Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce môžem dať len jednej - 2. kapitola


Srdce môžem dať len jednej - 2. kapitolaĽudia, táto kapitola je fakt neskoro, lebo aj nás zasiahla choroba. Nakoniec sa nám ale podarilo napísať druhú kapitolu poviedky, tak dúfam, že ste na ňu ešte nezabudli. Ak áno, do kapitoly som priložila trailer. O čom to vlastne bude? Edward si niečo zaumienil a neprestane, pokiaľ to nedostane. Bella však nemá záujem a dáva to jasne najavo. V tejto kapitole Bella pekne oklame Edwarda a... veď uvidíte. Pekné čítanie praje Nesii a 77Alex77

 

Trailer k poviedke

 

 

„Teraz sa so slečnou bude baviť skutočný muž. Tak odpáľ, debil,“ vyhnal som ho preč. Chvíľu si ma iba tak prezeral, no z jeho myšlienok som vyčítal, že zistil moje meno, tak ma pustil. Mal predo mnou rešpekt. Určite ma už videl biť sa s nejakým svalovcom a všimol si, že ako upír mám obrovskú silu. On to ale nemôže vedieť.

Sklamane zvesil hlavu a uvoľnil mi miesto. Zmizol neznámo kam. Uprel som zrak na slečnu predo mnou, ktorá sa na mňa zarazene pozerala. Bola strašne sexi. Nahodil som svoj povestný úsmev.

„Ahoj,“ pozdravil som ju a ona do seba hodila ďalší pohár alkoholu.

 

 


 

 

2. kapitola

 

 

Bella Swanová

Práve som sa zhovárala s Daveom, ako sa on sám predstavil, keď zrazu za ním zastal „Sexi zadok“. Výhražne mu pozrel do očí a Dave tie svoje radšej sklopil. Stiahla som obočie a divne sa pozrela na toho bronzového magorka, ako vyháňa tohto sexi chlapca.

 

„Teraz sa so slečnou bude baviť skutočný muž. Tak odpáľ, debil,“ vyhnal ho. Dave sa so sklamaním otočil, hodil na mňa ešte jeden ospravedlňujúci pohľad a odišiel. Ešte chvíľu som sa za ním pozerala, no to som už musela obrátiť pozornosť na tohto chlapca, ktorý si ma nechutne prezeral. Od neho mi to bolo nanajvýš nepríjemné. 

Nahodil sexi úsmev a povedal. „Ahoj.“ Vydýchol na mňa sladký dych. Jeho úžasne sladká vôňa ma omamovala. Nie! Nemôžem sa poddať hneď prvému chlapcovi, ktorý ma priam volá do postele. A to Dave určite nerobil. Ale tak, no dobre. Nebudeme si klamať. Mám úžasnú chuť si s niekým užiť. Chcela som znova pocítiť chuť mužských pier alebo teplo z mužského objatia. A čo je na tom, keď si rada užívam? Som zdravé žena, predsa. 

Do rúk som chytila ďalší štamprlík vodky a na ex ho vypila. Toto bude dlhá noc. Pozrela som na tohto bronzového chlapca s krásnymi karamelovými očami, ktoré boli až nezvyčajne krásne sfarbené. A spýtala sa: „Prečo si ma ubral o toho krásavca?“
Prekvapene zdvihol obočie, prehrabol si určite hebké bronzové vlasy a potom si odkašľal.

Dokelu! Čo je na ňom také, že sa naňho nemôžem pozrieť, aby som nezatúžila po jeho perách. Prečo musí byť tak zvodný? Jemu sa bude ťažko odolávať. No, dokážem to. Teda, dúfam. 

„Prečo by som ti nemohol robiť spoločnosť ja?“ spýtal sa ešte stále prekvapene. No potom sa na mňa zvodne usmial a mne sa rozbúšilo srdce. Otočila som sa k barmanovi.

„Ešte dve vodky,“ povedala som mu a podala peniaze. Skúmavo si ma prezrel a potom hodil pohľad na toho chlapíka vedľa mňa. Nahnevane stiahol obočie a zatriasol hlavou. Potom mi nalial vodku a predsunul ju predo mňa.

„Ďakujem, ale neprosím si,“ ozval sa jeho zvodný hlas.

