Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ta druhá... - 18. kapitola


Ta druhá... - 18. kapitola Jedna má všechno, druhá nic. Ale to se změní...
Dnes máme na programu zmatenou Alex a typické Martinovo chování.

Alex:

Když mlčel, zmocnilo se mě ještě větší podezření. Kdo…  Co je?!

Zaskočeně na mě zíral, pak se vzpamatoval a podmanivě se na mě usmál.

„Víš, Plamínku, já…“ začal, ale hned se odmlčel a přimhouřil oči. Po pár vteřinách ticha se znovu pousmál.

„Víš, mám vrozenou vadu. Po mámě mám špatnou krev a občas se stane, že mám takový… záchvat, kdy se mi nedostává dost kyslíku do svalů. Tehdy si musím napíchnout transfuzi, abych zvětšil objem kyslíku v krvi. Musím je vozit všude sebou, jelikož hodně cestuji a nemůžu pokaždé jít do nemocnice. To proto jsi je tady našla,“ vysvětloval a přitom se mi upřeně díval do očí, jako by mě chtěl omámit, zhypnotizovat, odvést mou pozornost od krve ke svým krásným očím. Ale to se mu nemohlo povést. Jednak nejsem pitomá, abych mu uvěřila takovou chabou historku o jeho záhadné nemoci, nota bene když vím, že transfuze se vždy musí uchovávat při nízkých teplotách, protože přehřáté by mohly ublížit, takže je těžko mohl skladovat ve skříni ve vyhřátém pokoji. A další věc, která přitahovala mou pozornost, byla samotná krev. Ach, i přes obal tak krásně voněla! Doslova na mě volala: „Dej si!“ - a já byla příliš hladová na to, abych jí dokázala odolat…

„Plamínku?“ ozvalo se mi přímo u ucha. Prudce jsem otočila hlavu a nosem narazila do jeho tváře. Zaklonila jsem se a chytila se za nos. Au! On je snad ze žuly! Moment…

Ne! Ne, ne, ne, tisíckrát ne! Že já blbá si toho nevšimla dřív. Zavřela jsem oči a nasála okolní vzduch. V nose mě zalechtala jeho sladká vůně. Byla sladší, než na jakou jsem byla zvyklá, to nejspíš proto jsem na ni dříve nedbala, ale teď… Sladká vůně. Tvrdá kůže. Chladné tělo. Jeho nechuť k jídlu a kávě. A v neposlední řadě krev. On je… upír.

Vyděšeně jsem se po něm podívala. Odhalil mě, nalákal do svého pokoje, aby… Aby mě mohl zabít?

„Plamínku, jsi v pořádku?“ zeptal se ustaraným hlasem. Tu starost jsem mu však nevěřila. Nasucho jsem polkla a z posledních sil jsem kolem sebe roztáhla štít. Byl slabý a v některých místech děravý, ale s tím se nic nedalo dělat. Byla jsem vyhladověná a ta krev, která stále ležela v mém klíně, mě dráždila.

„Plamínku?“ zopakoval.

„Nejsem žádný Plamínek, sakra! Jsem Alex! A ty… Stůj! Nepřibližuj se ke mně!“ zakřičela jsem na něj, když jsem viděla, že se ke mně znovu naklání. Potřebovala jsem se uklidnit, srovnat si to zjištění v hlavě…

„Omluv mě,“ zamumlala jsem, vyšvihla se z gauče, vběhla do koupelny a zamkla se tam. Pustila jsem sprchu a schoulila se v koutě do klubíčka. Proč? Proč zrovna on? Už to vypadalo nadějně…

„Ehm… Plamínku, jsi v pořádku?“ ozval se jeho hlas zpoza dveří. Setřela jsem si slzy z tváří a zadívala se na dveře. Na dveře, které by pro něj nebyly překážkou, kdyby chtěl…

„Jo, já… Jen potřebuji být chvíli o samotě…“ odvětila jsem a pak už tišeji zamumlala: „A nejsem žádný Plamínek!“ Jeho následné uchichtnutí mě jen utvrdilo v tom, že můj objev byl správný. Tohle by člověk rozhodně neslyšel!

