Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce ti ukáže správnu cestu - 6. kapitola

2


Srdce ti ukáže správnu cestu - 6. kapitolaOdolá Bella Edwardovi?

6. kapitola

Je zo mňa obyčajná štetka! Takmer som sa vyspala s vlastným šéfom, bolo mi zo seba zle. Stačilo ešte pár sekúnd a podviedla by som ho, ale to som vlastne urobila aj tak.

Sedela som na jeho stole a on stále medzi mojimi nohami. Telom sa tlačil na to moje, neostala medzi nami ani tá najmenšia medzierka. Jeho pery sa dobiedzali do mojich úst, dokázal s nimi divy. Vášnivé bozky som mu vzrušene vracala, nemohla som sa od neho odtrhnúť. Pokožka mi brnela, krv sa mi prelievala telom, medzi nohami hotový požiar.

Ľadové prsty sa dotkli zapínania mojej podprsenky, ktorá ihneď spadla na zem. Sklonil hlavu nižšie a pokračoval vo svojom trýznení. Rýchlymi pohybmi jazyka sa mi hral s bradavkami, prstami sa mi snažil dostať do nohavičiek. Moje ruky nevedeli od vzrušenia kam skôr ísť. Nechty som mu zarývala do chrbta, prsty presunula na jeho vypracovanú hruď, nemohla som si pomôcť. Vliezla som mu do boxeriek a stisla ten úžasný sval. Panebože, to je zadok!

Cítila som sa ako poslednom ročníku na strednej, kedy ma Jessica nahovorila, aby som s ňou vyskúšala nejaké drogy. Jeho telo bolo ako droga. Dalo sa nazvať len jedným slovom – dokonalosť!

Dychčala som ako o život, vzrušoval ma viac a viac, až som sa mu zahryzla do ramena. Dole ma tlačili jeho napnuté nohavice. Prsia mi brneli, hral sa s nimi celé minúty a pri tom ma dráždil dole. Nevedela som, čo s telom. Blížilo sa to, ešte nebol ani vo mne, ale svaly vo mne sa napínali, prsty na nohách sa mi skrúcali, lonom som sa tlačila ešte viac k jeho ruke, až som prudko vydýchla a vykríkla silným vzrušením, ktoré ma pohltilo. Lono sa mi sťahovalo okolo jeho prstu, telo mi zvláčnelo, krv sa mi búrila. Pustila som ho a chrbtom sa položila na stôl. Bola som mimo, viečka mierne pootvorené, prsty stále skrútené, orgazmus pomaly doznieval.

„Koľko si, prosím ťa, nemala sex?“ spýtal sa, keď naľahol na moje telo na stole a začal mi hrýzť pokožku na krku.

„V tomto momente si neviem spomenúť, ale bolo to pekne dávno,“ priznala som omámene.

„To vidím, ale ešte som s tebou neskončil. Nechápem, čo ten Josh robí, ale keby som mal takúto ženu doma, nikdy by som ju nepustil z postele. Vie vôbec, že si takto vášnivá? A to sme sa ani nedostali k hlavnému...“

Josh! Keď spomenul to meno, zamrzla som.

„Do riti, čo to robím?“

Edward sa odtiahol od môjho krku a pozrel sa mi do očí. „Chceš si konečne užiť sex.“ Chcel ma pobozkať, ale zaprela  som sa mu rukami do hrude.

„Prestaň, zlez zo mňa. Nie, toto nemôžeme. Ja som vydatá, nemôžem Josha podviesť!“

Povzdychol si a postavil sa. Rýchlo som zoskočila zo stola a začala hľadať svoje veci. Edward sa opieral o stôl a pozoroval ma. Niežeby som naňho hľadela, ale cítila som na sebe jeho pohľad.

„Už je neskoro, Bella, už si ho podviedla. Vždy som túžil tomu hajzlovi oplatiť to, čo mi urobil. Vyhral som, bol som v nohavičkách jeho manželky, ktorá sa absolútne nebránila.“

Vyplašene som naňho pozrela. „Čo to tu melieš? Chceš povedať, že si sa chcel so mnou vyspať len kvôli tomu, aby si mu niečo oplatil?“ zvýšila som hlas, ale príliš sa mi triasol.

„Áno, presne to som mal v pláne. Čo si v tom, prosím ťa, hľadala?“

„Ty odporný hajzel!“ Natiahla som ruku, aby mu jednu vrazila, ale chytil ma za zápästie a prirazil k svojmu telu. Zdrapil ma za zadok a lačne pobozkal, až sa mi zatočila hlava. Niekto by možno povedal, že je surový, ale mňa to rozpaľovalo.

„Prestaň,“ šepla som mu do pier a odstúpila od neho. Jeho oči boli čierne... Ale rýchlo sa otočil.

„Choď radšej za Joshom,“ šepol a ja som vybehla z kancelárie. Neobťažovala som ani len ísť do výťahu a rozbehla som sa dolu schodmi a do auta. Šliapla som poriadne na plyn.

Nedokázala som vyjsť z auta, sedela som za volantom, telo sa mi triaslo a hľadela do neznáma. Všade som cítila Edwarda, jeho pery, prsty, dotyky, jeho dych, vôňu...

„Nie, Bella, vzchop sa. Vyjdi von, pozdrav rýchlo Josha a uteč do kúpeľne, kde si dáš poriadnu sprchu, aby na nič neprišiel. Potom pôjdeš za ním a budeš robiť, že sa nič nestalo. Vlastne sa ani nič nestalo,“ povzbudzovala som sa.