Zasmiala som sa. „Tebe som to ani nekupovala.“

Do rúk som uchopila štamprlíky a obidve do seba vliala. Telom mi prešla vlna vzrušenia. Na perách mi brnela neuveriteľná chuť po tele, ktorému by som sa poddala. Z každého kútu môjho tela mi vyžarovala nástojčivá chuť po sexe. To alkohol k tomu dopomohol, to alkohol mi stokrát zväčšil moju túžbu. Ale vedela som, čo bude nasledovať, takže nebola som tomu pocitu prekvapená. Teraz si len niekoho nájsť na noc. Otočila som sa k baru a premerala si všetkých mužov. Pohľadom som ukotvila na Davovi. Usmiala som sa.

„Som Edward,“ predstavila sa zrazu tá bronzová hlava.
Prikývla som a priklonila sa k nemu. Ústa som obtrela o jeho ucho a pošepla.

„Som Bella, a ak ma ospravedlníš, chcem si ísť užiť s nejakým poriadnym mužom, no ty to nebudeš!“

Edward sa zachvel pod mojím dychom a potom mi pozrel do očí. V očiach mu znova hralo prekvapenie a túžba. Úsmev sa mi rozšíril. Zosunula som sa zo stoličky a pri tom pohybe sa obtrela o jeho telo, ktoré okamžite zareagovalo. Z jeho hrude som pocítila vibrovanie a jeho úd sa mu vztýčil. Css! Aký neslušný. No prišlo mi to všetko smiešne. Viem to s chlapmi. Nadýchol sa a chcel niečo povedať, no to som ja už smerovala k Davovi.
Sedel ku mne chrbtom a rozprával sa asi s jeho kamarátmi, ktorý bozkávali opité dievčatá. Zastala som za Daveovým chrbtom a poklepala mu po pleci. Všetci chlapci ku mne zdvihli zrak a okúzlene vzdychli. Stretla som sa s Daveovým očareným pohľadom, ktorý si ma znova ako pri bare prezeral. 

„Budeš mi dnes robiť spoločnosť?“ spýtala som sa už troška pripitým hlasom. Zdvihol sa zo stoličky a pozrel mi do očí.

„Iste, kam si želáš ísť?“ spýtal sa a vzdychol. Na chvíľu som sa zamyslela. Ale len na chvíľu. 
„Poznáš tu neďaleko nejaký motel?“ spýtala som sa tesne pri jeho uchu. Zachvel sa, chytil ma za lakeť a ťahal von. 

„Hneď vedľa,“ povedal a rýchlo kráčal uličkou. Chladný vzduch mi trocha vytriezvel mozog, ale len trocha, stále som ho však chcela pomilovať alebo skôr on mňa... 
Vošli sme do motelu, v ktorom som ani nestihla prečítať názov, a Dave ma ťahal na recepciu.

„Jednu noc,“ povedal staršej pani s hnedými vlasmi, okrúhlou tvárou a zelenými očami. Prezrela si nás a prevrátila očami. Zrejme nie sme jediní mladí objednávajúci si izbu na jednu noc.

Podal jej hotovosť a s kľúčom v ruke, a v objatí sme smerovali k prvému poschodiu do izby s číslom sedem.
Okamžite, ako otvoril a zatvoril dvere, sa mi náruživo vrhol na pery. Stihla som si ešte prezrieť hodvábnu prikrývku na drevenej posteli, zlato-hnedé závesy stiahnuté a prichytené k stĺpikom. No potom pocítila jeho pery na krku, musela som si povzdychnúť. Zatlačila som mu na hruď, a tým ho odtiahla. Chytila ho za ruku a ťahala k posteli. Rukou mu zatlačila na hruď, kde padol na posteľ. Sadla si na neho obkročmo a potom som sa naklonila a pritlačila pery na jeho hebké pery. Pri mojom dotyku zastonal, chytil mi tvár do dlaní a oplatil mi náruživé bozky. Vychutnávala som si ho, jeho dych stonajúci do mojej tváre, keď som mu prešla cez jeho stoporený úd. Keď sme sa dotýkali jazykmi, vzrušovalo ma to čoraz viac. Chcela som ho už mať hlboko v sebe. Náš dych bol rovnaký, zadychčaný. Rozopla som mu nohavice a rukou prešla cez trenírky. Stiahla som mu i trenírky a rukou prešla po celej jeho dĺžke. Zavzdychal. Usmiala som sa. Nevydržal to, prevrátil si ma a znova sa naklonil k mojím perám. 
Strhol zo mňa všetko oblečenie a roztiahol mi nohy. Stehná som už mala úplne vlhké, a ako sa na mne mykal, chcela som ho.

