Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Step by Step - 6. kapitola

rob&guitar


Step by Step - 6. kapitolaTak, další dílek. Více pohledů a možná začátek jiskření? U koho? Co všechno se stane? Začátek vztahu? Kdepak, ještě je trošku potrápíme ;) Upozorňuji, že se zde nenachází moc humoru, ale i tak doufám, že se bude líbit.

6. Kapitola

 

Emm (Seattle)

„Emmette, vyndej na chvíli ten jazyk z jejích úst, prosím!“ Už po několikáté řekl Todd. Okázale jsem ho ignoroval a věnoval se své společnici. Byla to fakt kočka. Hezká postava, blondýna. Hezká byla a to, co uměla s jazykem, vyvažovalo tu její pitomost. Myslíte si, že ty vtipy o blondýnkách jsou výmysly, ale pak uvidíte tuhle kočku a hned svoje názory přehodnotíte.

Todd mě tahal za paži a já se odtrhl od Samanthy. Omluvně jsem se na ní usmál a vstal. Todd mě tahal směrem k záchodům a před pánama jsme se zastavili.

„Co to sakra děláš?“ vyjel jsem po něm ostře.

„Sorry, kámo, ale máš problém.“

„Tak doufám, že bude aspoň dost velkej. Přerušil jsi mě v tom nejlepším.“

„Je tu Christie,“ zašklebil se na mě a čekal na můj výraz.

„A sakra!“ Tak to je zlý. Christie je holka, se kterou jsem si dneska ve škole domlouval rande. Měli jsme jít sem, ale volala, že nemůže. Já nechtěl sedět doma a ségra a brácha sem chtěli taky jít. Poznal jsem tu tuhle novou kočku Samanthu a řekl si, že pro jednou se nic nestane. Jenže jsem nepočítal, že sem Christie přijde. Vím, že s Christie ještě teoreticky nic nemám, ale že by musela celá škola po dni vědět, jak rychle to střídám, to jsem fakt nepotřeboval.

„Co mám sakra dělat?“ zeptal jsem se a podrbal se na hlavě.

„Jdi najít Christie, já se postarám o tu druhou. Nevypadá to, že by měla problém s jednodenní známostí,“ mrkl na mě a mířil si to zpět k našim sedačkám. Tohohle kluka jsem měl fakt rád. Znám ho den a už se ukázal jako kámoš, co vás podrží.

Potěšeně jsem se vydal hledat Christie. Bylo to celkem jednoduché. Našel jsem ji u baru.

„Tak přece jsi přišla,“ zašeptal jsem jí do ucha a ona nadskočila. Když mě spatřila usmála se.

„Nemohla jsem odolat,“ mrkla na mě.

Al (Seattle)

Ucítila jsem omamnou vůni a vydala se za ní na sever. Běžela jsem pár sekund a spatřila jsem svojí kořist. Byla to pěkně velká tlusťoučká puma. Neváhala jsem a vystartovala po ní. Už jsem byla téměř u její tepny, ale něco mě odhodilo stranou. Tvrdě jsem narazila o strom. Ošklivě mi křuplo v zádech, ale strom byl na tom mnohem hůř, skácel se k zemi. V zádech jsem cítila ukrutnou bolest a v hlavě mi tepalo. Tak tohle si ten někdo spočítá.

Spatřila jsem Edwarda jak zrovna dopil. Tak to si dělá srandu, ne?

„Co to sakra bylo? Ta kořist byla moje! A co tu vůbec děláš?“ chrlila jsem na něj rozzuřeně otázky.

„Sorry, ségra. Když ona tak krásně voněla. Víš, že pumy miluju...“ pokrčil omluvně rameny. Jenom jsem prskla a vydala jsem se hledat další kořist. Po chvíli jsem narazila na srnku. Vyrazila jsem domů a tam mě hned přepadla Rosalie.

„Jedeme se někam pobavit, přece tu nebudeme jenom tak sedět,“ prohlásila a šla se připravit. Byla jsem udivená. Teda, jak to, že to nenapadlo mě?

