Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tajomný ochranca - 20. kapitola

Ples


Tajomný ochranca - 20. kapitolaEdward Bellu miluje. O tom niet pochýb. Kapitolka je oddychová a dúfam, že sa bude páčiť. Pekné čítanie a zanechajte mi komentárik. Ďakujem. Lolalita

Bella:

Rozbila som Edwardovi auto a Cullenovcom garážové dvere. Oprela som si bezradne čelo o volant a chcelo sa mi prepadnúť pod zem. Od dverí domu sa ozval doslova rehot Emmetta, pretkávaný híkaním Jaspera. Cítila som sa ako úplný hlupák a to som ešte nenašla odvahu pozrieť na Edwarda. Opatrne som otočila hlavu a on mal v tvári presne ten výraz, čo na začiatku nášho vzťahu. Pozeral uprene pred seba, jednou rukou sa opieral o palubnú dosku a prsty druhej mal vpletené do svojich vlasov.

„Mňa to...“ šepla som. Edward sa s kamenným výrazom otočil ku mne.

„Bella, vystúp, prosím...“ povedal odmeraným tónom. Okamžite som sa odopla a vyskočila z auta. Nervózne som si hrýzla peru. Esme v tej chvíli nahnala to híkajúce komando do domu a decentne zavrela dvere. Edward sa postavil oproti mne.

„To auto ťa bude teda poriadne stáť,“ šepol Edward zvláštnym spôsobom. Vyvalila som na neho oči a zalapala po dychu.

„Vieš, že ti to splatím. Nemusíš sa báť,“ povedala som chvejúc sa. Nebála som sa ho, len som mala rešpekt a hlavne som sa neskutočne hanbila.

„Zaplatíš,“ zachrapčal a rýchlym pohybom ma pritlačil k autu. Vypískla som a Edward mi pri uchu nebezpečne zavrčal. Neviem, o čo sa ten bláznivý upír pokúšal, ale mňa ten nebezpečný zvuk jemne vzrušil. Pohladila som ho po hrudi a nahodila výraz neviniatka. Pritlačil sa telom ku mne a ja som pochopila, že to platenie nebude mať nič spoločné s peniazmi. Pery pritlačil na môj krk a potom sa mi pozrel do očí.

„Vieš, čo ťa to bude stáť?“ opýtal sa.

„Myslím, že viem. Strávime spolu noc,“ šepla som a začervenala sa. Edward sa zrazu rozosmial a cvrnkol mi po nose.

„Bella, ty si teda nemravná. Samozrejme by som sa nebránil, ale myslel som skôr niečo ako doprovod na školský ples.“ Dobre sa na mne bavil. Zatvárila som sa ublížene a musím sa priznať, že na ples som určite ísť nechcela.

„Ples! To nie! Nemohli by sme sa radšej dohodnúť na tej spoločnej noci?“ opýtala som sa s pokojom Angličana a podarilo sa mi Edwarda vykoľajiť. Zasmial sa takým roztržitým spôsobom. Neveriacky zakýval hlavou. Nastúpil za volant a vycúval. Dvere garáže boli prehnuté do vnútra a ja som sa postavila pred auto, aby som skontrolovala škody. Edward si auto tiež obzrel. Potom ma odviezol domov a ledva sme to stihli do Charlieho večierky.

Edward:

Bella ma dokázala vyviesť z miery. Nebála sa ani keď som na ňu skúšal rôzne triky. Skôr som mal pocit, že sa jej to páči. Naozaj som neskutočne túžil po tom, aby som s ňou mohol byť sám. Netvrdím, že som chcel rovno sex, lebo si nie som istý, ako by to dopadlo, ale predstava, mať ju celú noc pri sebe, môcť sa maznať s jej telom a hladiť ju, ma privádzala do totálneho šialenstva. Neviem, či by som sa zvládol ovládať natoľko, aby som s ňou dokázal byť jedno telo. Nával vášne a túžby by pre ňu mohol byť nebezpečný. Mal som ohromný problém s jej krvou a stále trochu mám. Ak by krvácala a ja by som bol tak blízko jej hrdla... Ak by jej pulz zrýchlil a cítil by som ho tepať pod svojimi prstami...

