Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Striptíz pre Edwarda - 10. kapitola

Alice od katyloveEd


Striptíz pre Edwarda - 10. kapitolaBella v tejto časti urobí zásadné rozhodnutie, ktoré nezostane bez trestu. Dedy tu zamieša karty a ako? Pekné čítanie. Lolalita

Edward naozaj chodil do baru každý deň. Stále si ma zaplatil. Dedy nebol nadšený. Najprv ma strážil Bob, no potom už nebolo treba.

Odtancovala som každý večer Edwardovi súkromný tanec, no už stále chcel, aby som si nechala nohavičky aj podprsenku. Pôžitkársky sa usadil na stoličku a mala som pocit, že si vychutnáva každučký pohyb. Vôbec mi neprišlo zvláštne, že mu tancujem. Skôr mi pripadalo divné, že sa na mňa uprene díval a neodvracal zrak ani na sekundu. Pôsobil na mňa úplne inak. Mala som pocit, že som nebola jediná, ktorá sa zmenila. Pomaly som začala zvažovať, že aj keď mám jeho prítomnosť, chýba mi dotyk. Pripadala som si ako malé dievča, ktoré sníva o mužovi, ktorého nemôže mať a to s jedným rozdielom, že ja som ho mať mohla. Stačilo povedať.

Keď som stála na veľkom pódiu, to sa už Edward tváril inak. Kŕčovite stál vpredu a mala som pocit, že prerazí každého, kto si na mňa čo i len pomyslí. Držal sa svojho sľubu. Nezasahoval a netlačil na mňa.

Pondelky a utorky nás do obľúbeného podniku vozilo čierne bentley aj so súkromným šoférom. Edward si stále sadal vedľa mňa a v hlučnej hudbe sme sa rozprávali. Keď prišla aj Alice, bola to riadna zábava. Na parkete ju hlavne Tanya naučila pár ťahov. Jasper tiež zavítal. Cítila som sa dobre. Edward na nič netlačil. Postupne som si začínala uvedomovať, čo mi chýba. Začala som si spomínať na obdobie vo Forks a pri Edwardovi to nebolo ťažké. Charlieho tvár som pred sebou videla dosť často.

Jeden večer Tanya zas skončila s nejakým pánom Božským a mňa viezol Edward do baru. Na sedadle auta som už takmer zaspávala. Zastavil a ja som neobratne vystúpila. Zaknísala som sa na vysokých opätkoch a musel ma chytiť. Zasmial sa. Zavesila som sa mu okolo krku. Neplánovala som nič podniknúť, no zlákala ma jeho pokožka a pootvorené pery. Jeho blízkosť a vôňa ma pohltila. Nahla som sa a na kratučký okamih som sa znova vrátila do Forks. Privrela som oči a pocítila všetko to, čo kedysi riadilo môj svet. Cítila som Edwarda, moju lásku. Zrazu som sa začala báť len toho, že sa zmenili jeho city. Odtiahla som sa, no nenechal ma. Pritiahol ma k sebe a vžil sa do bozku.

Trvalo to už takmer tri minúty. Jemne sme si oždibovali pery. Čakala som na tlmené zavrčanie a bolestný výraz, keď sa odo mňa odtiahne, ale tá chvíľa neprichádzala. Naopak. Pritvrdil a jazykom preplával mojimi ústami. Zachvela som sa a užívala si tú chvíľu, než to preruší. No, zas nič. Nakoniec som sa odtiahla sama a pozrela mu do očí. On však nebol ochotný skončiť a znova sa ku mne nahol.

„Ešte...“ šepol a ja som sa začala smiať.

„Aký si odrazu nedočkavý a náruživý,“ šepla som.

„Zmenil som sa. Predstav si, že takmer každý večer chodím na striptíz a som úplne mimo z jednej striptérky a to som ju vlastne nevidel ani nahú,“ pošepol mi laškovne do ucha. Pozrela som mu do tváre a vtedy mi napadol bláznivý nápad.

„Otvorím okno. Príď za mnou.“ Usmiala som sa a cupitala k baru. Vybehla som do izby a otvorila dokorán okno. Vzala som si pár vecí a utekala do kúpeľne. Keď som sa vrátila, Edward sedel nervózne na mojej posteli. Zjavne nechápal, čo mám v pláne. Mala som na sebe svoj župan a na nohách stále vysoké lodičky. Podišla som k nemu a vedľa postele som tichučko zapla hudbu. Edward nechápavo strieľal pohľadom po celej izbe. Cez nočnú lampu som prehodila Tanyinu červenú šatku a zamkla som. Edward sa chrbtom oprel o stenu a pohodlne sa usadil, akoby začal tušiť, čo sa bude diať. Postavila som sa do stredu miestnosti, chrbtom k nemu a nechala si v rytme tichej hudby skĺznuť župan z pliec. Mala som na sebe tú najlepšiu bielizeň.

