Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Spojení (1)

Eclipse


Tak po dlouhé době očekávání je zde první kapitolka (prokletého) Spojení, takže začínáme 11 a 12 kapitolou z povídky "Propojené", ale tentokrát z pohledu Alice. Doufám, že se bude líbit a zanecháte komentáře (jak bych jinak poznala, že chcete další kapitolu?).

Kapitola 1

Dvakrát Alice rovná se pohroma!

 

Od té doby, co jsem potkala Veronixiku, se toho stalo hodně. Veronixika nám povyprávěla celý její příběh. O tom, jak žila s otcem, o kterého ji připravili Volturiovi, o tom jak utekla, jak poznala Setha a celou vlkodlačí smečku, jak se seznámila s Renesmé, která je obě málem zabila, a dál už jsme ten příběh všichni znali. Potom jsme zjistili ještě hodně věcí o nás dvou. S Veronixikou jsme měli podivné spojení, které ji donutilo se chovat jako já a přitom cítit společnou bolest i emoce. Veronixika se ovšem začala chovat přímo jako já, dokonce nevěděla, kdo je. Emmett, Edward a Jasper odvedli Veronixiku z večírku, který jsme přichystali. Šla jsem za nimi, abych zjistila, o co se jedná.

„Tak, Veroniko, určitě nevíš, proč jsi tu,“ konstatoval Edward, cítila jsem její hněv.

„Takže, ty nejsi Alice, jsi Veronixika,“ pokračoval Edward. Veronika jen zakoulela očima.

„Já vím, že nejsem Alice, ale nejsem ani žádná Veronixika, jsem pouze Veronika,“ řekla Veronika naštvaně.

„Ne, nejsi, vždyť nejsi ani upír!“

„A co bych jako byla? Člověk?“ Vyprskla smíchy. Šlo vidět, že přemýšlí, jestli nejsou ti čtyři padlí na hlavu.

„Ne, čarodějka,“ řekl Edward klidně.

„Hloupost!“

„Tak mi řekni, kdypak ses potakala s Jasperem?“ zeptal se Edward.

„Edwarde, tohle je hloupost,“ řekla si Veronika pro sebe a začala přemýšlet.

„Zajímavé,“ řekl Edward potichu.

„Roku 1948,“ řekla nakonec, což mě zaskočilo, to byl totiž rok, kdy jsem se s Jasperem potkala v tom baru. Jasper a Seth se na ni také udiveně dívali.

„Omyl, to jsem se potkal s Alice,“ řekl Jasper.

„Divné, má i vzpomínky Alice, i když jen matné,“ řekl Edward. Pak začala hádka, ale Veronika nakonec pochopila, kdo je.

„Musí ji někdo přeměnit, nebo tady budeme mít druhou praštěnou Alice,“ řekl Edward, ale to mě naštvalo.

„Tak já jsem praštěná jo?“ řekla jsem a vyšla z mého úkrytu.

„Jé, Alice… hm… co tady děláš?“ zeptal se Edward překvapeně. Já myslela, že myšlenky číst umíš. Řekla jsem myšlenkou a usmála jsem se.

„Našla jsem způsob jak ji zachránit… oprava: jak nás zachránit,“ řekla jsem, protože už mi také nebylo příjemné, že cítíme to samé, hlavně protože se stále točila kolem Jaspera.

„A jaký?“ zeptali se všichni najednou.

„Proměním ji sama,“ řekla jsem a usmála se.

„Zbláznila ses?! Když to nezvládl Carlisle nemáš šanci!“ vykřikli jednohlasně. Dobře jsem si pamatovala, jak se Carlisle pokoušel zůstat s ní v jednom pokoji, kdyby se rychle neproměnila, nejspíše bych tady nebyla.

„Jenže já cítím její bolest,“ zdůvodnila jsem své sebevědomí.

„No a…?“ zeptal se Emmet. Takže ještě jednou pro ty hloupější. Edward se mým myšlenkám musel potichu zasmát.

„Když ji kousnu, bude mě to bolet, takže pustím stisk,“ řekla jsem.

„Skvělé, kdy budeš schopná…?“ zeptal se Edward.

„Co nejdříve, nejspíše jen co všichni odejdou,“ odpověděla jsem a Edward si oddychnul.

„Dobře, zajdi si na lov, budeš to potřebovat,“ řekl Edward. Veronixika chtěla jít také a vzaly jsme s sebou i Jaspera, cítila jsem, jak Veronixika uvažuje nad tím, jestli Jaspera miluje, nebo si to jen myslí. Radši jsem se tím, ale nezaobírala, protože jsem se nepotřebovala zabít.

Konečně jsme došli na místo. Vyhlédla jsem si lákavou kořist, ale když jsem se chtěla zakousnout, tak se objevila Veronika. Okamžitě jsem začala vrčet, stejně jako ona a pak jsem se odrazila a skočila, měla jsem ovšem vědět, že udělá to samé jako já. Obě jsme spadly na zem se škrábancem na ruce.

„Promiň,“ řekly jsme najednou.

„Vážně bychom si měli s tou přeměnou pohnout, nebo se tu pozabíjíte,“ řekl Jasper a my jsme na něj hrozivě zasyčely.

„Dobře, už mlčím.“ Jasper zvedl ruce v obraném gestu, přičemž ustoupil o dva kroky dozadu.

Když jsme se konečně najedly (potom, co jsme se konečně dokázaly dohodnout, čí je která srna), tak jsme šly domů. Doma bylo již vymeteno, jako by žádný večírek ani nebyl.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Spojení (1):

 1
24.05.2011 [18:24]

TerezCusper kapča Emoticon Emoticon Emoticon

24.05.2011 [18:13]

Annabell Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!