Moja predstava vo mne nevyvolala pocit bolesti v hrdle, ale pálenie o pár čísel nižšie než je hrdlo. Túžil som po nej, o tom nebolo pochýb. Samému sa mi nechcelo veriť, ako rýchlo sme sa od nevinného dotyku a môjho strachu sa k nej čo i len priblížiť, dostali až do fázy, keď som nedokázal vydržať bez jej vône a jej dokonalej nádhery.

Auto som dal opraviť hneď v pondelok. Bellu vyzdvihla Alice a ešte aj na parkovisku sa s Bellou dobre bavili na Emmettovi a jeho nevoľnosti. Pribehol som k nim a zakryl Belle oči.

„Hádaj,“ šepol som jej zozadu do pokožky krku.

„Netuším. Žeby Mike?“ Začala sa chichúňať. Rýchlo som ju otočil k sebe a pobozkal ju. Neotvorila oči, len sa zasmiala.

„Nie, takto Mike nebozkáva,“ povedala posmešne. Vtedy som hlasno zavrčal a Alice ma prudko udrela do rebier. Bella vybuchla do záchvatu smiechu. Nahnevane som pozrel na svoju sestru a potom na Bellu.

„Kedy si sa bozkávala s Mikom?“ opýtal som sa podráždene.

„Vieš, si hrozne žiarlivý upír,“ povedala Bella a ja som zaškrípal zubami.

„Nesmieš ma provokovať, kráska, lebo tomu človeku budem musieť ublížiť.“ Pokýval som hlavou. Bella sa na mňa natisla.

„Ty môj žiarlivec.“ Zavesila sa mi okolo krku a pokúšala sa ma pobozkať, no ja som sa odťahoval. Belle sa to nepáčilo a mňa neskutočne táto hra bavila. Čakal som, čo urobí. Usmiala sa a jemne si prstami prešla po pere.

„Čo musím urobiť, aby si ma pobozkal? Vieš, ak ma nepobozkáš, asi od túžby zomriem,“ šepla zvodne a to som nemohol dopustiť. Natisol som sa na jej hebké telo a vzal si jej ružové plné pery.

Užívali sme si jeden druhého. Rozprávali sa, smiali sa a hlavne sa nekonečne dlho bozkávali. Pripravovala ma o rozum. Každé gesto, ktoré urobila, ma vzrušovalo. Po nociach som chodil k jej domu a sledoval ako spí. Nedal som jej vedieť svoju prítomnosť, lebo potom by to mohlo byť nebezpečné. Bolo by to nebezpečné pre nás oboch, lebo by som sa asi nedokázal veľmi ovládať.

Aj dnes som stál nad jej posteľou a sledoval, ako jej nahé stehno objíma prikrývku. Vyrážalo mi to dych. Bolo to neskutočné a nádherné. Najnevinnejšia bohyňa túžby, moje osobné prekliatie. Cez víkend pôjdu všetci na lov a ja si myslím, že by bolo fajn, mať túto bohyňu u mňa, v mojej novej posteli, ktorú som kúpil len pre prípad, že by u nás napríklad zostala nevinne cez noc. Rozprávam hlúposti, aké nevinne. Na tom, po čom som túžil, nebolo nič nevinné.

Celé som si to začal plánovať. Charlie mal v sobotu službu a to bola príležitosť. Pozvem Bellu k sebe, ale asi by som jej nedokázal do tváre povedať, čo chcem. Môžem jej povedať, že sa budeme učiť a že by mohla napríklad aj zostať na noc. Ešte sa elegantne zbavím upírov. Skočím si na lov a oni pôjdu určite cez víkend.

