Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » System of a down - 7. kapitola

Grace


System of a down - 7. kapitolaChtěla bych helmu od NASA. Tu, co má Magneto...

 

Bella

Nejhorší jsou ty dny, o kterých už předem víte, když se do nich ráno probudíte, že budou příšerné. Co vás pak totiž donutí vstát z postele, abyste si to vytrpěli – abyste šli vstříc děsným příslibům budoucnosti? Radši bych stávala s amnézií a dočasným nevěděním, než obeznámena s faktem, že nemůžu vydržet přítomnost někoho, koho potřebuju a vyžaduju.

Celou noc jsem ležela s notebookem na břiše a připadala si ještě víc jako debil, než když jsem přišla na to, co Edward je a zadala do vyhledávače upír. Teď jsem tam napsala telepatie. Problém byl ten, že i já jsem tomu rozuměla víc než ti, co ty poučné texty tvořili. Já jsem to totiž nepovažovala za neprobádanou oblast a nedokázaný mýtus.

Sešla jsem dolů a mhouřila oči do zeleného dne. Všechno ve Forks je totiž zelené nebo modré. Někde mají červený filtr, když zachází slunce. Tady ne. Tady je to zelené, a to nonstop. Když tady někdo žije celý život, musí se z toho zcvoknout.

Na tu zeleň jsem si zvykla, protože jsem kolem sebe měla pořád bledé tváře, a tak jsem ji přestala vnímat. Ach jo. Nemůžu se ani podívat na nebe, abych ho nesnesitelně nepostrádala.

„Na co koukáš?“ zeptala jsem se Charlieho a děkovala bohu, že ten myšlenky nečte. I když – bůhví, kolik telepatů na světě existuje. Proč by se někdo přiznával, že umí číst myšlenky? Nejspíš se totiž královsky pobaví. Teda, myslím si to. Tuhle stránku Edwarda jsme nijak zvlášť neprobírali, protože se mě netýkala. Ano – netýkala. Čas minulý.

„Na X-Meny, Bellinko,“ zamumlal otec, plně zabraný do své věci, a to sledování filmu.

„Co to je?“ zeptala jsem se, protože jsem pochopila z těch bitek, že to bude fantasy. A i když chodím s upírem – nebo možná chodila – paradoxně si na to nepotrpím. Dřív jsem říkala, že mám radši skutečné náměty na filmy a reálné věci. Tak asi ne, no.

„No, tohle je mínus dvojka, takže…“

„Cože to je?“

„Dva díly před prvním dílem…“

„Dobře. Už chápu. Nemůžeš mi to vysvětlit.“ A už vůbec ne takovému nechápavému antitalentovi, jako jsem já – to si nejspíš myslel. „A proč se perou o tu helmu?“ ptala jsem se dál. Táta si těžce povzdechl.

„Ta helma je životně důležitá věc.“

„Je hnusná,“ poznamenala jsem.

„To možná, ale poskytuje Magnetovi ochranu. Teda, teď už mu ji poskytuje, když toho nacistického parchanta zabil. Samozřejmě, jako policista dávám přednost jinému výkonu trestu,“ dodal rychle.

„Jakou ochranu?“ Byla jsem jak zaseknutý gramofon.

„Magnetův přítel – který v budoucnosti už není jeho přítel – je telepat. Vidíš, Xavier už teď nemůže číst jeho myšlenky a ani je ovládat.“ Huuu…

„A je tam řečeno, kde se ta helma vzala?“ chtěla jsem vědět a zapáleně sledovala obrazovku televize.

„Jo, Shaw ji má od NASA.“

„NASA?“ Jo, ti jsou přece hned za rohem a jejich ředitel je můj nejlepší kamarád. Sakra!

 

Edward

„Pojď! Jdeme hrát baseball, a to všichni a povinně,“ řekl Jasper a tahal mě za paži z mého pokoje. Táhnul mě po zemi a já jen znuděně zíral do prázdna jako kdysi.

„Mně se nechce,“ mumlal jsem, ale moje laxní reakce jim dovolovala táhnout mě dál.

„Dělej!“ přesvědčoval mě velice důmyslně Emmett a začal mě kopat do břicha.

„Zapomínáš, že tohle nebolí,“ utrousil jsem latentně. Pak jsem zpozorněl. „Bella!“ vyjekl jsem šťastně, když jsem zaslechl její myšlenky.

„Klid, bratříčku. Ta přijela za mnou,“ zchladila mě Alice a seskočila z patra do obýváku.

