Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Strejda vlkodlak - čtrnáctá kapitola

Stephenie Meyer


Strejda vlkodlak - čtrnáctá kapitolaVíte, nějak mi ta kapitola vůbec nešla napsat. Ale protože zítra ráno odjíždím na seznamovací pobyt, chtěla jsem sem nějakou dát ještě před ním.
Je kratší, a protože je spíš jen taková nějaká, svatba se nám tímto posunuje až na šestnáctou kapitolu. ;)

 

 

Strejda vlkodlak - Plán

 

„Takže se do toho laskavě nemíchej,“ navrhnul jí pohrdavě a sklopil oči k nějakému svazku dokumentů, aby tak dal najevo, že už skončil.

„Hele, víš, že si toho všeho strašně vážim. Ale už to vážně přeháníš. Tolik hostů? I kdyby, nezvládnu se tvářit zamilovaně před houfem tolika cizích lidí.“

„Chápeš, že ti všichni nám ulehčí práci s pijavicemi?“ nadzvednul Jacob obočí a pomalu přešel k Belle. Když pochopil, že ona to nechápe, hluboce vydechnul a chvíli přemýšlel, jak jí ten svůj plán přednést, aniž by ho poslala tam, kam se posílají lidé, které nemáte moc v lásce.

„Hele, Edward-,“ pořád ho udivovalo, jak těžce se to jméno vyslovuje, „si přečte myšlenky všech, kteří budou okolo nás, a bude věřit tomu, že se bereme z opravdové lásky.“ Jacob potlačil úšklebek a pátravě a co nejvíc smutně se jí zadíval do očí.

„Nemusí si to myslet,“ odsekla Bella a věděla, že i kdyby byl o její nehynoucí lásce k Jakovi přesvědčený celý Seattle, tak by stačil jediný pohled Edwardovi do očí, aby ji prokouknul.

„Musí! Protože jinak ti nedá pokoj, copak to pořád nechápeš? Jsem si jistý, že se o Renesmé snažit bude v každém případě. Ale když bude přesvědčený o pravosti naší lásky, nebude už si tak jistý. Protože - i když nemůžu uvěřit, že to říkám -, on není zase až tak špatný a dá přednost tomu, když bude Ness vyrůstat v opravdovém rodinném prostředí, než aby vyrůstala bez matky,“ odmlčel se a zamyslel se nad tím, co právě řekl. Pak, dokazujíce, že svá slova myslel vážně, přikývnul. Připadalo mu to jako rozumný důvod, i když měl nutkání se začít ironicky pošklebovat.

„Jaku, já ti nevím.“

„Ale já vím. Teď jdi domů, sedni si k televizi a dej si nějakou tu kouzelnou masku na obličej, ať vypadáš v sobotu k světu,“ mrknul povzbudivě a zakřenil se.

„Ach jo, ale aspoň bych se měla zapojit do nějakejch příprav, nemyslíš?“

„Ne.“

„Ale-“

„Říkám ne,“ zavrčel a zatvářil se přísně, než se znovu ušklíbnul a popostrčil Bellu ze dveří. Ustoupila před ním o krok dozadu, stiskla rty k sobě, ale zůstala. „Běž už, vypadni!“ popostrčil ji znovu.

„Jsi fakt neuvěřitelně vděčnej,“ zavrtěla dotčeně hlavou.

„Měl bych být?“ zeptal se nevinně.

„Jo, právě jsem ti přinesla oběd, jestli sis nevšimnul.“

„Všimnul, ale byl to předmět sázky. Splnila jsi svoji část, tak už vypadni.“

„Večer dáme odvetu,“ rozhodla a o milimetr se posunula zpátky do kanceláře.

„Odvetu nedáme, protože bys mi ty obědy vařila do smrti. A pojď už konečně.“ Čapnul ji za ruku a vystrčil z místnosti. Bella se mu obratně vytrhla a rozešla se sama.

„Na to zapomeň, pse. Dneska vyhraju.“

„Poker nejsou šachy, labutěnko…,“ řekl a zasmál se.

