Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Splnený sen - 4. kapitola

arolikesbunn


Splnený sen - 4. kapitolaŠtvrtá kapitolka je tu. Tento raz z pohľadu Alice. Na konci sa pripojí k príbehu ďalší upír zo Súmraku. Kto to bude? Uvidíte. Prajem príjemné čítanie :).

Alice

Dnes sme sa aj s Bellou chystali spať u Cullenovcov. Rose má ísť na nejaký koncert spolu s Benom a určite budú chcieť po tom dom iba pre seba. Tanya vravela, že Jasper aj Edward sa chystajú na noc niekam preč, tak máme prísť k ním. Vraj si spravíme pyžamovú párty. Už sa teším. Vzala som si kabelku s vecami a sadla k Belle do auta. O desať minút sme už aj stáli pred tou krásnou vilou. Aj keď som tu už párkrát bola, neustále ma uchvacovala. Obdivujem Esme - adoptívnu mamu Jaspera, Edwarda a Tanye. Vraj ho celý zrenovovala ona. Veľmi šikovná to žena. Práve keď sme vystupovali z dverí, vyšiel Carlisle - Esmin manžel - aj so svojou lekárskou taškou. Asi ide do práce.

„Ahojte, dievčatá!“ Usmial sa na nás a podržal nám dvere. Gentleman sa v ňom nezaprie.

„Dobrý deň, pán Cullen," pozdravili sme s Bellou. Vošli sme do domu a hneď aj zamierili k Tanii a Edwardovi do izby.

„Čaute, baby!" pozdravila zvesela a každú z nás objala. „Tak čo, pripravené na babskú jazdu?"

„Samozrejme. Ja som na párty pripravená vždy." Zasmiala som sa. Bella na nás len zmučene pozrela.

„V týchto prípadoch je dokonale vidieť, že sme dvojvaječné dvojičky. Okrem výzoru máme dosť rozdielne názory,“ hundrala. Vôbec tu nechcela byť, ale zase chcela nechať Rose nejaký priestor, tak som ju nakoniec presvedčila. S Tanyou sme nad ňou iba pobavene pokrútili hlavami. O štvrť hodinku sme už všetky tri sedeli v obývačke prezlečené do pyžám - ja som mala zelené kraťasky s bielym tielkom a na tom zelenú tigrovicu, Bella to isté len v ružovej a šedej, no a Tanya mala dlhé fialové tepláky a k nim obyčajné čierné tričko, samozrejme, obtiahnuté.

Dohodli sme sa, že si pozrieme najprv nejaký film, po dlhom dohadovaní vyhrala romantická komédia - Skús ma rozosmiať. Esme nám k tomu ešte doniesla pukance a nejakú malinovku a naša zábavná noc sa mohla začať. Po filme, na ktorom sme dosť nasmiali, sme si navzájom nalakovali nechty na nohách i rukách a potom sme si prezerali kopu Tanyiných módnych časopisov. Popri tom sme sa rozprávali aj o chlapoch či najnovších hudobných objavoch.

Korunku celej noci nasadila Bella. Bola už asi hodinu ticho, tak som sa jej niečo opýtala, no ona nevnímala. Nakoniec sme zistili, že zaspala. Ale s otvorenými očami. Ona je neuveriteľná. Do postele som sa dostala asi o tretej ráno a oči som neotvorila až do jedenástej dopoludnia. U Cullenovcov sme sa ešte naobedovali a okolo jednej sme sa pobrali spolu s Bells domov. Tam bolo nečakané ticho. Vošli sme do obývačky a tam nás čakalo prekvapenie. Na koberci spala Rose s nejakým mužom. No nie s tým, ktorého sme čakali. Na miesto Bena s ňou ležal nejaký neznámy, ale totálne nabúchaný čiernovlasý chalan.

„Bella?" spýtala som sa sestry potichu.

„No?"

„Vidíš to, čo ja?"

„Myslíš tú kopu svalov pri našej sestre? Vidím,“ pritakala.

„Nemala byť Rose včera s Benom?" pýtala som sa ďalej.

„Mala, myslím."

„To by som rada vedela, čo sa stalo."

„Aj ja." Našu tichú debatu prerušilo tiché odkašlanie. Svalovec sa prebudil a ostražito nás sledoval.

„Ehm, ahoj!“ pozdravila potichu Bella.

„Čaute!" veselo nás pozdravil ten chalan.

„Kto si?" ozvala som sa. Vzal jednu deku zo zeme, postavil sa a omotal si ju okolo tela. Prišiel ku mne a podal mi ruku.

„Emmett McCarty. A vy ste?"

„Alice a Bella Swanové. Roseine sestry,“ predstavila som nás dve. „Tak my zase pôjdeme. Maj sa!" Čapla som Bellu za ruku a vyviedla ju pred dom. Stopli sme si taxi a nechali sa odviezť do kaviarne do blízkeho parku.

„Myslím, že Rose má čo vysvetľovať," rozhodla Bella.

„To hej. Ale jedno jej musíš nechať. Má perfektný vkus na chalanov. Jeden je krajší ako druhý." Obe sme sa zasmiali a ďalej to už nerozoberali. Každá sme si objednali čaj a rozprávali sa o všetkých volovinách, čo nás práve napadli.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Splnený sen - 4. kapitola:

 1
7. lucka2010
29.12.2011 [13:04]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.12.2011 [17:45]

Mishulekrásný Emoticon Emoticon Emoticon

5. ZuzunQa
21.12.2011 [17:31]

wow, ale ten emmett Emoticon
len tak dalej Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. nikca289
21.12.2011 [16:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Ella
21.12.2011 [16:46]

dobré ale mohla být ta kapča delší...

2. Simona
21.12.2011 [14:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.12.2011 [12:59]

Sanasaminááááááádhera rýchlo pokračko prosím prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!