Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Striptíz pre Edwarda - 27. kapitola

Pitomost č. 3


Striptíz pre Edwarda - 27. kapitolaPrípravy na svadbu sú v plnom prúde. Bella si skúša šaty a je pohltená myšlienkami. V tejto kapitolke nečakajte nič akčné. Blížime sa ku koncu poviedky. Prajem príjemné čítanie. Lolalita

Bella:

V tom obchode bolo milión vecí a Alice chcela, aby som si vybrala behom desiatich minút. Musí to byť sexi, pritom jemné a nežné. Možno čipka, ale na druhej strane aj satén má svoje čaro. Prehŕňala som drobučké vešiačiky a Alice nervózne podupkávala nohou.

„Bella, o pol hodiny máme byť na skúške šiat. To nestihneme,“ prskla a vzala mi z ruky maličké tango nohavičky.

„Alice, chcem si vybrať dobre. Chcem sa Edwardovi páčiť,“ šepla som.

„Bella, ak by si si nevzala nič, bol by nadšený. Vezmi si toto,“ ukazovala mi pekný, vyšívaný korzetík a jemné nohavičky. Boli ako pavučina a pôsobili tak nežne. V porovnaní s bielizňou, čo som si kupovala len nedávno, to bolo vážne niečo iné. Napriek všetkému to bolo ale neskutočne sexi, a tak som s úsmevom prikývla. Zaliezla som do kabínky a obliekla sa. Padlo mi to ako druhá koža. Alice nakúkala dnu a spokojne sa usmievala.

„Vyberiem ti ešte pančušky, podväzok a ideme. Necháš to na mňa?“ Zaleskli sa jej oči.

„Iste. Do toho!“ povedala som s úsmevom. Ešte raz som sa pozrela do zrkadla.

Dosť často som uvažovala nad tým, aké som mala šťastie. Keď si spomeniem na Irenu, chce sa mi plakať. Viem presne, čo by mi tým svojim lámaným prízvukom povedala. Povedala by: Hlavu hore, dievča. Už bude všetko len dobré. Usmiala som sa a spomenula si na to, ako som s Alice kupovala bielizeň naposledy. Prudko som odhrnula záves a vykukla. Alice od pultu zalapala po dychu, rovnako ako predavačka.

„Alice, skús mi niečo vybrať aj na svadobnú noc. Toto je akurát tak pod šaty,“ zasmiala som sa. Alice pretočila oči a otočila sa k predavačke.

„Máte tu niečo vážne neskutočne sexi, z čoho môj brat odpadne?“ Predavačka sa jemne začervenala.

„Áno,“ povedala a vytiahla z pod pultu nejakú bielizeň.

Rýchlo som sa prezliekla a vybehla. Pozrela som na pult a dostala záchvat smiechu. Bola to podprsenka, ktorá mala vystihnuté srdiečka v miestach pre bradavky a nohavičky v strede rozstrihnuté. S Alice sme sa smiali ako pominuté a po chvíľke sa k nám predavačka pridala.

„Ak si to neberieš ty, tak si to beriem ja,“ vyhlásila Alice.

Alice ešte zbehla do obchodu s topánkami a ja som ju čakala pred nákupným centrom. Ku mne sa postavila nejaká predavačka a vytiahla škatuľku cigariet. Pozrela som sa na ňu a trocha som sa zapozerala a zamyslela. Ona mi nervózne pohľad vrátila a potom mi s úsmevom ponúkla. Vzala som si jednu a dievča mi okamžite ponúklo aj oheň. Potiahla som do seba ten štipľavý dym a vydýchla. Musela som sa pousmiať. Vôbec mi to nechutilo a predsa bola tá cigareta to jediné potešenie v tom pekle. Bol to zvláštny pocit.

Žena začala vykladať, koľko má práce a že má na cigaretu len minútku, lebo potom už bude volať šéf, že kde trčí, keď ju neuvidí na kamere. Dávala som jej sprisahanecky za pravdu, aj keď som si myslela svoje. Svet a život je predsa o iných veciach.

Alice vybehla von a keď ma zbadala, znechutene skrivila tvár.

„Fuj, to nemyslíš vážne! Edwarda by z toho vystrelo,“ vyprskla. Usmiala som sa a cigaretu zahasila.

Šli sme na skúšku šiat. Boli prenádherné. Nič krajšie som nevidela. Moja štíhla postava sa v tých šatách dokonalo vynímala. Alice mi nadvihla vlasy, no krajčírka ju nesúhlasne zastavila.

„Tie nádherné vlasy by bola škoda vypínať.“ Vlasy mi pohladila rukou a nechala padať cez chrbát. „Budete prekrásna nevesta,“ šepla mi a usmiala sa. Tak veľmi som sa na ten deň tešila a zároveň aj bála. Stále som v sebe cítila niečo boľavé. Alice si určite všimla môjho zamyslenia. Podišla bližšie.

„Nepôsobíš ako šťastná nevesta,“ pošepla, keď mi rukou naprávala sukňu.

„Som šťastná. Stále som sa však nezbavila svojich démonov. Nemôžem si pomôcť.“ Zhlboka som sa nadýchla.

„Musíme tých démonov zahnať,“ povedala Alice a nádherne sa usmiala.

„A ako?“ opýtala som sa neveriacky.