„Je mi jedno, co to je. Prostě vyhraju!“ štěkla popuzeně, jako by šlo o něco víc než o hru a on jen zakroutil hlavou a zamumlal něco, čemu Bella nerozuměla. „Říkals něco?“

„Jen, že máš očividně své dny,“ vydechnul a doufal, že ji tím vytočí. Strašně ho to totiž bavilo, štvát ji.

„Blbče.“

„Mrcho.“

„Hajzle!“ křikla ještě, ale to už procházela skrz prosklené dveře a zdravila se s Katrinou, od příštího pondělí se svou novou nadřízenou. Musel uznat, že to Belle v tomhle oblečení slušelo. Teda, nikdy netvrdil, že je Bella ošklivá – alespoň sám sobě. Jinak to byla ta nejodpudivější žena planety, samozřejmě –, ale když měla tuhle těsnou sukni kopírující boky a boty na podpatku, měl co dělat.

„Ahoj, Jacobe.“

Stál mezi těmi prosklenými dveřmi a tvářil se, jakože pozoruje své zaměstnance, i když ve skutečnosti se stále díval za Bellou, mizící v davu. Potěšilo ho, že jede jeho autem. Tedy, potěšilo ho, že se nemusí stydět za svou nastávající, jedoucí v tom starém náklaďáku. I když by to měl brát spíš za lichotku, že jezdívala v autě, které pro ni osobně zprovoznil. Zavrtěl hlavou nad směrem ubíhajících myšlenek a otočil se na muže, který ho oslovil.

„Marco,“ pozdravil vedoucího technického oddělení. Kdysi ho považoval za přítele, který mu pomáhal rozjet byznys. Ale pak se na něčem nepohodli a teď už to byl jen striktní poměr podřízeného a šéfa.

„Uvažoval jsem, jestli bych se mohl na něco zeptat.“

„Do toho,“ řekl Jacob a posunkem brady ho vybídnul.

„Ta dívka. Isabella Swanová… Přemýšlel jsem a napadlo mě, víš, nevíš, jestli někoho má? Četl jsem sice v novinách to o té svatbě, ale očividně to byly žvásty, takže…?“

„Takže?“ opáčil Jacob a v hlavě probíral možnosti, jak ho od sebe co nejrychleji vypudit. Poslat ho dělat svoji práci by bylo asi dost průhledné, že? „No, není moc hezká. Ta tvá blondýnka byla daleko lepší, nemyslíš?“ Zkusil to touhle cestou. Ve skutečnosti se ta blondýnka jmenovala Diana a Jacob ji znal mnohem lépe, než bývá mezi přítelkyní někoho a jeho známým. Uf, divná věta.

„Ty se s ní nebavíš?“

„Jo, jasně že jo.“

„Ale myslíš si, že je hnusná. Dobře, ne všichni jsme tak povrchní,“ zamumlal si pro sebe tiše, ale Jacob to svým vlkodlačím sluchem slyšel perfektně. To jen Bella mumlala natolik nesrozumitelně, že rozeznával opravdu jenom a pouze to mumlání. „Takže je volná?“

„Je lesba,“ promluvil Jacob znovu a snažil si udržet vážnou tvář.

„Vážně?“ zeptal se Marco tónem, který jasně říkal, že tomu ani trochu nevěří.

„Jo, větší lesbu si ještě neviděl. Pořád mluví o… prsou,“ vyskuhral ze sebe Jake a děkoval za léta, kdy si trénoval své sebeovládání. Podle výrazu jeho společníka usoudil, že je všechno na správné cestě.

„Není lesba,“ založil si Marco ruce vbok. „Myslíš si, že pro mě není dost dobrá, že?“

„Tak to není-“

„Takže je jiný důvod, proč bych ji nesměl mít?“ pokračoval kousavě Marco a Jacob už začínal mít pocit, že to jeho podřízený přehání.

„Ona vlastně není sama,“ prohrábnul si nervózně vlasy. Ale jeho oči stále neprozradily jedinou emoci.

