Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stará láska nerezaví prolog a 1. kapitola

Sraz Ostrava!!! 28


Láska si prostě na svou šanci počká. :) Takže Bella a Salvatorovi vs Edward a Cullenovi. Co myslíte dají se opět Bella s Edwardem dohromady?

Poprvé po 25 letech, a že to bylo dlouhých 25 let, cestování a hledání sama sebe, budu žít ještě s někým a už se nebudu bezvýsledně toulat světem. Rozhodla jsem se přijmout nabídku svých přátel, které jsem potkala před patnácti lety. Společně s nimi se tedy stěhuji do městečka Kingston ve Washingtonu. Je to menší městečko na Olympijském poloostrově, které mi trochu připomíná místo, kde jsem vyrůstala.


Damon se Stefanem právě odnesli do domu poslední krabice a já jsem se konečně pořádně nadechla a rozhlédla po okolí našeho nového dočasného domova. Myslím, že se nám tu všem bude líbit. Řeknu vám, že stěhování je činnost, kterou absolutně nesnáším, ale v našem životě se nedá svítit. Jsem proto ráda, že na to nebudu sama. Oni jsou teď má rodina a já jim budu navěky vděčná. A přesně tohle mi včera řekl Stefan, když jsme přijížděli. Já si myslím, že nemá za co mi být vděčný. Mohla jsem mu pomoci, tak jsem to udělala.


Náš dům je naprosto úžasné místo. Asi bych se měla pochválit. Zařízení domu je přesně takové, jaké se každému z nás líbí a jaké nám vyhovuje. Všechny místnosti jsou velké a vzdušné, plné světla a tepla. Prostě domov.
Z patra se najednou ozvala rána a křik. Musela jsem se usmát. Ještě jsme se pořádně nezabydleli a Stefan s Damonem už se hádají. Rodinná idylka. Za sebou jsem zaslechla něčí smích. Otočila jsem se a uviděla Elenu, která si určitě myslela to samé co já.


Máme za sebou pár hodin vybalování a dolaďování posledních detailů a jako naschvál se Stef a El někam zdejchnou a nechají mě tu napospas Damonovi. A jeho nenapadne nic lepšího než polštářová válka. Zrovna ve chvíli, kdy jsem stlala svou postel, dostala jsem ránu do zad. Ani jsem se nenadála a byla jsem uprostřed bitvy, která se přesunula do obývacího pokoje v přízemí. Když jsme byli v nejlepším, bouchly domovní dveře. S Damonem jsme se otočili a já jsem se nestačila divit.
V tu chvíli jsem měla chuť Stefana zabít.

„Teda bratře, já vás pošlu na výlet a vy ještě přivezete i dárečky,“ musel si rýpnout Damon a já jsem nestačila koukat. Takže to nenápadné zmizení byl Damonův nápad. No počkej, to si vypiješ! Stefan se začal smát spolu s ním a Elena se je snažila krotit. No a já tam prostě musela stát jako dement. Tahle návštěva mě tak vyvedla z míry, že jsem se nedokázala ani pohnout. Sakra! To museli domů přitáhnout zrovna je? A v tu chvíli, jako když ve mně něco přeskočí, vzala jsem si tašku, vrazila facku Stefanovi a odpochodovala středem místnosti přímo před dům. Nezapomněla jsem za sebou řádně třísknout dveřmi. Musela jsem prostě vypadnout, jinak by se stalo něco, čeho bych mohla zbytek existence litovat.


„No to snad není pravda. To mi snad udělali naschvál,“ mumlala jsem si celou cestu autem. Ani nevím, jak dlouho jsem byla pryč, ale rozhodně to byla moc krátká doba pro moje nervy. Tolik let se snažím vyrovnávat s tím, co mi Edward udělal, a když konečně pochopím proč, tak si s celou rodinkou musí nakráčet přímo do mého domu a ještě se nestydí přivést si i svojí milenku? To už je vrchol!
Asi jsem úplně pitomá, ale já už vážně ničemu nerozumím. Tohle je nad moje možnosti. Nejradši bych se sebrala a utekla někam daleko. No, i když to asi není úplně nejlepší nápad. Při mém štěstí by mě našli všude. Ale co teď mám dělat? Mám se snad vrátit domů a dělat, že se nic neděje? To půjde asi hodně těžko.


Než jsem se nadála, parkovala jsem před domem. Ještě jsem ani nestačila vystoupit z auta a už si to ke mně rázoval Stefan a tvářil se dost zdrceně. Božíčku, útěk teda rozhodně nepřichází v úvahu. Povzdechla jsem si a vydala se mu v ústery.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stará láska nerezaví prolog a 1. kapitola:

 1
07.02.2012 [9:57]

twilightkatheiBudu se snažit :D

5. martty555
05.02.2012 [17:39]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.02.2012 [15:45]

KrisLove999Zaujímavé Emoticon EmoticonRýchlo ďaľšiu kapitolu Emoticon Emoticon

3. van
05.02.2012 [15:40]

van Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. ella
05.02.2012 [15:33]

hezkéééééé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon honem dalšííííí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.02.2012 [22:46]

RoxanaAhoj,
článek Ti vracím; pokud se jedná o první kapitolu/prolog, musí to být v názvu napsané - a každopádně v případě, jedná-li se o povídku na pokračování. Pročti si článek, najdou se v něm chybičky. Až tak učiníš, zatrhni "Článek je hotov".
Děkuji... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!