Červená košieľka z jemnej čipky zahaľovala prsia. Zvyšok bol priehľadný a voľne padal cez jemné, čipkové nohavičky. Telové pančušky mali široký červený lem. Podväzky som nepotrebovala, ale vyzeralo to tak lepšie. Jemne som sa vlnila a rozopla si podväzky. Hodila som ich Edwardovi. Chytil ten kus látky a žiarivo sa usmial. Vlnila som sa najzvodnejšie ako som dokázala. Nikdy som pred nikým tak netancovala. Pomalými pohybmi som si prechádzala po stehnách a zadočku. Povolila som šnúrku na košieľke a nechala jej konce voľne visieť. Edward sa nervózne naklonil dopredu. Pôsobil, že nevie, čo robiť s rukami. Prešla som k nemu a na jeho veľké prekvapenie som mu siahla do vrecka na saku, kde mal peňaženku. Podala som mu ju a on sa zasmial.

„Aha,“ šepol a zakrútil hlavou. Vybral bankovky a podal mi pár bankoviek.

„Čo bude za toto?“ Očarujúco sa usmial. Začal hrať moju provokatívnu hru. Nastavila som mu stehno a on mi za pančušku strčil tie peniaze. Ladne ma pohladil po polonahom zadočku, načo som ho plesla po ruke. Zavrčal a oprel sa späť o stenu. Otočila som sa chrbtom a spustila košieľku na zem. Ruky som si zložila na prsiach a otočila som sa. Edward zalapal po dychu. Prešla som k nemu. Jednu nohu som strčila medzi jeho kolená a jednu ruku som mu vplietla do vlasov. Zrazu ma chytil za zápästie ruky, ktorú som mala na prsiach a opatrným pohybom mi ju stiahol. Hrdelne zavrčal moje meno. Rýchlo sa odo mňa odtiahol a fascinovane sledoval moje prsia. Sucho prehltol a ja som odstúpila a chytila lem nohavičiek. Edward sa prudko postavil. Zdvihnutou rukou som mu naznačila, aby sa nepribližoval.

„Sadnúť!“ zavrčala som teraz ja. Edward poslúchol ako malý psík. Sadol si a nervózne sa hojdal. Stále ma uprene pozoroval. Znova som podišla bližšie a vzala jeho ruku. Priložila som si ju na bok a nechala to na neho. Pohladil ma po boku a potom skĺzol na zadok.

„Si prekrásna,“ pošepkal a stiahol ma na zem. Pritlačil ma svojim telom a začal nedočkavo bozkávať.

„Miluj sa so mnou, Edward,“ šepkala som mu do ucha, keď bozkával môj krk.

„Bella, veľmi ťa chcem, ale ja...“ Pozrel mi bezradne do očí.

„Teóriu hádam ovládaš?“ opýtala som sa trocha nemiestne.

„Len teóriu a mám strach, že prax veľmi nezvládnem,“ povedal pomedzi bozky.

„Dáme do kopy tvoje teoretické poznatky a moje teoretické poznatky a bude to skvelé.“ Pohladila som ho. Edward sa na mňa prekvapene pozrel.

„Teoretické? Myslím, že...“ Zmĺkol.

„Myslíš, že čo?“ opýtala som sa, lebo ma vedeli neskutočne napáliť nedokončené vety. Edward sa zatváril, že niečo pobabral. Vzal ma do náručia a posadil sa so mnou na posteľ.

„No, ty predsa máš aj praktické skúsenosti.“ Konečne povedal to, čo ho tak trápilo a ja som sa začala smiať. Zaborila som hlavu do jeho ramena a smiala sa.

„Edward, ty si hlupák,“ šepla som. Edward sa na mňa previnilo pozrel.

„Mne to nevadí. Teda, to mám za to, že som odišiel. Ja ti nič nevyčítam, len mám strach, že...“

„Máš strach, že ťa budem porovnávať?“ Znova som sa začala smiať a Edward už pôsobil dosť nahnevane. Usadil ma na posteľ a rýchlo sa postavil.

