Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sweet bitch - 1. kapitola

Cosmopolis


Sweet bitch - 1. kapitolaPo dlouhé době, další kapitolka? Jaká je reakce Bellininy matky??

2. kapitola

„Bell, jsem velmi zklamaná,“ řekla rázně, když strkala klíč do zámku.

„To já ne, dneska se mi dařilo, nějaký oplza mi dal dvojnásobek výplaty,“ odpověděla jsem, schválně provokativně.

Matka zasupěla a konečně otevřela dveře. Doma bylo ticho. Jak neobvyklé. Kývla jsem hlavou a beze slova se vydala nahoru do svého pokoje.

Jenže mě něčí hlas zastavil. A hádejte čí. Mojí matky.

„Bello. Stůj!“

„Co je?“ prudce jsem se otočila a hrála si na ublíženou chudinku. Jenže tentokráte to nezabralo.

„Víš, myslím, že jsem se ponaučila. Já na tvou výchovu nestačím,“ začala svůj proslov, a já se jen těšila, kdy ten proslov skončí. Tohle ale bude na dlouho. Co chce dělat? Litovat se?

„Hm. A co já s tím?“ optala jsem se.

„Pojedeš do Forks. Za otcem. Ostatně, těší se už dlouho, že tě zase uvidí,“ dořekla. Tohle znělo vážně.

„Ale mamí,“ nasadila jsem svůj nevinný výraz. „Přece mě nepošleš do toho zapadákova. Vždyť jsme spolu šťastné. Velkoměsto, vilka a jen my dvě. Nechceš mě přece poslat do té Ameriky, kde se jedí ty hamburgery a mluví se tam sprostě?? Ale no ták!“

„Pojedeš tam! Konec diskuze,“ řekla a odešla do obýváku. Jen tak si odejde a nechá mě tam stát. Nemám ji ráda. Ani otce, ani Ameriku. Jediný můj cíl mi matka zakázala. Tím cílem bylo být hvězdou sweet baru.

Po dvou hodinách stání na chodbě, jsem se sebrala a odešla do svého pokoje. Musela jsem si začít balit. Vím, že když tam pojedu, obrátím to město vzhůru nohama. Svým oblékáním, stylem a velkou osobností jim vytřu zrak.

A oni si to nebudou chtít nechat líbit. Řeknou otci, ať jedu zpět do Paříže. A já se budu moci vrátit do sweet baru.

Tohle je můj plán. A ten bude zaručeně fungovat. Jenže teď jsem ospalá. To se mi nestává, zapnu si ještě internet.

Samozřejmě jsem čekala několik zpráv od Marie a možná od Andrease a Matta, ale našla jsem tam zprávy, které mě překvapily. Jak obsahově, tak jménem odesílatele.

Odesílatelem asi čtyřech zpráv byl můj otec. Charlie Swan.

Bello,

už se těším, až tě opět uvidím. Jako slavnostní jídlo jsem koupil pizzu, snad ti bude stačit. A taky jsem ti koupil teplou deku. Fialovou. Máš ráda fialovou ne?

Táta.

Další zpráva nebyla tolik příjemná.

Isabello Swanová,

jsem tebou velmi znechucen. To, co jsi udělala, a jak si byla drzá na matku, jak jsem se dozvěděl, je vhodné pro trest nejvyšší. Chováš se jako malé dítě, takhle tě matka jistě nevychovala.

Charlie Swan.

Třetí zpráva, tentokráte od… CHARLIEHO!!

Bellinko,

omlouvám se, ale byl jsem opravdu naštvaný. Odpusť mi a už mi prosím odepiš.

Tatínek.

Ale teď jsem se musela zasmát. Poslední zpráva od Charlieho, byla poslaná dvě minuty po té třetí.

Jakto, že neodepisuješ?? NESTALO SE NĚCO?? Napiš mi!! HNED!!

No… Teď bylo zřejmě na mně, abych mu odepsala. Asi si opět zahraji na sladkou a nevinnou holčičku.

Ahoj tati,

neboj, jsem v pořádku. Také lituji toho, čeho jsem se dopustila. Už se velmi těším na Forks. Opravdu moc se tam těším. Děkuji za deku. Fialová je dobrá.

Bella.

Uf! Psaní otci jsem měla za sebou. Teď se jen přihlásím na facebook.

Jaká je vaše nálada? Hm… To jim napíšu. Kam jedu. Nevydrží to beze mne, chudáčci.

Lidi… Odjíždím vám bydlet za otcem, budete mi chybět.

A kdo by to čekal, hned přišly odpovědi.

Ne!

Proč?

Kdy? Kde? Kdo?

To neuděláš!!

A poslední zpráva mě zarazila.

Už se těším, až vypadneš. Ty potulná… (cenzura :D)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sweet bitch - 1. kapitola:

 1
19.06.2013 [12:14]

susan921Prosim dalsiu kapitolku.
Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!