 

Opatrně jsem vykoukla ze dveří. Obezřetně jsem se rozhlédla kolem, jestli na mě někde nečíhá, ale nikde jsem ho neviděla. Dodala jsem si odvahy a s nádechem vkročila do obývací části. Seděl tam na té úžasně měkké pohovce, ramena pokleslá, hlavu svěšenou. Když mě uslyšel – nebo ucítil? -, úlevně si povzdechl a vymrštil se ze sedu.

„Plamínku, jsi v pořádku? Není ti nic? Já… Udělal jsem něco špatně?“ vyhrkl ze sebe tak rychle, že jsem mu skoro nerozuměla.

„Ty…“ Víc jsem říct nedovedla, měla jsem v ústech úplně sucho. Sáhla jsem po sklenici vody, která stála na stole vedle – teď již studeného – jídla. Napila jsem se a odkašlala si.

„Nene, ty za nic nemůžeš. To jen… Dohnaly mě vzpomínky…“ U konce se mi zlomil hlas a po tvářích se mi začaly kutálet slzy.

„No tak, maličká, neplač. Ne, dost, šššš. Uklidni se, no tak. Pomalu se nadechni, ták, a zhluboka vydechni. Vidíš, že to jde,“ konejšil mě. Když však přestal mluvit, když už jsem neslyšela jeho sametový hlas, rozeštkala jsem se ještě víc.

„Nebreč, nejsi přece žádná malá, usmrkaná holka. Plamínku, no tak. Ššššš,“ promlouval ke mně tiše a přistoupil blíž. Bezmyšlenkovitě jsem se k němu přitiskla, přitulila se k jeho hrudi, ve které spočívalo mrtvé, netlukoucí srdce. Sevřel mě v náručí a konejšivě mě hladil po zádech. Měla bych se v jeho objetí cítit v ohrožení, ale bylo to přesně naopak – cítila jsem se v něm bezpečně, jako ještě nikdy v životě.

Ani nevím, jak se to stalo. Najednou jsem se dívala do těch hlubokých, temných studánek a on mi pohled oplácel. Začal se ke mně pomalu naklánět a já ho neodstrčila, i když mi mé rozumnější já říkalo, že jsem pořádný blázen. Zprvu pouze přitiskl rty na ty mé a chvíli tak setrval, pak je začal něžně ochutnávat. Zpočátku lehký polibek se v průběhu minuty změnil k nepoznání. Jazykem mi váhavě přejel přes rty, a když jsem je pootevřela, přijal pozvání a vklouzl dovnitř. Smyslné ovíjení našich jazyků mě omamovalo, když jsem však v jednu chvíli přejela přes jeho – jako břitva ostré – zuby, vystřízlivěla jsem. Bylo to spontánní, nebo si to plánoval a pak, v přívalu vášně, mě chtěl kousnout? Tak či tak, nebylo to správné.

Pomalu - a nutno podotknout, že velmi neochotně - jsem se od něj odtáhla a poněkud rozpačitě se na něj usmála.

„To…“ začal.

„Ne! Nemluv o tom,“ zaprosila jsem. Když kývl, úlevně jsem si oddychla. Vůbec jsem se necítila na to, abych s ním rozebírala to, co se právě stalo. Chtěla jsem se někde zamknout, schoulit se do klubíčka a vzpomínat na ty krásné chvíle. Nebylo to stejné, jako když mě políbil Jacob. Tohle bylo… elektrizující, ano, to je to správné slovo. Elektrizující, paralyzující polibek. Když jsem si vzpomněla, jaká byla má tehdejší reakce na Jacoba, kolik nadějí přinesl jeho polibek, začala jsem uvažovat o tom, jestli jsem se tehdy dočista nezbláznila. Co bych měla udělat teď, po Martinově polibku? Štěstím umřít? Nebo spíše žalem, protože on, upír, nikdy nebude moci být můj?

Dnes již podruhé jsem na tvářích ucítila mokro. Martin ze mne celou dobu nespouštěl pohled, a když zpozoroval mé slzy, zatvářil se vyděšeně, v koncích, jakoby nevěděl, co má dělat. Očividně byl v rozpacích a já mu z nich pomohla – utekla jsem do místnosti, kde jsem tušila ložnici. Byla tam. Skočila jsem na postel, bylo mi jedno, že zničím ty pečlivě načančané pokrývky. S hlavou zavrtanou v polštáři jsem začala vzlykat. Z vedlejší místnosti jsem slyšela pravidelné kroky, jakoby někdo stále chodil sem a tam, od jedné stěny ke druhé. Poté se ozvalo bouchnutí dveří. Hystericky jsem se rozesmála. Znovu přede mnou utekl?