„Bella, mne to smiešne nepripadá. Túžil som po tebe. Chcel som, aby sme si patrili ako manželia. Chcel som všetko urobiť správne.“ Zmučene sa na mňa pozrel.

„Edward, som panna. Nikdy som z nikým nespala. Len som ťa vtedy chcela napáliť.“ Edward sa na mňa pozrel, akoby som spadla z čerešne. „Vážne som.“ Usmiala som sa. Edward si kľakol na kolená ku mne.

„Ty si striptérka a panna?“ opýtal sa šokovane.

„Bože, čo vás všetkých na tom tak prekvapuje. Dedy ti hovoril pravdu. Sme tanečnice, nie prostitútky.“ Jemne som ho pohladila a začala ho bozkávať. Edward mi bozky oplácal. Bolo mi jasné, že som ho tým priznaním prekvapila a najskôr sa teraz žiadneho sexu nedočkám, ale začala som spriadať plán, ako ho k tomu prinútiť.

Edward sa pozrel na dvere.

„Musím ísť. Tanyin priateľ zjavne nesplnil jej očakávania.“ Zasmial sa, vtisol mi bozk a vyskočil rýchlo cez okno. Stiahla som na seba župan a otvorila dvere. Tanya vyzerala, akoby ju prešlo auto. Začala mi hneď vysvetľovať, aký to bol hajzlík. Vraj bol ženatý a vzal ju do bytu, kde mal na nočnom stolíku fotku ženy a ich decka. Nad ránom, po náročnom dni, kedy mi Tanya šťavnato ozrejmovala svoj náročný zážitok, sme si ľahli do postelí.

„Tanya?“ šepla som priestorom do tmi.

„Hmmm?“ ozvalo sa z druhej strany.

„Ja tu skončím.“ Tanya sa na posteli posadila.

„Čo? Chceš odísť?“ Teraz som sa posadila aj ja a prikývla som. Tanya sa rýchlo prehupla ku mne. Sadla si oproti a nohy si zložila do tureckého sedu.

„Ty odídeš a mňa tu chceš nechať?“ opýtala sa zarazene.

„Tanya, nerob mi to ťažšie. Vieš, že ja...“

„Idem s tebou. Keď tu nebudeš ty, nechcem ani ja!“ skočila mi do reči. Začala som sa smiať.

„Ja sa chcem vrátiť do Forks a na ďalší rok si vyberiem univerzitu,“ šepla som.

„Edward ide s tebou?“ opýtala sa. Ja som sa začervenala a potom prikývla.

„Pôjde tam, kam ja,“ šepla som s patričnou dávkou hrdosti.

„Odpustila si mu, že odišiel?“

„Odpustila, ale nezabudla. Ešte to bude trvať dlho, kým ho budem ochotná vziať na milosť. To záleží na tom, ako sa bude snažiť a čo všetko mi bude ochotný dať,“ povedala som uvoľnene. Ja som presne vedela, že Tanyu napadli peniaze, no mňa viac lákalo niečo iné.

„Ten chlap je na zožratie.“ Tanya sa začala smiať.

Ráno sme sa ruka v ruke postavili pred Dedyho kanceláriu. Keď otvoril, pôsobil dosť prekvapene, že nás vidí. Držali sme sa za ruky ako dve pubertiačky.

„Čo je, princezné?“ zamrkal na nás.

„Môžeme s tebou hovoriť?“ opýtala sa Tanya a Dedy prikývol. Pustil nás dnu a ponúkol vodku. Tanya odmietla, no ja som si na odvahu dala pohárik.

„Tak, o čo ide?“ Zložil si ruky na bruchu.

„Chceme ti povedať, že sme sa s Bellou rozhodli skončiť,“ šepla. Dedy sa usadil hlbšie na stoličke.

„Skončiť? Ako skončiť?“

„Chceli by sme odísť. Nejdeme do iného baru. Chceme skončiť s touto prácou.“ Hovorila som opatrne a váhavo, aby som Dedymu vysvetlila, že nejdeme ku konkurencii. Dedy sa pozrel na mňa a potom na Tanyu.

„Dám vám viac. Dostanete štyristo za deň.“ Otvoril zásuvku a vyložil na stôl zväzok bankoviek. Tanyi sa zaleskli oči. Čakala som, že sa hodí na stôl, no ovládla sa.

