Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Splněná přání - kapitola 63.

Stephenie Meyer signing book


Splněná přání - kapitola 63.Díleček 18+ !!! Snad se bude aspoň trošku líbit. Snad bude vyhovovat i dílka. Snažila jsem se abych Vám dala trochu víc, když to tak dlouho trvalo. Tak hurá za romantikou! :) těším se na Vaše komentáře a děkuji moc za to obrovské množství komentů v minulém díle. Úplně mě to dojalo! DĚKUJI! přeji hezké čtení!

Bella:

Zavřela jsem oči a nechala jsem se unášet. Vyzvedl si mě do náruče a pomalu mě položil do té krásné obrovské postele. Chvilku jsem se bála, aby zůstal, ale když se mi přitiskl na bok, ulevilo se mi.

Cítila jsem jeho blízkost poblíž svých rtů a netrpělivě očekávala, kdy spojí naše ústa v polibek. Něžně mi třel své rty do tváří, ale já potřebovala víc. Nechtěla jsem, ale kazit tak krásnou chvilku a vyčkávala jsem, jak bude pokračovat.

 

„Opravdu to chceš?“ zašeptal mi zastřeným hlasem do ouška. Jeho ledový dech mě polechtal. Zněl tak něžně a přitom vzrušeně. Cítila jsem, jak se mi chvěje celé tělo a nedokázala jsem se soustředit ani na myšlenky.

„Ano,“ zašeptala jsem roztouženě. Skoro se mě vůbec nedotýkal. Jen ležel vedle mě a já stále cítila jeho pravidelný sladký dech na své pokožce. Cítila jsem jeho krásné uhrančivé oči, ale neodvážila jsem se mu do nich podívat.

 

„Víš, že pak už nebude cesty zpátky?“ zašeptal znovu, ale jeho hlas byl trochu hlubší. Zaslechla jsem trochu obav, ale netušila jsem, čeho se mohl v tuhle krásnou chvíli bát. Znovu jsem se zachvěla. Cítila jsem, že se každým okamžikem rozletím na tisíc kousíčků. Potřebovala jsem ho, tak moc, že to bylo nesnesitelné. Moje mysl přiměla moji paži, která ležela vedle mě, aby se pohnula. Prsty jsem zapletla do jeho bronzových vlasů a svým hmatem jsem vnímala nekonečně jemnou strukturu jeho vlasů. Ve vzduchu se smísila jeho vůně a já lapala po dechu v obojném aroma.

Přitáhla jsem si ho blíž a nasměrovala jsem ho ke svým rtům. Už zbýval tak malý kousíček. Cítila jsem to, aniž bych otevřela oči. Všechno bylo o tolik intenzivnější. Cítila jsem husté napětí mezi našimi těly. Oblečení, které jsem měla na sobě, mě začínalo dusit a škrtit. Potřebovala jsem se osvobodit a řídit se svými instinkty. Ještě jsem chvilku čekala, co udělá on. Jeho sebeovládání muselo být silnější než čínská zeď. Stále se k ničemu neměl.

Už jsem se chystala, že ho poprosím, aby dále neotálel, když v tom se ke mně přiblížil. Jemně se otřel spodním rtem o můj a vydechl. Semknul svými božskými rty moje ústa a já se konečně cítila úplná. Líbal mě něžně a přitom naléhavě. Z každého pohybu jeho jazyka a rtů jsem cítila chtíč a nekonečnou touhu po našem spojení. Po naší blízkosti. I já jsem po tom toužila.  

Jeho vášnivé něžnosti mi dodaly dost odvahy na to, abych ho pokusila položit. Dost mě udivilo, že se nechal. Položila jsem se na jeho pevné tělo a jeho dokonalé dlouhé prsty si mě k sobě tiskly. Něžně mě hladil pomocí kroužků na zádech a já na to reagovala slastným vydechnutím do jeho úst. Vzbudila jsem v něm další závan chtíče a přitiskl si mě k sobě ještě pevněji. Tisk mě k sobě za zadeček a přitom mě nepřestával líbat. Polibky byly hluboké a opojné.

Začínala jsem proklínat svoje lidství. Potřebovala jsem kyslík. Zaúpěla jsem bolestí po odloučení od jeho rtů. Edwardovi to ale nijak nepřekáželo v tom, aby mě dále hýčkal a přiváděl k šílenství.

