Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stůj, nebo střelím! - Prolog

Knizka


Stůj, nebo střelím! - PrologIsabella Stewart je dcera jednoho z nejobávanějších gangsterů v Americe - Charlieho Stewarta. Is už nebaví poslouchat Charlieho na slovo, a tak se jednou sbalí a odjíždí do malého zapadlého městečka jménem Forks. Tam bydlí jedna početná a zvláštní rodina - Cullenovi. Lidi si o nich myslí, že jsou zvláštní samotáři, ale to se mýlí - jsou to nájemní vrazi. Kdo je nový cíl Cullenových? Jak se Is zvládne začlenit mezi obyčejné lidi? A jak na sebe bude Isabella s Cullenovými reagovat? To vše se dočtete v mojí povídce Stůj, nebo střelím! Is, Charlie a Renée jsou úplně jiné povahy než ve filmu a knížce. Cullenovi jsou stále upíři a vegetariáni. Jen mají trochu zvláštní koníček.

Crr… Crr… vyřvával a poskakoval budík ve tvaru spongeboba na nočním stolku vedle postele. Ještě ve spánku jsem ho bacila po hlavě a doufala, že konečně ztichne. Neztichnul. Místo toho začal zvonit ještě hlasitěji. To už jsem nevydržela, popadla ho a mrskla s ním o stěnu na druhé straně pokoje. To ho konečně umlčelo.

Spokojeně jsem se zachumlala do deky, až mi koukala jen hlava, a znovu usnula. 

 ...

„Bello. Vstávej.“ Někdo mnou třásl. Znechuceně jsem se otočila na druhý bok a snažila se znova usnout.

„Bello, okamžitě vstávej.“ Už jsem podle hlasu poznala mamku. To ji to vážně baví?

„Mami. Ještě pět minut,“ zkusila jsem usmlouvat aspoň další chvilku v peřinách a otevřela na ni jedno oko. Hm, to nebyl moc dobrý nápad. Její naštvaný výraz mluvil za vše.

„Fajn, už vstávám,“ vzdala jsem se a pomalu se posadila. Podle jejího výrazu, který zjihl, jsem usoudila, že mám na hlavě asi pořádný ptačí hnízdo.

„Za deset minut buď dole na snídani. Víš, že tatínek nemá rád, když musí čekat,“ připomněla mi, i když věděla, že na tohle se nedá zapomenout.

„Neboj,“ ušklíbla jsem se a zapadla do koupelny, kde jsem se rychle osprchovala, učesala a nalíčila.

Jen ve spodním prádle jsem se vrátila do pokoje a u otevřené skříně uvažovala, co si vezmu na sebe. Nakonec to vyhrály černé kalhoty s rozšířenými nohavicemi s bílou téměř průsvitnou košilí. Doladila jsem to černými lodičkami na nízkém podpatku a řetízkem s přívěskem pistole, který je posetý malými diamanty.

 ...

„Dobré ráno,“ pozdravila jsem s úsměvem osazenstvo jídelny, které se skládalo z mamky, otce a jeho ochranky, jak rád říká dvojici goril v oblecích a slunečních brýlí.

„Jdeš pozdě,“ dostalo se mi odpovědi od otce, který měl na tváři nečitelný výraz. To nám ten den ale hezky začíná. Odevzdaně jsem se koukla na hodiny u stěny.

„Jsou to jen tři minuty,“ povzdechla jsem si a posadila se ke stolu, který byl dlouhý skoro stejně jako celá jídelna. Pohledem jsem zavadila o mamku, která se na mě nesouhlasně mračila.

„Víš, co se mohlo za ty tři minuty stát?“ A je to tu zase. Teď spustí triády o tom, jak jsem mohla být mrtvá, já nebo on. Tuhle písničku jsem slyšela snad už tisíckrát. Tak nemá být šéf zdejší mafie, když chce být v bezpečí.

„Ano, vím. Už jsi mi to říkal. Několikrát.“ Nedokázala jsem si pomoc a odpověděla jsem mu, přestože jsem věděla, že to není zrovna dobrý nápad.

Mezitím co vydýchával mojí drzost, jsem se natáhla přes stůl a nandala si na talíř slaninu s vajíčky. Mňam, tuhle snídani miluju.

„Isabello. To byla pouze řečnická otázka,“ procedil skrz zaťaté zuby, což naznačovalo, že se zlobí, přestože má naprosto kamenný výraz.

„Já vím,“ přikývla jsem rozverně hlavou a vložila do úst první sousto. Moje chuťové buňky zajásaly.

„Isabello. Nerozčiluj mě.“ Zhluboka se nadechl a snažil se uklidnit. Tak já ho rozčiluju? A to jako čím?

„Já rozčiluju tebe?“ Obočí se mi vyšplhalo do půlky čela. Tohle gesto jsem zdědila po něm. Občas to vypadá i děsivě. Teda aspoň v jeho případě.