Bella (Seattle)

Zrovna jsem tančila s jedním moc milým klukem. Zjistila jsem, že chodí k nám na školu do čtvrťáku. Byl strašně milý a fajn se s ním povídalo. Šli jsme si sednout do zadní části na velkou pohodlnou sedačku. Povídali jsme si a pak najednou bylo ticho. Pomalu se ke mně naklonil a usmál se. Překonala jsem tu malou vzdálenost mezi našimi rty a jemně ochutnávala ty jeho. Bylo to velice opojné a příjemné. Jednou rukou jsem ho hladila po rameni a druhou jsem ho chytila za zátylek. Asi si říkáte, že je to docela rychlé, ale když máte tolik času a navíc jste ještě teoreticky v pubertě, chcete si užívat. Bylo mi sedmnáct, upířích i lidských roků, takže jsem teď vypadala na svůj skutečný věk.

Byl to jenom něžný polibek, ale ve mě se vzedmula touha. Tentokrát ne po sexu, ale po krvi. Vím, že by to hodně lidí odsuzovalo a bralo jako pěkně hnusné, ale já si nemohla pomoct. Občas jsem se poddala instinktům. Nikdo to o mě nevěděl, bylo to jenom moje tajemství a tak jsem to taky hodlala nechat. Odtáhla jsem se od Adriana a usmála se. Vstala jsem a táhla ho za ruku s sebou. Prodrala jsem se skrz dav a vyšla zadním vchodem z klubu. Ocitli jsme se v osamělé uličce s kontejnerem, kam nejspíš personál z klubu vyhazoval odpadky.

„Co tu děláme?“ usmál se na mě laškovně.

„Pššššt,“ zašeptala jsem a přitiskla mu jeden prst na ústa. Druhou rukou jsem mu držela tu jeho. Překvapeně na mě pohlédl. „Udělal bys pro mě něco, kdybych tě o to požádala?“¨

„Cokoliv,“ pronesl odevzdaně. Ještě jsem nepoužila přímo nátlak, ale něco ve mně si dokázalo každého omotat kolem prstu a já toho moc ráda využívala.

„Dobře,“ řekla jsem potichu a políbila ho. Polibek mi něžně oplácel. Rukou jsem ho pohladila po krku a ucítila jemný puls. Rty jsem mu přesunula na krk a pak se zakousla. Bylo to lepší než extáze, nebo jakákoli jiná droga. Proudil do mě život. I když jsem si uvědomovala jak sobecké je ho z někoho naopak vysávat, nedokázala jsem si pomoct. Tahle stránka byla uvnitř mě zakořeněná. Měla jsem šílenou výhodu. Nemusela jsem kvůli krvi zabíjet. Poloupíří kousnutí od něžnějšího pohlaví, tedy holek, nebylo smrtelné a díky mé schopnosti jsem ani neodhalila naše tajemství. Vím, je to hrozné, ale kdybyste měli tu možnost jako já, dokázali byste odolat? Vzala jsem si krve jenom trošku, ale stejně ho to asi zmohlo. Podlomiliy se mu kolena a já ho musela přidržet.

„Promiň,“ zašeptala jsem a zadívala se mu do očí.

„To je v pořádku,“ hlesl a usmál se. Byl slabý a musel do sebe dostat nějaké jídlo a tekutiny.

„Šli jsme se projít a tobě se udělalo nevolno, že je to tak?“ zadívala jsem se mu do očí a prohloubila jeho okouzlení a oddanost.

„Ano, musel jsem něco zlého sníst,“ přikývl a usmál se.

„Tak pojď,“ dala jsem mu malou pusu na tvář a přidržovala ho při chůzi. Bylo mi ho líto. Udělala jsem z něj další svojí loutku. Vzadu v hlavě byl vyčítavý hlas, ale já ho postrkovala ještě dál. Podívala jsem se na Adriana a on se mile usmál. Alespoň vypadá, že o mě má zájem, bez nátlaku. A to je teď asi ta jediná dobrá věc v mém životě, protože se mi líbil, upřímně. A ta jeho krev byla opravdu skvělá…

Rose (Seattle)

„Dík,“ mrkla jsem na toho kluka u baru a vzala si drink, který mi právě koupil. Svůdně jsem vzala do úst brčko a odešla si sednout k lidem ze školy.

