Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tajomný ochranca - 21. kapitola

Embry


Tajomný ochranca - 21. kapitolaAko sa začne spoločný víkend Edwarda a Belly? Pekné čítanie. Lolalita

Bella:

V škole sa všetci zbláznili. Toľko úloh sme v živote nemali. Blížili sa maturity a odrazu chcel každý dohnať to, čo zanedbali. Najhoršie bolo, že pokiaľ som zo všetkých predmetov priam excelovala, biológia bol môj hrob.

Edward mal ešte jednu hodinu a ja som ho čakala na lavičke pred školou. Čítala som si jednu z kapitol o bunkovom delení a vôbec mi to nedávalo zmysel.  Zo školy vyšiel hlúčik študentov a medzi nimi aj Alice. Pobehla smerom ku mne a s úsmevom si sadla na lavičku. Pozrela som sa jej do tváre a nechápavo pokrútila hlavou. Široko sa usmievala a ja som mala možnosť vidieť panorámu jej snehobielych ostrých zubov.

„Čo sa tak zubíš?“ opýtala som sa nechápavo.

„Takže, tento víkend ideš k nám?“ opýtala sa tým laškovným spôsobom a zodvihla obočie. Akoby som pred sebou videla toho zvrhlíka Emmetta. Možno je to nákazlivé.

„Neviem o tom, že mám u vás stráviť víkend,“ povedala som so záujmom a zavrela knihu.

„No, Edward....“

„Edward je pekne vytočený,“ ozvalo sa zasyčanie nad nami, čo prerušilo Alice. Nevinne sa usmiala. Aj ja som sa zasmiala a postavila sa, aby som mohla svojho miláčika pekne pobozkať. Nahol sa ku mne a otrel sa mi o pery.

„Ja idem na víkend k vám?“ opýtala som sa s úškrnom.

„Myslel som, že keď má Charlie službu a ty máš taký veľký problém s biológiou, že sa s tebou trocha poučím. Zahrám sa na učiteľa. Čo povieš?“ Nevinne sa usmial.

„V podstate by to nemal byť problém, ale asi by bolo lepšie, aby si prišiel ty ku mne,“ šepla som. Alice sa zas široko usmievala. Edward jej dal nenápadne pohlavok, ale ja som to zaregistrovala a otočila som sa k nim s rukami v bok.

„O čo tu ide?“ opýtala som sa naoko nahnevane a podupkávala som si nohou.

„Bude lepšie, ak prídeš ty k nám. Budete mať lepšie pohodlie a keď už pre teba Edward kúpil tú posteľ, tak ju aspoň využiješ,“ povedala náhlivo Alice. Usmiala som sa a prikývla.

Začínala som sa na víkend už neskutočne tešiť. Edward šiel na lov a ja som mala deň pre seba. Vôbec ma neprekvapilo, keď sa ku mne po škole dorútila Alice. Vždy, keď bol Edward chvíľu preč, nechal ma strážiť. Odkedy som s Edwardom, nemala som žiaden vážnejší úraz. Dokonalo ma stráži. Je mojím ochrancom. Alice si vybehla do mojej izby a než som za ňou prišla, mala som posteľ posiatu množstvom spodnej bielizne od výmyslu sveta.

„Čo to je?“ opýtala som sa prekvapene.

„Vyber si,“ zaštebotala rozradostene Alice. Vzala som do ruky prvý priehľadný kúsok a trocha natvrdlo pozrela na Alice.

„Nemala som ich ešte na sebe a niečo som dokúpila cestou.“ Vyvalila som oči ešte v nechápavejšej grimase. „Veď k nám ideš na víkend. To budete na seba s Edwardom len pozerať?“ opýtala sa a ja som sa zachvela.

„Myslíš, že Edward bude chcieť...“ Naznačila som rukou to gesto, ktoré používal Emmett dosť často, keď si prst strčíte do zatvorenej dlane. Alice dostala záchvat smiechu. Keď sa konečne trocha upokojila a mne z líc ustúpila červená farba, postavila sa a chytila ma za ruku.