„Ja chcem vážne skončiť. Vrátim sa domov a na jeseň pôjdem do školy,“ usmiala som sa. Dedy vyzeral, že skolabuje.

„Čo ti nahučal ten frajer? Je to tak, že?“ vybuchol a namosúrene sa postavil.

„Dedy, sám si povedal, že môžeme kedykoľvek odísť. Netvrď, že sme ti dobre nezarobili. Stratový si nebol,“ povedala som rozpačito. Dedy sa veľmi ovládal a podarilo sa mu upokojiť sa.

„Kedy odídete?“

„O týždeň,“ povedala Tanya.

„Dobre. Ak by ste si chceli počas štúdia privyrobiť, tak sa zastavte.“

Keď sme sa vrátili do izby, jačali sme ako besné. Znova sa mi od základu menil život. Rozhodla som sa, že Edwardovi zatiaľ nič nepoviem. Bude to pre neho prekvapenie ako hrom. Ešte v ten deň sme sa stretli. Edward si všimol moju povznesenú náladu.

„Čo robíš v nedeľu,“ opýtala som sa. Edward sa zasmial.

„Idem na striptíz,“ povedal pobavene.

„A potom?“

„Máš niečo v pláne?“ Pokrivene sa usmial. Chytila som ho za ruku.

„Prekvapenie,“ šepla som. Po pár otázkach pochopil, že mu viac nepoviem. Keďže Edward nevedel, čo plánujem na nedeľu, rozhodol sa už druhý deň odísť na dlhší lov. Rozlúčili sme sa.

V piatok ráno som vstala dosť neskoro, lebo som tancovala až do rána. Kufre sme mali s Tanyou už pobalené, ale nikde som ju nemohla nájsť a už tu nemala ani kufor. Myslela som, že ho už zniesla do haly

„Leona, nevidela si Tanyu?" opýtala som sa ešte ospalej Leony, keď vyliezla z toalety.

„Nie. Dúfam, že nebudete trieskať a rehotať sa, lebo sme všetky unavené.“ Potom sa kyslo sa uškrnula a zapadla do izby. Keby ju takto videli klienti, určite by ju nespoznali. Zbehla som po schodoch ku kancelárii. Bola tam živá vrava a tak som chvíľu počkala, než som zaklopala.

„Smiem ďalej?“ opýtala som sa.

„Poď.“ Dvere sa otvorili. Dedy vyzeral dosť divne. Prešla som dnu.

„Nevidel si Tanyu? Nemôžem ju nájsť,“ spustila som hneď pri dverách. Dedy sa prívetivo usmial. V miestnosti bol ešte Bob. Pôsobil dosť nervózne.

„O chvíľu pôjdeš za Tanyou, Bella,“ šepol Dedy. Vyzeral trocha smutne a sklamane.

„Je v poriadku?“ opýtala som sa náhle.

„Neboj sa. Tanyi nič nechýba. Sadni si. Hneď pôjdeš za ňou.“ Dedyho výraz sa mi nepáčil.

„Chcem ísť hneď!“

„Bella, najprv si ťa trocha skontrolujeme.“ Dedy toho asi viac vypil, napadlo mi. Vôbec som nerozumela o čom hovorí.

„Skontrolujete? Nechápem. Čo skontrolujete?“ Nerozumela som mu. Nevedela som o čom hovorí.

„Bella, zlatíčko, ja len chcem mať istotu, že mi na teba nikto nesiahol,“ povedal Dedy a mávol na Boba. Ten otvoril dvere a dnu vošiel starší muž v bielom plášti. Nechápavo som pozrela na Dedyho.

„Nechápem,“ šepla som znova. Dedy sa zasmial. Nedávalo mi to zmysel.

„To Tanya pochopila okamžite.“ Trpko sa zasmial. „Si panna, však?“ opýtal sa a ja som automaticky prikývla. Pozrel na muža v plášti.

„Pozri ju. Chcem mať istotu.“ Ten chlap zrazu položil na stôl kufrík a vybral pár nástrojov, ktoré som poznala z gynekologickej ambulancie. Zalapala som po dychu, lebo mi začala dochádzať, čo má skontrolovať. Dedy ku mne pristúpil.

„Buď dobré dievča. Ľahni si, pán doktor ťa pozrie.“ Strelila som Dedymu pohľadom do tváre.