„Dave, nečakaj, prosím,“ zastonala som. Usmial sa na mňa a potom do mňa jemne vnikol. Zastonala som ako aj on a začal sa pomaly vo mne pohybovať. Spôsobovalo mi to rozkoš. 
Čím viac zrýchľoval svoje tempo, tým viac som sa dostával do nevytrženia. Nakoniec drsne prirazil a obidvaja sme od vytrženia vykríkli.
Zvalili sme sa vedľa seba na posteli a unavene vydychovali. Alkohol mi naplnil celý mozog a ja som musela zavrieť oči.

Hneď ráno, ako som sa zobudila, som sa postavila a obliekla. V hlave mi trešťalo, no musela som ísť do školy. Dave ešte spal. Nechala som ho a rýchlo vychádzala z motela. 
V uličke, tam kde som som sa stretla s Charliem, som nasadla do auta a dupla poriadne na plyn. Potrebujem si dať riadnu sprchu a silnú kávu, lebo asi hneď v prvý deň na novej škole buď zaspím, alebo zomriem od migrény.
 O desať minút som sa konečne aj cez tú hrboľatú cestu-trávu (no asfalt to určite nie je) dostala pred dom. Vystúpila som z auta a rýchlo utekala dnu. Mama ma čakala na chodbe s rozzúreným pohľadom. Chcela som sa jej ospravedlniť, ale vylepila mi facku. Chytila som si líce, ktoré mi horelo. Šokovane som sa pozerala na mamu, ktorá vyzerala ako boh pomsty.

„Máš zaracha, na doživotie! Tvoj otec mi volal! A kde si to bola?! Celú noc sa kurvíš po nociach, čo som to len vychovala?! Hanbím sa za teba! Čo si to o nás ľudia pomyslia? Kvôli tebe môžem prísť o prácu! Vypadni sa rýchlo pripraviť, vyzeráš hrozne! Bolí ťa hlava, čo?! Tak ti treba!“ kričala na mňa ako zmyslov zbavená, ja som na ňu pozerala prekvapene s otvorenými ústami.

„Čo ma je po druhých?! Seriem ti na tvoju prácu i teba!“ zakričala som na ňu naspäť a vybehla do svojej izby. Počula som ešte, ako skríkla na mňa, no to som sa už zamkla v kúpeľni a zapla sprchu. Zhodila som zo seba veci a vkročila už do stekajúcej vody. Zavrela som oči a chvíľu nechala na seba stekať vodu. Potom som však zo seba zmyla Davove dotyky, aj keď som ich tam stále cítila. Možno má mama pravdu, že sa kurvím, no nebudem ako ona, jeden chlap za život a potom byť ako mníška. 

Otvorila som oči a ponatierala sa sprcháčom, mojím obľúbeným broskyňovým, po celom tele, keď sa to zmylo, šampónom som si umyla hlavu. Potom som vypla sprchu, vyšla z nej a poutierala sa.
Potom som sa pozrela do zrkadla. Oči som mala červené a úplne mi svietili , tvár pokrývali menšie fľaky, ktoré sa však dajú zakryť majkapom a keď som sa pozrela na krk, našla som si tam z oboch strán aspoň päť cucflekov.
Musela som si povzdychnúť. Zase ďalšia práca navyše. Vošla som do izby a okamžite sa navliekla do spodnej bielizne.


Potom som na seba obliekla voľné tričko bez ramienok. Doladila som to legínami s dierkami a rifľovou sukňou. Na nohy som si dala moje obľúbené converse.
Popravde, je mi úprimne jedno, či sa to k tomuto topu hodí, alebo nie.

Aby mi nebola zima, obliekla som si ešte bundu a ihneď sa preniesla k zrkadlu, kde som si naniesla na oči jemnú linku, špirálu a na pery si dala ružovkastý odtieň lesku.

Na oči som si dala ešte slabo hnedé okuliare a zbehla dole. Matky nebolo nikde. Zrejme už šla do tej svojej prácičky, kvôli ktorej sme sa museli sťahovať. Nenávidím ju za to, kvôli nej som stratila priateľov, frajera, školu.

 

 

Edward Cullen

Tá malá potvorka ma dostala. Ona ma odmietla? Mňa? Moje ego sa zrútilo v troskách. Toto sa mi ešte nestalo. Akoby mohol niekto odmietnuť Edwarda Cullena – boha sexu vo Forks? Ona si radšej išla za Daveom, s ktorým si to ešte vybavím. On ma pripravil o takú sexicu! Mal som chuť mu dať do držky, no krotil som sa.