„Bella, už ste dospelí. Edward ťa miluje a je prirodzené, že sa ako každý chlap o niečo pokúsi. Sme síce upíri, ale naše mužské polovičky sú večne roztúžení a vždy pripravení nadržanci.“ Alice komicky pokrčila ramenami. Ja som sucho prehltla a začala prezerať tú kopu bielizne.

„Toto je celkom pekné,“ šepla som a vytiahla jediný kúsok, čo vyzeral aspoň trocha normálne.

„Toto? To sa tam dostalo omylom. Je to strašné. Ako pre mníšku.“ Alice mi to vyrvala z ruky a vyhodila z okna. Pousmiala som sa. Vybrala čierny čipkovaný komplet a priložila ho ku mne.

„V tomto budeš ako anjel.“ Ja som pretočila oči.

„Alice, ty niečo podobné vážne nosíš?“ opýtala som sa trocha zahanbene.

„Iste, a to som vyberala to cudnejšie, lebo ťa poznám. Muži majú radi sexi bielizeň.“ Alice bola pre mňa ako staršia sestra. Vážne som teraz potrebovala niečo objasniť. Pýtala som sa na sex s upírom a červenala sa pri všetkom, čo z Aliciných úst vykĺzlo. Chápala som, aké to bude pre Edwarda náročné a ak sa cez víkend rozhodne to vyskúšať, tak to urobím. Budem sa s ním milovať.

Na príjazdovej ceste zarachotilo Charlieho auto. Po chvíli vyšiel po schodoch. S Alice sme sedeli na posteli a rozprávali sa. Otec zaklopal a otvoril dvere. S úľavou si vydýchol, keď zbadal Alice. Červenanie sa mám po ňom, lebo nabral ružový odtieň a spoza chrbta vytiahol ten kus bielizne, čo letel oknom.

„Nestratil to niekto?“ opýtal sa roztržito. Alice vyvalila oči na môjho otca a potom pozrela na mňa. To sa nedalo vydržať. Rozosmiali sme sa ako dve pominuté pubertiačky. Môj otec si niečo zašomral popod nos a nahnevane zavrel dvere. Chvíľu nám trvalo, kým sme sa upokojili. Keď Alice odišla, Charlie stál v kuchyni a cez okno jej zamával. Prišla som za ním do kuchyne a objala ho. Usmial sa.

„Tak, dobre ste sa na mne zasmiali?“ opýtal sa a ja som sa zas začala smiať.

„Alice to vyhodila omylom oknom. Trocha sme blbli. Prepáč,“ šepla som. Charlie len pokrútil hlavou.

„Ty niečo také nosíš?“ opýtal sa a teraz som sa červenala ja.

„Nie. Doniesla mi to Alice a nezhodli sme sa na tom, a preto to letelo oknom.“ Charlie chápavo prikývol.

„Asi by som ťa tu nemal nechávať na víkend samú,“ šepol mi do vlasov a pobozkal ma na čelo.

„Náčelník Swan, neboj sa, nič nevyvediem. Urobím len obrovskú párty, tak sa priotrávim alkoholom a potom sa vyspím s polovicou futbalového tímu!“ Zasmiala som sa. Charlie skrivil tvár.

„Dobre, len nič nerozbite a nieže tu bude aj ten tvoj krásavec,“ povedal trocha mrzuto.

„Si skvelý otec. Smiem sa opiť a spať s futbalistami, ale Edwarda tu nechceš. Nechápem, čo proti nemu máš,“ šepla som trocha urazene.

„Nič, len sa mi zdá, že to berieš príliš vážne. Doslova na sebe visíte. Mám niekedy strach, že spolu zrastiete.“ Tón jeho hlasu hovoril za všetko. Ja som sa len zasmiala.

„To je láska, Charlie. Ver, že som vyberala poriadne. Otec je lekár, čiže ušetrím na zdravotnej starostlivosti, matka je dizajnér - architekt, čo tiež využijem, keďže nemám vkus.“ Snažila som sa to odľahčiť.