Prudko som sa nadýchla a vystúpila konečne z auta. V spálni  sa svietilo, Josh čaká... Ešte som si zobrala kufrík a pomaly sa ťahala k dverám. Odomkla som a opatrne si vyzula topánky, aby to nebolo počuť.

„Miláčik?“ ozval sa Josh zhora. Do riti!

„Áno, to som ja!“ skríkla som naspäť. Kabát som zavesila na vešiak a vybrala sa hore. Potrebovala som sa ihneď osprchovať. Opatrne som nakukla do spálne, Josh sedel na posteli a čítal si, v izbe bolo tlmené svetlo, na poličkách boli červené sviečky a pri posteli poháre s vínom. On  to myslel naozaj, naozaj mi chce vynahradiť všetky tie dni. Slzy sa mi tisli do očí.

„Ahoj,“ šepla som do ticha.

Jeho pohľad skĺzol na mňa, laškovne sa usmial a postavil sa. „Konečne.“ Objal ma a nežne pobozkal.

„Musím ísť do sprchy, ale hneď som späť,“ vyhŕkla som a rýchlo sa od neho odtiahla.

„Budem čakať, mohla by si si obliecť tú vínovú košieľku,“ šepol mi do ucha so smiechom. Vbehla som rýchlo do kúpeľne a zamkla za sebou. Veci som zo seba takmer strhala a vliezla pod horúcu vodu, ktorá ma trochu zaštípala. Na  dlaň som si vytlačila snáď polovicu sprchového gélu a vydrhla som dôkladne každú časť tela. Snažila som sa nemyslieť, na to čo sa stalo, ale nešlo to. Takto to nejde, Josh je môj manžel!

Vyliezla som zo sprchy, umyla si poriadne zuby a zhodila zo seba osušku. Chcela som si obliecť tú košieľku, ale nakoniec som sa vykašľala na ňu a nahá išla do spálne. Potrebovala som si nejako dokázať, že len s Joshom dokážem zažiť tak dokonalý sex. On má byť ten chlap, ktorého potrebujem.

Odomkla som dvere od kúpeľne a vyšla z nej. Josh na mňa uprel svoj pohľad a galantne si odkašľal, keď ma uvidel.

„Ani slovo,“ upozornila som ho a vliezla k nemu do postele. Veľmi som ho v tejto chvíli potrebovala. V okamžiku som sa naňho vrhla, knihu som mu hodila na zem a naliehavo ho pobozkala.

xxx

„Netušil som, že si taká dračica,“ zasmial sa Josh a pritiahol si ma na hruď. Hlavu som mu položila na prsia a snažila sa poriadne vydýchať. Keď som si myslela, že to s Edwardom bolo dokonalé, tak toto bolo niečo neskutočné. Ale cítila som sa ako štetka. Poobede s jedným, v noci s druhým...

Možno by ma mali trápiť pocity viny, ale prikázala som si jedno – zabudnem na to, nikdy sa nič nestalo. Josh sa nič nedozvie a všetko bude v poriadku. Znelo to dosť naivne, ale verila som tomu.

„Aspoň vidíš, čo sa vo mne nahromadilo za tie dni,“ odpovedala som so smiechom.

„Odteraz zavádzam nové pravidlo – každý večer sa budeme milovať.“

Spokojne som sa usmiala a pobozkala ho na hruď.

„Inak, volal ti Edward, keď si bola v sprche, zdvihol som to...“

Vypleštila som oči, srdce mi začalo prudko narážať do hrudníku. „Čo chcel?“ spýtala som sa šepky a čakala na najhoršie.

„Vraj si máš dať na zajtra voľno za to, že si mu dnes toľko pomohla. A dohodol som sa s ním, že v piatok skočíme na večeru,“ oznámil mi a ja som si v duchu poriadne vydýchla.

„Počkať... už tento piatok?“

„Áno, je v tom nejaký problém?“

„Nie... samozrejme, že nie.“

 

5. kapitola - 7. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce ti ukáže správnu cestu - 6. kapitola:

 1 2 3   Další »
30. Wera
02.05.2012 [11:30]

Wera Emoticon

29. eivliS
29.02.2012 [17:39]

eivliSGrázl jeden. Ale to se vysvětlí, už se těším. No, jsem zvědavá, jak bude probíhat ta večeře. Myslím, že se nebudu stačit divit. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.01.2012 [10:21]

kikigucciKrásná kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.01.2012 [10:14]

WhiteTieVečeře? To bude ještě zajímavé. Moni, Moni, dokonalé. už se zase opakuju, ale když u tvých povídek to ani jinak nejde, protože je to pravda!

26. nikaok
23.01.2012 [9:48]

nikaokTakže pomsta???? No pekne.... veď on na to ešte doplatí... keď zistí, že ju naozaj miluje... ale ona mu už nebude veriť... tak to pak bude mať poriadne ťažké... no veľa šťastia Edí.................. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.01.2012 [21:45]

kikuskaEdward je taký mega idiot, až to bolí. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.01.2012 [10:45]

mima19974Čoooooooooo??? Som trošku mimo!!! Dokonalé!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23. winna
21.01.2012 [23:55]

jaká pomsta, jakááá? Určitě když má dceru, musel mít i manželku... něco se stalo a může za to Josh? A nebo Josh udělal jenom to, že Bellu má zrovna on... jsem napnutá jak gumka od tepláků...honem další...

21.01.2012 [19:47]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. martty555
21.01.2012 [17:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!