Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce ti ukáže správnu cestu - 12. kapitola

Bella


Srdce ti ukáže správnu cestu - 12. kapitola„S kým si sa vychrápala?“
„Ty jeden hnusný idiot! Čo si o mne myslíš? Ja nie som ty!“ kričala som po ňom ako nejaká psychicky labilná manželka.

12. kapitola

„Do prdele, toto nie je snáď možné!“ Ostávali mi ešte štyri minúty. Bolo mi jasné, že Bellu by som teraz nezobudil, ani keby som neviem čo chcel. Musí byť v pokoji aspoň najbližších šesť hodín. Ostávala mi posledná možnosť, ktorá by sa Belle určite nepáčila, aj keď pre záchranu svojho manželstva by asi neprotestovala.

Rýchlo som zobral hrubú deku a vletel do kúpeľne, tam som ju položil do vane. Potom som si zobral Bellu na ruky, pokojne spala, ani sa nepohla a položil som ju tam. Bože, toto by som si mal odfotiť. Myslím, že by sa ma pokojne pokúsila prizabiť, keby sa zobudila. No nemal som čas obzerať si ju teraz, na to mám času dosť. Všetky jej veci som hodil do kúpeľne a zamkol.

A vtedy sa ozval zvonček. Nahodil som znudený výraz a kráčal k dverám. Odomkol som a otvoril pomaly dvere. Stál tam a vyzeral dosť rozzúrene.

„Čo tu robíš tak skoro?“ spýtal som sa ho unaveným tónom.

„Bella neprišla v noci domov, nie je tu s tebou?“

„Čo by tu asi tak robila? Bella má smolu, nepriťahujú ma vydaté ženy,“ zachechtal som sa.

„Nemám náladu na vtipy, Edward.“

„Som ticho. Pozri, neviem, kde je. Odišiel som domov pár minút po nej, ale tvoje auto tam ostalo. Neriešil som to,“ odpovedal som mu sucho.

„No super!“ Zatínal zuby.

„Nemal si flirtovať s tou blondínkou. Iba debil dá prednosť nejakej známej-neznámej pred svojou manželkou.“
Naštvane sa na mňa pozrel, ale hneď som mu videl na očiach, kedy si uvedomil, že to tak je. A ja som nemohol veriť vlastným ústam, že som to povedal.

„Na tvojom mieste by som sa ani nečudoval, keby ťa podviedla s niekým iným,“ rýpol som si posmešne. Prepáč, kamoš, ale už ťa podviedla so mnou. A ver mi, že to nebolo poslednýkrát. Tak trochu som ti ju očaril a bude túžiť len po mne. Chechtal som sa v myšlienkach.

„Kurva! Musím ju ísť pohľadať, možno je u nejakej kamošky.“ Rozbehol sa naspäť. Uf, ešte že nechcel ísť dovnútra.

Spokojne som zatvoril dvere a zamkol. Vtedy sa mi rozozvonil mobil. Nemal som v pláne to zdvihnúť, ale volajúci si stále nedal pokoj. Vytiahol som z vrecka mobil... Alice!

„Čo chceš znovu?“

„Tentoraz ti to možno prešlo, ale mal by si si dávať väčší pozor. Josh nie je tak sprostý. A Carlisle ti odkazuje, že to bolo poslednýkrát, čo si použil opäť svoju moc.“

Musel som sa zasmiať. „Tak mu odkáž, že som už dospelý sto rokov, ak by nevedel a môžem si robiť, čo len chcem. A nemusíš sa báť, už ju nepoužijem. Ľudia sú dostatočne blbí aj bez toho, aby som ich sám oblbol.“

„Kedy prídeš domov? Esme sa na teba pýtala.“

„Nie som malé decko. Neviem, asi až v nedeľu večer, ešte tu plánujem ostať s Bellou a poriadne si s ňou užiť.“

„Nebude chcieť s tebou ostať, nie je tak sprostá,“ ozrejmila mi.