„Jak za tebou?“ zavrčel jsem. Odpovědí mi byly její myšlenky. „Proč myslíš na NASA?“

„Ale to myslí Bella. Já jen myslím na to, co mi řekla. A vesmírný program vypusť. Jen chce zkusit ovládat svoje myšlenky. My to přece děláme už několik desetiletí,“ vysvětlila a čekala, až Bella přijede.

„To nepůjde,“ hlesl jsem.

„Ty jsi teda optimista. Tebe u své výuky mít nechci. Kazíš atmosféru!“ štěkal ten skřítek a pouštěl Bellu do domu.

„Ahoj,“ pozdravila ji moje láska a vrhla se jí do náruče. Já chci taky.

Snad tu není Edward.

„Jen to, co z něj zbylo,“ odpověděl jsem a mihl se k ní. Už ani nerozšiřovala oči, když jsem se pohyboval naší normální rychlostí. Tak si zvykla na to, co jsem a překonala základní lidské instinkty. Tak by mohla přece zvládnout i pitomou telepatii.

„Miláčku, myslím, že ti žádná helma od NASA nepomůže,“ šeptl jsem, když jsem viděl ty živé obrazy v její hlavě. Zamračila se a nervózně se ošila.

„Stejně mě tu potřebujete. Kdo ti pak řekne, jestli to už umíš ovládat?“ zeptal jsem se věcně.

„Fajn,“ prskla a prošla kolem mě. Nevyčítal jsem jí to. Dobře jsem věděl, že ten hněv pramenil z jejího ponížení.

Posadila se na pohovku a já automaticky k ní.

„Možná by bylo lepší, aby tě neviděla,“ uvažovala Alice a já ji probodl očima.

Přesně tak…

„Super,“ zasyčel jsem a stoupnul si za ni.

„Teď vím, že za mnou stojíš!“ ječela Bella tenkým, nervózním hláskem. Obrátil jsem oči v sloup a přemýšlel, jestli se náhodou nemám schovat do krbu pro lepší efekt. Sednul jsem si znovu na pohovku, ale na její druhou polovinu, a kopnul do ní tak, aby se natočila jedním koncem blíž ke dveřím a tudíž mě Bella neviděla ani periferně.

„Doufám, že jsou všichni spokojení,“ utrousil jsem, a pak se uklidnil. Měl bych se víc snažit. Přece jenom se tu snažíme zachránit můj celoexistenční vztah.

„Takže, Bello, mysli na něco, co Edwardovi a ani tobě nebude příjemné,“ řekla Alice a věděla, že i kdyby Bella na to myslet nechtěla, tím, že to vyslovila, v ní vyvolá řetězovou reakci a Bella na to začne myslet i proti své vůli.

„Trenér Clapp má pěkný zadek?“ vyprskl jsem a Bella nadskočila a lomila rukama.

„Ne! Ne!“ naříkala.

„Vždyť mu bude padesát!“ nadhodil jsem nervně.

„No a? Tobě bude sto deset!“ odvětila a škrábala se neuroticky na čele a protahovala nervózně obličej do směšných grimas.

„A teď začni překládat americkou hymnu do španělštiny,“ nařídila jí Alice.

„Ale já neumím španělsky!“

„Vždyť ji máš od prváku,“ podotkla a Bella se hned viděla, jak tam vesele spí nebo poslouchá hudbu, protože profesorce stejně nerozuměla ani slovo.

„To neznamená, že je ze mě Carmen.“

„Tak si zpívej!“

„Vždyť zpívám příšerně!“

„Jsou to představy. Tam můžeš umět zpívat,“ řekla a Bella to zkusila. Jenže byla tak nervózní, že krákorala jako ve skutečnosti. Rozhodl jsem se ji zachránit. A taky svoje uši.

„Tohle nemá cenu. Akorát ji mučíš. Není upír. Nemůže mít nad svými myšlenkami tak dokonalou kontrolu jako my. Ty lidské myšlenky neznáš, Alice. Jejich mozek funguje úplně jinak.“

„Já už toho mám dost. Vy dva jste prostě dvojka k pohledání. Hledali jste se, až jste se našli,“ řvala na nás Alice. Stoupnula si před nás s nataženým ukazovákem a já poznal, že nás nejspíš čeká poučný monolog.

„Tys tu přes rok brečel, protože si nemohl Belle číst myšlenky!“

„Já nebrečel…“

„Bella si přes rok stěžovala, jak jí vůbec nerozumíš a vůbec ji nechápeš, a proto ji nechceš přeměnit.“

„Já si nestěžovala. Já jen chtěla…“

„Teď konečně máte, co jste oba chtěli a chcete vztah po telefonu. S takovým materiálem já nemůžu pracovat,“ uzavřela to a odcházela nervně pryč. Páni. My dokázali vytočit i ji tak, že to vzdala. To je vážné. Vždycky to totiž bývá naopak.

