Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce ti ukáže správnu cestu - 24. kapitola

kfg1


Srdce ti ukáže správnu cestu - 24. kapitolaKľakol si predo mňa na koleno, vystrašene som vypleštila oči. Srdce mi išlo vyskočiť z hrude.

24. kapitola

„Edward, môžeš ísť, prosím ťa, sem na chvíľu?“ spýtala sa ma Alice, keď sme s Bellou čítali malej rozprávku na spanie. Tvárila sa pekne tragicky. Zmätene som sa postavil, myseľ si predo mnou skrývala.

„Čo sa deje?“ Zatvoril som za sebou dvere a netrpezlivo čakal, čo mi povie.

„Videla som Josha, zajtra večer príde do Forks za Bellou.“

Tá správa bola pre mňa, akoby ma niekto bodol presne do srdca a rozdrtil mi ho na milión kúskov.

„Prečo?“ šepol som.

„Neviem, len som videla, ako nasadá do lietadla smerom do Forks.“

Kurva! A všetko je v riti. Ten hajzel mi nedal ani tých pár dní, kedy som mohol Bellu presvedčiť, aby bola so mnou. Viem, že sa stále rozhoduje a nechce ho sklamať. Dokonalo si to načasoval.

„Večer jej poviem, že musíme zajtra odísť, lebo sa Carlisle musí vrátiť do práce. Nechcem riskovať, že Bella nebude u otca, keď príde Josh k nim. Síce by som mu najradšej napľul do ksichtu a vykričal mu, že je Bella celú dobu so mnou, ale to by mi Bella neodpustila."

„Dobre, poviem to ostatným. Je mi to ľúto, braček.“

„Budem o ňu bojovať, ale bude to ťažké.“

Nahodil som dokonalý úsmev a vrátil sa za dievčatami. Obe na mňa pozorne pozerali. Musel som sa nadýchnuť najskôr.

„Zajtra odchádzame domov, Carlisle musí ísť do nemocnice a hrozí snehová búrka, nechceme riskovať,“ domyslel som si ešte jednu výhovorku.

„Ale mne sa tu páči.“ Ema našpúlila nahnevane pery a mračila sa na mňa.

„Prepáč mi to, princezná, ale nechcem, aby sa ti niečo stalo. Aj vo Forks sa môžeme zabávať, dobre?“

No maličká mi neodpovedala a urazene sa otočila na Bellu a pritúlila k nej. „Choď preč,“ zamrmlala potichu. Sklopil som oči a vyšiel z izby. Telo sa mi triaslo od hnevu na toho idiota. Doteraz nemal záujem o Bellu, tak čo tu zrazu chce? Sakra! Budem sa musieť upokojiť a myslieť.

V izbe som sa vyzliekol a v boxerkách sa hodil na posteľ.

„Nemyslela to tak,“ ozval sa po chvíli vedľa mňa Bellin hlas. Otočil som sa na chrbát, bez slova som k nej natiahol ruky a chytil ju do svojho náručia. Sedela mi na kolenách a zmätene pozerala do očí.

„Bella, sľúb mi, že sa rozvedieš s Joshom. Potrebujem vedieť, že s ním už nechceš byť a chceš byť so mnou. Sľúb mi, že ak by sa náhodou objavil pred tvojimi dvermi, tak mu nedáš žiadnu šancu a povieš mu pravdu,“ prosil som ju a pozeral jej s vážnym výrazom do očí. Bola zmätená, na čele sa jej urobila drobná vráska.

„Edward, čo sa deje?“

Tak strašne som jej chcel povedať pravdu, ale nemôžem. Musel by som jej povedať o Alicinom dare a nechcem, aby sa dozvedela ešte o nás. Teraz nie, keď má prísť Josh.

„Nič, len to potrebujem vedieť.“

„Edward, predsa som ti povedala, že sa s ním rozvediem. Ja viem, že pôsobím nerozhodne, ale je to pre mňa ťažké. Vydávala som sa s vedomím, že už nikdy nestretnem lepšieho muža, že to on je môj osud. Ak by si sa ma spýtal, koho milujem viac, bol by si to ty, ale Josh je stále v mojom srdci. Rozumieš mi aspoň trochu?“

Áno, až príliš dobre som jej rozumel a práve toho sa tak bál.

„Dobre,“ šepol som jej do vlasov a pobozkal ju. Pritúlil som si ju do náručia a o chvíľu už spokojne oddychovala.

Celú noc som rozmýšľal a rozmýšľal. Prebral som si všetky možnosti, no ostávalo mi len dúfať, že s ním neodíde naspäť do New Yorku. Josh nie je sprostý, dokáže ju perfektne oblbnúť a využívať to vo svoj prospech. Chýba mi ešte aspoň tých pár dní, kedy by som ju presvedčil, aby sa už čo najskôr rozviedla...