Na druhý deň šiel Charlie po obede do práce a ja som si zbalila knihy a poznámky do plecniaka. Dala som si rýchlu sprchu, spojenú s dokonalým holením nôh. Trocha som sa primaľovala a navliekla na seba tem čierny komplet od Alice. Dlho som sa na seba dívala do zrkadla. Chudák Edward. Aj ja sa červenám, keď sa na seba dívam, čo to urobí s ním? Vzdychla som si a obliekla sa. Chcela som vyzerať dobre, a tak som na seba navliekla úzke nohavice a priliehavé tričko. Prehodila som si cez ramená kabátik a vybehla pred dom k autu.

Keď som dorazila k Edwardovi, bolo tam naozaj ticho. Prešla som k dverám, ktoré sa okamžite otvorili. Edward tam stál so širokým úsmevom. Na sebe mal tmavé nohavice a naozaj drahú košeľu. Vyzeral dokonalo a zrazu som nabrala podozrenie, že strávil v kúpeľni rovnaký čas ako ja. Vzal mi batoh a nechal ma ísť pred sebou.

„Kde sú všetci?“ šepla som cez rameno.

„Na love.“ Jeho hlas bol tichý. Všade bolo prítmie a v kozube prašťal oheň.

„Plánuješ sa učiť alebo máš za lubom niečo iné?“ Otočila som sa k Edwardovi a on sa trocha previnilo usmial.

„Budeme sa, samozrejme, učiť,“ šepol a viedol ma k pohovke. Doniesol mi minerálku a ja som zatiaľ vybrala knihu. Nalistovala som kapitolu, ktorej som absolútne nerozumela. Edward po nej prebehol očami a okamžite mi začal vysvetľovať princíp delenia buniek. Potom na sekundu zmizol a vrátil sa s počítačom. Okamžite mi ukazoval obrázky jednotlivých fáz a ja som ho so záujmom počúvala. Bol skvelý. Keď to vysvetľoval profesor, nedokázala som sa sústrediť, ale jemu som rozumela každé slovo. Mal by učiť, to mu naozaj šlo.

„Chceš sa na niečo opýtať?“ Zodvihol obočie a ja som sa usmiala. Ani som si neuvedomila, že sa už učíme tri hodiny. Zakrútila som hlavou, že nie.

„Dobre, tak ti dám pár otázok ja,“ povedal Edward a na kolenách sa prisunul ku mne. „Za správnu odpoveď dostaneš...“ Zamyslel sa.

„Dostanem pusu,“ šepla som a Edward sa zasmial.

„Za nesprávnu nedostaneš nič a budeš musieť odpovedať na ďalšie dve otázky správne, aby si dostala ďalší bozk,“ povedal pobavene. Ja som súhlasne prikývla.

„Tak, prvá otázka. To bude jednoduché. Ako sa nazýva delenie buniek?“

„Meióza,“ povedala som suverénne a našpúlila na svojho učiteľa pery. Priblížil sa ku mne a jemne ma pobozkal. Ja som však čakala viac, a tak som ho zdrapla za košeľu a predĺžila bozk. Edwarda to očividne bavilo.

„Druhá otázka. Čo je to bunkový cyklus?“ Vyzeral pobavene.

„Životný cyklus každej bunky je zložený z fáz, keď sa delí a keď sa nedelí. Striedanie týchto fáz je bunkový cyklus,“ povedala som víťazne. Edward ma automaticky pobozkal. Nasledovala ďalšia a ďalšia otázka, ale už mi ich Edward vlastne šepkal do pier a ja som mu odpovedala rovnakým spôsobom medzi bozkami.

„Splynutím dvoch pohlavných buniek vzniká...“ šepol Edward a ja som sa doslova vpíjala do jeho pier. Odpoveď som síce vedela, ale nehodlala som odpovedať. Edward mi práve vkĺzol rukou pod tričko a ja som sa zachvela. Natlačila som sa k jeho telu.

