Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce ti ukáže správnu cestu - 16. kapitola

Melanie Masenova by Petra Cullen


Srdce ti ukáže správnu cestu - 16. kapitolaČo dodať? Edward si uvedomí svoje city...

16. kapitola

Prudko som otvoril dvere a rozbehol sa za ňou. Chytil som ju za ruku a prinútil, aby sa na mňa pozrela.

„Čo si asi myslíš, že robí Josh, keď chodí na tak dlhé pracovné cesty? Je prokurátorom v meste New York, Bella. Na čo by chodil do Kanady?!“ pýtal som sa jej a pozeral jej hlboko do očí, aby si to uvedomila.

„Odkiaľ to vieš? Sleduješ ho? Čo ťa do toho vlastne je? Josh pomáha ľuďom, Edward. Nepodvádza ma. To ja som štetka, ktorá ho podviedla.“ Posledné slová vzlykla a spadla mi do náručia. Rozplakala sa. Nevedel som, čo robiť s rukami. Mal by som ju asi objať. Jemne som ju chytil okolo pásu a snažil sa ju upokojujúco hľadiť po chrbte.

„Viem, že mi neveríš, ale pokús sa o to. Bella, teraz si vo Forks, nie je  tu Josh. Len ja a ty. Zabudni na to, že si vydatá. Určite ti myšlienkami prebehlo asi miliónkrát, že si sa nemala tak skoro vydatá. Bella, ty si potrebuješ užívať a nie žiť mníšsky život a čakať každý deň, aby sa ti vrátil domov manžel, dal ti pusu na líce, povedal, aby si mu vyžehlila košeľu a šiel spať. Si mladá, krásna. Zažila si vôbec niekedy pravé americké rande?“

Zdvihla ku mne uslzenú tvár. „V šestnástnich, ale skončilo sa to len kinom, lebo sme boli Jimmym Harrisonom na jednom nechutnom filme a povracala som sa vtedy,“ šepla a pousmiala sa. „Neboj sa, ja ťa nezoberiem na horor,“ ubezpečil som ju so smiechom.

„Pred chvíľou sme po sebe kričali,“ šepla Bella a zahľadela sa mi do očí.

„Už nebudem po tebe nikdy kričať, sľubujem. Ale musíš mi uveriť, že Josh...“ Na ústa mi položila ukazovák a pokrútila hlavou.

„Žiaden Josh, sme tu len my dvaja,“ zopakovala moje slová. „Tieto dva týždne budú len naše. Ale vieš čoho sa najviac obávam?“

„Nie.“

„Že sa do teba zaľúbim, Edward. Je to tak jednoduché. Vo chvíľach, keď nie si ten odporný parchant, si až príliš dokonalý, aj keď... to si aj vtedy,“ zasmiala sa na svojich slovách, ale ja som sa nedokázal zasmiať. Práve vyriekla moje najväčšie obavy, ale medzi nami bol jeden obrovský problém. Moje pocity už boli napovrchu, už sa ich nemôže zbaviť. Povie sa to kurva ťažko, ale je to tak – som zaľúbený do vydatej ženy. Nemožné sa stalo možným.

„Ide len o sex, nič iné,“ ubezpečil som ju tým najväčším klamstvom.

„Áno, len o sex. Kedy po mňa prídeš? Nezabudni kvety,“ pripomenula mi so smiechom.

„O šiestej, aby si stihla večierku a nezabil ma tvoj otec.“

„Beriem ťa za slovo. Musím sa vrátiť a vysvetliť Charliemu nejako to v tom koši.“

„Povedz mu, že si večer robila menšiu párty so mnou a mojimi súrodencami a to oni to tam nechali. Možno ti neuverí, ale nebude to zbytočne rozoberať,“ poradil som jej prvú myšlienku.