Som v riadnej riti, ale čo som ju mal požiadať o ruku? Aj tak by nesúhlasila, lebo je stále vydatá. Neskutočne rád by som sa postavil Joshovi, ale nemôžem. Bella ma poprosila, aby som mu nič nehovoril, ona mu to povie aj sama.

Nechal som to radšej tak, zaboril si tvár do jej vlasov a nechal sa unášať tou božskou vôňou, ktorá ma dokonalo upokojovala.

xxx

„Ocko, však sa sem niekedy vrátime?“ pýtala sa ma Ema pri aute a smutným pohľadom sa lúčila s chatou.

„Samozrejme, miláčik.“ Posadil som ju do autosedačky a ešte podišiel k Alicinmu autu, v ktorom sedela Bella. Podľa Alicinej vízie bol Josh už u Charlieho, tak bude určite istejšie, keď ju dovezie Alice. Ja som jej povedal, že sa ponáhľam s maličkou rýchlo domov. Pekne blbá výhovorka, ale ani som sa nesnažil vymyslieť niečo reálnejšie.

„Uvidíme sa večer, dobre?“ spýtala sa ma natešene cez okno.

Jemne som sa pousmial a bez slova ju pobozkal. „Už sa neviem dočkať. Milujem ťa,“ pripomenul som jej a vrátil sa k svojmu autu.

Ema celú cestu rozprávala o Vianociach, no ja som bol duchom mimo, proste to nešlo. Chcel som sa upokojiť, ale takto nervózne som sa necítil ešte ani raz za celú existenciu. Celé hodiny som premýšľal a predstavoval si rôzne scény najbližších hodín. Najkrajšia bola asi tá, kde Bella vyhodila Josha a povedala mu, že sa chce s ním rozviesť. No moja naivita bola jasná.

Vo Forks som s povzdychom zabočil na lesnú cestu a ešte sa obzrel za Aliciným autom, ktoré mierilo do mesta...

xxx

Edward bol nejaký zvláštny, nerozumela som ničomu, ale mala som pocit, že sa niečo stalo. Alice zabočila na našu ulicu a hneď mi bolo všetko jasné. Pred domom stál okrem Charlieho policajného auta drahý Mercedes, ktorý je určite požičaný z tej malej požičovne áut v Port Angeles.

Vystrašene som pozrela na Alice, ktorá sa len smutne pousmiala a zastavila pri dome.

„Edward o tom vedel, však? Preto sa správal tak zvláštne,“ zvýšila som na ňu hlas, naštvalo ma to. Preto sa Edward pýtal tie hlúpe otázky včera večer. On o tom vedel! Ale ako sa to mohol dozvedieť?!

„Bella, nesklam môjho brata,“ šepla Alice do hrobového ticha. „Miluje ťa viac než on.“

Vystúpila som bez reakcie na jej slová, zobrala som si svoju tašku z kufra a pomaly kráčala k dverám. Triasli sa mi ruky, nohy... celé telo. Srdce mi bilo ako o život. Chytila som kľučku a otvorila dvere. Oči mi automaticky skĺzli na zem, kde boli položené jeho drahé topánky a na vešiaku čierny kabát. Vyzliekla som sa a vyzula...

„Miláčik,“ ozval sa za mnou šťastný povzdych. Nahodila som falošný úsmev a otočila sa k nemu. To už stál pri mne a silno ma objímal. Vo vlasoch som cítila jeho pery, no ja som si predstavovala, že sú to Edwardove – ľadové, dokonalo hebké.

„Čo tu robíš?“ spýtala som sa ho prekvapene, keď sa odo mňa odtiahol.

„A čo nie si rada, že som prišiel? Veď o to ti predsa išlo, no nie?“

Zamračila som sa nad jeho tónom. Tak strašne sa mi zrazu hnusil. „Nie, nešlo mi o to,“ prskla som naňho.

„Čie bolo to červené auto?“

„Našla som si tu kamarátku, trávila som s ňou a jej rodinou Vianoce, ešte niečo, agent FBI?“ spýtala som sa ironicky. Prešla som okolo neho, ale surovo ma chytil za ruku.

„Čo sa to s tebou porobilo, Bella? Kde je tá stará Bella, kto...“

„Ktorej život sa motal len okolo teba? Niečo ti poviem, Josh. Už ma toto nebaví, ty nie si ženatý so mnou, ale so svojou prácou. Vianoce sme mali tráviť spolu, ale ty, namiesto toho, aby si prišiel sem, si išiel za svojou matkou.“

„Neskús povedať ani jedno slovo o mojej matke,“ hovoril pomedzi zuby.

„Neboj sa, o tvojej mamičke by som nemohla povedať ani slovíčko. Dve najdôležitejšie veci v tvojom živote – tvoja mamička a práca. Už mám toho naozaj dosť. Takto to už nepôjde, Josh.“

Zmätene na mňa pozrel, otvoril ústa, že niečo povie, ale prišiel k nám Charlie.

