Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tajomný ochranca - 22. kapitola

2.Yasmine-Zářivá


Tajomný ochranca - 22. kapitolaEdward a Bella idú do hotela. Ako to dopadne? Pekné čítanie. Lolalita

Bella:

Edwarda som očividne trochu vyplašila. Sucho prehltol a nervózne sa ošil.

„To myslíš vážne? Chceš ísť so mnou do...“ Musela som sa zasmiať. Nahla som sa k nemu a zodvihla sa na špičkách, aby som mu dosiahla na pery. Jemne som ho pobozkala.

„Poďme,“ šepla som tichučko a zovrela som jeho dlaň. Edward sa jemne zachvel a hruď mu zavibrovala. To som zbožňovala. Bol neskutočný, keď sa mi ho podarilo trochu vyviesť z miery.

Potichu sme sa prešmykli po chodbe a už zostávalo len pár metrov, aby sme boli z domu von, keď sa pred nami objavil Emmett.

„Kam idete?“ opýtal sa s neskrývaným pobavením.

„Idem Bellu odviesť domov,“ prskol Edward. Emmett sa zaškeril a so zdvihnutým obočím ustúpil z cesty. Edward mu ešte niečo povedal, ale nerozumela som mu. Emmett však razom skrotol. Nasadli sme do auta a nastalo zvláštne, trochu trápne, ticho. Edward naštartoval a pohol sa na príjazdovej ceste. Než odbočil na diaľnicu, zastavil.

„Vážne chceš ísť... Ak nie, je to v poriadku. Stačí povedať. Vezmem ťa domov. Nebudem sa hnevať. Nechcem, aby si robila niečo, čo...“

„Milujem ťa,“ skočila som mu do reči a Edward sa blažene usmial. „Tak, kam ideme?“ opýtala som sa nehanebne a pritlačila som sa z boku k Edwardovi. Natisla som sa na jeho rameno a pobozkala ho na líce.

Edward to bez váhania otočil na diaľnicu smerom do mesta. Celú cestu sa na mňa nervózne otáčal a kĺzal pohľadom po mojej tvári a tele. Pripadal mi nervózny, ale hlavne nesmierne nedočkavý. Bol ako na ihlách a ja vlastne tiež. Nevedela som, čo môžem očakávať, ale hlavne som sa bála, že nesplním jeho očakávania. To ma naozaj desilo.

Stála som v hotelovej kúpeľni, väčšej než bola moja izba, a dívala som sa do obrovského zrkadla. Edward ma čakal vedľa. Budeme sa dnes milovať a mojím prvým mužom bude upír. Pozrela som do zrkadla a zrazu mi to pripadalo hrozne smiešne. Rýchlo som zo seba stiahla šaty a vliezla som do sprchy. Nechala som na seba padať kvapky teplej vody, ale neužila som si to. Bola som nervózna.

Keď som vyliezla, siahla som do svojej tašky. Mala som tam sexi spodnú bielizeň, ktorú mi pomohla vybrať Alice. Keď som si ju obliekla, zbledla som. Na niečo také som sa nemala nechať nahovoriť. Vyzerala som naozaj sexi a to ma desilo. Pozrela som na vešiak na uteráky, na ktorom bola prevesená Edwardova čistá košeľa. Navliekla som sa do nej a umyla si zuby.

Zhlboka som sa nadýchla a vošla do izby. Edward tu nebol, čo ma dosť prekvapilo. Prešla som k posteli a rozhliadala som sa. Sadla som si a začala rozmýšľať, čo robiť a či je možné, že mi jednoducho Edward ušiel. Vtedy sa dvere otvorili a vošiel môj upírik. Mal v rukách obrovský podnos. Keď ma zbadal, usmial sa.

„Myslel som, že to stihnem, ale si rýchla,“ šepol a prezeral si ma. „Pekná košeľa. Mal som podobnú,“ zasmial sa a položil podnos na stôl. Vybehol ešte pred dvere a doniesol dva poháre a vedierko so šampanským.

Keď odkryl podnos, rozžiarila som sa. Bola pod ním miska červených jahôd, ktorých vôňa razom ovládla celú miestnosť. Edward sa rýchlo pohol a hneď v miestnosti horeli sviečky a hrala príjemná hudba. Zachvela som sa, keď si vedľa mňa sadol na posteľ.