Když to vzdal už i hobit v šatech, tak je to vážné…

„Právě jsem myslel na to samé,“ šeptl jsem a Bella se na mě usmála. Přisunul jsem se blíž a nehodlal čekat na vyzvání. Dokážu jí, že to zvládneme. Vrhnul jsem se na její rty a tím udělal obrovský ústupek, protože jsem pořád myslel na to, jak jsem ji posledně málem rozdrtil. Chtěl jsem jí tím kompenzovat to, co kvůli mně prožívá, protože mi vždycky bude nakonec záležet hlavně na jejím štěstí.

Když si začala představovat, co bude dál, v hlavně jí bliklo. Nechtěla, abych to viděl. Byly to její soukromé představy.

„Ááá!“ řvala a vysmekla se zpod mého těla. Utíkala ke dveřím a pořád jen křičela.

Emmett s Jasperem se mohli potrhat smíchy, když to ze schodů celé sledovali.

„Čeho myslíš, že se lekla?“ zeptal se Jasper.

„Možná toho, že se šikmá věž v Pise narovnala. Asi bude panna,“ usoudil Emmett a prásknul svojí pěstí o tu Jasperovu. Noční děsy a mýty totiž nemají dnes nic jiného na práci.

„Jděte otravovat někoho jiného.“ Má někdo za bratry dva Jidáše? Má. A zrovna já.

„Buď v klidu, Edíku. To se podá. Bella je chytrá holka a zjistí, že bez tebe nemůže žít, i když si ošklivý a zrzavý,“ uklidňoval mě duchapřítomně Emmett a poplácal mě po ramenou. Strčil jsem do něj a vycenil zuby.

„Teda, ale když jsem ucítil její emoce… Cítil jsem se trapně i za ni,“ prozradil mi Jasper.

„Začne mě nenávidět. Už teď mě vedle sebe nesnese,“ zamumlal jsem nešťastně.

„Moc to prožíváš. Myslím, že dokonce víc, než ona. Ta by určitě nenasedla do auta a nenajela znovu do toho stromu,“ zachechtal se Emmett, ale to už jako jediný, když jsme se na něj s Jasperem vyděšeně podívali. Přestal se smát.

„Jak to myslíš?“ chtěl jsem vědět.

„No, to bych udělal já. Protože Mel Gibson v Po čem ženy touží vlezl do vany se zapnutým fénem, aby přestal slyšet myšlenky. Když se mu totiž stalo, zasáhnul ho blesk.“ Vykulil jsem oči a obrátil se na patě.

Jestli to Bella vážně chce takhle řešit… Já čtu myšlenky, Jasper cítí emoce a přijde na to Emmett!


A bude pomalu konec. :) :) Díky, že přežíváte ten interval jedna za tejden, no, já nemám teď na oddechovky myšlenky. To ten konec roku. Ale teď už máme uzavřenou klasifikaci, takže ta poslední kapitola bude napsaná pravděpodobně brzo. Díky za komentáře a pěkný den. :)

 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek System of a down - 7. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
37. Inoma
28.06.2012 [23:40]

InomaJo Emmett, ten nikdy nezklame:D Domi, bylo to skvely. A vazne jsi me dostala s tou Alici a jejim monologem. Spousta lidi ji ma zafixovanou jako shopaholicku, ale tady jsi ukazala, ze dokaze uhodit hrebicek na hlavicku.

16.06.2012 [22:09]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ja sa na tomto dokážem tak dobre zasmiať.

35. alžbětka
15.06.2012 [21:49]

další super kapitolka Emoticon Emoticon

34. Nikii
14.06.2012 [20:33]

NikiiTen konec neměl chybu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Už se nemůžu dočkat na další dííííl Emoticon Emoticon

33. barusk
14.06.2012 [17:20]

Chudák auto Emoticon

13.06.2012 [14:35]

klarushaNo jestli ta Bella vážně nabourá, tak mě asi porazí. Kapitola byla samozřejmě úžasná. Ta helma mě teda dostala. Upřímně doufàm, že ten červený vzkaz byl jen vtip nebo omyl. Přece nemůžeš tak rychle skončit... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.06.2012 [13:27]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30. Verru
13.06.2012 [7:39]

Verru Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29. Wera
12.06.2012 [20:58]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.06.2012 [20:17]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!