Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce je nejlepší kompas 24. kapitola

2.Marjorie - Trails


Srdce je nejlepší kompas 24. kapitolaDalší Kompas je tady. Jak to vidí Edward? A jak to s Carlie vypadá? To se dozvíte v kapitole. :) kajka007 a DarkFireflies.

Už jsem měl za sebou skoro celý byt. Kdyby mě někdo sledoval, tak by si myslel, že jsem naprostý blázen nebo uklízečka v mužském těle. Na rukou jsem měl upnuté růžové gumové rukavice, okolo pasu jsem měl zavázanou umělohmotnou zástěru a na hlavě šátek. Do zrcadla jsem se raději nedíval.

Nemůžu říct, že by se mi do toho úklidu zrovna moc chtělo, ale chtěl jsem se před sociálkou ukázat v tom nejlepším světle. Povzdychl jsem si a vydal se pro hadr a smeták, abych umyl podlahu v obýváku. Vtom mi ale zazvonil telefon.

Na obrazovce jsem viděl neznámé číslo, takže bylo samozřejmé, že první, co mě napadlo, byl někdo ze sociální péče. Opatrně jsem zmáčknul zelené tlačítko.

„Cullen, prosím?“ Opřel jsem se o jídelní stůl a smeták položil na zem.

„Státní nemocnice Forks, volám kvůli vaší dceři,“ ozval se ženský hlas ze sluchátka. Stál jsem jako opařený. Nemocnice a Carlie? Co se, ksakru, stalo?!

„Mluvte!“ vyštěkl jsem příkře a už si vysvlékal uklízecí pomůcky.

„Před chvíli přivezli vaši dceru, má otevřenou zlomeninu holenní kosti, je na sále,“ odpovídala s klidem, což mě trošku naštvalo, ale i upokojilo, kdyby totiž byla nějak vážně ohrožená na životě, tak by snad mluvila jinak.

„Jedu!“ Sebral jsem klíčky od auta a vyběhl z bytu.

K nemocnici jsem dorazil asi za patnáct minut, což byl docela výkon na to, že cesta trvá normálně pětadvacet a na každém semaforu jsem stál na červenou. Nikdy jsem nebyl víc vystrašený než teď, když jsem šel po schodech do té bílé budovy. Dokonce i myšlenky a hlasy jsem vnímal jen okrajově, nemohl jsem se soustředit. Všechno jakoby na mě spadlo a chtělo mě položit na kolena.

Prošel jsem hlavním vchodem a ihned zamířil k chirurgické ordinaci. Pěsti jsem měl zaťaté a přísahal bych, že jsem nikdy v životě neměl černější oči. Bylo to ze strachu o Carlie, ale nějakou roli tam stoprocentně hrálo i naštvání na Alice. Proč ji nehlídala?! Jak to sakra mohla dovolit?

Už jsem tam skoro byl, když mě do nosu uhodila nejsladší vůně na světě, vůně té krásné hnědovlásky, která nás opustila. Už jsem si začínal myslet, že se mi to jen zdá, že už jsem tak mimo, že si i jen tak vybavuji její aroma. Jenže to bych ji tam nesměl spatřit… Seděla na bílém plastovém křesílku s hlavou v dlaních a netrpělivě si podupkávala nohou.

Nechtěl jsem na sobě dát nic znát, ale ona mě svým způsobem uklidnila, najednou jsem měl pocit, že bude všechno v pořádku. Už jsem se konečně dokázal soustředit na myšlenky a mohl si tak vyslechnout i ty Aliciny. Omlouvala se mi a v hlavě mi ukazovala, co přesně se stalo. Dávala si to za vinu a vlastně i právem, ale stejně jsem se na ni nemohl pořádně zlobit.

Mezitím už jsem k nim došel a spatřil, jak se Bella drží s Harrym za ruku. Píchlo mě z toho u mrtvého srdce, ale snažil jsem se to nedat znát. Těžce jsem dosedl na židli vedle ní a začal upřeně pozorovat dveře. Věděl jsem sice, co se na sále děje, ale stejně jsem čekal na jednoho z doktorů, který nás měl jít uklidnit.

Konečně se otevřely dveře.

„Ahoj, Edwarde,“ pozdravil mě mladý doktor. Znal jsem ho od vidění, tykali jsme si, ale žádní kamarádi jsme nebyli.

„Tak co?“ vyhrkla Alice a přešla k němu. Taky jsem se pomalu zvedl a objal Alice okolo ramen.

„Operace zatím probíhá dobře. Je to sice škaredá zlomenina, ale neměla by mít trvalé následky. Pár dnů si u nás poleží a tak za dva týdny už by mohla s pomocí chodit. Vždyť to znáš, není to první ani poslední případ, bude v pořádku, neboj.“ Poplácal mě po paži.

„Díky, Ericu.“ Podal jsem mu ruku, kterou přijal a pokýval hlavou.

Pomalu jsme si šli sednout, tentokrát zamířila Alice vedle mě.

„Co to má znamenat, Alice?“ zašeptal jsem tak, aby to slyšela jen ona, a očima šlehl po Belle.

