Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Strážca - 9. kapitola

Dům - ukázka


Strážca - 9. kapitolaVyvrcholenie poviedky. Posledná kapitola. Pre informáciu - Bella nevie, čo sa stalo s Rosalie. To je len medzi Emmettom, Jasperom, Carlisleom a Edwardom.

Bella:

Rosalie odtiahli preč. Na celé letisko vrieskala, že ma zabije.

Carlisle sa najviac bál o moju ruku. Bola pravda, že som si ju ledva cítila, ale chcela som byť doma.

Milosrdný Carlisle ma vzal do nemocnice a doktorovi dal presné inštrukcie, čo a ako má urobiť, aby mi to vyhovovalo.

Ruku som mala v sadre od dlane po lakeť...


Na druhý deň:

Nastúpila som do novej roboty. Prvé, čo - musela som podpísať zmluvu.

Hneď mi dal kľúč od miestnosti číslo 367.

Vošla som tam a...

Bolo to skladisko. Začala som to vypratávať. Našťastie - tam bolo napísané, čo kde patrí. Do biologického kabinetu, do kuchyne, riaditeľne, zborovne...

Za chvíľku som mala vypratanú miestnosť. Bolo vidieť okno, stôl, poličku a lehátko.

„Isabella?“ ozvalo sa z chodby.

„Prosím?“ Vykukla som z miernosti.

„Tu sú nejaké veci. A vonku ťa niekto čaká,“ povedal mi Róbert a usmial sa.

Tri krabice mi pomohol odniesť do miernosti, a potom ma zaviedol von z budovy.

„Carlisle?“ Pozrela som sa do prekvapivo zachmúreného počasia.

Bolo to zopár z dní, ktoré su tu zamračené.

„Bella. Edward mi povedal, čo robíš. Prišiel som ti pomôcť,“ povedal a zrazu zmizol.

Než som sa stihla obzrieť, bol Carlisle pri mne s troma krabicami v náručí.

„Zavedieš ma do tvojej pracovne?“ Carlisle sa zasmial a podržal mi dvere aj s krabicami v náručí.

Keď som mu otvorila dvere, vstúpil a začal vybaľovať krabice.

Všetko mi povysvetľoval; lieky na bolesť hlavy, zvracanie, nevoľnosť, obväzy, sádra, proste všetko od A po Z.

Tie tri krabice, čo doniesol Róbert, boli zjavne od Alice.

Boli tam záclonky a nálepky, aby som si spríjemnila pracovisko.

Domov som odchádzala totálne unavená.


Doma ma však čakalo niečo...

Vošla som do domu. Zvláštne bolo už to, že dvere boli zamknuté. Odomkla som ich a vošla. Všade tma, a tak som došla k záveru, že nikto nie je doma.

Vytiahla som teda mobil a chcela som zavolať Edwardovi.

Jeho mobil bol však na stole.

„Ach, takže idem variť večeru,“ povedala som si - sama pre seba.

Vošla som do kuchyne a zapla svetlo.

Vtedy som skoro chytila infarkt. Edward to nemohol byť. Nie. Bol na pohovoroch. Jacob. On to bol. On jediný bol doma, keďže Nessie nastúpila do škôlky.

Začala som umývať riady. Všetky. Potom som pozametala podlahu a zašla do spálne. Prezliekla som sa.

Zašla som potom do izbičky Nessie. Tam som ostala tiež hrôzou bez seba.

Nessie mala izbu hore nohami. Začala som ju teda upratovať.

Nechcela som vedieť, čo je v obývačke. No musela som tam ísť, aby tam bolo čisto, než príde a vyloží si znovu nohy hore na gauč.

Zapla som všetko a tu ...

„Všetko najlepšie!“ zvrieskli všetci. Môj otec, mama, Phil, Carlisle, Esme, Alice, Jasper, Emmett, Nessie, Edward a Jacob.

„Ale ste ma vystrašili.“ Predychávala som šok.

„Prepáč. Čakali sme dosť dlho. Ja by som zamieril do obývačky a nechal niekoho, nech to uprace.“ Zasmial sa Jake.

„Ten, kto to upratuje - som ja,“ povedala som namosúrene.

„Teraz sa o tom nebavme. Všetko najlepšie, Bella. Sladkých dvadsať.“ Zasmial sa Edward a vtisol mi bozk.

 

Táto poviedka definitívne skončila. Dúfam, že sa páčila. Administrátorom sa ospravedlňujem za trápenie, ale administrátor sa hľadá. Zanechajte mi aspoň malú kritiku. Ďakujem. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Strážca - 9. kapitola:

 1
4. Rebelde
19.03.2012 [12:39]

ahoj, ja by som chcela pokračovanie... Ja to čítam, aj keď nepíšem komentáre (prepáč).

3. alena
17.03.2012 [14:27]

ahoj jak se mate belo Emoticon Emoticon

15.03.2012 [20:41]

JaNkA261199Vďaka vaším komentom sa rozhodujem, čo to je dobrý nápad uzavrieť túto kapitolu. takže miprosím napíšte do zhrnutia, či chcete koniec alebo dám aj ďalšie. Aj keby kôli dvom.

15.03.2012 [20:38]

BubulienkaAhoj, ak je to posledný diel poviedky, tak pri prológu zaškrtni "Dokončená povídková řada". Ďakujem.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!