„Žartuješ? To nie. To nemáš právo odo mňa chcieť. Kde je, dočerta, Tanya a čo sa tu deje?“ kričala som. Vtedy ma Bob surovo zdrapol a zapchal mi ústa šatkou. Stiahol ma na chrbát na gauč. Dedy mi nasilu roztiahol nohy a strhol zo mňa nohavičky. Bolestne som zasyčala, ako ma čipka porezala na slabine. Chlap si dal gumené rukavice a votrel sa medzi moje stehná. Začala som okolo seba kopať, ale nemalo to zmysel. Dedy ma drapol za jedno a Bob za druhé stehno. Bolestne som zamumlala, keď ma ten doktor vyšetroval. Potom sa napriamil.

„Je panna. To sa v jej veku nevidí a je tak krásna. Sám by som ti za ňu kráľovsky zaplatil.“ Stiahol si rukavice a na jeho rozkroku bolo vidieť, ako veľmi sa mu páčim. Z očí sa mi liali slzy. Cítila som sa ponížene a stále mi nedochádzalo, čo sa deje.

„Ten chlap mi za ňu dá majetok. Toľko prachov by som nedostal ani za ten bar,“ povedal Dedy a vtedy mi to došlo. Dedy ma predal a Tanyu najskôr tiež.

 

9. kapitola - 11. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Striptíz pre Edwarda - 10. kapitola:

 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 12   Další »
30.08.2012 [12:10]

LoveCullenka?Que? To nemůže býr pravda, doufám, že jí Edward zachrání!

111. kacenka1409
19.02.2012 [18:54]

Jsem v šoku, Emoticon To jsem opravdu nečekala. Ten hajzl Začíná to mít grády, tak jdu rychle dál

110. wera
20.09.2011 [19:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

109. Kačka
10.09.2011 [21:34]

no ty vole, to jsem nečekala Emoticon Emoticon Emoticon
pochybuju, že to Ed stihne včas Emoticon
ale snad to později vyčete v Dedyho myšlenkách a nebo bude mít Alice vizy!!! Emoticon Emoticon Emoticon

108. selena257
10.09.2011 [15:29]

ja som na toho dedyho taka nasrata ze keby tu bola nejaka jeho fotka vytlacila by som ju a ani si nevies predstavit co by som s nou spravila!!!!! v prvom rade by som ich vytlacila viac nech sa mozem vyzurit viac krat!!!!! Emoticon Emoticon

107. vesper
29.08.2011 [22:30]

vespertak toto jsem četla už dřív - i komentovala - ale pořád jsem se ještě nevzpamatovala... pověsit, všechny ty chlapy tam. Lol, ty musíš mít nějakou depku, že poslední dobou jsi psala takové drasťárny... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.08.2011 [13:51]

lenuskaemmten Dedy je hnusný toto aby spravil to som nečakala ale dobre vymyslené... Emoticon Emoticon

105. Inoma
21.08.2011 [10:58]

InomaOchohoj. Zaačátek byl naprosto uchvátnej. Bellina hra. Edwardova hra, která nakonec vzešlo v něco mnohem víc. Jsem moc ráda, že jsi je nenechala se spolu milovat. Takhle to bylo správné, romantické, něžné a hezky rozpačité. Tak jako Edward - stoletý upíří panic, který se zamiloval do lidské dívky s omamnou krví. A jako Bella - tichá, obyčejně neobyčejná dívka, která se vždy červenala a milovala toho upíra, kterého potkala ve Forks.

A pak ten konec. Škoda, že Bella není podezíravá. Škoda, že jí nepřišlo divné, že Deddy souhlasil s jejím a Tanyiním odchodem. Vždyť mu obě dvě vydělávaly obrovské peníze a teď by se jich měl dobrovolně vzdát?

Ten konec byl strašně hořkej. Chudák Bella, úplně jsem z toho cítila tu bezmoc a poznání tvrdé reality. Jen doufám, že Edward ji zachrání. Že už to nebude ten hodnej upír, ale že ukáže svou temnou stránku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.08.2011 [19:09]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
no tak ale toto bol riadny šok... Emoticon
a ja som mala Dedyho celkom rada... Emoticon
no tak dúfam, že si ju kúpi alebo kúpil náš Eďo lebo inak ma klepne... Emoticon
už sa strašne teším na pokráčko... Emoticon

103. Jane
20.08.2011 [16:00]

Tak toto je šok Emoticon asi jsem si zamilovala další tvoju povídku!!! Jsem zvědavá jak to půjde dál Emoticon . Už se těším na další =D

 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 12   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!