„Tak to vážne neuverí. Idem sa prichystať, musím si umyť vlasy.“

„Večer sa uvidíme.“

Chcel som si ju ešte pritiahnuť k sebe a poriadne ju pobozkať, ale vyšmykla sa mi a vyplazila na mňa jazyk. Aká bola zrazu iná. Nasadla do toho črepu a odišla.

Z dvier sa ozval skupinový smiech.  „Stačilo jej päť minút a už ho ochočila,“ rehotal sa Emm.

„Edward, mám síce negatívny názor na toto celé, ale tá žena na teba vplýva úžasne,“ poznamenal Carlisle a ja som mohol ostať naňho len čumieť. So smiechom sa vrátili dovnútra a ja som sa ťahal za nimi, až kým ma zastavila Esme.

„Edward, záleží ti na nej, však? To, čo si jej povedal, bolo krásne. Vždy som vedela, že nie si taký hajzel.“ Obočie sa mi samé nadvihlo od prekvapenia.

„Čo ste mali na obed skazenú srnku všetci? Nič z toho, čo som jej povedal, som nemyslel vážne,“ zamrmlal som a radšej sa vyparil do svojej izby. Tak teraz som si pekne klamal. Vedel som veľmi dobre, prečo s nimi nebývať. Sú to blázni!

Do riti, prečo práve ja? Ty si neskutočný debil, Edward. Ty a city? To má byť zlý vtip? Ako sa to stalo, proboha? Ty si sa vážne zaľúbil? Hrabe ti? Vypil si rádioaktívnu krv? Ničím iným to asi nebude.

Kurva, toto nie je dobré. Prečo sa to musela stať práve mne? To akože teraz už nebudem rozmýšľať tým medzi nohami, ale srdcom? Tak toto mi nehovorte ani zo srandy, ani to odo mňa nechcite. Som proste a jednoducho v riti.

xxx

Kvety som schoval rýchlo za seba a čakal som, až mi otvorí dvere. Cítil som sa ako totálny debil, prečo som mal vlastne kvety?  Policajné auto tu už nebolo a nepočul som, že by bol Charlie ešte doma. Ozvalo sa jemné klopkanie po zemi, až sa otvorili dvere. Stála tam bohyňa v úzkych rifloch, vysokých čižmách a čiernom kabáte. Vlasy mala rospustné a zoširoka sa usmievala.

„Ako vyzerám?“ spýtala sa so smiechom. Schmatol som ju okolo pásu a oprel o stenu. Nemal som ani čas myslieť na to, či som ju netreskol do hlavy a vášnivo ju pobozkal. Rozkrokom som sa natlačil na ten jej. Šalel som z nej. No Bella sa odo mňa začala odťahovať.

„Prestaň, teraz si to pokazil. Bozk ešte nemal byť,“ sťažovala si.

„Čo keby sme to urobili opačne? Pôjdeme teraz hore, vyspíme sa spolu, potom ti dám vo dverách pusu a skočíme do toho kina a najesť sa, dobre?“

Pretočila očami, otočila sa mi chrbtom, aby zamkla dvere. A to má znamenať čo? Z môjho plánu nič nebude?! No tak to určite! Natlačil som sa zozadu na ňu a rozkrokom sa jej otrel o tú krásnu zadnú časť tela.

„Edward, už aj prestaň, lebo nestihneme kino,“ napomenula ma ako malé dieťa. S povzdychom som sa odtiahol a bol som sám prekvapený zo svojej reakcie. Ja som ju vážne poslúchol? A to sme už kde?

V kine Bella vybrala nejakú romantickú trapinu, ale ja som bol rázne proti. No výhražka, že sa nikdy nedostanem do jej postele stačila na to, aby som súhlasil. Prečo som si zrazu pripadal ako pod papučou? Toto vážne nie je normálne a už vôbec logické. Ja sa nechám ovládať ženou? Toto musí prestať, ja jej ešte ukážem, kto tu velí.

„Edward, ideš mi, prosím ťa, kúpiť kolu a pukance?“ spýtala sa ma.

„A čo som tvoja slúžka?“ Tak, a tu máš!