Ten anjel na posteli sa pretočil na chrbát. Bella si jemne vzdychla a ja som ju rýchlo prikryl. Jej krásne telo si prezriem cez víkend.

Keď som utekal domov, mal som chuť v plnej rýchlosti vraziť do stromu. Rozmýšľam, ako posledný zvrhlík. Som upír, dočerta! Môžem jej ublížiť a to nechcem.

Dobehol som domov vo chvíli, keď sa vrátil Carlisle z pohotovosti. Akurát zaparkoval auto.

„Bol si strážiť Belline sny?“ zasmial sa. Len som prikývol. Vybral kufrík z auta a ja som sa odhodlával na otázku. Carlisle okamžite pochopil, že sa chcem niečo opýtať. Trpezlivo teda čakal.

„No, vieš, ja a Bella sa máme vážne radi. Milujem ju, no mám strach z jej krehkosti,“ šepol som. Myseľ môjho otca sa rozbehla na plné otáčky. Chcel mi šetrne vysvetliť, že sex s Bellou nepovažuje za dobrý nápad a že by som nemal riskovať jej zdravie. Nepáčila sa mu predstava, že mladé, nevinné dievča bude samo, predhodené nevybúrenému upírovi. Bolo fascinujúce sledovať jeho myšlienky a ako ich rýchlo pretvára do elegantnejšej podoby, než ich pôvodne myseľ stvorila. Mal medzi mozgom a ústami nejaký filter.

„Bella a ty ste obaja neskúsení a tvoja sila... Nebol by som rád, ak by si jej v návale lásky nejako ublížil. Možno by ste mali ešte počkať. Prípadne, možno by časom Bella mala záujem stať sa členkou našej rodiny. Normálne si však myslím, že život človeka je to najcennejšie, ale čo sa týka teba a jej, viem si predstaviť, že by sme ustúpili,“ šepol. Vyvalil som oči.

„Carlisle, nie si v práci. Hovoríš so mnou. Ja si myslím, že by som sa s ňou zvládol milovať,“ povedal som bez okolkov.

„Edward, verím ti, ale ak jej ublížiš, bude ťa to mrzieť najviac zo všetkých.“

19. kapitola - 21. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tajomný ochranca - 20. kapitola:

 1 2 3 4 5   Další »
15.04.2012 [14:58]

monokl009Dokonalá!!!.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

49. vesper
30.12.2011 [23:28]

vesperboží kapitola!!!!
na konci mě trochu naštval Carlisle - musí zkazit každou zábavu?!... Emoticon

Bylo to - wau - fakt počteníčko! A ten začátek - teda Edward jede! to bylo pošušňáníčko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
úplně jsem to viděla - ta scéna před garáží neměla chybu!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.12.2011 [17:25]

CharlotteAlannaWild Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon skvelé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.12.2011 [22:36]

Lenka326Edward ji pěkně potrápil, až mi jí bylo líto. No a pak Edwardovy touhy a plány do budnoucna. Carlisle jako otec i jako doktor se ho snaží varovat, ale Edward už se asi rozhodl. Doufám, že to zvládne. Tohle je taková milá oddychovka, tak uvidíme Emoticon Emoticon Emoticon

46. Wera
15.12.2011 [14:40]

Weraách nemám slov, úžasně napsané, honem další moc se těším na pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

45. Domik
14.12.2011 [19:57]

Domikmoc se těším na další díl!

44. martty555
14.12.2011 [18:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.12.2011 [17:52]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

42. Niki
14.12.2011 [17:18]

nádherné .. myslím, že by jí neublížil a že Belle okamžitě docvakno, o co se jedná.. Emoticon Emoticon

41. Nesii
14.12.2011 [15:23]

NesiiAkoto, že ty vždy tak krásne a napínavo ukončíš kapitolu?! Emoticon
Inak krásna časť a teším sa na pokračovanie. Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!