Nervózne som vzala jednu jahodu a strčila som si ju do úst. Edward sa usmial a nalial šampanské. Potom vzal do ruky ďalšiu jahodu a otrel mi ňou spodnú peru. Rozosmiala som sa a odhryzla si. Edward sa pousmial a zodvihol obočie. Chytila som jeho ruku a vzala si aj zvyšok jahody ústami. Perami som sa pritom dotkla jeho prstov a on razom zvážnel. Prudko si ma pritiahol k sebe a otrel sa mi nosom o ten môj. Celé telo mi zavibrovalo vzrušením.

„Tá košeľa ti pristane, ale určite by si bola krajšia bez nej,“ šepol mi do ucha a jeho chladný dych ma pošteklil na rozpálenej pokožke krku. Roztúžene som ho zdrapla za krk a pritiahla som si ho k perám. Dlho som ho pobozkala a on spokojne zavrčal.

Pretočila som sa a postavila k posteli. Rozopla som dva gombíky a nechala košeľu skĺznuť na zem. Oči mu černeli a skĺzaval pohľadom po mojej postave. Bola som červenšia ako tie jahody, ale páčilo sa mi, čo to robilo s jeho telom. Zachvel sa a jeho rozkrok bol zrazu plný. Všimol si, kam sa dívam.

„Si nádherná. Bože, si dokonalá,“ šepol vzrušene. Končekmi prstov sa dotkol môjho bruška a jeho dotyk ma chladil. Nabehli mi zimomriavky.

Edward sa postavil a za ruky ma otočil k posteli. Sadla som si a posunula sa vyššie. Edward si ľahol vedľa mňa a jemne ma pohladil po boku. Zachvela som sa. Uprene sledoval svoju ruku na mojej pokožke a sledoval moje reakcie. Každý jeho trýznivý dotyk mnou zachvel. Keď ma pohladil po brušku, zrýchlil sa mi dych a keď rukou prešiel na moje stehno, prestala som dýchať. Hlavu naklonil k môjmu krku a počula som, ako sa zhlboka nadychuje. Očividne sa mu to páčilo.

„Edward,“ šepla som, keď mi rukou zašiel na vnútornú stranu stehna. Zaklonila som hlavu a privrela oči. Edward sa tým očividne dobre bavil. Perami sa dotkol môjho krku a ucítila som aj vlhkosť jeho jazyka. Prešiel mi po pokožke a niečo si zašomral. Otvorila som oči a trocha sa poodtiahla.

„Musíš hovoriť tak, aby som ti rozumela,“ napomenula som ho a on sa nádherne usmial.

„Unikátna chuť,“ šepol a ja som zase sčervenela.

Zatlačila som mu na rameno a on zostal ležať na chrbte. Nahla som sa k nemu a pobozkala ho. Jednou rukou som mu začala nešikovne rozopínať košeľu. Nešlo mi to, a tak som sa posadila a zapojila aj druhú ruku. Gombíky sa mi šmýkali a nervozitou sa mi chveli ruky. Tak sústredene som sa venovala jeho košeli, že som si nevšimla, že si Edward zložil ruky za hlavu a dobre sa na mne bavil. Keď sa jeho hruď zachvela od smiechu, pozrela som mu do tváre. Hneď sa snažil ovládnuť svoj výraz a ja som ho nahnevane buchla po hrudi. To ho rozosmialo ešte viac, a tak som siahla oveľa nižšie než bola jeho hruď.

Prebehla som mu otvorenou dlaňou po rozkroku, na čo doslova vyletel a pretočil ma pod seba. V jeho očiach bol nával túžby. V sekunde bola jeho košeľa na kúsky a Edward medzi mojimi stehnami. Pritlačil sa rozkrokom k tomu môjmu a ja som vzrušením hlasno zastonala. Mala som chuť z neho všetko strhať a rýchlo spojiť naše telá. Šalela som z toho pocitu, že je pri mne tak blízko a od toho, aby bol vo mne nás delili milimetre látky.

Edward sa na mne jemne pohol a intenzívnejšie sa ku mne pritlačil. Vášnivo ma začal bozkávať na pery a vnárať mi do úst svoj jazyk. Pritom sa trel o moje stehná a rozkrok a ja som cítila, že som tam dole úplne mokrá. Spôsobovalo mi to neskutočné pocity. Cítila som zvláštne sťahy v panve a začala som sa modliť, aby ma nepriviedol k orgazmu. To by bola dosť hanba, že len sa ma dotkne a ja vybuchnem. V sekunde som na svojom mieste ucítila jeho prsty. Zatiaľ len cez nohavičky. Hanba - nehanba, to sa nedalo vydržať. Zastonala som a vybuchla. Edward sa už ani nepohol, hľadel mi do tváre, kým ja som udýchavala svoj prvý orgazmus s mužom.