Věnováno Neyimiss a jejímu naraženému nosu. Moc děkuju za to, že jsi byla ochotná se mnou chvíli hrát Martina a Alex (srážecí scéna ).

A taky ti patří můj velký dík za Give a second chance. Bez Givu bych už dávno uvízla na nějaké 5. kapitole. Děsně mě naše hra Kdo bude mít víc kapitol baví. A co je na tom nejlepší - vyhrávám.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ta druhá... - 18. kapitola :

 1 2 3 4   Další »
05.01.2014 [15:01]

NeyimissVadu, no jasně! Emoticon Ať si najde někoho, kdo mu to uvěří. Alex ho konečně prokoukla... Emoticon Skvělá kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon
P.S.: "Dej si!" Emoticon

35. Ceola
28.12.2012 [10:28]

Jéje...utekl...zas...jdu rychle na další! :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.05.2012 [19:01]

babylonSkvělá kapča!!! Chápu Alex, že se bojí, ale kdyby ji chtěl ublížit, tak by to už přece dávno udělal... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

33.
Smazat | Upravit | 18.03.2012 [20:24]

Oupí! (NOVÉ!!! Emoticon )
Ty mě chceš zabít, či co?! Emoticon Tuhle kapču jsem přímo "žrala" a "sežrala" jsem ji jedním dechem, protože byla opravdu úžasná... Emoticon
Hysterický smích... U toho jsem si představila nějakýho blázna, kterej se řechtá jako kůň přes celou místnost a je obalenej v takových těch prostěradlech. Emoticon
Mno, tyhle snové úvahy tě moc nezajmaj, tak já mažu dál, pp. Emoticon Emoticon Emoticon

26.10.2011 [19:50]

DarkFirefliesPáni... Takže Alex to konečně došlo. Mno, to bude ještě něco Emoticon Dost mě zajímá jeho reakce na to, až zjistí, co Alex doopravdy je. Takže mažu dál. Emoticon
Kapitolka nádherná, jak jinak. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31. Kika57
25.09.2011 [21:17]

Kika57Jéééé! Emoticon Martin je naprosto k sežrání... Jak ji utěšoval Emoticon Já musím jít dál... já potřebuju vědět, kam šel! Emoticon

17.08.2011 [18:11]

ForevergirlWooow Emoticon Emoticon Emoticon
Ach, ten bozk bol elektrizujúci Emoticon
Na začiatku si to pekne vymyslela, ako sa začal vyhovaráť, ale Alex v ňom spoznala upíra.
A na konci sa nemusela tak rýchlo odtiahnuť, a potom utiekol znova on. Emoticon
A znova to isté - dokonalá kapitolka Emoticon

16.07.2011 [21:23]

NeyimissNedala jsem komentář? Emoticon Fakt ne? A já bych přísahala, že jo!
Mno, nedá se nic dělat, musím to napravit... Emoticon
Kapitola opět úžasná, nepřestáváš mě překvapovat. Obdivuju Martina, že dokázal tak rychle vymyslet takovou výmluvu - i když byla teda pěkně blbá, to se musí nechat... Emoticon
Nejvíc to zabila Alex, prý "Dej si!"... Emoticon Emoticon
Romantická chvilka byla opravdu pěkná, i když to vážně byla jenom "chvilka"! Emoticon Proč utekla, sakra?! Emoticon Taky tady pořád někdo musí zdrhat, pěkně na střídačku - Alex, Martin, Alex, Martin... Emoticon
Ale jinak je to naprosto skvělé, ostatně jako vždy... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Och, můj nos je velmi poctěn, že sis na něj vzpomněla! Emoticon Emoticon Taky byl pěkně pochroumanej, abys věděla! Emoticon

27.06.2011 [20:32]

BubulienkaTo bolo krásne, mne už dochádza chvála, ale on mi už lezie na nervy. Chudinka Alex. Emoticon Emoticon
Mali by byť spolu a dúfam, že aj budú. To je proste nádhera, kapitola bola veľmi krásna. Emoticon
Koneče trocha romantiky, nemusí to byť stále iba akčné a hororové. Emoticon
Proste úžasné. Emoticon

18.06.2011 [19:20]

TerinkaCullenBylo to úžasné. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!