Promiň, Edwarde, já jí prostě zavolala hned, jak se to stalo. Myslela jsem, že tu budeš dřív a já ti to řeknu předem, ale - co tě vlastně zdrželo? odpovídala Alice v myšlenkách.

„Jak jako zdrželo?! Přijel jsem hned, jak mi ta ženská zavolala,“ ohradil jsem se trošku hlasitě. To už se po nás Harry otáčel. Bella vypadala, jakože nic nevnímá, jen hleděla před sebe a stále podupkávala nohou.

Edwarde, já s Emmem jsme tu minimálně hodinu.

„Já ji zabiju, ona mě prostě nemá ráda, protože jsem s ní nešel na rande. To je taková zoufalka,“ rozkřikl jsem se tak, že se na mě podívala i Bella. „A proč jsi mi nezavolala ty, Alice?“

Já se bála a buď tak laskav a uklidni se. Myslí si, že jsi blázen, upozornila mě a ukazováček nasměrovala na Bellu s Harrym.

Radši už jsem na to neodpovídal a zase se začal soustředit na dění na sále. V ústech se mi z toho množství krve, které jsem viděl v myslích doktorů, nahromadil jed. Naštěstí jsem se ale za těch pár let naučil ovládat.

Bella se vedle mě několikrát nadechla a pak zase vydechla. Zkoumavě jsem se na ni podíval, ale to jsem nevěděl, jak moc mě ten pohled překvapí. Byla sice smutná a vystrašená, ale mně se zdálo, jako by byla ještě hezčí, než když jsem ji viděl minule.

„Já se tak strašně omlouvám, Edwarde,“ vyhrkla Bella a provinile se na mě podívala. Z očí jí začaly téct slzy a skousla si ret.

„Ty za to nemůžeš, Bells, to Rose.“ Opatrně jsem ji objal a nechal ji, aby mi plakala do ramene.

„Ale no tak, Edwarde, ty víš, že to bylo moje rozhodnutí. Byla jsem hrozně hloupá a sobecká, měla jsem prostě pocit, že má Rosalie pravdu, jenže jsem nevěděla, že ten pocit prostě jen chci mít. Víš, co myslím?“ chrlila ze sebe a ruce mi opřela o prsa, aby mě mohla odtlačit.

„Všechno je v pořádku, Bell, neboj, nikdo se na tebe nezlobí.“ Pohladil jsem ji po kaštanových vlasech.

se na sebe zlobím,“ zašeptala tak, že nebýt mého upírství, tak bych ji určitě neslyšel.

Nikdo už nevěděl, co říct, tak jsme se každý na chvíli ponořili do svých myšlenek. Alice si stále vyčítala to, co se stalo, a Harry prostě jen doufal, že bude Car v pořádku. Hrozně jsem si teď přál slyšet myšlenky Belly. Na co asi myslí? Plánuje, jak se odsud zase nejlépe dostat? Udělala by to? Opustila by nás znova? V hlavě jsem měl milion takových otázek, ale ani na jednu jsem neznal odpověď.

Ručička na hodinách už se posunula na dvanáctou. Začalo mi docházet, že během pár hodin dorazí sociálka a Carlie… Leží v nemocnici! To nám rozhodně nehraje do karet. Bylo sice divné, že jsem dokázal takhle myslet po to všem, co se stalo, ale v hlavě jsem měl pořád ten hlásek, co mi říkal, že jsem úplně v hajzlu… Tedy, co se týče péče o Carlie.


 

Neuvěřitelně nás těší počet komentářů u posledních kapitol, takže doufáme, že i u této nás potěšíte. :) I když jsem si vědoma, že tato kapitola je opravdu slabší. Snad mi to odpustíte, navíc Dark vám to další kapitolou určitě vynahradí. :) Určitě se máte na co těšit. ;)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce je nejlepší kompas 24. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
12.04.2012 [16:33]

kikuskaSom rada, že sa Bella Edovi ospravedlnila a pevne verím, že im s tou sociálkou na krku pomôže. Emoticon Emoticon Predsa musí byť ešte nejaké riešenie...

18.03.2012 [14:16]

forewertwilight Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30. EdBel
18.03.2012 [12:29]

EdBel Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.02.2012 [21:46]

dcvstwilightNo wooow! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28. Myrta
13.01.2012 [11:36]

já se další kapitoly snad ani nedočkám...tu tvou schopnost utnout v nejlepším mi byl čert dlužnej (což vlastně znamená že píšeš fakt úžasně :D) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27. Anizek
12.01.2012 [13:01]

AnizekJá doufám, že mu Bella pomůže. A Harry by mohl táhnout do kytek. A už se moc těším na další. Určitě to bude bomba Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26. florida
11.01.2012 [21:50]

Celý příběh je moc, pěkný dojemný. Těším se na další. [.

25. florida
11.01.2012 [21:49]

Celý příběh je moc, pěkný dojemný. Těším se na další. Emoticon Emoticon

24. BellaEdward
11.01.2012 [20:49]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23. LidkaH
11.01.2012 [20:31]

nadherna kapitolka, uz se tesim na pokracovani!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!