Edward bol tesne pri mojej tvári a vyzeral naozaj fascinovane. Ja som sa šla od hanby prepadnúť. Pohladil ma po červenom líci a kľakol si medzi moje stehná. Rýchlym pohybom mi stiahol nohavičky. Teraz som sa červenala ešte viac, lebo boli celé premočené. Edward sa fascinovane díval medzi moje stehná a ja som ich rýchlo stiahla k sebe, no nemala som šancu. Rozopol si nohavice a stiahol ich dole. Zostal len vo vzdúvajúcich sa boxerkách a široko sa usmial, keď som si rukou zakrývala svoju ženskosť.

„Bella, čo to robíš,“ šepol a chytil mi ruku, ktorú mi uväznil nad hlavou a naľahol na mňa. Bol ťažký, ale to mi nevadilo.

„Nesmieš sa na mňa tak dívať,“ zachrapčala som. Edward vyvalil oči.

„A ako sa na teba dívam?“ šepol svoju otázku, ale odpoveď ho očividne netrápila, lebo mi začal jemne bozkávať krk. Prehla som sa v páse a zastonala. Už neboli potrebné slová.

Opatrne sa ma dotýkal a hladil každučký kúsok mojej kože. Vzpínala som sa mu pod rukami a nemohla uveriť tomu, že mi spôsobuje takú slasť. Konečne sa rozhodol spojiť naše telá. Trýznivo pomaly sa vnáral do môjho tela a uprene sledoval moju tvár. Rozhodla som sa nedať na sebe poznať žiadnu bolesť, ale žiaľ. Zacítila som tupú bolesť a skrivila som tvár vo veľavravnej grimase. Snažila som sa skryť si tvár na jeho hrudi, no nemala som šancu. Jeho výraz pôsobil určite bolestnejšie než ten môj. Rýchlo som ho pohladila po tvári a on privrel oči.

„Bolí ťa to,“ šepol a chcel moje telo opustiť, no to som nemohla dovoliť. Skrížila som rýchlo svoje nohy za jeho chrbtom a tým som mu nedovolila sa pohnúť. Prekvapene sa na mňa pozrel.

„Bella.“ Jeho hlas bol trocha zachrípnutý, no stále mal v sebe ten úžasný zamat, čo ma privádzal do šialenstva. Nemienila som sa s ním dohadovať a sama som sa pohla smerom k nemu. Trocha to pálilo, ale potom som sa pohla znova a znova a už som necítila nič iné, len to, že sa mi to začína vážne veľmi a neovládateľne páčiť.

Edward sa zatiaľ ani nepohol, no keď som sa k nemu tesnejšie pritlačila a hlasno omámene zastonala, začal sa vo mne hýbať. Nohy som uvoľnila, aby som mu umožnila intenzívnejšie sa hýbať. Po pár sekundách sme sa vlnili úplne synchrónne, smerom k sebe a od seba. Dokonalo sme sa dopĺňali.

Edwardov dych sa zrýchlil a ja som neskutočne túžila vidieť ako vyzerá orgazmus v jeho tvári. Našťastie ma nenechal dlho čakať. Zadržal dych a zachvel sa. Potom sa uvoľnil a jemným úsmevom pokračoval v šialenej rýchlosti, aby ma doviedol tam, kde bol pred chvíľou aj on. Ja som bola o dosť hlučnejšia, aj keď som sa veľmi snažila ovládať, ale nešlo to. Našťastie sa to Edwardovi veľmi páčilo.

Nič úžasnejšie som nezažila. Bolo to dokonalé. Neustále som Edwardovi šepkala, že ešte chcem a on bol nesmierne ochotný mi splniť moje priania. Milujem ho a pošepla som mu to za každý dokonalý vrchol.

Už som sa nevládala ani hýbať. Začala som sa opatrne vymotávať z prikrývky. Edward sa zodvihol na lakťoch.

„Ty mi chceš ujsť?“ opýtal sa pobavene.

„Nie, mňa sa už nezbavíš,“ šepla som a stiahla z postele prikrývku. Nepochopiteľne som sa hanbila za nahotu, aj keď len pred pár sekundami ma Edward bozkával vlastne úplne všade. Ťahala som za sebou prikrývku smerom ku kúpeľni. Na pol ceste som sa chcela pokochať tým dokonalým obrázkom, ako nahý, dokonalý muž leží na posteli a čaká len na mňa, keď som sa nešikovne zamotala.