„No, tvoje družičky ti pripravili niečo unikátne a verím, že sa ti to bude páčiť,“ povedala záhadne.

„Myslíš na rozlúčku so slobodou?“ opýtala som sa pobavene.

„Bude aj rozlúčka, ale dnes bude predkolo,“ povedala Alice a ja som sa začala báť.

Keď sme prišli domov, Rose mi šla pomôcť uložiť veci a Alice sa bavila s Edwardom. Keď som už zišla dole, boli v prostred hádky.

„...nemyslím si, že je dobrý nápad brať ju na pánsky...“ Edward sa na mňa pozrel a vetu nedokončil. Vyvalila som oči.

„Ideme na pánsky striptíz?“ opýtala som sa prekvapene. Edward sa nervózne zaknísal.

„Hovoril som im, že je to hlúpy nápad,“ povedal môj nastávajúci.

„Nie. Ja chcem ísť. Bude to zábava,“ povedala som rýchlo a môj milovaný zalapal po dychu. Rose s Alice sa rozosmiali. Rozhodne som im nechcela pokaziť zábavu.

„Striptíz? Idem aj ja,“ povedala Esme za mojim chrbtom, na čo konečne aj Carlisle odtrhol zrak od časopisu Lekárske listy.

„Ak vy pôjdete na pánsky, my chlapi pôjdeme na dámsky,“ povedal Emmett hrubým hlasom.

Edward sa zasmial a ja som sa na svojho budúceho švagra prudko otočila. Edwardovi razom stuhol úsmev. Mala som pocit, že všetci okolo mňa chodili po špičkách, aby nepovedali niečo nevhodné. Ja som sa ale potrebovala pohnúť ďalej a žiť normálne.

„Emmett, môžem pár krokov naučiť Rose, ak chceš.“ Emm vyvalil oči a Rose sa úprimne rozosmiala. Edward stále pôsobil ako na tŕňoch.

„Ja nechcem, ja ťa prosím,“ povedal Emm. Takmer si kľakol. Hodil na mňa šteňacie oči. Jedine Emmett bral všetko v pohode. Nedával si servítku pred ústa a bol schopný bez najmenšieho problému hovoriť o tom, čo sa mi stalo. Netváril sa, akoby som bola v Anglicku na študijnom pobyte. Zasmiala som sa jeho výraze tváre a pozrela na Edwarda.

„A ty zatancuješ mne?“ zašepkal mi Edward do ucha, ale určite to všetci počuli, aj keď sa tvárili, že nie. Konečne som mala pocit, že sa aj on trochu uvoľnil. Nikdy som nemala problém s tým, čo som robila, aj keď to dopadlo tak zle.

„Ja som ti predsa už raz tancovala,“ pošepla som mu späť a vyslúžili sme si Carlislove nervózne zakašľanie. Objala som Edwarda okolo krku.

„Tancuješ teda ty.“ Edward sucho prehltol a pozrel na svojho otca, ktorý tentokrát vyvalil oči.

„Dosť týchto dráždivých rečí. Dievčatá sa pôjdu zabaviť a my ich tu pekne počkáme,“ povedal Carlisle.

„Prečo? Poďme s nimi. To bude lepšia zábava,“ povedal Emm nechápavo. Rose si založila ruky v bok.

„Ty chceš ísť na pánsky striptíz, Emmett? Kto by to bol povedal.“ Pokrútila hlavou a zachichúňala sa.

„A prečo nie? Hlavne, že bude zábava a niečo sa priučím,“ zazubil sa. Alice sa zrazu pozrela neprítomne pred seba a na jej tvári sa objavil úsmev. Rovnako sa kútiky úst zodvihli Edwardovi.

„Myslím, že je rozhodnuté. Ideme aj my,“ šepol Edward.

Keď sme sadli do auta, nahla som sa k svojmu snúbencovi.

„Čo videla Alice?“ Edward sa uškrnul.

„No, Emm sa bude skvele baviť. Dá si tanček na pódiu.“ Vybuchla som do smiechu. Tak na toto som sa vážne tešila. Celkom by sa mi dokonca páčilo, keby si dali s Edwardom duet.

26. kapitola – 28. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Striptíz pre Edwarda - 27. kapitola:

 1 2 3 4 5 6   Další »
60. kacenka1409
20.02.2012 [10:47]

Emmnikdy nesklame Emoticon

59. Bosik3
17.11.2011 [20:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.11.2011 [13:33]

mima19974Emmett a Edward v tangáčoch okolo tyče... Ááááááááá tá predstava ma zabíja!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.11.2011 [17:46]

AddyCullenjéééé... Další... prosím, prosím!!! Emoticon Emoticon Emoticon

16.11.2011 [17:11]

11dalia11 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.11.2011 [17:03]

AliceJazzjúúú, striptýz, tak to se těším. Jupí. A třeba by se mohla Bella přidat xD
Po dlouhé době jsem se vrátila k tvojí úžasné povídce a všechny kapitoly jsem přečetla jedním dechem. Nádhera, dokonalost. Nemůžu se dočkat dvacáté osmé xD

54. winna
15.11.2011 [22:10]

to chci viděěěěěěět.D

53. viki
15.11.2011 [22:05]

Moc skvělé !

15.11.2011 [19:15]

Shindeen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.11.2011 [19:05]

EsmePlatt Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!