„Edward! Ja sa zatiaľ postavím do rady.“ Anjelsky sa usmiala a ja som mohol ísť do kolien. Tak fajn, plán padá. Asi tu velí ona. Pripadám si ako ochočený pes, je mi zo seba zle.

„Fajn, fajn, idem.“

„Vďaka.“

Polhodina! Už celú polhodinu som stál v tej blbej rade, kde si nejaká kravská blondínka nevedela vybrať, či chce malú alebo veľkú kolu. Jediné rozptýlenie som mal v podobe Belly, ktorá stála netrpezlivo v rade a ja som kĺzal pohľadom na tej jej malý zadoček. To, že si ma prezerali všetky kravy a vyzliekali ma pohľadom som prinajlepšom ignoroval, ale bol to ďalší znak nezmyselných pocitov k tej ženskej. Si pod papučou, si pod papučou – stále mi tie slová lietali mysľou a pekne ma štvali. Ale ešte tu ostával on. Jeden plán by som mal. Prinútim, aby sa do mňa zaľúbila a úplne zabudne na toho hajzlíka. Fajn, s tým podvádzaním som si to vymyslel. Síce často flirtoval s inými ženami, ale nikdy Bellu nepodviedol sexom, ale... To ostatné si radšej nechám pre seba a vytiahnem to v tej správnej chvíli.

„Haló, pane. Čo si prosíte?“ ozýval sa mi pri uchu otravný hlas tej ženskej.

„Pukance s malou kolou.“ Radšej malá, nepotrebujem, aby Bella behala každú minútu na záchod. Aj keď... dalo by sa to dobre využiť. Zobral som si to od tej ženskej, dal som jej viac, než som mal platiť a šiel poslušne za Bellou.

Všetko som jej podal a sklonil sa k jej perám pre menšiu odmenu, ale rýchlo sa odo mňa odtiahla a nesúhlasne pokrútila hlavou. Musel som potichu zavrčať, ale nikto to nemohol počuť. Veď ja ti ešte ukážem v kine, tam bude tma a ja si budem s tebou robiť, čo len chcem.

Privrela oči, keď uvidela môj prefíkaný výraz, tak som sa anjelsky usmial a už sme išli do sály.

 

15. kapitola - 17. kapitola

 


Pokračovanie rande nabudúce...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce ti ukáže správnu cestu - 16. kapitola:

 1 2 3 4 5   Další »
49. Wera
02.05.2012 [12:32]

Wera Emoticon

48. eivliS
29.02.2012 [19:44]

eivliSEd a podpantoflák, to asi ne. Ten se jen tak snadno nedá. No, jsem zvědavá, co na Bellu Edward v pravou chvíli vytáhne Emoticon Emoticon Emoticon

47. nikaok
13.02.2012 [13:29]

nikaokJéééé... úžasná kapitola... Emoticon Emoticon Emoticon

12.02.2012 [18:03]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.02.2012 [17:22]

BellaSwanCullen8nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.02.2012 [15:34]

AddyCullen Emoticon Byla bych mo ráda, kdyby vyhrál Eda souboj o Bellu... Oni dva k sobě prostě patří, jako Romeo a Julie... Emoticon Emoticon Emoticon

43. winna
12.02.2012 [14:55]

Ed je vypočítavý pěkně jako.. a Josh vypadá čím dál víc podezřele

42. Huny
12.02.2012 [14:17]

HunyŽe by Josh nebyl zase až tak zlý? Pěkně si mě navnadila a jsem zvědavá, jak to vlastně vůbec je. Edward je sladký. Už se na něm začíná ta láska podepisovat. Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

41. Lucka
12.02.2012 [13:31]

Docela me mrzi, ze Josh Bellu nepodvazel Emoticon. Moc pekna kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
PS:trailer se ti moc poved. Ty tvoje pokusy vzdycky dopadnou nadherne Emoticon

40. viktoria
12.02.2012 [11:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!