Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Status: rudé oči - 7. kapitola


Jedno ráno a Zořiny pocity. Co Seth? Co Cullenovi?

Horečný rozhovor ustal.

„Dobře," ozvalo se rozhodně a potom bylo ticho. Oblékla jsem si mikinu a šla do chodby přitopit. Zrovna jsem přikládala druhé polínko do kamínek, když po schodech vyšel Seth. Znovu jsem cítila to teplo na hrudi. Zavřela jsem dvířka, otřela si ruce do ručníku, pověšeného vedle kamínek a vstala.

„Potřebuju si s tebou promluvit," řekl.

„Pojď do pokoje." Kývnul a zavřeli jsme se v pokoji. Posadili jsme se na postel.

„Sam má podmínky. I otec má podmínky. Můžeme být spolu. Ty budeš tady, já budu půl měsíce doma, půl tady s tebou. Další jejich podmínka je, že po prázdninách nastoupíš na střední v rezervaci. Jo a poslední je, že nesmíš otěhotnět..." Zahihňala jsem se. Otěhotnět? To je snad špatný joke... I já mám svoje hranice. Hranice dospělosti.

„Dobře, kdy budu moct ven?"

„Sam si stojí na tom, že za dva týdny."

„Musím koupit nějakej nábytek, zajít k doktorovi a tak..."

„K doktorovi? Je ti něco?"

„Ne."

„Tak proč?"

„Na gyndu. Preventivka."

„Aha..." Trochu se začervenal. V duchu jsem se ušklíbla.

„Miluju tě," řekl a políbil mě na tvář.

„Já tebe taky," zašeptala jsem. Seth vstal. Choval se dospěleji. O hodně dospěleji.

„Jdu si ještě usmiřovat Paula," řekl. Oba jsme se tiše zasmáli. Paul byl zásadně proti Sethovu otisku. Navíc Sethovu otisku do mě. Seth odešel a já byla znovu sama. Sama se svými myšlenkami. Sama se svými myšlenkami na život tady, v lese, v táboře, často sama, bez rodičů, bez Cullenů... Bez Cullenů...

 

 

 

„Co děláš?" zeptal se Seth, když vešel do kuchyně a zívnul.

„Míchaná vajíčka se slaninou," řekla jsem a vypnula sporák. Do místnosti vešel Sam.

„Dneska odjíždí domů Paul, Jacob a Jared," řekl Sam a posadil se ke stolu. Seth udělal to samé.

„Hm... Brady a Collin tu budou přes prázdniny? A co školní rok?"

„Jo, budou tu o prázdninách. Přes školní rok tady budou o víkendech."

„Okey. Jo a jaký tu jsou střední?"

„Jedna střední. Přípravná na vejšku." Nandala jsem míchaná vajíčka a dala je na stůl.

„Ty nebudeš jíst?" zeptal se Seth, když jsem vyšla z kuchyně.

„Ne, jdu se převlíknout do teplejšího a přitopit," řekla jsem a vyšla po schodech. Oheň v kamínkách už slábl a domkem se rozlévala zima. Zavřela jsem se v pokoji. Převlékla jsem se do kalhot, trika a mikiny, nalila si z konvice čaj a posadila se na postel. Tři dny od otisku a nic... Seth ne a ne se projevit. Co kdyby mě pozval na rande, nebo navrhl nějakou aktivitu. Film? Povídání při svíčkách? Cokoliv. Bolelo mě to. Bolelo mě, že ho hrozně miluji, ale nemohu tu lásku nijak projevit, protože nevím, jestli o to má zájem. Nechci, aby otisk bral jako signál, že jsem hned jeho a že už spolu chodíme a tak. Chci, aby jsme se poznávali, sbližovali... Zaklepal. Věděla jsem, že je to Seth. Cítila jsem jeho přítomnost.

„Dále," řekla jsem a mrkáním zahnala slzy. Cítila jsem se tak neskutečně sama.

„Zoro, pojď. Pojď do lesa. Hluboko do lesa. Chci ti něco ukázat," řekl.

„Dobře," řekla jsem překvapeně. Zavřela jsem poklop konvice, dopila čaj a vyšla ze dveří.

„Tak, co na mě vytáhneš?" zeptala jsem se, když jsme stáli před domem. Ušklíbl se.

„Místo. Jenom místo, ale je to daleko, takže..." Nedokončil větu a proměnil se na vlka. Znovu jsem byla ohromena. Pro něj to byla běžná věc, ale pro mě zázrak... Jakoby do mě narazil prudký poryv větru. Zalapala jsem po dechu. Jeho srst se leskla pod slunečními paprsky, oči zářily teplem, srdce bilo a jeho tempo se ozývalo celým lesem. Jedna z těch chvil, kdy si uvědomujete, co je to svět. Co je to cit a co je to život. Chvíle, kdy cítíte strach a ohromení v jednom. Chvíle, která vás vynese nad mraky. Chvíle, která vám osvětlí vše. Chvíle, kdy se vám chce plakat i smát. Chvíle, která nastává v těch okamžicích, kdy to nejméně čekáte a hrozně těžko se ta chvíle popisuje. Nemuseli jsme mluvit, ale přesto jsme spolu komunikovali. Vyšel vpřed, já šla vedle něj. Šli jsme za světlem, pronikajícím mezi stromy. Už jsem se necítila sama. Cítila jsem se... Krásně. Stačilo jen slyšet jeho kroky, cítit jeho vůni, slyšet jeho myšlenky. Vědět, že mu rozhodně nejsem lhostejná. Vědět, že normální život se od této chvíle hrozně liší. V normálních, běžných chvílích se člověk zabývá věcmi povrchními, nepodstatnými, ale ve chvílích, jako je tato se zaryjete do středu, do nitra sebe samého. Do vašeho srdce...