 

Po hlubokém nádechu jsem se snažila, aby se vrátil k mým rtům, ale on pokračoval ve svém mučení. Potřebovala jsem ho cítit na svých rtech, jakoby to byl jediný důkaz jeho blízkosti. Líbal moji čelist opatrnými sladkými polibky. Byl jako motýlek co hladí květinku. Jeho prsty zjemněly a jen mě tak nepatrně dráždil a laskal něžnými dotyky. Pevněji jsem si ho k sobě přitáhla za vlasy a laskala jsem jeho zátylek. Zachvěl se. Byl tak moc roztomilý. Kdybych ho nikdy neslyšela zavrčet anebo ho neviděla, jak se třpytí na slunečním světle, pochybovala bych, že není člověk. Vypadal tak lidsky. Probouzela jsem v něm touhy muže a ne lovce.

 

Svými polibky pokračoval níž. Nebylo místečko, kde by se mě nedotkl. Líbal mě na nose, bradě a pokračoval ke krční tepně, které se věnoval ze všeho nejdéle. Opatrně ji laskal ostrými zoubky a já pocítila nával adrenalinu, jak se mění v spalující vášeň. Neudržela jsem vzrušený sten. Náhle jsem si uvědomila, že tohle mi bude jako upírce určitě chybět.

Byla jsem nedočkavá a nechtěla jsem dál otálet. Vymanila jsem se mu z objetí. Podle vzrušeného zavrčení, které mi způsobilo husí kůži, jsem poznala, že se mu to moc nelíbí. Jak sám říkal, není cesty zpět. Posadila jsem se a sundala jsem si rychlým, ale nemotorným pohybem svetr. Pohlédla jsem do dravých očí, a cítila jsem další nával vzrušení. Sundala jsem si i tričko a odhodila ho někam za sebe. Znovu jsem se k němu přitulila a moje pokožka se zachvěla pod chladným dotekem jeho nahé hrudi. Vůbec jsem si nevšimla, že by se taky svlékl. Chtěla jsem to obstarat sama, ale takhle jsem byla blíž svému cíli.

Pak už jsem nestíhala vnímat co se semnou děje. Jeho hbité prsty jsem cítila po celém těle a horoucí polibky nezaostávaly.

Snažila jsem se mu doteky oplácet, ale byl tak zbrklý, že jsem vůbec nestíhala. Přetočil si mě pod sebe. Laskal můj dekolt a já si to všechno užívala, aniž bych myslela na něco jiného než na svého dokonalého anděla. Trochu zmírnil svoji vášeň a byl tak prozíravě něžný a já z toho šílela. Znovu použil ty nejněžnější polibky, kterými mě lechtal. Trochu jsem se usmála a tím jsem připoutala jeho pozornost výš. Přes zavřené oči jsem cítila, že mě pozoruje. Nevydržela jsem to a podívala jsem se mu do tváře. Černé oči mě propalovaly a tak jsem si radši pečlivě prohlížela jeho lícní kosti a neodolatelné klenuté rty.

„Jsi tak krásná,“ zašeptal a já se zastyděla. Jeho projevy lásky byly tak sladké, ale i tak mi to nedělalo dobře. Rumělce ho připoutaly a políbil moje líčko. Znovu jsem zavřela oči a zhluboka jsem se nadechla.

Jeho dlouhé prsty putovaly po mojí odhalené pokožce dekoltu a pokračovaly níž, kde pohladil jemnou krajkovou látku podprsenky. Sehnul se k ní svými rty a něžně políbil moje ňadro. Chvilku si s ní pohrával a pak jsem zacítila ledový dotek jeho ostrých zubů. Hravým způsobem stiskl látku mezi zuby a pak ji opatrně prokousával. Trhavý zvuk krajek mě vtahoval do neudržitelného chtíče.

Cítila jsem, jak pomalu osvobozuje moje ňadra a já měla pocit, že se konečně mohu lépe nadechnout. Když konečně odhalil moji kůži. Polaskal ji jazykem. Prsty jsem svírala jeho rozcuchané vlasy a cítila jsem, jak se ozývá tepající místečko v mém nitru. Opatrně skousl moji bradavku a pohrával si s ní s neuhasínající láskou. Neudržela jsem skrz zuby další vzrušený výdech.

Tolik mě fascinovala jeho něžnost a opatrnost. Nemohl být netvor, jak si o sobě myslel. Byl to anděl. Nejčistší bytost, jakou jsem kdy potkala.

 

Pokračoval níž přes moje bříško, které se chvělo pod jeho lechtivými doteky. Přes zavřené oči jsem viděla nádherné zářivé barvy. Přes všechny ty dokonalé chvíle, strávené s mým dokonalým princem, tohle bylo tolik jiné a ještě lepší. Nikdy bych nevěřila, že je to možné.