„Tak co, koho si odvedeš domů dneska?“ škádlila mě Brith.

„Dneska to nevypadá nějak valně. A víš, že bych Chrise nepodvedla,“ zakroutila jsem hlavou a usmála se.

„Jo, to je fakt, vypadá to, že Chris se ti fakt líbí, co?“

„Jo, to je fakt,“ usmála jsem se a pohodlně se opřela.

Dopila jsem pití a položila sklenici na stůl. Prohrábla jsem si vlasy a vydala se na parket. Chvíli jsem tančila a pak jsem zaregistrovala v davu Chrise, konečně. Začala jsem se prodírat davem a pak ho objala.

„Ahoj, krásko,“ mrknul na mě a políbil mě. Když polibek ukončil svůdně jsem na něj mrkla a táhla ho za ruku k baru. Objednal nám pití a pak jsme si šli sednout. Na našich sedačkách už seděl i Edward se svojí holkou Sophií a Alice tam flirtovala s nějakým klukem. Pohodlně jsem se opřela a začala si povídat se všemi okolo. Všechno bylo super. Jenže tu byl háček. Všechno bylo ok, do té doby, než jsem spatřila jednoho z Cullenů. Zlý sen. V Seattlu je nejmíň 50 ucházejících klubů a oni musí zrovna sem. Nemělo mě to překvapovat, protože na naší střední byl tohle klub no.1 a oni si asi domluvili, že půjdou s nimi.

Edward ho zaregistroval ve stejnou chvíli jako já, jak jinak. Divné bylo, že Al neměla vizi, ale neměla ji prostě o všem co se hodlala udělat, jedině kdyby se na tu věc zaměřila, ale proč by to dělala, že? Ed žďuchnul do Alice a ta se podívala směrem kam kývnul. Všiml si ho zjevně ještě někdo.

„Hele, není támhle váš nový bratříček?“ zasmála se Brith. Všichni tři jsme po ní vrhli zlým pohledem. Ten kluk co nás dneska viděl na parkovišti nezklamal, vyžvanil to hned všem po našem odjezdu. No, co se dalo dělat, stejně by to jednou prasklo.

„Ignorace,“ hlesla jsem a opřela se. On si nás vůbec nevšiml. Dál tam tančil s nějakým holkama a zjevně si užíval.

„Dojdu si na záchod,“ omluvil se Chris a zvedl se. Přikývla jsem a šla k baru. Vybírala jsem si pití, když se někdo opřel vedle mě o barový stůl. Kdo jiný, než ten hromotluk.

„Tak co si dáš, lásko?“ zamrkal na mě.

„Hmm… Co třeba whisky s koulema jednoho kreténa, kterej o ně za chvíli přijde?“ navrhla jsem otráveně.

„A kdo bude ten šťastlivec?“ naklonil se ke mně a mrkl. Zasyčela jsem a rychlostí blesku už jsem měla ruku v jeho rozkroku a pevně ho za jeho chloubu chytila. Než jsem stihla zareagovat odstrčil mě pryč. Nebylo to přímo odstrčení, byl překvapivě něžný. Stále mě držel za paži a když si všiml mého pohledu rychle mě pustil.

„Tak jindy,“ opět zamrkal a vydal se za nějakou holkou.

Co to mělo být? Ten jeho zvláštní pohled, když mě chytl za ruku. A co bylo nejhorší, mě se ten dotek líbil. A možná víc než bylo zdrávo. Ale no tak, podívej se na něj. Jo jasný, nejspíš jsem vypila moc drinků, oddechla jsem si v duchu. Takovej idiot. Sama pro sebe jsem se zasmála mým myšlenkám a uvolněně jsem si šla sednout zpět.

 

<<< Předchozí Další >>>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Step by Step - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!