„Víš, mě už nebaví, jak se mnou zacházíš. Chováš se, jako bych byla jeden z těch tvých pejsků, co tě na slovo poslechnou. Já jsem tvoje dcera a ne poskok.“ Pohledem jsem sklouzla k Jacobovi, který se při mých slovech celý napjal. Nevím, co mě to popadlo, možná pozdější puberta, ale zuřila jsem. Tohle jsem mu za celých sedmnáct let svého života nikdy neřekla. A pravděpodobně už nikdy ani neřeknu, protože dneska vyčerpám veškeré zásoby své odvahy.

„Omluv se,“ vzmohl se po chvíli, kdy mě tiše pozoroval. Jen jsem na něj zírala v němém úžasu. Copak neslyšel, co jsem mu právě řekla?

„Ne,“ vzdorovitě jsem se mu podívala do očí.

„Isabello, nepokoušej mojí trpělivost,“ zavrčel a pěstí ohýbal vidličku, kterou držel v pravé ruce. Stočila jsem pohled k mámě, ale její výraz mluvil za vše. Souhlasí s otcem.

„Přešla mě chuť. Jdu do svého pokoje,“  oznámila jsem jim bez jediného mrknutí oka a aniž bych čekala na jejich svolení jsem odešla. A to jsem si dala jenom jediné sousto. Jsem naštvaná a hladová. Vražedná kombinace.

 ...

Zabouchla jsem za sebou dveře a praštila sebou do postele. Tak tohle ráno se fakt nepovedlo. Ale zase jsem se mu postavila a to je pokrok. Normálně bych stáhla ocas mezi nohy, sklopila uši a vše mu odkývala. Teda, obrazně řečeno žádný ocas samozřejmě nemám.

„Jestli zůstaneš, zničí to tvojí osobnost.“ Prolítla mi hlavou jedna z Peterových vět na rozloučenou, když se stěhoval. Nejspíš měl pravdu. Jak se říká, měla bych změnit rajón.

S touhle myšlenkou jsem vyskočila z postele a přešla k šatníku. Ze dna jsem vylovila obří cestovní tašku, do které jsem začala házet všemožné oblečení. Džíny, trička, šaty, sukně, kostýmek… Pak přišel na řadu šuplík s prádlem, který do tašky vysypala celý. S námahou jsem tašku zapnula a přesunula se k další, která už ale nebyla tak velká. Do té jsem sbalila důležitou elektroniku a nabíječky. Pak jsem k tomu přihodila i pár knížek a sešity ze školy. Taška praskala ve švech. Potom jsem ještě do igelitky nacpala pár párů bot a bylo hotovo.

Hodinu jsem čekala, než jsem měla jistotu, že rodiče odešli a já měla čistý vzduch. Nanosila jsem tašky do auta a ujistila se, že jsem do gpsky naťukala správnou adresu. Na internetu jsem si totiž našla malý postarší domeček s bílou omítkou. Naposledy jsem si prohlídla dům, ve kterém jsem vyrůstala, a pak se rozjela vstříc novému životu. Vyjela jsem vstříc městečku Forks.


Takže... Moje první povídka/kapitola na tomto webu. Nevím, co mi na to řeknete, ale beru jak pochvaly, tak i kritiku. ;)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stůj, nebo střelím! - Prolog:

 1 2   Další »
14. Sal333
09.09.2012 [17:05]

Sal333krásne to začína.... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. ClaireStew
09.09.2012 [9:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.09.2012 [0:10]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Rena16
08.09.2012 [19:51]

Rena16hodně dobré,zajímavý nápad Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon těším se na další kapitolu Emoticon

07.09.2012 [22:40]

9moncici9Ja ti úprimne držím palčeky a naozaj sa veľmi teším na túto poviedku Emoticon a s napätím čakám na druhú kapitolu, aby som sa dozvedala viac a viac xixi Emoticon

9. Jana
07.09.2012 [22:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.09.2012 [21:24]

Krist9moncici9: Děkuju za názor :). Rozhodně to neberu jako kritiku a rady uvítám s otevřenou náručí ;). O její rodině jsem to tam nedala schválně, to se bude objasňovat během děje. Ale uznávám, že jsem se mohla trochu víc rozepsat :D. S tématem se snad popasuju dobře :D. Většinou píšu povídka na podobná témata. K mafiánům, nájemným vrahům apod. mám ohromné pouto :D. Neptej se proč :DD. A děkuju za přivítání :). Snad tě další kapitola nezklame ;).
CatherineCullen, lelus266, jesikata: Děkuju :).
ada1987: Vím, že jsem to vzala trochu (trochu víc :D) hopem, ale příště se pokusím zvolnit ;). O Bellině rodině se dozvíš více v průběhu povídky, přece všechno nevykecám hned na začátku :D.

07.09.2012 [21:15]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.09.2012 [21:09]

ada1987uplne suhlasim s mončiči! kam si sa ponahlala? Emoticon Emoticon

07.09.2012 [21:08]

vypadá to zaujímavo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!