Cítil som sa mizerne. Nespal som celú noc, ako vždy. Tentokrát som premýšľal len nad ňou. Niežeby som si niekde užíval s niekým iným, ale ja som ležal na svojej veľkej posteli doma. Myšlienky mojej rodiny boli zvláštne. Mysleli si, že sa vrátim až ráno a aj to preto, aby som si vzal veci do školy.

Cítil som sa ako nula. Ako ma mohla odmietnuť? To som sa jej nepáčil? Podľa ostatných žien som sexi, moja vôňa ich vábi, môj úsmev ich dostáva do kolien. Tak prečo som nezbalil práve ju, čo ma tak priťahovala? Prečo?

Vŕtalo mi to v hlave. Keď som si vybavil, čo mala na sebe a ako vyzerala, môj malý, alebo skôr veľký Edík, bol v pozore. Čudoval som sa sám sebe. Bol som zmätený. Takéto pocity sa vo mne ešte nikdy neodohrávali. Nikdy som necítil takú túžbu po ženskej. Túžbu po jednej konkrétnej ženskej.

Vtom mi niečo napadlo. Veď ona vyzerala na nejakých osemnásť rokov. Určite bude chodiť na Forkskú strednú. To by bolo teda šťastie. Rozdáme si to niekde na záchodoch a moje ego bude zase kompletné. Dúfam.

Zrazu som sa do školy tešil, ako malý prváčik. Bol som zvedavý, či sa tam ukáže. Ak áno, bude mať iste veľa záujemcov. Ale keď odpálkovala mňa, Edwarda Cullena, s ostatnými nebude problém.

(...)

Čakal som. Bol som netrpezlivý a prstami som plný očakávania búchal o volant. Modlil som sa, aby prišla. Chcel som ju. Chcel som ju, ako nikdy nikoho. Možno by som mal ísť ukojiť svoje túžby s Lauren, niekam na záchody, no najprv sa musím uistiť, že tá z baru bude chodiť na túto školu.

Vtom som ju uvidel. Prišla na parkovisko aj s tou Scarlett, ktorá už raz skončila v mojej posteli. Bola celkom fajn, ale mal som aj lepšie.

Och, aká bola sexi! Nevedel som ani jej meno, nepotreboval som ho vedieť. Akože sa volala tá z minulého týždňa? Hm, netuším... Pamätal som si len mená dievčat, ktoré boli dosť výnimočné.

Zmätene si obzerala školu a zdá sa, že jej vadilo, že sa na ňu každý pozerá. Nervozita z nej priam šľahala, no potom akoby opadla a vyzerala úplne bezstarostne. Takto sa mi páčila.

Štvali ma myšlienky chlapcov. Bolo to hrozné, čo si s ňou všetko predstavovali. Cítil som sa ako strašný sebec, no s upírmi je to vždy také. Keď si niečo privlastnia, niet cesty von. Pokiaľ sa jednalo o ženské, tak je to jednoducho katastrofa.

Vošla dnu do školy a ja som si začal robiť plány, ako ju zbalím. Hm, prichytím ju pri skrinkách? No, mohli by sme mať aj spoločnú hodinu, nebolo by to na škodu.

Neváhal som a vystúpil som z auta. Zamkol som ho a vbehol som do školy. Porozhliadol som sa. Kde si len zmizla, mačička? Možno by som mal ísť po tej úžasnej vôni, čo mi spôsobuje tú páľavu v krku.

Hmm, takže riaditeľňa...

No jasné. To mám teraz vbehnúť do riaditeľne a opýtať sa, či nemôžem s niečím pomôcť? Nie! To bude blbosť. Čo takto ísť na tú sprostú angličtinu, vypočuť si nudný výklad učiteľky a tajne dúfať, že s ňou mám nejakú hodinu? Hm, asi to bude najlepšie.

S povzdychom som sa teda pobral na hodinu. Keby som nebol upír, tak meškám. Asi fakt riskujem, keď po škole behám svojou prirodzenou rýchlosťou. Možno to zachytili tie kamery, ktoré sem náš debilný riaditeľ dal namontovať. To je fakt rozum. Môže vidieť akurát šmuhu, nič viac.

(...)

Celý deň som cítil jej vôňu. Vznášala sa ovzduším po celej škole, až som sa miestami bál, že keď ju uvidím, bez milosti sa jej zahryznem do krku. To nie! No tak, Edward, kroť svoje hormóny!

