Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce ti ukáže správnu cestu - 17. kapitola

nová povídka


Srdce ti ukáže správnu cestu - 17. kapitolaEdward a Bella majú rande.

Pod text som pridala môj 2. pokus o trailer... :)

 


 

17. kapitola

„Edward, kam ideš? Máme lístky na stredný rad,“ šepla som Edwardovi, keď kráčal úplne hore, kde nebol nikto.

„Ideme radšej hore, v strede nebudem,“ odvrkol mi a pokojne sa posadil úplne hore. Mala som chuť posadiť sa v strede a ignorovať ho, ale keď som videla, ako tam sedí a predstava, že budem v tej tme s ním, mi nahovovárala, že ma musím ísť. S povzdychom som vyšla pár schodov a prešla medzi sedadlami k nemu. Bol vyvalený na sedačke ako grécky Boh spokojnosti a zoširoka sa usmieval, aj keď sa na mňa nepozeral.


Dokázal ma tak dokonale rozptýliť svojou prítomnosťou, že som naozaj nedokázala myslieť na Josha. Nebolo to správne, bolo mi to jasné. Práve som robila najväčšiu chybu svojho života. Dokonca sa mi mihlo mysľou, že by som sa rozviedla s Joshom a žila radšej s týmto sexuálnym bohom. Ale to je dobrá blbosť, Edward nie je chlap na vzťahy, ide mu len o sex, a to mne v tejto chvíli tiež. No dobre, priznajme si, že som do toho egoistického chlapa zbláznená, ale ktorá by nebola?

„Nad čím premýšľaš?“ spýtal sa ma zrazu, až som nadskočila od ľaku. Cítila som sa pri ňom ako pubertiačka, absolútne nie ako dospelá a zodpovedná žena a manželka. Mala som bláznivé myšlienky a predstavy. Keď sa jeho sladký dych dotkol môjho ucha, hneď som zvlhla. Tieto reakcie ma strašne prekvapovali. Toto som nikdy nepocítila pri žiadnom chlapovi. Priznajme si to verejne – som absolútne zbláznená do Edwarda Cullena! Niečo ma k nemu strašne ťahá, neviem, čo to je, ale je to príliš intenzívne...

„Nad tým, prečo sedíme hore, keď máme sedieť dole,“ odpovedala som rýchlo, aj keď som pekne klamala. Odvážila som sa mu pozrieť do očí, zračilo sa mu v nich pobavenie.

„A prečo z teba cítim vzrušenie?“ šepol mi znovu do ucha.

„Čo si pes? Všetko vyňucháš?“

Naplno sa rozosmial a celé kino sa na nás otočilo. No super, hlasnejšie to nejde. Priznám sa, že som sa stále obzerala, či neuvidíme hocijakého človeka, čo by mohol poznať Josha.

„Nie,“ šepol príliš intenzívnym hlasom. „Ale keby som sa teraz dotkol tvojich nohavičiek, viem, čo by som cítil.“

Panebože, pri tých slovách som sa striasla vzrušením. Toto mi nerob, lebo sa tu na teba sama vrhnem. Sex v kine som nikdy nemala, ale pri ňom ma napadalo snáď všetko neslušné a dosť perverzné.

„Už začína film,“ upozornila som ho roztraseným hláskom.

„Vážne si myslíš, že ma zaujíma ten film?“

„Áno, zaujíma ťa film, nič iné.“


Edward:

Bola tak roztomilá, nehybne sedela vedľa mňa a pozerala na film, ktorý ma ani prinajmenšom nezaujímal. Ale bola cítiť toľkým vzrušením. Mal som chuť sa na ňu hneď vrhnúť, ale na Bellu sa musí ísť pekne pomaličky.

Jednou rukou som ju objal okolo ramien a hral sa, že zaujato pozerám na film. Cítil som jej pohľad na sebe.

„O nič sa nepokúšaj,“ upozornila ma, ale kútiky jej pobavene mykali.

„Ja sa o nič nepokúšam, som poslušný ako anjelik.“

Pobavene vyprskla a znovu sa otočila k filmu. Toto bolo týranie, prečo si nemôžem užiť sex v kine? Kurva, som v tom až po uši. Nechal som ju pozerať film a ja som sa mrvil vedľa nej ako malé dieťa. Príliš zaujímavé myšlienky mi lietali hlavou, bol som tak nadržaný, až to bolo neslušné.

Ale ja som bol ako poslušný psík, sľúbil som jej, že budeme mať pravé rande a dodržovať to je pekne ťažké. Nakoniec mi pristál pohľad v jej výstrihu a kochal som sa.