„Idem do práce, dúfam, že si všetko vyriešite.“ Charlie na mňa mrkol a odišiel. Hneď mi bolo jasné, ako to myslel. Edwarda mal radšej ako Josha, ale čo mám robiť teraz? On bol jedinou mojou záchranou.

„Prečo si vlastne prišiel?“ spýtala som sa ho s povzdychom, ale nedokázala som sa mu pozrieť do očí.

„Prišiel som si po svoju manželku. Chcem začať od začiatku, Bella. Viem, že to hovorím stále, ale teraz to myslím vážne. Chcem byť s tebou, chcem...“

Kľakol si predo mňa na koleno, vystrašene som vypleštila oči. Srdce mi išlo vyskočiť z hrude.

„Zober si ma znovu, Bella. Staň sa znovu mojou manželkou, pôjdeme na celý mesiac na Hawaii na medové týždne, budem sa venovať len a len tebe.“

Sucho som prehltla. „A čo potom? Prídeme domov a ty budeš znovu len a len v práci. Josh, ja potrebujem milujúceho muža, ktorý sa bude venovať len mne. Takého, pre ktorého budem dôležitejšia než čokoľvek iné.“

Postavil sa a ironicky sa zasmial. „Ty si myslíš, že taký existuje?“ spýtal sa opovrhujúco.

Áno, existuje.

„Josh, toto už naozaj nemá zmysel.“

„Nie, Bella, daj mi, prosím, ešte jednu šancu. Poslednú... Milujem ťa a chcem byť len s tebou. Možno nie som najlepší manžel, ale polepším sa...“

xxx

„Nezdvíha mi to,“ povzdychol som si už desiatykrát a stále vyťukával jej číslo.

„Edward...“ začala Alice smutným tónom, ale ja som ju nepočúval.

„Idem za ňou, je mi jedno, či tam je s ňou,“ zavrčal som. Mobil som hodil na sedačku a vyletel z domu. Nasadol som do auta a plnou rýchlosťou letel cez mesto.

Prekročil som stopäťdesiatku, keď sa za mnou ozvalo policajné auto. Do riti! Toto mi fakt chýbalo. Zastavil som na krajnici, bol to Charlie. Otvoril som okienko.

„Zajtra to zaplatím, Charlie. Musím ísť za...“ začal som rýchlo, ale zastavil ma.

„Edward, Bella odišla s Joshom naspäť do New Yorku. Bola za mnou asi pred hodinou, vraj ju požiadal znovu o ruku...“ Skrivil som obočie a pozrel naňho ako blázon.

„Veď mi sľúbila, že ostane so mnou,“ šepol som bolestne.

Nemyslel som, že mi to urobí. Mala byť silnejšia a bojovať proti nemu. Mala tu ostať so mnou. Ale ja sa nevzdám! Vytiahol som z vrecka mobil a vyťukal číslo na letisko v Port Angeles.

 

23. kapitola - 25. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce ti ukáže správnu cestu - 24. kapitola:

 1 2 3 4 5 6   Další »
56. wera
02.05.2012 [14:18]

Emoticon

55. Inoma
03.03.2012 [23:11]

InomaOprava - nejen že je to samolibej, arogantní debil. On je to taky maminčin mazánek Emoticon Jak si s ním Bella mohla jen začít? Vždyť to ani není chlap. Je to jen vymaštěnej magor, kterej si o sobě myslí až moc... Někdo by mu měl upravit fasádu Emoticon
Jinak vážně nechápu, proč Bella s ním odjela. No, předpokládám, že jede zařídit rozvod a odstěhovat se? Emoticon

54. niki
02.03.2012 [21:47]

když sme to dočetla tak sem byla uplně naštvaná a nemohla usnout :D bylo mi z toho až zle jak to prožívám moc ti fandím si tady nejlepší :) moc se těším na další kapitolky :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

53. robie
02.03.2012 [21:43]

Rchle přidej další kapitolku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon přidávej je rychleji to čekání je děsný :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jinak moc krásné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

52. ---Veronika---
02.03.2012 [20:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

51. komár
01.03.2012 [22:21]

Nevíte kdy to bude pokračovat??Zrovna v části která je napínavá jako moje kšandy. Emoticon Emoticon Emoticon

50. Lucka
01.03.2012 [15:07]

Nádherná kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Ale Bella mě zklamala EmoticonDoufám, že třeba odjela do NY proto, aby se rozvedli Emoticon přece by to Edwardovi neudělala. Josh se nikdy podle mě nezmění, ale Edward? Já bych ho brala hned Emoticon
Už se nemůžu další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

49. eivliS
29.02.2012 [22:00]

Ta je blbá, to snad není pravda. Co jako chce, Josh se nikdy nezmění a Ed je takovej miláček. No, já nemám slov. Prefektní zápletka. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon. Super, nedej nám ani chvilku klidu, tak to má být Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

48. lucka2010
29.02.2012 [20:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

47. martty555
29.02.2012 [10:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!