Keď som na chodbe stretol Jaspera, zvláštne sa na mňa pozrel. Akože čo? Aha, moje pocity! No a čo teraz? Každý má svoje chvíľky, kedy sa správa ako retardovaný debil. Fakt som sa tak správal.

Alice sa na mňa pozerala pohoršene. Kryla si myšlienky, takže som nevedel, na čo ten malý elf myslí. Dočerta! Čo je toto dnes za deň? Ešte nech začne svietiť slnko a som v riti. Mal som chuť niekomu sa zahryznúť do krku, no to už na mňa Jasper kričal, že nech mu nerobím chute a nech sa uvedomím. Aké milé. Tak ja mu robím chute!

Prišla štvrtá hodina – biológia. Učiteľ sa snažil nastaviť notebook tak, aby sme si mohli pozrieť film. Keď zistil, že nikomu nevyhovie, zbehol po premietač.

Už som si myslel, že ju dnes neuvidím, keď som jej vôňu zacítil tak blízko, až to bolo nebezpečné. Otvorili sa dvere a dnu vošla ona. Stála vo dverách a zmätene si obzerala triedu. Sladko si hrýzla peru a očami preskúmavala všetko okolo nej.

„Isabella Swanová, vitajte! Som učiteľ Ridders a budem vás učiť biológiu.“ Pristúpil k nej ihneď učiteľ a predstavil sa jej. Pusť jej tú ruku, ona je iba moja!  Ale no, pokoj, Edward!

„Teší ma. Som Bella Swanová,“ predstavila sa milo, no vyzerala, akoby to iba predstierala. Áno, ani ja toho učiteľa nemám rád, bejby.

Teraz prišla chvíľa, na ktorú som sa tešil. Na takmer všetkých predmetoch som sedel sám, čo sa mi teraz vyplatilo. Jediné voľné miesto bolo pri mne. Možno si ma od včera pamätá.

„Sadnite si, prosím, k pánovi Cullenovi v poslednej lavici,“ pokynul jej učiteľ. Porozhliadla sa po triede a keď si ma všimla, na chvíľu sa zamyslela. Teraz ma veľmi štvalo, že jej nevidím do hlavy. No zdalo sa, že sa snaží spomenúť si, kde ma videla.

Sladko som sa usmial, no ona znechutene odvrátila pohľad a bez jediného pohľadu na mňa si sadla vedľa. Jej vôňa ma dráždila v krku, jej telo v rozkroku. Och, bože, skončil som!

Zaujímalo by ma, čo jej na mne vadí. Bol som zvyknutý, že sa mi dievčatá hádzali pod nohy, niežeby sa na mňa ani nepozreli. Nechápal som ju. O čo jej ide? Snaží sa hrať na slečnu nedostupnú?

„Ahoj!“ Usmial som sa na ňu sladko svojím povestným úsmevom.

„Čau!“ vydýchla a venovala mi krátky pohľad. Naozaj bol krátky, no ja som si ho vychutnal. Nie, len nech sa so mnou nezahráva.

„Takže... máš niekoho?“ opýtal som sa opatrne, no to mi už na tvári pristála jej ruka. Ani som si to nestihol uvedomiť. Pri normálnej žene by som sa facke vyhol, no pri tejto som akosi stratil svoje rýchle reflexy.

„Radšej zavri hubu, Cullen! Včera si mi takmer vyfúkol Davea,“ posťažovala si. To akože toto ju žerie? Mohol som tušiť, že je taká kvôli tomu debilovi. Keď ho stretnem... no, veď uvidí.

Ridders pustil nejaký dokument o prírode a zaujato ho sledoval. Všetci si vytiahli mobily a nenápadne si písali správy. V triede vládla tma, aby to malo lepší efekt. Bella hľadela na obrazovku, no videl som na nej, že nevníma, čo sa tam deje. Bol to proste len bod, do ktorého hľadela a duchom bola niekde neznámo kde. Tak prečo nevyužiť situáciu?

Stoličku som si k nej prisunul bližšie, až sme boli od seba pár centimetrov. Nevnímala ma. Zdalo sa, že nad niečím premýšľala.

Ruku som nehanebne položil na jej koleno a ona sa na mňa okamžite pozrela. Ten jej pohľad bol taký chladný, výhražný. Len nech mi strelí facku. Mám rád dravé mačičky.

Zdvihla svoju malú ruku, ktorú jej zdobili čierne náramky a nechty čierny lak. Dravo chytila moju do svojej a odstrčila ju.