„Oh, kdo to je?“ Teď už zněl Marcus zklamaně, vypadalo to, že Jakovy hrací a přesvědčovací schopnosti jsou na vysoké úrovni. Samolibě se ušklíbnul. „S kým se teda schází? Znám ho?“

„Vlastně… hm… no…,“ koktal Jacob. Marcusovi zablýsklo v očích poznání a široce se usmál.

„Takže noviny nelhaly, co?“ zachechtal se. „Teda, to bych do tebe neřekl…,“ smál se, ale přestal, když ho Jake zpražil pohledem.

„Nerozebírej to, jo?“

„Jasně,“ dloubnul ho škádlivě do ramene a pobaveně kroutil hlavou. Jacob se tvářil, jako kdyby Marco právě přišel na něco super tajného. Ve skutečnosi v myšlenkách chválil sám sebe. Skvěle, teď ten trouba nebude mít pochybnosti o tom, že je Jake do Belly blázen. Noviny byly přece jen nejisté. Ale ať si ta zrzavá pijavice hezky přečte v myšlenkách všech okolo, jak se zbožňujou. On osobně nebude mít problém myslet na Belliino úžasné tělo a rty…

„Tak až tě omrzí, dej vědět. Je to fakt kus.“

„Až mě omrzí, jako první se to dozví rozvodový právník. Přijdeš na svatbu?“ Bezva, další host navíc.

 

***

 

„Ahoj princezno!“ zasmál se Seth a rozpřáhnul náruč, do níž mu Ness okamžitě skočila.

„Stlejdo Sethe!“ zahihňala se, když ho zatahala za přerostlé vlasy. Ušklíbala jsem se a čekala u dveří. Přeci jen, byl to dům Katiiných rodičů, takže úplně cizí. Jacoba, stojícího vedle mě, to ale očividně nezajímalo, a když zjistil, že já vejít nehodlám, odfrknul si, odstrčil mě a sám vešel do prostorné haly domu. Byl to takový ten větší dům, kdy otec vlastní firmu, matka pracuje jako vedoucí nějakého super placeného oddělení a dcerušku vychovává chůva, po které uklízí pokojská.

„Bells, pojď. Katie už… no… ehm… Bude pečené kuře.“ Usmála jsem se, jako že se těším a vstoupila do domu. Vzápětí jsme všichni tři nově příchozí nakrčili nos pod úderem prapodivného pachu.

„Určitě to bude kuře?“ zeptal se nejistě Jacob a začal si polohlasně mumlat stovky nelichotivých důvodů, proč sem vůbec chodil. Ale ve skutečnosti mu to nevadilo, znala jsem ho na to dost dobře. Protože kdyby sem nechtěl, prostě by tu nebyl.

„Ocení nějakou pomoc?“ zeptala jsem se Setha starostlivě a potlačila další znechucené nakrčení nosu.

„Ne. Když jsem jí nabídl pomoc, řekla mi, ať jdu a skočím z okna. A až přijde, musíte se vstřícně usmívat a tvrdit, že je to vynikající.“

„Aha. Hm, kde je tady jídelna? Nebo kam máme jít?“ Seth mávnul rukou za sebe, a když jsme s Jakem opustili prostor mezi dveřmi, zavřel za námi. Všimla jsem si, že je podél stěny vyrovnaných nejméně sedm párů bot různých velikostí, včetně jedněch dětských. Později se ukázalo, že Katie na svou premiéru pečeného kuřete pozvala všechny své nejbližší přátele.

Zane, syn Katiiny nejlepší kamarádky byl asi tak o půl roku starší než Ness, takže jsem ji po pěti minutách ztratila z dohledu a jen příležitostně slyšela zavýskání, ránu nebo dětský smích.

„Jsou kouzelní, že?“ usmála se Elena. Zanova matka.

„Přímo k popukání,“ přitakal kysele Jacob, ale podíval se na mě s neskrývavou něhou v očích, až Elena slastně zavzdychala.

„Kde jen jsou ty časy, kdy se na mě Rick díval takhle.“ Viděla jsem, že se Jacob nadechuje k nějaké úžasné odpovědi, ale celou společnost vyrušil rámus a z kuchyně se vynořila Katie. Dlouhé tmavé vlasy jí splývaly ve volném ohonu a tváře měla celé zrudlé.

