Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Splnený sen - 5. kapitola


Splnený sen - 5. kapitolaPo pauzičke je tu ďalšia kapitola. Ospravedlňujem sa, že to tak dlho trvalo, ale cez prázdniny som sa k počítaču veľmi nedostala. V tejto kapitolke bude Bella s niekým v kine. Zblížia sa alebo sa niečo stane? Prajem príjemné čítanie. :-)

„Rose?" oslovila som potichu moju sestričku. Už druhý deň je totižto zatvorená u seba v izbe a jediné, čo z nej počuť, sú vzlyky. Keď sme s Al prišli z kaviarne, už bola zatvorená a celý čas s nami odmieta komunikovať. Tento raz tomu nebolo inak. Prišla som späť do obývačky, kde už sedel Jasper.

„Stále nič?" pýtal sa. Len som smutne zakrútila hlavou a položila mu hlavu na rameno.

„Nemaj strach. Ona odtiaľ raz vyjde," utešoval ma.

„V to dúfam. Naozaj ma strašne irituje, že jej neviem ani pomôcť. Je to moja sestra. Ach, potrebujem ísť von! Tu to už nevydržím."

„Práve som ti to chcel navrhnúť. Pôjdeme do kina?"

„Poďme," súhlasila som. Rýchlo som sa prezliekla a mohli sme aj s Jasperom vyraziť na jeho striebornej motorke do mesta. Pred kinom sme boli do piatich minút a Jasper hneď aj kúpil lístky na Rýchlo a zbesilo päť. Tešila som sa ako trojročná na zmrzlinu. Štvrtou časťou série to dosť pokašľali, tak som bola zvedavá, aká bude päťka. Milovala som tú sériu filmov. Nebolo to ani tak veľmi kvôli autám či deju, ako kvôli hercom. Ách, sladký Vin Diesel! Tie svaly, ten úsmev a hlavne ten drsný pohľad. Umrela by som pre to, aby sa ním na mňa pozrel. Ale keď sa to tak vezme, ja mám práve vedľa seba ešte krajšieho chlapa. Pozrela som na Jaspera a usmiala sa, keď mi podal malinovku, ktorú práve kúpil.

„Vďaka," šepla som. V kine sme sa usadili na miesta. Chytili sme tie najlepšie. Posledná rada, sedadlá presne v strede. Čo ma prekvapilo bolo, že mnoho miest zostalo prázdnych. Zaplnená bola asi jedna tretina sály. Bude to asi tým, že film premietali už druhý týždeň, no ja som nejako nemala čas a ani s kým ísť.

„Ty sa musíš asi veľmi tešiť, keď tak nedočkavo poskakuješ na tej sedačke!" Smial sa na mne Jazz.

„Nevieš si predstaviť. Rýchlo a zbesilo - na tom filme som závislá približne už od mojich ôsmich rokov. A okrem toho, kto by sa netešil na tých krasavcov?" rozplývala som sa. Jasper na mňa pozrel veľmi zvláštnym pohľadom.

„Krásavcov?" zopakoval len.

„Hej! Zbožňujem Paula Walkera. Bola to moja prvá láska, teda ak sa nerátajú tie škôlkárske. A v pätnástich, keď som uvidela na jednej dovolenke Vin Diesla iba v šortkách na pláži, beznádejne som sa zamilovala. Od vtedy je to so mňou stratené,“ vysvetľovala som môj pohľad na nich. Jasper si niečo zamrmlal popod nos a otočil sa na plátno.

„Čo si hovoril?" pýtala som sa.

„Nič," odvrkol mi.

„Hej, povedz! Prosím.“ Hodila som po ňom psie oči. Namrzene na mňa pozrel.

„Povedal som, že ja mám určite lepšie telo," šepol s hlavou sklonenou dole.

„Nemôžem posúdiť, ešte som ťa nevidela bez trička," rypla som si do neho. Vyvalil na mňa oči a potom sa lišiacky usmial.

„A chcela by si?" Touto otázkou ma vykolajil. Nie, že by som váhala. Chcela som, to bolo jasné. Len som nevedela, či mu mám odpovedať pravdivo.

„Hmm, pekný chlap sediaci vedla mňa sa ma práve opýtal, či ho chcem vidieť bez trička! Aká by mohla byť asi moja odpoveď?" premýšľala som nahlas. Pre lepší efekt som sa poškrabkala po brade, akože rozmýšľam. Potom som na neho hodila žiarivý úsmev. „Samozrejme, že by som chcela," odpovedala som nakoniec. Normálne som sa nezpoznávala. Ja s ním flirtujem? Myslím, že Jasper bol zo mňa prekvapenejší ako ja sama. Pozeral mi do očí, akoby chcel zistiť, či som to myslela vážne.

„Pekný?" chrapľavo sa pýtal. Išla som sa utopiť v zlatom mori jeho očí, takže som odpovedala, aj keď som netušila na čo.

„Pekný," prisvedčila som. Začal sa ku mne pomaličky naklánať. Keď bol odo mňa už len kúsok, zrazu...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Splnený sen - 5. kapitola:

 1
5. ZuzunQa
15.01.2012 [16:29]

super, len za ten konec budem zabíjať, rychlo dalsiu kapitolku
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. lucka2010
15.01.2012 [12:52]

ten konec! Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. leluš
15.01.2012 [12:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon suprové Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.01.2012 [9:56]

Annie115 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Jana
15.01.2012 [8:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!