Znovu sa otočila na obrazovku a hľadela na tie hlúposti, ktoré nám sem Ridders doniesol. Ja som sa však nevzdal. Ruku som jej znovu položil na koleno, ale teraz nereagovala. Nechala ma, tak som využil situáciu.

Začal som ju jemne hladiť a nenápadne som sa rukou posúval vyššie. Dnes mala sukňu, čo bola výhoda. Keď už som sa skoro dotkol jej sukne, strčila do mňa a tvár mala odo mňa pár centimetrov.

„Pozri, Cullen! Ja nie som štetka, ktorú len tak dostaneš. Začni sa správať slušne a ruky preč, lebo to ešte oľutuješ!“ Natlačila sa na mňa. Bolo mi to príjemné. Pozerať na takú rozohnenú dračicu, ktorá je od vašich pier pár centimetrov a ešte je to taká kráska. No kto by sa len pozeral? Ja rozhodne nie.

Pritisol som svoje pery na tie jej a hladne som si ich bral. Zrazu akoby z nej opadla všetka zlosť. Uvoľnila sa a chvíľu ma len tak bozkávala.

Vtom sa odtrhla a vylepila mi facku, ktorú som už cítil. Pre mňa to však bolo ako pohladenie. Sladko som sa usmial, pričom mi ona venovala jeden kyslý ksicht.

„Nechcela by si sa stretnúť na záchodoch? Len ty a ja,“ šeptom som jej navrhol. Čakal som, že mi jednu zabije do tváre, no ona sa zamyslela. Pre istotu som sa trochu napriamil, aby som jej strelu vychytil. Pri ženských človek nikdy nevie.

„Hodina bude trvať ešte pol hodinu. Dostaň ma odtiaľto a stretneme sa tam!“ Pozrela mi do očí. Tak teraz ma prekvapila. Žeby len tak pristúpila na dohodu? Nezdalo sa mi to, no prikývol som. Stále som mal ale pocit, že je za tým niečo viac.

„Okay, takže, spolupracuj so mnou,“ súhlasil som.

„Pán Ridders, Isabelle prišlo zle! Zájdem s ňou na ošetrovňu,“ vykríkol som na celú triedu. Samozrejme, všetci na nás stočili tie ich zvedavé pysky. Bella sa zrazu rozkašľala a nahodila ten výraz typický pre ľudí, keď je im zle. Teda, herečka bola naozaj dobrá.

„Fajn, odveď ju na ošetrovňu a postaraj sa o ňu,“ povedal Ridders a v hlave mu kolovalo množstvo myšlienok spojeným práve s tým, čo sa Belle mohlo stať. To je vážne taký naivný?

Podoprel som Bellu a starostlivo som na ňu pozeral.  Musím to predsa zahrať, nie?  Vlastne, išlo mi to dobre. Dievčatá v myšlienkach preklínali Bellu, zatiaľ čo chlapci chceli byť na mojom mieste. Ruky preč! Ona je len moja!

Ako pravý gentleman, čo som, mimochodom, bol, som jej otvoril dvere. Ako náhle som ich však zavrel, rozrehotali sme sa na celú školu. Plesli sme si dlaňami o seba, v geste „to sa ti teda podarilo“. A naozaj sa to podarilo. Ja si teraz, za odmenu, pôjdem vychutnať túto krásavicu na chlapčenské záchody. Alebo dievčenské? Hm, to nechám na nej.

„Takže, ideme na tie záchody?“ opýtal som sa jej, keď som sa aspoň čiastočne upokojil. Pozrela na mňa so zdvihnutým obočím a hneď na to sa laškovne usmiala.

„Fajn,“ povedala tým jej sexi hlasom. Och, šalel som z nej!

„Začal by som to aj tu na chodbe, no náš retardovaný riaditeľ dal všade namontovať kamery, takže by sme nemali súkromie.“ Sladko som sa usmial a vybrali sme sa smerom na záchody.

„Prestaň s tým,“ napomenula ma. Čo som spravil?

„A s čím?“

„S tým tvojím úsmevom. Myslíš si, že mňa tým oblbneš? Prepáč, fakt nie som žiadna romantická duša, tak nečakaj, že sa ti zvalím k nohám,“ zasyčala jedovato. Au! To bolelo! Moje ego utrpelo ranu. To sa jej môj úsmev nepáči? To iste. Nechce si to z nejakého dôvodu priznať.

