Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Strážca - 7. kapitola

MLT*


Strážca - 7. kapitolaEdward a Bella. O pár mesiacov neskôr. Všetko sa začína dávať do kopy. Až...

„Edward. Čo si dáš na obed?“ zavolala som na Edwarda, ktorý sa chystal na pohovor do práce.

„Jeden božtek a muffin.“ Nakukol do kuchyne a žmurkol na mňa okom.

Vyšla som z kuchyne a podala mu balíček a vtisla mu poriadny bozk.

„Budem sa ponáhľať.“ Žmurkol okom.

„Nemusíš. Môžeš ísť pozrieť postieľku pre Nessie. Podľa mňa ju dlho nebude baviť spinkať na nafuovačke.“ Zasmiať sa bola povinnosť.

Vtedy mi znova vtisol bozk a pobral sa k dverám.

„Tak možno sa trošku ponáhľaj.“ Zasmial sa na mne a vyšiel z dverí.

„Mami?“ Nessie vyšla z izbičky a pretierala si očička rukami.

„Prosím, srdiečko?“ Zdvihla dom si ju na ruky a odniesla k stolu v kuchyni.

Dom sme si kúpili na splátky. Keď Edward dostane prácu, a splatíme dom, o desať rokov bude náš.

„Ozvala sa Rose?“ Malé dievčatko nevie o tom, čo sa odohrávalo. A lepšie jej to nevysvetľovať.

„Teta Rose musí pracovať. Ale máš Jakea,“ zasmiala som a a počula som, že sa otvárajú dvere v Jakeovej izbe.

„Edward už išiel?“ Poprezeral si Jake kuchyňu.

„Hej. Prečo?“ Chápala som veľa veciam, ale tomu nie.

„Mal som ísť s ním. Hneď som späť," zvolal za behu.

„Mami?“ Nessie si už očičká nešúchala.

„Áno, zlatik.“ Čupla som si k nej.

„Čo máme na papanie?“ Pozrela na mňa svojimi hnedými okálmi.

„Muffin a pusu,“ zasmiala som sa a položila na stôl tanier muffinov.

„A ja čo dostanem?“ vyšiel Jake v obleku.

„Jake ide na svadbu,“ zachichotala so Renesmee a takmer jej zabehol kus čokolády.

„Strieľaj si, maličká.“ Chytil ju Jake a začal ju šalieť.

„Vezmi si muffin,“ kývla som rukou na tanier.

„Tak fajn.“ Sadol si k Nessie a chichotali sa nevedno na čom.


Edward:

Nádherné mesto. Úžasná krajina a svet, kde nás nebudú hľadať.

Na Floride je veľa slnka a Bellina mama tu má dom. Budeme k nej chodiť a všetci budeme ok.

Nechýba mi Carlisle, aj keď mi bol otcom – skoro. A nechýba mi nikto. Mám Bellu a Nessie. A Jake? Dá sa neho zvyknúť. Neprotestujem.

No to, ako sa správala Rosalie k Belle a vôbec všetci, mi vyrazilo dych.

„Edward Cullen,“ predstavil som sa ne recepcii.

„Pravdaže. Pán Zvajejec vás očakáva,“ povedala sekretárka a pustila ma do kancelárie.

„Ach. Edward. Chlapče. Ako sa máš?“ otočil sa na mňa Robert.

„Ďakujem. Dobre a ty?“ Potriasol som si s ním rukou.

„Robert. Ďakujem, že si nam dal ten dom, že si ho môžeme kúpiť, no chcel by som ťa o niečo poprosiť.“ Pripadal som si divne.

„Čokoľvek.“ Mávol rukou, nech si sadnem.

„Našiel som v novinách, že hľadáš niekoho na pozíciu zdravotníka v škole. Na skúšobnú dobu. Rád by som sa o to miesto uchádzal.“ Dúfal som, že keď dýcham pravidelne, pomyslí si, že viem, čo hovorím.

„No to je pravda...“ začal nervózne.

„Ale ...“ Potil sa ako prasa.

„Vieš, hľadám ženu. Nemusí mať školu. Len potrebujem, aby vedela robiť s deťmi.“ Pozrel mi do očí.

„Bella,“ spomenul som si.

„Pravdaže. Krásna Bella. Myslím, že tá by to mohla byť.“ Robertovi sa rozžiarili oči.

„Dobre. Takže. Ako?“ Snažil som sa nevnímať jeho hlasné úvahy.

„Aha. Áno. Nech za mnou príde zajtra ráno. Podpíšeme zmluvu, a ak chce, môže začať pracovať.“ Usmial sa od ucha k uchu a potriasli sme si rukou.

Vyšiel som z budovy a kráčal som nadšene po ulici. Teraz si len nájsť niečo pre seba.

„Edward? Edward Cullen?“ ozval sa ženský hlas.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Strážca - 7. kapitola:

 1
15.03.2012 [18:56]

Irmicka1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon pěkné, ale co je Edward je upír?? To jsem z toho moc nepobrala :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. leluš
15.03.2012 [18:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!