„Po druhýkrát si nedám taký výstrih,“ zamrmlala a ja som sa normálne zľakol. No ona ďalej sledovala spokojne film. Super, ja som upír a ešte sa ľakám hlasu ľudskej ženskej. Tá tma mi nerobí dobre, mám pri nej strašne hriešne myšlienky.

Bože, toto mi nerob. Už som sa neudržal a prilepil sa na jej božské, horúce pery a rukou jej vkĺzol do nohavíc, kde som nahmatal jej nohavičky a silno ju začal dráždiť. Čakal som, že sa bude brániť, ale dala nohy viac od seba a potichu mi vzdychala do úst. O pár minút sa jej lono sťahovala okolo môjho prstu a ja som nechal svoju ruku na tom horúcom, božskom mieste.

Hlavou sa oprela o sedadlo a snažila sa to vydýchať. Nečakal som, že bude tak rýchla a mňa to príjemne naladilo.

„Nejdeme už preč?“ spýtal som sa jej šepky.

„Ak si si nevšimol, tak film ešte neskončil. Načo sme sem išli, keď ten film vôbec nepozeráš?“

„Vážne si myslíš, že som sem išiel kvôli filmu. V kine sa dá robiť oveľa viac vecí ako pozeranie filmu.“

Laškovne sa usmiala a zrazu ma schmatla za golier košele. Pritiahla ma k sebe a vášnivo ma pobozkala.

„To ti vystačí do konca filmu.“ Spokojne sa usmiala a pokračovala v pozeraní. Je možné, aby som bol tak mimo z jedného blbého bozku? Zobuď sa, ty debil! Veď je to obyčajná, ľudská ženská a ty si z nej úplne mimo. Psychiatria jasná, kamoš. Fakt super, ona si dosiahne pokojne orgazmus a ja čo? Mám si ho vytiahnuť z nohavíc a použiť svoju ruku? Kriste, čo ma to napadlo? Ach, Bella, ja sa z teba zbláznim.


„Konečne,“ vzdychol som s úľavou, keď sa ten film skončil. Už som stál na nohách a ťahal ju odtiaľ preč. Rozsvietili a všetka intimita zmizla. Pripadal som si ako nadržaný tínedžer, ale čomu sa vlastne čudovať? Stále som sedemnásťročný fagan, až na to, že tento svet obohacujem svojimi sexuálnymi schopnosťami už celé storočie.

„Takže, kam sa ideme najesť?“ spýtala sa ma vonku.

„To je prekvapenie.“ Ukázal som jej ktorým smerom a pomaly sme išli po ulici. Mal som chuť ju objať okolo pásu alebo si s ňou prepliesť prsty. Mala ma v hrsti, ale to nebolo to najhoršie. Začalo ma totižto trápiť, čo cíti ona ku mne. Hovorila, že sa bojí do mňa zaľúbiť, lebo je to príliš jednoduché, tak prečo nenechá svoje city urobiť to správne? No fajn, nie je to také jednoduché. Ona je milujúca manželka, ktorá síce podvádza svojho manžela, ale miluje ho. Ale čo ja? Vážne som jej len na sex? Ty debil, veď ti išlo len o sex od samého začiatku? To, že si práve spoznal svoje srdce, ťa dorazilo, čo? Je ti už lepšie? Miluješ! A nemal by si a ani to nechceš! Ale tá ženská ťa očarila a ty sa jej už nechceš vzdať, však? A čo budeš robiť, keď po Vianociach odídete naspäť do New Yorku a ona bude s Joshom, hm?

„Pôjdeme ešte dlho? Prešli sme už okolo dvoch reštaurácií, ktoré ako viem, sú jediné v tomto zapadákove. Čo tu stihli postaviť aj niečo nové za tých pár rokov?“ začala si mrmlať popod nos a ja som sa len veselo usmieval.

„Fajn, strč si to niekam,“ odvrkla nakoniec a ja som sa rozosmial na celú ulicu. Už sme boli takmer tam, až sa pred nami objavilo klzisko, ktoré vybudovali len pred pár mesiacmi. A pri ňom bol stánok s horúcou čokoládou a klobáskami. Niežeby som si nejako chutil na ten hnus, dúfal som, že Belle sa bude viac páčiť niečo takéto ako luxusná reštaurácia, do ktorej musí chodiť pravidelne s tým debilkom.

„Klzisko? Stánok s klobáskami?“ spýtala sa ohromene a otočila sa na mňa so širokým úsmevom ako malé dievčatko. Bola tak roztomilá, ale moje myšlienky aj tak lietali len okolo toho, ako by som ju najradšej oprel o ten stánok a aj tam ju pretiahol. Nadržanec jeden! Ale buď rád, konečne myslíš aj niečím ako srdcom!