„Fajn, fajn. Poďme na tie záchody.“ Pretočil som oči. Táto malá ma dostala. Mohla by mať voči mne aspoň nejaký rešpekt. Mala by byť šťastná, že o chvíľu sa stretne s Cullenom na záchodoch, no ona to berie skôr ako otravu. Vidím to na nej a to ma najviac štve.

„Počuj, ak si riaditeľ pozerá zábery z kamery, asi nás bude vidieť, nie?“ opýtala sa, keď sme vošli dnu. Pred nami sa zjavilo veľké zrkadlo, ktoré pokrývalo celú stenu. Po pravej strane bol úzka ulička, ktorá viedla k asi desiatim kabínkam. Bella sa vybrala práve k nim.

„Pochybujem, že riaditeľ nemá na práci nič iné, len čučať do kamier,“ odfrkol som si. Bella prišla ku kabínke a otvorila ju.

„Snáď to nechceš robiť tam vo vnútri,“ povedal som a ona sa rozosmiala.

„Nie, ďakujem ti, že si ma dostal z tej hodiny, no ja teraz vážne nemám náladu na... teba. Takže, až niekedy inokedy.“ Poslala mi vzdušnú pusu a zavrela sa v kabínke. To si snáď robí srandu, nie?

„Fajn, zábava skončila! Vylez z tej kabínky, nech ti ukážem, že som oveľa lepší ako ten tvoj Dave,“ povedal som znechutene práve to „Dave“.  Z duše ho nenávidím.

Počul som zips. Zrejme si niečo vyťahovala z tašky. No jasné, možno to dostala a preto ma nechce. Asi si vyberá tampóny! Že ma to skôr nenapadlo.

„Vieš čo? Radšej vypadni z týchto záchodov a choď na chlapčenské,“ povedala, akoby mala niečo v ústach. Lízanku? To ťažko. Ty si fakt mozog, Edward.

Keď som zacítil dym, bolo mi jasné, o čo ide. Ona húli! Je to len ďalšie dievča, čo húli! Tak to som nečakal. To bola rana pod pás! Celý čas sa ju tu snažím zbaliť a ona takto. Možno bola nahúlená, preto ma nechcela. Nie! Už by som mal prestať myslieť na to, prečo ma odmietla. Jednoducho sa chce hrať na pani nedostupnú, to je všetko. Ale ja ju aj tak dostanem a je mi jedno, že húli.

„Dobre, ako chceš. Ale pamätaj si, že týmto to nekončí,“ povedal som a vybral som sa zo záchodov skôr, než zazvoní a nachytá ma tu nejaké dievča. Aj keď, nebolo by to na škodu... nie! Edward, cieľ je jasný! Terč je Bella.

 

Bella Swanová

Pekne som mu to ukázala. To bol fakt geniálny nápad, aby ma dostal z hodiny. To si akože fakt myslel, že by som to s ním robila na záchodoch?

Kde je nejaká pohodlná posteľ, preboha?!

Dobre, fajn. Je mi jedno kde, ale záleží mi na tom s kým.

S ním určite nie!

Ale, Bella! Priznaj si, že sa ti páči a hráš sa na to, že nie, len aby si zničila jeho ego.

To nie je pravda. S takým odporným sukničkárom by som si nikdy nič nezačala!

Ale Dave je tiež sukničkár!

Fajn, priznávam, páči sa mi. Ale len páči. Nie je v tom nič viac, len sexuálna príťažlivosť. Áno, je sexi. Je veľmi sexi a mám na neho chuť, no chlapec sa musí naučiť, že ja nie som len ďalšia krava, ktorú dostane pri jednom sladkom úsmeve. Som ťažší oriešok a aby ma dostal, bude sa musieť posnažiť.

Zaujímalo by ma ale, ako to myslel s tým „Ale pamätaj si, že týmto to nekončí“. Veď je to jasné. Chlapec sa mieni ešte snažiť. No, ak bude poslušný chlapec, tak prečo nie? Doprajem mu to potešenie, pretože si musím priznať, že predstava jeho v posteli je... vzrušujúca. Stop!

Z triedy som sa dostala, už mi zostáva sa dostať len zo školy. Viem, nebude mi to nejaké užitočné, keď už mi ostávajú len 3 hodiny, no aj tak nebudem musieť trčať na sprostom dejepise, ktorý z duše nenávidím.

To, čo mi ostalo z marihuany, som spláchla do záchodu, keď som si všimla niečo skvelé. Nad záchodom bolo okno. Jupí, môj únikový východ!