„Bello, ahoj,“ usmála se a objala mě. Oblečení měla nasáklé tou prapodivnou vůní, ale tvářila se, jako když je vše v nejlepším pořádku. „Jsem hrozně ráda, že jste oba dva přišli. Těším se na svatbu a jen jsem se ti chtěla ukázat v těch šatech. Víš, jestli je to podle tvých představ… Hm… Doufám, že nebudeš mít nic proti, když tu dnes zůstanete dýl, ne? Elena tu se Zanem přespí a Renesmé vypadala, že si s malým Zanem rozumí, takže… Hm… Jsi taky tak strašně nervózní? Já jsem natěšená, ale trochu si tu svatbu neumím představit. No, asi bych se měla vrátit a zkontrolovat to kuře.“ Jen jsem přivřela oči nad rychlostí, kterou mluvila a shovívavě se usmála. Nehodlala jsem jí říkat, že já sama nemám o svatbě, o šatech, ani o ničem jiném, nejmenší potuchy. Tak jsem jen všechno odkývala.

„Nechtěla bys v kuchyni pomoct?“ zkusila jsem se zeptat i přes Sethův varovný pohled.

„Ne, ne, ne, to je v pohodě,“ zasmála se.

„Vážně?“

„Určitě,“ kývla a zmizela z dohledu. Hosté si vyměnili obezřetné pohledy. Představovala jsem si, že podobně by to vypadalo před zahájením ruské rulety. Kdo se otráví dřív?

„Co když nás to zabije?“ zeptal se melodramaticky nějaký snědý mladík, jehož jméno jsem zapomněla ihned po představení. A až při pohledu na něj jsem si uvědomila, že se ušklíbá a myslel to ironicky. Při otáčení jsem omylem drcla do Jacoba, který na to reagoval a přisunul rty co nejblíže k mému uchu. Periferně jsem viděla, jak na nás Elena visí očima.

„V tom případě doufám, že to sníš všechno,“ šeptnul docela tiše a rty se otřel o můj ušní lalůček. No, nešlo reagovat jinak, než se usmát a odpovědět mu stejně tiše a tajemně, s výrazem naprosto zamilovaného idiota.

Za těch pár dní jsem totiž dospěla k názoru, že podlehnu jeho neustálému přemlouvání a konečně začnu do světa vytrubovat, jak strašně se máme rádi. A myslím, že jsme se doopravdy rádi mít začínali. Začínala jsem i přímo zbožňovat naše hádky a ironické urážky. Byla to naše součást.

Otočila jsem hlavu tak, že byly naše obličeje ve stejné úrovni. Hleděla jsem mu do očí a vnímala, jak mi dýchá do úst. Sjela jsem očima k jeho rtům, nechala ty jeho a ty mé asi tak centimetr od sebe a jemně si skousla dolní ret.

„Nápodobně,“ špitla jsem úplně tichounce a odtáhla se, když se mu ústa zkřivila do úšklebku.


 

 

Snad se vám to aspoň trochu líbilo. Je to jen taková rychle napsaná kapitola... Ale chtěla jsem sem nějakou vložit ještě před tím, než odjedu na pár dní pryč. Takže, zasloužím si vůbec nějaké komentáře? =)

 

předchozí další



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Strejda vlkodlak - čtrnáctá kapitola:

 1 2   Další »
05.09.2012 [13:38]

EmpressZase to iskrenie medzi nimi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.03.2012 [12:26]

Michaela36 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.09.2011 [7:22]

Mishule Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.09.2011 [19:54]

ada1987 Emoticon Emoticon

13. Franzy
10.09.2011 [8:44]

FranzySuprové už se těším na pokráčko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.
Smazat | Upravit | 08.09.2011 [20:32]

super, teším sa na pokračko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.09.2011 [17:28]

AnieBlack Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Super

07.09.2011 [19:23]

mokasinaKRÁÁÁSNÉÉÉ

9. THe
07.09.2011 [18:21]

THeOna je lesba. Emoticon Emoticon Emoticon Strašně jsem se nasmála, úžasná kapitola!

8. Decode
07.09.2011 [17:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!