Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sunrise (svítání) - 13.svatba

trzrz


Bohužel už poslední kapitola Svítání. Je mi to líto, hrozně mě bavilo psát tak snad s tím neseknu a neopustí mě fantazie:D Děkuju všem kdo četli povídku a věnovali mi nějaký ten komentář. Užijte si poslední kapitolku a přeji příjmené počtneíčko.

13.SVATBA:

Edwardův pohled:

 

Nervózně jsem přešlapoval pod stanem a čekal na Bellu. Konečně se otevřely dveře a v nich stál Carlisle s mou láskou. Bella vypadala naprosto úchvatně. Usmívala se svým překrásným úsměvem a já z ní nemohl spustit oči. Kolem se rozezněly tóny svatební písně a Bella se pomalými krůčky přibližovala ke mně.

 

Chytil jsem ji za ruku a otočil se směrem k oddávajícímu. Ten začal se svým monologem, ale já jsem ho vnímal jen z části.

,,Edwarde Anthony Masene Cullene, berete si zde přítomnou Issabellu Marii Swanovou za svou právoplatnou manželku? Slibujete, že ji budete milovat a ctít, v nemoci i ve zdraví, v chudobě i bohatství až dokud vás smrt nerozdělí?‘‘ Za sebou jsem uslyšel Emmetův přidušený smích a pak bolestné siknutí, jak ho Rosali dloubla loktem mezi žebra.

,,Ano,‘‘ usmál jsem se na Bellu a snažil se ignorovat Emmetovy nadávky ve své hlavě.

,,A vy, Issabello Marie Swanová, berete si zde přítomného Edwarda Anthonyho Masena Cullena za svého právoplatného manžela? Budete ho milovat a ctít, v nemoci i ve zdraví, v bohatství i chudobě až dokud vás smrt nerozdělí?‘‘

,,Ano.‘‘ Její sametový hlas mi zněl v uších jako ozvěna.

,,Nyní si prosím vyměňte prsteny na důkaz tohoto sňatku,‘‘ sotva to dořekl, přicupitala k nám Rose s prstýnky na tácku a zářivě se usmívala.

,,Prohlašují váš sňatek za právoplatně uzavřený. Smíte políbit nevěstu.‘‘ Něžně jsem si přitáhl Bellu k sobě a dlouze jí políbil. Za námi se ozval nadšený potlesk.

,,Poprosil bych svědky.‘‘ Alice s Emmettem vstali a šli podepsat nějaké papíry. Jasper jen zářil. Kolem sebe musel cítit jen lásku, radost a štěstí. Za několik vteřin se k nám všichni nahrnuli s gratulacemi. Mezi těmi šťastnými obličeji jsem spatřil Jacoba. Snažil se prodrat si k nám cestu přes ostatní vlkodlaky a upíry. No to je mi teda sebranka.

,,Ahoj. Moc gratuluju,‘‘ vyhrkl sotva se k nám dostal a pevně mi stiskl ruku.Alice mi sice pověděla, že Bellu tenkrát napadl on, ale já mu odpustil. Možná proto, že toho tolik lituje, možná proto, že mi zachránil život, možná proto, že díky němu tady teď stojím s Bellou, se svou ženou.

,,Díky,‘‘ opětoval jsem mu sevření i úsměv. Víc jsem říct nestačil, protože ke mně přiběhla Alice s Rose a nadšeně mi gratulovali.

 

Chvíli trvalo, než nám všichni popřáli a pogratulovali. Zbytek dne jsme protančili. Dokonce jsem tancoval i s Leah, ale musím uznat, že příšerně smrděla.

 

Mezi mraky se objevilo zapadající slunce. Obloha se zbarvila do žlutooranžové barvy a z okolních stromů zůstaly jen černé siluety. Alice nemohla vybrat lepší den.

 

 


O NĚKOLIK LET POZDĚJI:

Bellin pohled:

 

Uplynulo deset let a já? Stále jsem šťastně vdaná za Edwarda. Naše rodina se rozrostla o dalšího člena, Logan si našel dívku. Láska na první pohled. Potom co si prošel se mnou to ani s ní neměl moc jednoduché, ale je šťatný.

S vlkodlaky vycházíme v míru a s Jacobem jsme i přes všechno to co se stalo nejlepší přátelé a pravidelně se vídáme. Když mu dokázal odpustit Edward, proč bych to nedokázala já a navíc, jen díky němu jsem teď šťastná, ale on také. Otiskl se do jedné dívky. Konečně alespoň z části pochopil mou lásku k Edwardovi, proč jsem ho tenkrát nehodlala opustit.  Pochopil, že nic na světě nemá takovou cenu, abychom se kvůli tomu museli vzdát toho, co milujeme.

A Volturiovi? Od toho osudného okamžiku jsme o nich neslyšeli. Děkuju.

 

,,Nad čím přemýšlíš, lásko?‘‘ zeptal se mě Edward.

,,Co ti dám k našemu výročí,‘‘ odpověděla jsem a ještě víc se zachumlala do jeho kamenné náruče. Už deset let jsem paní Cullenová. Ano právě dnes my dva slavíme své desáté výročí.

Jsme dva. Dva na všechno - na lásku, na život, na boj i bolest i na hodiny štěstí. Dva na výhry i prohry na život i na smrt - dva.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sunrise (svítání) - 13.svatba:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!