Dosku som sklopila a následne som sa na ňu postavila. Okno vyzeralo, že sa cez oň ľahko prepchám. To bude hračka. Navyše, ak by som ním vyšla, dostala by som sa za školu a odtiaľ rovno do lesa. A z lesa domov! Áno, takto budem chodiť domov.

Rukou som hrabla po kľučke a okno som otvorila. Najskôr som si vonku vyhodila batoh, až potom som sa tam vtrepala sama.

Po menšej pasovačke so zaseknutou nohou som sa dostala von. Konečne.

S pocitom dobre vykonanej práce som sa rozbehla do lesa. Vonku bola zima, tak som si z batoha vytiahla bundu. Neznášam toto sprosté Forks! Je tu zima, prší tu, proste je to zapadákov, ktorý si snáď nikdy neobľúbim. Keby ma sem moja šialená matka nedostala nasilu, nikdy by som sem neprišla. Ach, Phoenix, chýbaš mi!

Matkino auto bolo zaparkované pred domom. Ona je doma. To zase bude otázok. Prečo si tak skoro doma? Ako bolo v škole? Sú na teba spolužiaci milí? Ani by si neverila ako milí. Jeden ma dokonca pozval na záchody.

Vošla som dnu a porozhliadla som sa. Nikde nikto. Možno sedí v tej svojej pracovni a zase pracuje. Ako ináč, že? Ani si nevšimne, že jej dcéra sa vrátila zo školy.

Z obývačky som začula smiech. Išla som za zvukom a keď som prišla na miesto činu, vyvalila som oči. Na mame ležal nejaký chlap a... vyzliekal ju. Takže ona má milenca! Fuj! Tak toto som vážne nečakala.

Mama sa zasmiala a vtom si všimla mňa a môj udivený výraz. Okamžite toho chlapa odstrčila a nahodila nevinný úsmev. On bol stále zmätený.

„Bella, zlatko, čo tu robíš tak skoro?“ opýtala sa ma. Teraz sa na mňa pozrel aj ten chlap, ktorý nahodil milý úsmev. Ale, strč si ho niekam. Dnes bolo tých úsmevov dosť. V škole sladké, tu milé a nevinné. Ľudia, už sa toľko nesmejte!

 

 

 

 

 


 

 

Takže ešte raz, ľudia, mrzí nás, že je kapitola tak neskoro, ale keď aj vás chytí choroba, pochopíte, aké to je. Sľubujeme, že kapitoly už nebudú tak neskoro. Prosím, vyjadrite svoje názory v komentároch, sú pre nás veľmi dôležité. Možno aj preto, že komentárov bolo málo, bola kapitola tak neskoro. :)

Čo si myslíte o povahe Belly?

Ako sa podľa vás bude vyvíjať vzťah Belly a Edwarda?


Ďakujeme sa prípadné komentáre, ktoré dokážu neskutočne nakopnúť, tak dúfame, že ich bude viac ako pri minulej kapitole. Vaša 77Alex77 a Nesii.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce môžem dať len jednej - 2. kapitola:

 1 2   Další »
12. Pegi
08.03.2012 [18:31]

Pegi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.03.2012 [19:20]

mima19974Ľudia,už sa toľko nesmejte!!! Tá veta ma dostala!!! Dokonalé!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Ariana
26.02.2012 [18:55]

ArianaRýchlo dalšiu, prosíííím. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Je to naozaj bombááááááááááá!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Klaniam sa. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. lola
26.02.2012 [18:47]

teda chcela som dať smajla Emoticon :) pomýlila som sa Emoticon Emoticon

8. lola
26.02.2012 [18:46]

Emoticon

7. martty555
25.02.2012 [22:38]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. amis
25.02.2012 [20:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. cechovicovam
25.02.2012 [18:57]

4. nesii
25.02.2012 [17:16]

Sme radi, že sa vám to páčilo ale pokiaľ tu nebude viacej komentárov, neprídame pokračovanie.

GCullen: Veľmi pekne ti ďakujeme.
Aj tebe AnysP, šmudla. :)

3. šmudla
25.02.2012 [16:14]

Nádhera... Edward s Bells jsou povahově téměř stejní, to bude určitě na dlouhou dráhu, než si Bells přizná, že se zamilovala Emoticon ...Matku Bells v téhle povídce moc ráda nemám a to je teprve druhá kapitola! Emoticon ...No, těším se na další dílek!!! Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!