 

 

„Co jsi mi chtěl ukázat?"

„Nic..."

„Takže?"

„Takže jsem chtěl být s tebou sám."

„Takže?"

„Takže jsem ti chtěl vyznat lásku."

„Takže?"

„Takže tě miluji Zoro."

„Já tebe taky."

„Cítím z tebe vlka, asi máš v rodokmenu vlkodlaka…"

„Vážně?"

„Od první chvíle, co jsem tě poznal jsem z tebe cítil, že ty jsi pravá."

„Takže?"

„Takže s tebou chci být."

„Takže?"

„Takže..."

„Mmm..."

„Mmm..."

„To byla pusa..."

„Jo..."

„Byla sladká..."

„Moc sladká..."

„Zoro… už prosím neříkej takže.“

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Status: rudé oči - 7. kapitola:

 1 2   Další »
11. Ceola
29.06.2014 [21:06]

Jůůů :)

26.07.2012 [19:32]

eMCullenAhoj, jelikož nemáš zatím vytvořené shnutí, musím ti psát sem.

Poprosím tě, aby sis veškeré obrázky (PNG, GIF, JPG...), které máš nahrané ve složce Soubory (v administraci), přesunula do Obrázků a správné kategorie. V této složce nemají co dělat, a tak budou smazány.
Díky. Emoticon

22.07.2012 [16:04]

KeckaJestli je článek hotov, tak to prosím zaškrtni, jinak to nemám v administraci. ;) Ať to pošlu na vydání ;)

22.07.2012 [15:56]

AliskaJo, čaj a čokoláda X-D Opraveno. Hořečný rozhovor jsem předělala jsem horečný rozhovor. Sama jsem si nebyla jistá, jak se to píše :) Díky :)

22.07.2012 [15:39]

KeckaAhoj, hned první věta: Hořečný rozhovor ustal. Nechala jsem to tak, ale výraz hořečný rozhovor neznám. Možná je to má chyba, ale podle mě tam má být spíš horečný rozhovor.
Každopádně jsem to tak nechala, protože fakt nevím... Když tak to tam přepiš sama.
Jinak tam stále bylo pár překlepů. Ty jsem opravila, ale pro příště si dej pozor.
A prosím tě... Nalila si čaj a pak dopíjí čokoládu?

Takže prosím, koukni na první větu a rozmysli si, co vlastně pije :D
Nic dalšího prosím neměň, překlepy jsem už zkorigovala :D
Pak už jen "článek je hotov" Dík :D

22.07.2012 [14:57]

AliskaJo, já jsem za to ráda, alespoň se naučím pravopis :-D

22.07.2012 [14:35]

KeckaBohužel, nejedná se o stejné adminy. Na Our je trochu jiný systém oprav a administrace. Webmaster (tedy ten hlavní) je stejný... Ví o tom, ale na Our se to adminům měnit nechce :D Já je nutit nebudu (upozornila jsem je a víc nezmůžu). Jen pamatuj na to, že tady to funguje jinak... Nic víc ;)
A rozhodně jsem to nemyslela špatně tvým směrem (je to problém adminů). Spíš to ber jako upozornění, že to funguje trochu jinak. ;)
Tady se snažíme, aby si pisatelé většinu chyb našli sami a nám se tak zkrátil čas pro opravu jednotlivých článků. Emoticon

22.07.2012 [14:29]

AliskaKecka: V tomhle případě to bylo o fous. Ne, díky za odkaz. Možná, že je to s OurStories pravda, ale je to adminů problém, ne můj. Pokud ti to vadí, napíš Webmasterovi Ourstories. Myslela jsem, že máte společné adminy.

22.07.2012 [13:57]

KeckaAhoj, pravidla přímé řeči najdeš zde:
www.stmivani.eu/40-pomoc-autorum/pravidla-psani/

A pokud jde o Our Stories tak tam problém nemáš, protože tam ze sebe admini dělají otroky, kteří po vás všechno opravují... Emoticon A kdo ví, jestli opravují opravdu poctivě všechny chyby, tak jak by měli. ;)

Někdy mi ta upřímnost škodí :D

21.07.2012 [18:04]

AliskaFormátování jsem odstranila. Překlepy jsem kontrolovala několikrát a i ve wordu. Nenašla jsem žádný, stejně jako při opakované kontrole čtením. Možná, že tam nějaké jsou, ale já je nenašla x-D Čárky jsem někde upravila. Co se týče přímé řeči, tak nevím, kde dělám chyby. Píšu na ourstories a tam s přímou řečí nejsou problémy, takže bych uvítala, kdyby jste byli trochu konkrétnější :) Občas si pletu uvozovky, ale tady zrovna jsem si toho nevšimila. Díky :)

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!