„Prinútim ju k tomu, o to sa neboj, Alice.“

„Práve si mi povedal, že na ňu nepoužiješ svoju moc.“

„A kto tu hovorí, že na ňu musím použiť svoju moc? Sľúbil som to a dodržím to...“

Veselo sa zasmiala... alebo skôr ironicky. „A to chceš ako urobiť? Stiahneš si gate a vystrčíš na ňu svoj penis?“

„Dobre, Alice, končím, o tomto sa s tebou baviť nebudem. Maj sa, elf!“ Rýchlo som to položil, než by začala po mne škriekať. Pre istotu som vypol mobil a šiel sa pozrieť za Bellou. Asi by som ju už mal dať naspäť do obývačky. Tá vaňa nie je asi dvakrát pohodlná pre človeka a určite nie pre ženu.

Opatrne som odomkol a uvidel, ako spokojne spí vo vani. No zrazu sa jej rozbehlo srdce, zmätene sa mi stiahlo obočie. Zamrkala a uprela na mňa svoje čokoládové oči. Otvorila ústa, že niečo povie, ale obzrela sa okolo seba a všimla si, že leží nahá vo vani.

Opäť sa pozrela na mňa, ale to už jej z očí sršali blesky. „Prečo ležím vo vani?“ spýtala sa ma so zaťatými zubami.

„A je že sa najskôr spýtaš, či sme sa spolu vyspali?“

Zafunela. „To si, bohužiaľ, pamätám,“ zamrmlala ironicky. Chytila sa vane, aby sa postavila, ale podlomili sa jej nohy. Hneď som ju chytil do náručia a niesol ju do kuchyne.

„Ihneď ma daj dole!“

„Ako myslíš.“ Položil som jej nahé telo na ľadovú dlážku a šiel do kuchyne, kde som jej urobil kávu. Nemala byť hore tak skoro, nevzal som si síce od nej dosť krvi, ale na jej krehké telo to má účinky väčšie. Potrebuje sa vyspať.

Počul som, ako sa vrátila do kúpeľne a obliekla sa. Že sa jej to vôbec oplatilo, aj tak to z nej o chvíľu znovu strhnem.

„Povieš mi už konečne, ako je možné, že som spala vo vani?“ Vrátila sa nasupená. To ju naozaj trápilo len to, že spala vo vani? Asi nikdy nepochopím ženy.

„Bol tu tvoj manžel, tak som ťa musel niekam schovať a budiť som ťa nechcel,“ odpovedal som jej ľahostajte a postavil pred ňu šálku silnej kávy.

„Čo?!“

„Bol tu tvoj...“

„Počula som ťa! Čo chcel?“

„Nič, len sa pýtal, či tu nie si. Neboj, nemá najmenšie podozrenie o tom, čo sme robili v sprche.“ Podišiel som k nej, tak strašne ma priťahovala. Ruky som jej položil na pás, ale odtiahla sa odo mňa. Tak toto nie. Oprel som ju o linku a pritlačil sa na ňu. Ihneď musela zacítíť na svojom brušku moje vzrušenie. Zaklonila hlavu a zavzdychala. Áno, presne tak. Pozrela sa mi do očí a vtedy som hneď vedel, že je stále očarená.

Zrazu bola ako zmyslov zbavená. Strhla zo mňa košeľu a domáhala sa do mojich nohavíc. Vysadil som ju na linku a vytiahol jej šaty hore. Bola dokonale pripravená. Stiahol som rifle s boxerkami a nechal sa opäť unášať vo víre tejto roztúženej krásky.

Bella:

„Kde si bola?!“ skríkol na mňa.

„Ako bolo s Amy?“

Vyzeral dosť naštvane, ale to ja tu mám byť tá naštvaná. „Niečo som sa pýtal?“

„To ja tiež. Nechaj ma na pokoji, musím sa ísť osprchovať,“ odpovedala som mu pekne znudene a prešla okolo neho, ale surovo ma chytil za ruku.

