Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Strážca - 4. kapitola

4.JessicaBrikker-SKnihou


Strážca - 4. kapitolaBella prosí Jacoba o pomoc. No stretáva sa s Jessicou.

„Jake. Pomôžeš mi? Ja chcem Edwarda a Nessie späť. Ja bez nich nedokážem žiť,“ fňukala som ako malá.

„Bella. Ani ja nedokážem žiť bez nej,“ žmurkol na mňa okom.

Zrazu však spozornel a napli sa mu všetky svaly, ako keby videl upíra.

Vedela som, že to bude zlé. Tiché kroky, jemný zápach ľudskej krvi zmiešaný s upíriou arómou. Nevidela som, kto to bol, no nomád by asi takto nešiel. Museli to byť ...

Zrazu som pocítila, že sa ku mne blíži niečia ruka, a tak som sa rýchlo pohla o tri kroky dopredu.

„Aro. Nič som neurobila Prosím, nechaj ma. Jake je môj priateľ. Nechaj ho ísť. Stratila som už veľa. Nezabíjaj ešte aj jeho. On ešte má pre čo žiť.“ Radšej som sa nepozerala na osobu za mnou.

„Bella,“ ozval sa ženský hlas, ktorý mi niečo pripomínal.

Otočila som sa k tej osobe s vlasmi padajúcimi do tváre.

„Kto si?“ Nevedela som hľadať už aj tak v dosť zastrených ľudských spomienkach. Jediné, čo si z toho času pamätám, je Edward.

„Bella. To som ja, Jessica.“ Pozrela na mňa nechápavo.

„Jess?“ Pozrela som na ňu a trochu som sa snažila pousmiať.

„O čom to tu vravíš?“ Pozrela na mňa a potom na Jakea.

„Ale nič. Ako si vedela, že som tu?“ Nechápala som viacerým veciam, no táto mi nešla do hlavy.

„Bola som v La Push a tam sa o tom rozprávali chalani.“ Usmiala sa na Jakea.

„Och. Ja som zabudol,“ pleskol si po čele Jake.

„Čo sa deje?“ Otočila som sa chrbtom k Jessice, aby som videla Jakeovi do tváre.

„Angus. Je nový. Pridal sa iba nedávno. Sa pripútal k Jessice,“ povedal mi hrozne tichučko, že to ľudským uchom bolo sotva počuteľné a na takú vzdialenosť už dupľom.

„A vie...?“ Radšej som to nevyslovovala. Pre istotu.

„O Cullenovcoch? Jasné. No ty nie si Cullenová. Nemáš byť prečo taká, akí sú oni,“ žmurkol na mňa.

„Náhodou, niektorí sú milí,“ oponovala som mu.

„Dobre, s výnimkou Nessie a Edwarda.“ Vystrel ruku na znak prímeria.

„Ľudia a, čo je vlastne s tým Arom, Edwardom a tou doliezačkou Nessie?“ Pozrela nechápavo Jessica.

„Nenadávaj na Edwarda a Nessie!“ vybehla som na ňu.

„Ale čo je s nimi?“ Vyzerala riadne vystrašená.

„Nessie je moja dcéra, Jessica.“ Pozrela som jej do očí. No ona do mojich nemohla vidieť.

„Och. Takže Jake chodí s malým upírom?“ zasmiala sa Jessica.

„Ona nie je upír. Ona dospievala. Ona rástla. Ja som ju totiž porodila ako človek. No zabili mi ju. Zabili mi aj Edwarda,“ vzlykala som ako malá. Fňukala som. Proste som sa z toho nevedela spamätať.

„Bella.“ Kľačala som na zemi a tak si ku mne kľakol.

„Bella. Je mi to ľúto. No mám ti odovzdať správu. Renée prišla za Charliem. Oni nevedeli, že si preč, a tak ma po teba poslali. A ty si tu. Takže sa treba pozbierať,“ snažila sa ma chlácholiť.

Postavila som s a teda so vzlykmi.

„Tak sa potom uvidíme,“ povedala som a zamávala som Jakeovi.

Ani som nemyslela na to, či ma Jessica uvidí. Proste som bežala preč. Ale nie úplne. Bežala som za mamou.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Strážca - 4. kapitola:

 1
2. tea
12.03.2012 [22:38]

prostě a jednoduše krása Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.03.2012 [20:44]

Irmicka1krása, povídka je super já mět takový nápad tak si pískám takže se těším na další díl a držím palečky :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!