Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Spoutaní - 5. část - Střetnutí

Renée


Spoutaní - 5. část - StřetnutíSetkání Cullenů, Belly i Davida ve všech vyvolávalo napětí a smíšené pocity. Jediný David zůstával nad věcí, jako by přítomní byli jen postavičky, jejímž osudu přihlíží.

 

5. Střetnutí

 

 Edward počkal na ostatní přede dveřmi jejich pokojů. S pohledem zabořeným do země před sebou se snažil něco zevnitř alespoň zaslechnout, ale bylo naprosté ticho. Ani šramot či záblesk myšlenky. Začínal pochybovat, zda jsou vůbec uvnitř.

„Můžeme?” vyrušil ho z úvah Carlisle. Jen přikývl.

Carlisle zaklepal a po kratičkém zaváhání vešel. Edward se držel za ním. Vešli do salónu. Byla to středně velká místnost s několika křesly a dveřmi vedoucími do ostatních pokojů. Příliš ji však nevnímali. Pohled všech Cullenů se zaměřil na dvě osoby, které tu stály.

David stál přímo jejich směrem, jako by je čekal a sledoval je. Bella stála před ním zády k nim. Vůbec na jejich příchod nereagovala. Jen tam tak stála s rukou uvězněnou v jeho dlani. Nastala chvíle naprostého ticha, kterou prolomil až Carlisle.

„Omlouvám se za tu nečekanou návštěvu.”

„Vlastně ani tak nečekaná není,” zamumlal David. Carlislovi se vůbec nelíbil ten výraz, který se mu zračil ve tváři. Jako by toho věděl až příliš na všechny z nich, jako by je znal do morku kostí. Edwardova schopnost mu nikdy nevadila, ale ta Davidova mu dávala pocit, že před ním stojí jeho mysl naprosto nahá a jemu na pospas.

„Přišli jsme kvůli Belle,” dodal Carlisle už tiším hlasem. Bylo to však zbytečné říkat. Pohled všech čtyř se upíral na ni. Jako by ji to konečně donutilo reagovat, otočila se k nim. Ve tváři měla naprosto klidný výraz, možná až příliš. David jí pustil ruku a ona přešla k jednomu z křesel. Aniž by od nich uhnula pohledem, sedla si.

„Ráda vás zase vidím.” Edward cítil, jako by ho její melodický hlas doslova hladil.

„Měl jsem o tebe strach,” zašeptal.

„Bella je v pořádku,” ozval se David. Jako by chtěl přerušit ten pohled, který na ni úpěnlivě upíral, přešel k ní a posadil se na opěrku křesla. Edward se napjal a chtěl vykročit z poza Carlislových zad, ten jej však okamžitě zadržel.

„Nechtěl bych se vás dotknout, ale mohl bych vědět co jste zač?” Tahle otázka na Davidově tváři vykouzlila pobavený úsměv. Viděl jak se Carlisle skoro kroutí zvědavostí a Emmett z něj nespouští obezřetný pohled.

„Já i Bella jsme poloupíři.”

Jejich návštěva na chvíli nechápavě strnula.

„A to přesně znamená co?” Carlisle sice na pár zkazek o něčem podobném sice již narazil, ale nic určitého, co by ten úkaz vysvětlovalo.

„Máme vlastnosti lidské i upíří. Můžeme dýchat, ale nepotřebujeme kyslík nutně k životu, dokonce i srdce můžeme téměř zastavit. Dalo by se vlastně říct, že jsme výběrem toho nejlepšího z obou druhů. Máme jejich výhody a minimum slabostí.” Carlisle vstřebával každé jeho slovo ignorujíc i jeho samolibý výraz.

„A Bella? Jak se ona...” ozval se Edward.

„Přeměnil jsem ji,” pokrčil David ledabyle rameny.

Edward od ní konečně odtrhl pohled a nevěřícně se zahleděl na něj.

„Jak jsi jí to mohl udělat?!” Doslova v něm vzkypěl hněv. On se snažil dát jí volnost a život, na jaký měla právo a on to vše zničil! Bella při zvuku jeho vzteklého hlasu nadskočila a David ji hned položil ruku na rameno aby ji uklidnil.

„Myslím, že tohle už není tvoje věc!” odpověděl klidně a ledově. Pomalu vstal a postavil se před Cullenovi. Jako by jim chtěl připomenout, že oni tu nemají žádná práva a už vůbec ne navrch.

Ty už nejsi součástí jejího života.

Edward vyděšeně zamrkal a ustoupil zpět. Ta slova mu zazněla přímo v mysli.

Ublížil jsi jí a pokořil tím nejhorším způsobem a ať se ti to líbí nebo ne, Bella už ti nepatří.

Aniž by si to uvědomoval zatnul pěsti až mu zbělaly klouby. Jen vší silou se musel drže, aby Davidovi nevrazil přímo do toho samolibého úšklebku. Ostatní neměli ani tušení co se tu odehrávalo.

„Bello, ostatní by tě jistě také rádi viděli a já bych rád trochu víc zjistil o poloupírech...

Na tváři se jí při jeho slovech objevil záblesk radosti...

„Odjíždíme.” Davidův nekompromisní hlas se rozlehl celou místností.

„Ale...” Bella se stejně jako Cullenovi na něj překvapeně podívala. David však její protesty okamžitě utnul zavrtěním hlavy. Byl od ní několik kroků a nemohl se jí tak dotknout.

„Nezapomínej, že znám tvoji mysl skoro tak dobře jako svoji a není v našem zájmu tu ještě zůstávat.”

Edward začal tiše vrčet. Tušil velmi dobře v čím zájmu to doopravdy bylo.

„Dobře.” Bella po chvíli ticha souhlasila. „Ráda jsem vás zase viděla a...” zadrhla se a podívala stranou, jako by jí ta věta šla jen těžko přes rty. „Mohli byste pozdravovat ostatní?”

„Jistě,” přikývl zaraženě Carlisle.

„Děkuji.”

Pak se zvedla a bez dalšího slova zmizela ve dveřích. Zaraženě za ní ještě chvíli koukali, než pohlédli zpět na Davida. Ten na ně vyčkávavě hleděl, jako by už jen čekal, kdy odejdou.

„Děkuji že jste si na nás udělali čas,” řekl diplomaticky Carlisle.

„No,” zamumlal David a založil si ruce. „Rozhodně to bylo zajímavé setkání.”

Carlisle rozpačitě přikývl a vyšel s ostatními na chodbu. Hlavou mu vše vířilo. Snažil se uspořádat veškeré informace. Jak nad tím však uvažoval, nemohl než dát Edwardovi zapravdu. V tom vztahu mezi Davidem a Bellou bylo něco zvláštního a děsivého. Vůbec se mu to nelíbilo.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Spoutaní - 5. část - Střetnutí:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!