Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stín - Prolog

...


Stín - PrologChris je dítě z dětského domova. Nikým nechtěný a odstrkovaný spolužáky, kteří z něho mají legraci. Změní se to? Jak a jakou roli budou hrát v povídce Cullenovi?

Pohled Chris

S leknutím jsem vyskočil z postele. Poté, co jsem se uklidnil, jsem začal zjišťovat, co může za to, že jsem se vzbudil. Na zemi, vedle nočního stolku, jsem našel budík. Ukazoval pět hodin. To se mi snad zdá. James mi určitě přeřídil budík, protože jinak vstávám ve čtvrt na sedm. Co jsem komu provedl, že mi on spolu se svou sestrou Jennifer dělají samé naschvály. Dennodenně vtipkují na můj účet spolu s ostatními z jejich školní bandy. Nevím, co jim je. Jsem z děcáku, to ano, ale to oni také. Měli bychom držet pospolu, ale oni se se mnou z nevysvětlitelného důvodu odmítli bavit a začali mě otravovat a posmívat se mi.

Pokusil jsem se po tom nemilém budíčku usnout. Marně. Kouknul jsem se na vedlejší postel. Bydlel jsem na dvoulůžáku a se mnou v pokoji spal Tobias. Jediný, kdo se se mnou bavil. Jenomže Tobias je nemocný a je na marodce.

Nemám si s kým povídat, achjo, povzdechl jsem si a otevřel knížku s názvem Odkaz dračích jezdců. Má oblíbená. Nedokázal jsem se na knihu soustředit. Pořád mi vrtalo hlavou, proč si na mě všichni zasedli. Jsem normální devítiletý kluk s šedomodrýma očima a světle hnědými vlasy. Prostě normální, tak proč si s nima tak nesednu? Kouknul jsem se na hodiny. Ukazují půl sedmé. Vstal jsem a podíval se z okna. Hned se mi zlepšila nálada. Svítí slunce a je dvacet pět stupnů. To je ve Forks neobvykle teplé počasí. Hodil jsem na sebe džínové tříčtvrtáky a modré tričko s krátkým rukávem. Vlasy jsem projel hřebenem jen jednou. Stejně je budu mít rozcuchané, tak na co česání. Vyčistil jsem si zuby, obul tenisky a bafnul džínovou bundu. Pak jsem vystřelil do jídelny na snídani. Mám hlad jako vlk a při pomyšlení na rohlík se šunkou, co dostáváme k snídani, se mi sbíhají sliny. Vešel jsem do jídelny, vzal si snídani a zamával kuchařce. Ta se jen usmála a kývla hlavou. Věděla, co má dělat. Říct ředitelce, že jsem šel do školy pěšky.

Na rozdíl od ostatních dětí se nevozím autobusem, ale jdu pěšky. Vyšel jsem z dětského domova a zamířil do lesa. Do školy chodím lesem. Tak nehrozí, že potkám spolužáky. Před školou jsem si sedl pod rozložitou vrbu. Nevím, co před školou dělá vrba, ty jsou většinou u vody, ale kryje mě před zraky spolužáků. Za to jsem jí vděčný. Je to kruté, všichni si myslí že devítileté děti jsou andílci a že podobné vysmívání začne až tak ve čtrnácti a ono houbeles. Jsou stejně krutí jako starší děti. Před školou se začínají hemžit spolužáci a vchází do školy.

Vylezl jsem zpod vrby a zamířil do třídy. Sedím v poslední řadě u okna. Do třídy vejde třídní učitelka. Všichni tvrdí, že je to fúrie, ale já ji nezlobím, takže na mne je hodná. Je to vlastně jediný člověk ve škole, se kterým mluvím. Najednou si celá třída začala něco šuškat. Za učitelkou vešla do třídy asi devítiletá holčička a mile se usmívala. „Tak, třído, tohle je vaše nová spolužačka, jmenuje se Catherine. Doufám, že na ni budete hodní. Prosím, řekni nám něco o sobě Catherine,” řekla třídní a přenechala slovo té dívce.

