Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Spoutaní - 3. část - Dar doteku

2.Ivjur - Někteří lidé prostě nechápou pojem \nevítaný\


Spoutaní - 3. část - Dar dotekuEdward je stále více zmatený z Belly. Okolo ní a Davida je něco zvláštního a jemu se to vůbec nelíbí...

 

 

3. Dar doteku

 

 Edward ji potřeboval znovu vidět. Ujistit se že je to opravdu ona. Vypadala úplně stejně, její mysl pro něj byla také naprosto němá. Stejně jako Davidova. Netušil co je zač, ale něco na něm se mu nelíbilo. V jeho pohledu se pod tím chladem schovávala jakási nadřazenost s níž se na ostatní díval a to jak se choval k ní... Jako by si byl naprosto jistý její oddaností.

Prudce sebou škubl. Přes zraky ostatních viděl, jak soukromá porada Volturiů s ostatními koveny skončila. To co však mělo následovat teď, ho příliš nepotěšilo. Všichni mířili do zadní haly. Ta sloužila k jedinému účelu - ke krmení.

Vyrazil kupředu až se dostal k nim. Ze stínu chodby sledoval skupinu, která mířila na slavnostní oběd. Nevěřícným pohledem sledoval Bellu a Davida jak je následují. Raději ignoroval jeho ruku okolo jejího pasu.

Slyšel jejich tlukot srdce, ale ani se nezaškobrtlo, nerozbušilo z představy co bude následovat. Přesto to museli tušit. Jako by ovce šly na porážku dalších. Chtěl ji zastavit, zabránit jí vejít tam, ale nemohl dělat nic z toho. Jen přihlížet. Aro s Caiusem a Marcusem zůstali stát na chodbě. Dávali přednost soukromému ukojování své žízně. Se svými hosty se tedy rozloučili.

Sledoval, jak jim Caius s Marcusem jen nadřazeně pokynuli, zatím co Aro si s nimi ve zdánlivě přátelském gestu podával na rozloučenou ruku. Všichni věděli co tím sleduje, ale nikdo se neodvažoval vzepřít. Nechali jej nahlédnout do své mysli a ujistit se, že před ním nic neskrývají.

Poslední přišli na řadu Bella s Davidem. Edward se celý napjal. On do její mysli přístup neměl a příčila se mu představa, že Arovi to odepřeno není. Na druhou stranu by konečně přes něj mohl zjistit, co se to tady probůh děje.

Bella bez zaváhání zvedla ruku a nechala Ara aby ji obemkl svým pevným stiskem. Jediným výsledkem však bylo jeho pokývnutí. Byl zklamán, že ani tentokrát mu jeho schopnost nedokázala dopomoct nahlédnout do jejích myšlenek.

Bella mu pokynula také a jen co jí ruku pustil, ustoupila stranou a nechala předstoupit Davida. Ten téměř dychtivě zvedl ruku k Arovi, avšak zbytečně. Edward nechápavě postřehl, jak Arova svěšená ruka dokonce uhla kousek vzad. Jako by se ji snažil ještě od Davida oddálit.

David tedy ruku spustil a pokývnutím se s nimi rozloučil. Edward naprosto nechápal, co se tam stalo. Jako by se Aro jeho doteku bál. To už však všichni tři Volturiovi vyrazili pryč. Zaměřil tedy svoji pozornost zpátky na Bellu. David ji vedl přímo do sálu. Vyrazil za nimi.

 

Edward se snažil nevnímat bolestné nářky a několik stále se zpomalujících úderů srdcí, než se nadobro zastavily. Na lidech se tu už krmilo osm dalších členů vládnoucích kovenů. Bella s Davidem zůstali stát a rozhlédli se, dokud jim nepadl pohled na jednu dívku, která se třásla strachy a vyděšeně před tou hrůzou couvala.

Edward sledoval Bellinu tvář, která se na ni zahleděla. Najednou se mu svět obrátil vzhůru nohama. Její oříškové oči náhle potemněly až byly naprosto černé. Jako jeden vyrazila zároveň s Davidem k té dívce. Než si jich vůbec stačila všimnout, stál už David za ní a odhrnoval jí vlasy stranou.

Objímal dívku okolo pasu a bez dalšího otálení se jí zahryzl přímo do míst kde divoce bušila krev. Bella stojící před ní se naklonila a zakousla se do jejího krku z druhé strany. Krmili se na ní oba dva v dokonalé souhře a pospolitosti.

Edward na to zíral neschopen nějaké reakce. Nikdy neviděl, aby se někdo dokázal dělit o svou kořist, a nebyl sám. I několik dalších na ně zůstalo zírat. Oni si jich však nevšímali. Pomalu polykali doušky krve, jako by si chtěli vychutnat každou kapku.

Vinou jejich otálení zůstali v sále poslední. Bella se konečně odtrhla a otřela si rty. Její oči pomalu nabíraly opět oříškově hnědou barvu. Pohled jí však zabloudil ke dveřím, kde se střetla s Edwardovým stále nevěřícným.

Zůstali tam stát zírajíc na sebe. Ze strnulosti je vyrušil až pohyb. David chytil Bellu za paži, aby ji probral. Podle jeho výrazu se mu vůbec nelíbila její reakce a už vůbec ne Edwardova přítomnost. Bella se opravdu tvářila, jako by byla chvíli naprosto mimo. Když ji David pustil, vyrazila pryč. Schválně vyšla druhými dveřmi, aby nemusela jít okolo Edwarda.

Ten se naposledy podíval po Davidovi, který jej nepřátelsky přelétl pohledem a pak se znovu začal věnovat dívce ve svém obětí. Edward tedy vyrazil ze sálu zpět na chodbu. Přeběhl do sousední chodby, ale ta už byla prázdná. Bella byla pryč. Nyní si však byl jistý. Byla to ona. Netušil sice, co to s ní je, ale ten pohled co na něj upírala... Znal jej. Nikdy by jej nedokázal vymazat z paměti.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Spoutaní - 3. část - Dar doteku:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!