Z mých myšlenek mě vyrušilo rozepínání zipu na mých kalhotech. Trvalo snad věčnost, než mě vysvlékl. Pohladil mé prsty u nohou a pomalu postupoval výš. Dotek na vnitřní straně stehna byl spalující. Zadržela jsem dech, protože jsem netrpělivě očekávala, že mi splní moje přání.

Když se dotkl mého vzrušeného místa, poskočilo mi srdce nedočkavostí. Musel to slyšet, protože se krásně tiše zasmál a moje srdce znovu zareagovalo.

 

Ani nevím jak, ale už jsem byla osvobozená ze všeho oblečení. Trochu jsem se zachvěla zimou a nechtěla jsem si potřeby lidské těla připouštět. Chtěla jsem vnímat jen potřeby mě samé. Potřeby mé lásky.

Vklínil se mezi má stehna a opatrně na mě nalehl. Byl tak opatrný, až mě to rozčilovalo. Přitáhla jsem si ho blíž. Nohy jsem ovinula kolem jeho boků, a když se ke mně skláněl, že mě políbí, jsem si ho pořádně přitáhla k sobě. Tím zbrklým pohybem jsem spojila naše těla a Edwarda jsem tím zaskočila. Zaplavená touhou jsem se prohnula v zádech a přitiskla tak svoje ztvrdlé hrbolky k jeho silné hrudi. Mužné zvířecí zavrčení prozradilo jeho vzrušení.

Políbil mě hladově na ústa. Využila jsem jeho oslabení a prudce jsem si ho znovu k sobě přitiskla. Zaúpěl a pohrával si s mým jazykem. Konečně jsem ho přiměla, aby se ve mně pohyboval. Každý jeho hlubší dotek mě dostával do extáze, ale stále byl tak jemný a já potřebovala svoji touhu ukojit hned. Chtěla jsem ho rychle a tvrdě, ale to on už asi nikdy nepřipustí. Zatínala jsem prsty do jeho ramen a doufala, že moje přání pochopí. Byl něžný. Jindy bych to jistě přivítala, ale teď když jsem cítila spalující touhu a chtíč, jsem potřebovala něco jiného. Chtěla jsem, aby byl takový jako kdysi ve sprše. Aby se poddal svým instinktům a ukázal mi trochu té hrozby, na kterou mě upozorňoval. Potřebovala jsem cítit, že žiju. Chtěla jsem žít. Zapomenout na vše a jen se přizpůsobit zvířeti, které ve mně někde bylo a teďka se hlásilo o probuzení.

 

Trochu jsem zatlačila na jeho ramena. Okamžitě to vyvolalo to, co jsem chtěla. Znejistěl. Přestal se mě dotýkat a vylekaně mi hleděl do očí. Využila jsem jeho chvilkové slabosti a zatlačila jsem vší silou. Položila jsem ho na lopatky a než se stačil vzpamatovat, jsem si sedla na jeho klín. Znovu jsem nás spojila a užívala si konečně divokosti svých pohybů. Nedívala jsem se mu do tváře. Bála jsem se, co uvidím. Potřebovala jsem jeho a tak jsem si ho taky brala.

Ruce jsem si položila na jeho hruď a hladila jsem každý sval, který byl jako malovaný. Nejdříve pomalu, jsem se nadzvedla a pak se zase posadila. Ucítila jsem jeho ruce na svých bocích a to mi konečně dalo ten podnět, abych se pohybovala rychleji. Jeho přerývaný dech protkaný vzdechy byl tak opojný. Tvrdě jsem na něho nasedala a potřebovala stále víc. Pohladil má prsa a slabě je zmáčkl. Cítila jsem svíravý pocit ve svém nitru a extázi, která se snažila dostat na povrch. Můj anděl se pode mnou zachvěl a já potřebovala silnou oporu, abych se udržela a mohla dál pokračovat v mučení našich těl. Máchla jsem rukou v nevědomosti a zachytila se jemné látky. Přidržovala jsem se a přitom stále spojovala naše těla.

Cítila jsem vlnu uspokojení, která se blížila. Edwardovo pevné sevření rukou v mém pase dokazovala, že i on se blíží ke svému vrcholu. Zavlnila jsem se v bocích a naposledy přirazila. Tím tvrdým pohybem jsem vyvolala vlnu orgasmu. Zaplavila mě a já v téměř bolestném uvolnění vdychla to nejkrásnější jméno.

Zhroutila jsem se na tvrdou chladnou hruď mé lásky a pak mě přikryl vánek jemné látky.