„Ahoj, jmenuji se Catherine Cullenová, ale říkejte mi Caty (čte se Kejtý). S rodiči jsem se přistěhovala z Aljašky. Mám sedm adoptivních sourozenců, kteří chodí tady ve Forks na střední,” ukončila proslov.

„Tak, Caty, prosím, sedni si tamhle vedle Chrise, je to poslední volné místo,” řekla. Caty se vydala ke mně.


 

 

Takhle si představuji Chrise.

 

 

Takhle si představuji Caty.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stín - Prolog:

 1
8. majka587
13.12.2014 [20:34]

Jeee super poviedka len tak ďalej. Emoticon Emoticon Teším sa na ďalšiu kapitolu. Emoticon Emoticon

10.12.2014 [20:40]

ada1987 Emoticon Emoticon moc pekne

6. trefi133
10.12.2014 [13:21]

Pěkné Emoticon Emoticon Emoticon

5. bara
10.12.2014 [10:10]

moc se ti to povedlo uz se tesim na pokracovani Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. UV
09.12.2014 [21:28]

Zajimavé a čtivé. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.12.2014 [20:12]

MyfateAhoj,
článek jsem Ti opravila, ale měla jsi v něm hodně chyb.
Příště si, prosím, dej pozor na:
- velikost písma
- zdvojené mezery
- za tečkou na konci věty se vždy píše mezera
- číslovky v textu slovem
- dělení slov
- dlouhé/krátké samohlásky
- y/i
- čárky
- překlepy
- vnitřní monolog kurzívou
- zbýhají –> sbíhají
- fůrie –> fúrie
- přímá řeč

Děkuji. Myfate Emoticon

07.12.2014 [19:42]

ElisabellaDoufam že se mi povedlo to opravit.
Emoticon

06.09.2014 [12:51]

CvrcekAhoj,
je mi líto, ale článek Ti musím vrátit. Nachází se v něm mnoho chyb, jsou to hlavně tyto:
• čárky
• mezery
• překlepy
• je Aljaška, ne Aliaška
• ostatními, ne ostatnímY
• velké písmena (Modré, Sedm)
• každá přímá řeč patří na samostatný řádek
• místo uvozovek se nikdy nepíšou dvě čárky
• věty následující po přímé řeči máš špatně, zde máš koncept, podle kterého si je oprav:

Pokud za přímou řečí nenásleduje věta uvozovací (řekl, vykřikl, zeptal se, odpověděl, pozdravil, vyděsil se, souhlasil…), nesmí přímá řeč končit čárkou.
1) Po přímé řeči následuje činnost, kterou udělal někdo jiný:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Přikývl.
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ Otočil se a vyčkával.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ Jen přikývla.
2) Událost se stala až poté, co osoba domluvila, popř. popisuje své pocity:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Popadla jsem kufr a vydala se vstříc novému životu.
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Chtělo se mi plakat, ale nedala jsem na sobě nic znát.

Pokud věta uvozovací následuje, nesmí přímá řeč končit tečkou. Zde je více možností.
1) Může končit vykřičníkem nebo otazníkem:
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ žádala jsem, než stihnul odejít.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ vykřikla jsem.
2) V ostatních případech musí končit čárkou:
„Alice, za pět minut nastoupím do letadla. Nezabráníš mi v tom,“ řekla jsem odhodlaně.

Pokud mezi jednu přímou řeč vložíme větu, může to být napsáno dvěma způsoby.
1) „Pojď,“ řekla, „uvařím ti kafe."
2) „Pojď,“ řekla. „Uvařím ti kafe."
• neměň velikost písma v textu

Pokud si s chybami nevíš rady, požádej o pomoc korektora. Až budeš mít vše opravené, zaškrtni "Článek je hotov".
Děkuji... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!