Edward vyletel z postele rýchlosťou blesku, ale bolo neskoro. Ocitla som sa na zemi. Som nemožná a nešikovná. Padla som rovno na ruku, ktorú som mala už raz zlomenú a niečo hlasno ruplo. Najprv som bolesť necítila, no keď Edward chytil moje zápästie a jemne ním otočil, začalo to šialene páliť a nemohla som ohnúť prsty na ruke.

„Je zlomená,“ šepol Edward nešťastne. Ťažko si vzdychol. Vzal ma do náručia a položil na posteľ.

Edward bol v sekunde oblečený a začal ma navliekať do trička. Mne sa z očí kotúľali slzy. Nebolo to ani tak bolesťou, ako sklamaním, že som to zase pokazila.

„Bella, hneď ťa vezmem do nemocnice. Slúži Carlisle, a tú ruku ti dá do poriadku. Viem, že to bolí. Vydrž, miláčik.“ Edward rozprával rýchlo a mal kamenný výraz. Postavila som sa, no Edward ma zas rýchlo posadil. Ja som sa pustila ešte viac do plaču.

„Bella, ja ťa oblečiem a hneď pôjdeme,“ šepol.

„Nie, ja...“

„Ideme hneď do nemocnice. Ruka je zlomená a ja nezjednávam,“ povedal tvrdo.

„Ale ja...“

„Ideme,“ zavelil a vytiahol ma do stoja. Zapol mi nohavice, no ja som sa mu zmučene oprela o rameno.

„Edward, rozopni mi tie nohavice, prosím,“ šepla som. Nechápavo a trocha vydesene sa na mňa pozrel. Pokrútila som nad ním hlavou.

„Musím pred tým než pôjdeme na záchod a sama to nezvládnem,“ šepla som a očervenela až za ušami.

21. kapitola - 23. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tajomný ochranca - 22. kapitola:

 1 2 3 4 5 6 7   Další »
06.08.2012 [0:18]

BadLovelyLucyAch to byla krása... Jak ty to děláš? Přestávám to chápat Emoticon Prostě tyhle scény zvládáš lépe jak realita sama Emoticon Emoticon No a chudák Bella Emoticon

63. Wera
09.01.2012 [16:03]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ách nemám slov úžasně napsané, jdem honem na další

31.12.2011 [9:05]

Lenka326Nevěřila jsem, že do toho hotelu opravdu pojedou. Ale bylo to silnější než oni sami. A bylo to moc krásné, úžasně popsané. Taková romantika, úplně jsem se rozplývala. Ale to by Bella nesměla být Bella, chudák, zlomit si ruku v takovou chvíli....
Emoticon Emoticon Emoticon

61. vesper
30.12.2011 [23:41]

vesper Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
prostě nemám slov - dokonalost!

už u Edwardova špitnutí "unikátní chuť", jsi mě dostala do kolen a pak jsem jela sešupem... to bylo něco. Dokonalý popis jejich prvního milování a Edwarda... ach Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jaký byl nervózní a opatrný a kvůli Belle a jejímu pohodlí vyděšený (aby neudělal něco špatně) ale zároveň vášnivý, mužný, chtivý a dokonalý... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

kapitola naprosto brilanstní, já chci víc takových Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

no a Bella na konci - chúdě malé, ale zabila to perfektně!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon hmm, Edward teda dostává zabrat Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

nezmůžu se na víc než na potlesk, bylo to super!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

60. kajja
30.12.2011 [2:32]

Nadhera, moc dekuji za poslani. Ale ta Bella je fakt mamlas. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

59. kajja
30.12.2011 [2:32]

Nadhera, moc dekuji za poslani. Ale ta Bella je fakt mamlas. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

58. viktoria
29.12.2011 [19:14]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.12.2011 [16:14]

morningstarEdward byl k pomilování, jak byl zaskočenej, rozhozenej a nervózní Emoticon krásně popsané jejich první milování a musím říct "konečně", protože mám pocit, že by oba snad už od touhy vybuchli Emoticon a Bella? panečku, ta to zase zabila, ta umí věcem nasadit korunu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon těším se na další kapču

56. kati
29.12.2011 [14:22]

Úžasné. Emoticon Emoticon Emoticon

29.12.2011 [13:09]

Danka2830pánečky... tak akože to, že je Bella talent sme vedeli, ale teda v takejto situácii to vyhrala...!!!!! som sa dooobre pobavila ale až na konci, tá "romantická scéna" bola prekrásna, až škoda ju zničiť tou Bellou nešikovnicou.... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6 7   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!