„Áno, myslel som, že sa ti toto bude viac páčiť.“ Nesmelo som sa pousmial.

„Je to dokonalé!“ vypískla a rozbehla sa k stánku. Mal som šťastie, že tu už nikto nebol, bol neskorý večer, ale aspoň bolo trochu klzisko osvietené. Korčule už boli pekne-krásne nachystané pri klzisku. Vďaka, Alice!

„Nedáš si nič?“ spýtala sa ma, keď htlavo jedla klobásku s chlebom a ja som na ňu len pozeral ako taký zamilovaný debil.

„Nie, vďaka, nie som hladný. Dojedz to už konečne, nech si môžeme zakorčuľovať.“

„Nebuzeruj, snažím sa vychutnať si to,“ zamrmlala s plnými ústami.

„Tak ty pekne papkaj a ja sa idem aspoň obuť. Dúfam, že vieš korčuľovať.“

„Edward, gramblavejšieho človeka si určite ešte nevidel než som ja, stále si myslíš, že viem korčuľovať?“ spýtala sa ironicky.

„Ja ťa to naučím.“ Laškovne som na ňu mrkol a šiel sa obuť. Bella si stále pokojne jedla, tak som išiel rovno na klzisko, kde som sa prevádzal ako malé decko a počul som len Bellin smiech. Nechal som sa trochu uniesť, dlho som nestál na korčuliach. Cítil som sa inak, teraz som nebol ten prísny šéf, ktorý dbá na spravodlivosť, ale zaľúbený chlapec. Prečo sú tie slová také slizké? Že chlapec! Tebe už vážne preskočilo, Edward.

Zrazu sa ozval za mnou Bellin piskot a následný dunivý náraz na zem. Prudko som sa otočil a uvidel, ako leží na zemi a snaží sa postaviť, ale šmýkali sa jej nohy. Vybuchol som od smiechu, ale šiel som jej pomôcť. Vytiahol som ju na nohy a poriadne ju chytil zozadu za pás.

„Tak, a teraz pôjdeme pomaly dopredu, dobre? Jednoducho posúvaj akoby jednu nohu za druhou,“ radil som jej a medzitým skĺzol na jej rozkošný zadoček. Prečo mi to robíš, Bella?

„Prečo cítim tvoj pohľad na...?“ spýtala sa sucho, ale nedokončila to.

„Lebo tam pozerám, nedá sa tomu odolať.“ Otočil som ju k sebe a nežne pobozkal. Neviem, kde sa to vo mne bralo, ale bral som si jej pery nežne, ochutnával som ich. Ruky mi zastrčila do kapies na zadku a vášnivo ma bozkávala. Myslel som, že sa mi podlomia nohy.

„Bella?“ ozval sa pri nás zrazu strašne známy hlas. Kurva!

16. kapitola - 18. kapitola

 


 

Neviem, či ste spokojný s takým rande, i keď boli vyrušení, ale priznám sa, že ja absolútne nie...

.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce ti ukáže správnu cestu - 17. kapitola:

 1 2 3 4 5   Další »
50. Origamigirl
19.06.2012 [20:01]

Charlie nebo Josh?

49. Wera
02.05.2012 [12:41]

Wera Emoticon

48. eivliS
29.02.2012 [20:02]

eivliSTo bude Josh, bych se ani nedivila. Tak já frčím na další kapitolu, ať se to dozvím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jinak popis Edových pocitů v kině - DOKONALÉ Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

47. lucka2010
16.02.2012 [17:15]

Jen ať to není Josh :D Emoticon Emoticon Emoticon

46. Lucka
13.02.2012 [21:57]

To rande bylo naprosto dokonale, ale ten konec Emoticon Emoticon Zajimalo by me, kdo je to vlastne vyrusil, prvni, kdo me napad jak jsem si to cetla byl Josh, ale co by delal ve Forks? takze Charlie? nebo se jel Josh usmirit? no nic, nechame se prekvapit, nic jineho nam ani nezbyva Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.02.2012 [21:27]

MaribelRande bylo krásné, s tím kluzištěm si to krásně vymyslela Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
No opravdu jsem zvědavá, komu patří ten známý hlas. Myslím, že to bude spíš Charlie než Josh.
Ten trailer se ti moc povedl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.02.2012 [21:04]

xlovexxAhhh! Těď jsem přečetla celou povídku a nevím, co jinýho k tomu říct! Snad jen další! :D

43. niki
13.02.2012 [19:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

42. Adus15
13.02.2012 [16:06]

Adus15Trailer PARÁDNÍ! KAPITOLKA BOŽÍ! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.02.2012 [14:52]

Sanasami Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!