„Okamžite ma pusti!“

„S kým si sa vychrápala?“

„Ty jeden hnusný idiot! Čo si o mne myslíš? Ja nie som ty!“ kričala som po ňom ako nejaká psychicky labilná manželka. Síce má pravdu, ale nebude po mne kričať. Čo sa dnes všetci chlapi zbláznili?

Vidím, že ma čakajú ešte pestré dni. Jeden deň dá prednosť môj manžel nejakej krave, ktorú takmer nepozná, pred mojimi očami. Potom sa vychrápem so svojím šéfom a druhý deň má zrazu môj manžel o mňa starosti. Čo je to za život? Nikdy som takáto nebola.

Myslím, že si potrebujem oddýchnuť od všetkých chlapov a od tohto mesta.Už-už chcel niečo povedať, ale zastavila som ho.

„Vieš čo? Dostala som skvelý nápad. Odchádzam na dva týždne do Forks za Charliem. Nevidela som ho dosť dlho... A ty môžeš zatiaľ porozmýšľať nad svojím správaním a hlavne si utrieď svoje priority.“

Hneď som sa cítila lepšie. A ide sa do Forks!

Edward:

„Kde si bol celé dva dni?“ vybafla na mňa Esme vo dverách.

„Užíval si hriešny sex s manželkou Josha Miltona,“ odvetil som jej pravdivo a prešiel okolo nej do obývačky.

„Čo?!“ skríkla na celý dom.

„Páni, myslím, že aj v Kanade ťa počuli,“ podpichol som ju, ale očividne som to nemal robiť.

„A už stačilo. Viem, že nie si žiadne decko, ale správaš sa ako pätnásťročný fagan. V práci ohlásiš dvojtýždňové voľno!“ kričala po mne Esme a pred tvárou mi šermovala s prstom. Vyzerala dosť komicky, ale nechcel som pokúšať jej nervy svojím smiechom.

„A čo budem tie dva týždne robiť? Pošleš ma k sexuológovi?“

Zavrčala na mňa. „Všetci odchádzame do Forks. Neboli sme tam pekne dlho a máme tam dom. New York ti už lezie na mozog a tam z teba vychováme gentlemana.“

Tak to som už nevydržal a rozosmial sa na plnú hubu. „Esme ja nemám desať rokov. A to chcem vidieť, ako sa ti to podarí za dva týždne,“ rehotal som sa, ale hneď som sklapol, keď som uvidel jej výraz.

„Choď sa pekne zbaliť, večer odchádzame!“

11. kapitola - 13. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce ti ukáže správnu cestu - 12. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
36. Wera
02.05.2012 [12:04]

Wera Emoticon

35. eivliS
29.02.2012 [18:50]

eivliSTak to je dokonalé. Ti na sebe budou koukat, až se potkají ve Forks, to budou orgie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.02.2012 [15:20]

BellaSwanCullen8wáá ten koniec je proste najlepší Emoticon Emoticon Emoticon
úžasná kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.02.2012 [7:46]

Danka2830Supeeeer, no to som zvedavá na tie dva týždne vo Forks.... nemôžem sa dočkať... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Vášeň tam stále je, iskrí to riadne a ja sa nesmierne teším na pokračovanie.... Emoticon Emoticon

32. winna
05.02.2012 [20:51]

to bude zase náhodné setkání.D ve Forks v hlubinách lesa, ne? Aneb svleč se brouku na palouku.D..

31. Adus15
05.02.2012 [19:31]

Adus15 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30. Domik
05.02.2012 [18:05]

Domikmoc se těším na další díl!

29. myska98
05.02.2012 [18:04]

super... prosím rychle dalšííííííííí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.02.2012 [17:20]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27. martty555
05.02.2012 [17:19]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!