Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stmívání mi dalo život, já teď musím zachránit to, co tolik miluju - 32. Kapitola


Stmívání mi dalo život, já teď musím zachránit to, co tolik miluju -  32. KapitolaJe tu další. A odedneška bude jen jedna denně. Jelikož mam problém z počítačem a nedostanu se sem tak často.

32. Kamarádky?

PÍSNIČKA

Po pár dnech, kdy jsem byla neustále sama s Edwardem, jsem načerpala spousty sil. Byla jsem rozhodnuta, že se vrátím do školy. Musím to zvládnout. Musím se problémům postavit čelem a ne před nimi utíkat. Nejde to, pořád jen utíkat a schovávat se.

Když jsem se dokázala o Edwarda poprat s upírkou, Bella nebude problém. Nalhávala jsem si a bylo divné, že to fungovalo. Jelikož Bella je Bella a nejde nahradit ani mnou, i když si to přeji.

Dívala jsem se z okénka auta a pokoušela se nemyslet na to, co přijde. Edward mě nechtěl pustit do školy, ale on i já jsme tam chodit museli. Pochybuji, že omluvenku typu „nemůžou do školy, jelikož se vyhýbají Belle, kterou sice neznají, ale ničí jí život,“ pochybuji, že by nám to uznali. A já se už vážně nechtěla schovávat.

Edward zaparkoval jako vždy a já si povzdechla. Bylo to tu, hodina pravdy, jestli to vše dokážu zvládnout a jestli dokážu udržet si Edwarda. Věřím mu, že mě miluje, ale Bella je mu předurčená. Sama vím už jen z příběhu, že člověk může milovat víc osob, ale záleží jakou miluje víc, jakou víc potřebuje k životu.

A tak se bojím, koho Edward potřebuje. Mě nebo Bellu? Nevím proč, ale vím, že to je předem prohrané. Vše mluví jasně, jen já se pokouším být slepá stejně jako Edward. Jenže já to i tak vidím, ale on si to nehodlá přiznat.

„Jestli chceš, můžeme domů,“ pokoušel se mě ještě přemluvit, ale já byla rozhodnutá. Pravda byla, že on se bál víc jak já vrátit se do školy.  Záporně jsem zakroutila hlavou a vystoupila.

Bella akorát přijela svým náklaďáčkem. Zakroutila jsem hlavou a vydala se ke škole, po chvíli mě objímaly studené paže a já se k němu tiskla, jak to šlo. Ale nehodlala jsem brečet nebo něco takového.

Doprovodil mě před třídu, zase jsem měla hodinu bez něj. Jako vždy mě políbil a já šla na své místo. Po chvíli se ve třídě objevila Bella. A zamířila ke mně. No jasně, mám jediné volné místo.

„Ahoj, jak se máš?“ zeptala se zvesela a to mě bolelo ještě víc. Pokusila jsem se usmát, ale nevím, co z toho vzniklo.

„Ahoj, jde to a ty?“

„Dobře, nechtěla bys se mnou jet třeba nakupovat? Mám málo oblečení do takového počasí a nevím ani kam,“ usmála se a já myslela, že dostanu infarkt. Ale já jí vždy chtěla poznat. Křičelo moje staré já.

„Jo, klidně, jestli chceš, po škole?“ Chtěla jsem to mít co nejrychleji za sebou. Přikývla. Začala hodina a já tomu nemohla uvěřit. Kazím jí život a ještě se s ní chci kamarádit. To je teda den.

Jakmile zazvonilo, vylítla jsem ze třídy a vrazila do Edwarda. Chytil mě okolo pasu a mlčky šel se mnou na další hodinu, kterou máme spolu. Určitě slyšel náš rozhovor přes moje myšlenky a určitě ví, že se o tom nechci bavit a už vůbec ne tady.

Zbytek dne jsem přetrpěla v klidu. Dohodla jsem se s Edwardem, že nám půjčí jeho Volvo, ale musela jsem slíbit, že ho nenaperu do prvního stromu, co uvidím, až se budu vracet domů. Asi nechtěl, aby se opakovalo to co se Selenou. Při vzpomínce na ní mi po zádech přeběhla husí kůže.

Před školou jsem odchytla Bellu.

„Pojedeme Volvem, abychom byli rychleji zpět. Alice ti odveze náklaďáček domů,“ řekla jsem plán a Bell souhlasila. Dala klíčky Alici. A my vyjely do Port Angeles.

Jela jsem rychleji než jindy, ale na Edwarda by to bylo stále pomalé. S Bellou  jsme si tak různě povídaly. Vyprávěla o svém životě, který jsem znala dost dobře.

A pak se vyptávala ona mě. Tak jsem jí řekla to, co se všeobecně ví.

Nákupy jsme si docela užily. Já se pokusila na vše zapomenout a dokonce mi to šlo. S Bellou jsme se hodně nasmály. Kdybych si měla vybrat nejlepší kamarádku, vím jistě, že bych váhala mezi Bellou, Alicí a Dani.

Proto jsem raději už žádnou neměla. Když jsem Bellu přivezla domů, rozloučily jsme se a já vyjela pomalu jako šnek k domovu. Pořád jsem přemýšlela o dnešním dni a jak moc jí ubližuji, aniž by to ona sama ještě pořádně věděla. Jak můžu ubližovat někomu jako je Bella.

Byla přesně jako v příběhu. Rozuměla jsem si s ní a byla skvělá. Byla to ta nejlepší osoba, kterou jsem kdy potkala. Slzy mi tekly po tváři. Jakmile jsem zaparkovala v garáži, už mě objímal Edward a pokoušel se mě uklidnit.

Ale ono to nešlo. Usnula jsem až vyčerpáním z pláče jako první den.

A tehdy se to stalo, zdál se mi sen. Byl tak skutečný. A já věděla, že je to předpověď mojí budoucnosti, bolavé budoucnosti. Byla jsem sama doma. A psala dopisy na rozloučenou mé rodině a Edwardovi. Poté jsme si zabalila pár věcí a vyběhla z domu. Běžela jsem až do města. Mířila jsem rovnou na zastávku autobusu.

Jenže když jsem přecházela na zelenou, srazil mě kamion a já umřela. Bylo to tak živé, ta bolest, vše. Probudila jsem se s křikem. Okamžitě mě objímal Edward a pokoušel se mě uklidnit, ale moc to nešlo. Poznala jsem, že je to jeden z mých prorockých snů, které se jednou vyplní.

Je to jen otázka času.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stmívání mi dalo život, já teď musím zachránit to, co tolik miluju - 32. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!