„Edward...“ zastonala som a než som sa stihla spamätať, ležala som v posteli. Prekvapene som sa zodvihla na lakťoch, no nemala som šancu ani na otázku, lebo ma už Edward drvil svojim telom a jeho jazyk plával mojimi ústami. Bol na nezadržanie. Páčilo sa mi to a rozhodla som sa tomu poddať. Jednou nohou som ho objala okolo bedier a Edward ma po stehne nedočkavo pohladil. Pozrel mi do očí. Jeho boli čierne ako tmavá čokoláda. Karamel bol preč a bol tak nádherne náruživý a udýchaný. Vzpínala som sa pod jeho váhou a užívala si tú vášeň. Zrazu sa Edward prudko zodvihol. Pozrel smerom k oknu a nahnevane zavrčal. Nechápavo som otvorila ústa. Vyskočil z postele a ja som sa posadila. Priskočil k oknu a zavrčal ešte hlasnejšie. Keď som začula buchot z prízemia, došlo mi to. Rodinka sa vrátila skôr. Edward sa na mňa pozrel a spustil ramená. Vtedy sa rozleteli dvere na izbe a Emmett doslova skočil rybičku ku mne na posteľ. Matrac ma odpružil do Edwardovej náruče.

„Čo ste tu vy dvaja robili?“ opýtal sa tým jeho dvojzmyselným tónom. Už som sa automaticky pozrela k dverám. Jasper nebude ďaleko. Zastavil sa vo dverách a pozrel na Edwarda. Ten doslova soptil.

„Mám pocit, že sme tu niečo prekazili.“ Zasmial sa Jasper. Emmett priskočil k Jasperovi.

„Prekazili sme coitus, braček,“ povedal Emmett, na čo sa Edward doslova vymrštil k nim. Rozbehli sa na všetky strany po dome. Edward sa otočil ku mne.

„Mrzí ma to. Nemali sa vrátiť dnes, ale až zajtra. Myslel som, že spolu strávime pekný večer a...“ nedopovedal vetu. Mala som pocit, že sa hanbí povedať nahlas, čo chcel dnes večer robiť. Podišla som k nemu a objala ho. Natisla som sa mu na pery.

„Poďme do hotela,“ šepla som a Edward sa zachvel.

 

 

20. kapitola - 22. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tajomný ochranca - 21. kapitola:

 1 2 3 4 5 6   Další »
06.08.2012 [0:02]

BadLovelyLucyTa Bella je ale náruživá potvůrka Emoticon ale kdo by se jí divil Emoticon Emoticon Škoda, že se semnou nikdo takhle neučil, třeba bych si víc pamatovala Emoticon

52. Wera
09.01.2012 [15:00]

Weraách nemá to chybu jde honem na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

51. vesper
30.12.2011 [23:33]

vesperjá tuto povídku prostě miluju!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
a Edwarda v ní totálně nejvíc!!!

fakt si užívám, jaká je to sranda - Charlie a kalhotky - to by stálo za zfilmování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

a ty hlášky... já z tebe umřu! Poslední hláška za všechny : Prekazili jsme coitus, braček - padám, protože jsi mě zničila Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.12.2011 [17:48]

No páááni, nečekala bych, že bude Bella tak iniciativní Emoticon Emoticon Emoticon
Ale mě někdo překazit chvilku s Edwardem, asi bych vraždila Emoticon Emoticon Emoticon
Skvělá kapitola jako vždy Emoticon

49. Kačka
26.12.2011 [10:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.12.2011 [13:49]

Petronka91 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

47. Nikki
23.12.2011 [19:54]

nadržený páreček Emoticon Emoticon

21.12.2011 [23:07]

kikuskaRodinka si to blbo načasovala, no. Emoticon Emoticon Skvelá kapitola. Teším sa na pokračovanie. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

45. Jula
21.12.2011 [22:21]

Emmetta vystřelit na měsíc! Emoticon

21.12.2011 [22:15]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!