Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sweet bitch - Prolog

stmivanibylujgi


Sweet bitch - PrologBella Swanová žije se svou matkou v Paříži, kde si užívá na každém kroku. Chodí do pochybných podniků, tančí u tyče a dalo by se říct, že je potulná děvka. Matce pak doma říká, že chodí na večerní studium. Když její matka Renéé příjde na to, co Bell dělá doopravdy, rozhodne se jí poslat do Forks. Jenže Bella je mrcha, kterou jen tak něco nerozhází. Ví, že Forks obrátí vzhůru nohama a ona se bude muset vrátit zpět. Jenže co se stane, když se sladká mrcha zamiluje? Je to vůbec možné? Bella si myslí, že je to jen chtíč. Ale uvidíme.

Natáhla jsem si své síťované punčocháče a do tašky hodila minisukni a můj stříbrný top. Pak jsem si na ty punčocháčky navlékla kalhoty a obula se do tenisek, hodila přes sebe bundu. A byla jsem připravená vyrazit do mého života. Teď ale musím nasadit svůj sladký výraz nevinné holčičky, aby mě matka pustila.

„Mamí? Můžu jít zase na to vyučování?“ optala jsem se a máma mě pohladila po vlasech. Zabralo to.

„Běž Bellinko, alespoň se něco naučíš.“

„Neboj! Naučím. Ale teď už musím letět,“ řekla jsem, dala jí pusu na čelo a vyběhla ven z naší vilky.

Bydlela jsem s matkou v jedné ulici v Paříži, v takové menší vilce. Já každý večer chodila do „sweet baru“, kde jsem ukazovala své tělo. Měla jsem tenhle život ráda, tenhle život potulné holky, kterou má každý za chytré a milé děvče.

Prošla jsem uličkou a pak další a další, než jsem došla k tomu baru. Pořádně jsem se nadechla a vstoupila dovnitř. Na tváři se mi mihl úsměv. Tohle byl můj domov.

Doběhla jsem do šatny a spolu s ostatními dívkami jsem se začala převlékat. Přistoupila ke mně moje nejlepší kamarádka z baru.

„Ahoj Iss, dneska ses nějak zdržela, ne?“

„Jo, promiň Marie, ale musela jsem se zase vymlouvat, matka byla doma.“

„Aha, já myslela, že bude na nějaké té zkoušce. A safra. Doufám, že se ti nekouká do pošty.“

„Kouká. Proč?“

„Poslala jsem ti balíček s věcmi, co sis tu nechala. I se vzkazem.“

„Co bylo v tom vzkazu?“ vykřikla jsem celá vyděšená. Jestli se tohle matka dozví, bude to peklo. To ne.

„Jen něco ve stylu: Tohle sis nechala ve sweet baru, Marie,“ řekla a pokrčila ramena.

„To ne, tak to jsem v totálním průšvihu.“

„Promiň,“ řekla lhostejně a vydala se svůdně na podium. Tohle je konec.

Ukápla mi slza, tak jsem ji utřela a vydala se za Marií na podium. Dneska jí to pořádně natřu.

Stoupla jsem si k tyči a začala se kolem ní svůdně točit. Poodhalila jsem si rameno a špulila rty na chlapy. Pomalu jsem si přejela rukama po bocích a vlnila se přitom. Pak jsem začala tak tančit, že všichni měli oči jen pro mě.

Mezi tím vším jsem těkala očima po podiu, jestli tu neuvidím zrzavou hřívu mé matky. Nikde nic.

Tak jsem to celé odtančila a odešla do šatny, ve které jsem se opět převlékla, tentokráte do normálního oblečení.

Pak jsem se vydala domů. Jenže jakmile jsem vystoupila z tohoto baru, stála jsem tváří tvář své matce.

Pootevřela jsem své ústa a zaúpěla. Nechala jsem se od matky křečovitě držet a táhnout beze slov domů.

Cestou jsem pozorovala její obličej. Byla v něm zlost, cítila se zahanbeně a celkově mi přišlo, že se cítí jako malá nicka, které někdo řekl, že všechno, co dělala ve svém životě je na nic.

Ale to mě nezajímalo. Tohle byl můj život a já si ho můžu žít jak se mi zachce.

Vytrhla jsem se jí a šla dva kroky před ní, aby jí to došlo. A zjevně jí to došlo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sweet bitch - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!