. Rukávy na bunde mala niekoľkokrát zohnuté a určite jej siahala až do polovice stehien. Ešte aj v tej obrovskej bunde vyzerala dokonale a sexy.

Končekmi prstov som prešiel po jej ruke. Bella sa pretočila a jedna z kníh sa zošmykla. Len tak-tak som ju chytil. Položil som ju späť na posteľ. Chvíľu som pozoroval, ako sa jej hruď pravidelne zdvíha, ako si sladko pomľaskuje. Bola rozkošná. Jej tvár sa zrazu rozjasnila a vzdychla si.

„Edward...“ ušlo zreteľne z jej pier a ja som skoro nadšením vyskočil. Bolo to také... Nedá sa opísať ten pocit, čo sa ma zmocnil. Snívalo sa jej o mne.

 

5. kapitola - 7. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tajomný ochranca - 6. kapitola:

 1 2 3 4 5   Další »
48. aisling
01.09.2013 [9:15]

Ja mám dosť. Čítam túto poviedku niekoľkýkrát a stále sa rehocem ako blázon. Všetko bolo úžasné! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.08.2013 [10:44]

LiviaCullenBože môj!! to čo sú za hlody?? ja nemôžem ..

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

46. TonQa
02.12.2011 [19:30]

TonQa Emoticon Emoticon Emoticon

45. vesper
16.10.2011 [12:51]

vesper Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon no teda... ty situace s Bellou jsou tak rozkošně nesměle "trapně" směšné (jako ve smyslu, že ona se musí cítit strašně trapně) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon - skoro mi jí je až líto, jak se v tom plácá, ale moc se na ní směju! Není to asi moc fér, protože cizímu neštěstí se nesměje, ale ona je taková povedená Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon .
Prý že : To je v pohodě... ochrana je dobrá... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon to jsou hlody....
a pak ten telefonát Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon . Kdyby tak tušila, že ji všichni ti upíři slyší a kromě Edy se dobře baví! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
a jak si Bella myslí, že je Edward úchyl a bojí se, co s ní plánuje Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

a moc se mi líbila Esmé! Ty víš, že ji mám moc ráda - tato její "lidská" poloha se super! Vždyť to není jen matka, ale hlavně normální upíří žena Emoticon Emoticon Emoticon a strašně se mi líbí v této svěží, vtipné formě, stejně jako je tato povídka svěží a aspoň prozetím oddechová, což beru rozhodně jako pochvalu, protože se mi u toho skvěle relaxuje Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a taky mi to vždycky zlepší náladu, protože se fakt směju! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.10.2011 [19:48]

Tak ta Bella je opravdu nezmar. Ještě, že má takového ochránce jakým je Edward.
Ale čím mě dostala, tak to že spí oblečená v jeho bundě. Teď bude Edward v eufórii z toho, že mluví ze spaní jeho jméno.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.10.2011 [10:17]

Danka2830Krááááásna kapitolka...... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon . Ach..... aj som sa pobavila aj ten úúúžasný koniec... hmm... už chcem pokračovanie..... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.10.2011 [23:17]

Petronka91to je taková náááádhera... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a ty kondomy... no prostě supeeeer Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

41. Faith
08.10.2011 [18:28]

Faith Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
tak toto bolo bozske Emoticon a Bella a jej herecke spredstavenie s telefonom Emoticon to som bola uplne KO od smiechu. moc sa mi tato poviedka paci a tesim sa na pohlad Belly a to ako si vysvetlila tie kondomy v ulicke, lebo zrejme tie zodvyhla zo zeme, ci? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.10.2011 [15:28]

CharlotteAlannaWildBombaaaaaaa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

39. Huny
08.10.2011 [13:04]

HunyŽeru Emmetta. Emoticon A Bella se s tím telefonem taky pěkně vytáhla. Emoticon
Krásná kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!