Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stmívání mi dalo život, já teď musím zachránit to, co tolik miluju - 38. Kapitola

Cosmopolis


Stmívání mi dalo život, já teď musím zachránit to, co tolik miluju -  38. KapitolaJe tu další dílek. Pomalu se blížíme ke konci. Jak myslíte, že se Edward postaví tomu, že bude tátou? A co Bella? Prosím komentáře.

38. Těhotenství

 Hudba

Tak a vše začalo. Začala nová neznámá bolest, kterou podporovaly moje hormony. Přijeli jsme k domu Cullenů a já se klepala jako osika. Měla jsem strach z toho, co bude následovat. Alice mě za sebou táhla do domu.

V obýváku byli zbývající členové rodiny. A Bella. Cítila jsem slzy, ale odmítala jim dát volnost, ani omylem. Okamžitě u mě byla Esme a objímala mě. Objetí jsem jí oplácela. Ani neví, jak mi pomáhala, aniž by to věděla. Zahlédla jsem nevěřícného Edwarda a Bellu. Nehodlám se jim míchat do vztahu, ne, to rozhodně ne.

Edward otevíral pusu, asi chtěl Alici seřvat, ale já ho předběhla, na ní řvát nebude. Nevím, kde se ve mě vzala ta bojovnost.

„Zapomeň, že bys na ní křičel. Jsem tu, protože potřebuji pomoc od Carlisla. A ty se do toho nepleť. Dělej, jako že tu nejsem, a já to tak budu taky dělat. A zkus na Alici zvýšit hlas a uvidíš, co dokážu já, a to, že jsi upír, mě vážně nezastaví,“ řekla jsem dost ostře. Sklapl pusu a jen na mě zíral. Tohle nečekal, takhle mě neznal, ale mně to bylo fuk.

Otočila jsem se na Carlisla, na mého tatínka, a objala ho.

„Tati, potřebuji vyšetřit,“ špitla jsem mu do ucha a pak jsme se spolu vydali do jeho ordinace, kterou měl kvůli mně a já jí ještě jednou využiji.

Řekla jsem mu vše, co vím a co se dělo. Zíral na mě jen nevěřícně a pak mě vyšetřil. Dospěl k závěru, že jsem těhotná a že porod bude za tři týdny. Probírali jsme spolu, co mě čeká a jak to bude dál. To tam přišla i Esme, která mě objímala kolem ramen celou dobu a dělala mi podporu. A poté se dala do svého živlu a udělala mi jídlo.

Když jsem vyšla ven z ordinace, čekal tam Edward. Z očí mu šlehaly plameny. Určitě vše slyšel.

„Opovaž se na mě zvýšit hlas. Jsem těhotná a nemám se rozrušovat. Je to jen moje věc, nebudu ti tu překážet,“ opět jsem byla rychlejší než on, ale on mě zastavil tím, že mě objal. Vůbec jsem to nečekala. A v tu chvíli se poprvé dítě hlásilo o slovo. Cítila jsem ho, jak se pohybuje a vyjekla.

Edward se na mě díval se strachem, ale já bez myšlenkovitě vzala jeho ruku a přiložila si ji na bříško. A ucítila jsem, jak mě koplo. Edward se rozzářil.

Jak to teď vypadalo. Bella byla obeznámena se situací a já jí řekla vše, co plánuji a že jí Edwarda brát nehodlám, že miluje jí. Bella celé tři týdny nechodila ke Cullenům, nechtěla to dělat všem těžší, než to bylo. Edward nechodil do školy a staral se o mě. Já aniž bych chtěla, jsem ho musela mít u sebe.

Jakmile se vzdálil, cítila jsem, jak dítě kope, ale tak silně, že to nešlo vydržet. Bylo temperamentní po tátovi.

Už to byly tři týdny, všichni netrpělivě čekali, kdy se to stane. A já na svět přivedu to malé. Milovala jsem ho a na Edwardovi bylo vidět, že ho taky miluje. To mi pomáhalo.

Byl poprvé za celou tu dobu slunečný den, a tak všichni byli doma. Akorát jsem dopíjela krev, které jsem se nevyhnula ani já. Ale nebylo to až tak nechutné, docela to chutnalo a to mě děsilo asi nejvíc.

Šla jsem vrátit hrnek do kuchyně. Měla jsme výhodu a to tu, že jsem se mohla hýbat. A potkala tam Edwarda, který si mě nevěřícně měřil. Byl proti tomu, abych vstávala. Ale já ho neposlouchala. Šel co nejblíže ke mně a vzal mi ten hrnek. Nevím, co mě to popadlo, ale měla jsem strašlivou chuť ho políbit, jelikož jsem věděla, že to bude opravdu naposledy.

Popadla jsem ho za týl a přitáhla na svoje rty. Upustil kelímek a ruce mi obmotal kolem pasu, i když jsem byla jako balón. Tiskla jsem se k němu, co mi to moje bříško dovolovalo. Tenhle polibek byl plný vášně, bolesti, strachu a lásky, kterou jsem už dlouho nepocítila.

Když se ode mě kvůli nedostatku kyslíku odtáhl, vše se změnilo. Jelikož mi v ten samý okamžik praskla voda. Vytřeštila jsem oči a podívala se na podlahu. Edward následoval můj pohled a poté na celý dům zakřičel Carlislovo jméno.

Všichni věděli, co se děje. Odvedli mě do ordinace a ty co mají problém s krví odešli z domu. Cítila jsem bolest, která mi pulzovala v těle. Dítě, jak se drápe ven. Bylo to mnohem bolestivější než v knize. Jelikož já rodila normální cestou.

Svírala jsem pevně Edwardovu ruku a měla pocit, že mu ji můžu rozdrtit. Chvílemi to vypadalo, že ho to bolí. Celou dobu mě uklidňoval. Myslela jsem, že zemřu. Pokaždé když jsem zatlačila, jsem měla pocit, že vybuchnu, nešlo to už snést.

Než bolest pominula a Carlisle vykřikl tu nejhezčí větu. „Je to kluk,“ podívala jsem se unaveně ale s úsměvem na Edwarda, který se také usmíval.

V klidu jsme oddechovali, když mě Edward pustil a já mohla spatřit dokonalou krásu.

Viděla jsem Edwarda, který stál u mě a v rukou držel našeho chlapečka.  Ten se na mě podíval a já oněměla. Měl jedno oko zelené a druhé hnědé. Byly to moje a Edwardovy oči, když byl člověk. Vlásky, které měl, byly dobronzova. Edward se krásně usmíval, stejně jako malý.

Když v tom mě pohltila tma.

A já cítila konec.

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stmívání mi dalo život, já teď musím zachránit to, co tolik miluju - 38. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!