 

Edward:

Byl jsem zaskočený. Nikdy by mě nenapadlo, že bude Bella tak vášnivá. Byla neskutečná nádherná. Vedená svojí touhou a chtíčem. Chvilku jsem ji jen tak pozoroval a kochal se její krásou, ale po pár jejích pohybech se nedalo odolat, abych se tomu taky nepoddal. Její pokožka byla tak neskutečně teplá a jemná jako nejjemnější hedvábí. Tolik jsem se bál, aby si neublížila. Srdíčko jí horoucně tlouklo a to mě víc uspokojovalo než bych si kdy dovedl představit. Poslední pohyb, kterému jsem vyšel vstříc, nás dovedl na vrchol blaha. Vyčerpaně se položila na moji hruď a já ji pevně objal. Přes to všechno jsem ji stále potřeboval cítit.

Ve víru vášně strhla nebesa nad postelí a jemná látka nás zahalila. Nepatrně se zatřásla, ale já jsem cítil každý její i sebe menší pohyb. Spokojeně oddechovala a její srdce se vracelo do pravidelného uklidňujícího rytmu. Nikdy jsem se za celou svoji upíří existenci necítil tak vysíleně. Dokonce bych i uvěřil, že dokážu spokojeně zavřít oči a upadnout do říše snů.

Podle pravidelného dechu mojí lásky jsem poznal, že ona určitě usnula. Pohladil jsem ji ve vlasech a vnímal její opojnou vůni. Trochu mě zapálilo v krku, ale moje mysl byla stále zaměřená na to neskonalé štěstí, že ji mám. Lov jsem vypustil z hlavy a později vymizela i bolest v krku. Kdybych to všechno opojné neprožíval, nevěřil bych, že je to možné.

Zavřel jsem oči a užíval si její blízkosti.

Náhle se moje láska zavrtěla a slastně zamručela. Ten jemný zvuk ve mně vyvolal zachvění. Vyčkával jsem jejích reakcí.

Otevřela oči a vyjeveně zamrkala na přikrývku našich těl. Zbrkle zvedla hlavu a zadívala se mi do tváře s otázkou v očích.

„Nevěděl jsem, že jsi taková divoška,“ dobíral jsem si ji s úsměvem. Přenádherně se začervenala, sklopila oči k mé hrudi a nevině zatřepotala dlouhými řasy. Pohladil jsem ji po nahých zádech a vychutnal si její zachvění. Odhrnul jsem nebesa z našich tváří a pořádně jsem jí do nich zabalil. Položil jsem ji vedle sebe a přilehl jsem k jejím bokům.

„Odpočiň si. Musíš být unavená. A taky musíš mít hlad,“ řekl jsem a hned mi dal za pravdu její skuhravý žaludek.

„Nikam nechoď! Buď tu semnou,“ zaprosila, aniž by se mi podívala do tváře. Chtěl jsem protestovat, ale ani mně se nelíbilo přerušovat tuto chvíli. Položil jsem se vedle ní a přivinul jsem ji do náruče. Znovu slastně zamručela a moje mrtvé srdce se málem rozbušilo blahem.

Chvilku jsme jen tak tiše leželi. Broukal jsem ji její píseň a čekal na pravidelné oddechování. I když usnula, stále jsem neustával.

 

Bella:

Když jsem se znovu probudila, stále mi zpíval. Chvilku jsem si užívala jeho dokonalého hlasu, ale pak mě prokoukl. Zaculila jsem se, že mě přistihl, ale nedokázala jsem se mu podívat do očí. Nemohla jsem uvěřit, že jsem opravdu poničila naši krásnou ložnici. Alice mě určitě přetrhne. Musíme to opravit, než na to přijde. Vlastně, už to určitě ví. Jen doufám, že sem nevlítne jako uragán, aby mi vyčinila.

„Doufám, že teď už něco pojíš. Tvůj hlad je hlasitější než celý symfonický orchestr,“ zašeptal mi do ouška a já slyšela v jeho hlase pobavení. Jen jsem tiše přikývla.

„Co bys řekla lahodné večeři při svíčkách?“ zeptal se.

„Nemám nic proti,“ řekla jsem tiše a schovala se v jeho svalnaté hrudi. Věděl, o co mi jde. Svými prsty našel moji bradu a povytáhl si moji tvář do úrovně té své. Stále jsem pevně zavírala oči. Tolik jsem se styděla.

„Podívej se na mě,“ rozkázal mi. Přestože jsem byla přesvědčená, že to neudělám, poslechla jsem. Otevřela jsem oči a utápěla jsem se ve zlatavých studánkách plné lásky.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Splněná přání - kapitola 63.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!