Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Soumrak noci - 21. kapitola - Krev zmizelé


Soumrak noci - 21. kapitola - Krev zmizeléBella se dostala do problémů... Boj pomalu končí, ale ten její teprve začíná, je unesena. Edward se vydává jí zachránit... Ale stihne to včas? Nebude už příliš pozdě? A kdo Bellu unesl a co s ní hodlá udělat? Omlouvám se za kratší kapitolu, ale potřebovala jsem ukončit jednu hlavní část. Doplnila jsem muziku, u které jsem tuto kapitolu psala. Doufám, že se Vám tato dramatická kapitola bude líbit a necháte mi tu nějaký komentář! Díky! Vaše Lorenia:)

Hudba: Nox Arcana - Labyrinth of Dreams

 

Edward

Pořád jsem musel myslet na Bellu. Trochu mě uklidňoval fakt, že je s Jasperem, ale i tak jsem se cítil nervózní. V dáli se najednou objevil Jasper. Nesl v náruči Rosalie.

 

„Jaspere!“ vykřikla Esmé a rozběhla se k němu.

„Je zraněná, Carlisle!“ oznámil a položil Rose na zem. Carlisle ji hned začal prohlížet.

„Bude v pořádku! Jen potřebuje něčím zaškrtit ránu na noze,“ zkonstatoval a Esmé roztrhla kus od svých kalhot a podala ho Carlisleovi.

 

Měl jsem strach o svou sestru, ale co mě vyděsilo víc bylo to, že jsem nikde nezahlédl Bellu.

 

„Jaspere!“ zakřičel jsem, „kde je Bella?!“

„Obklíčili nás dva upíři, musel jsem pomoct Rose!“ V tu chvíli jsem naprosto ztuhl na místě.

„Cože? A ty jsi jí nepomohl a nechal ji tam?!“ zahřměl jsem nevěřícně.

„Edwarde, já, musel jsem pomoct Rose,“ obhajoval se Jasper.

„Kde je?!“ Jasper ustoupil o krok, když se na mě podíval.

„Musíš na jihozápad, Edwarde,“ odpověděl.

 

Než stihl říct víc, byl jsem pryč.

Byl jsem pološílený strachy. Bella byla v obrovském nebezpečí, vůbec jsem si nechtěl připustit to, že by se jí něco stalo. Běžel jsem nadlidskou rychlostí na jihozápad, ledový vzduch se mi odrážel od tváře. Prudce jsem se zarazil, když jsem ji ucítil. Zamrazilo mě. Cítil jsem vůni její krve… Rozzuřeně jsem utíkal po jejím pachu a narazil na místo boje. Zem byla zničená, byly tu stopy po boji. Zoufale jsem ji hledal, volal její jméno… Bella byla ale pryč…

 

Bella

Ztěžka jsem otevřela oči.

Pokusila jsem se zorientovat, byla jsem jako omráčená a celé tělo mě bolelo. Byla jsem v nějaké staré chatce. Nade mnou někdo stál, musela jsem zaostřit, abych tu osobu rozeznala.

 

„Isabello,“ zazněl hlas Ara. Vyděšeně jsem sebou cukla na zemi a pocítila bolest svých zranění.

„Aro,“ zašeptala jsem zděšeně.

„Zničila jsi můj svět, a proto já zničím ten tvůj! Smrt by teď byla příliš snadná… vím, čím budeš trpět nejvíc. Smiř se s tím, že už nikdy nespatříš Edwarda, svou dceru ani nikoho z Cullenových… odjedeš se mnou do Volterry,“ řekl a jeho rty se zlostně zachvěly.

„To néé!“ zakřičela jsem a můj pokus se zvednout skončil pádem. Byla jsem tak slabá, nedokázala jsem se postavit ani na nohy.

„Radím ti, aby ses uklidnila, Isabello,“ promluvil Aro výhružně. Dotkla jsem se své hrudi a zjistila, že mám na krku nějaký šperk.

„Co, co to je?!“ zavrčela jsem zoufale.

„To je Arleův náhrdelník,“ řekl chladně, „je velice vzácný, teprve nedávno se mi ho podařilo získat,“ pokračoval. Nechápavě jsem ho sledovala a hledala vysvětlení, kterého se mi pořád nedostávalo. Aro si mého zmatení všiml.

„Brání ti v užití tvých schopností, Isabello,“ dodal vzrušeně. Zprudka jsem oddechovala a doufala, že to co mi tu Aro tvrdí je lež.

„Dovolíš?“ zeptal se a podal mi ruku.

„Nikdy!“ zakřičela jsem odhodlaně. Aro si mě poutavě prohlížel a pak mě násilím chytil za ruku. Neměla jsem sílu se bránit.

 

A pak jsem to pocítila. Hltal nenasytně moje myšlenky, vzpomínky a bezostyšně četl v mojí hlavě. Snažila jsem se vytrhnout z jeho sevření, ale nešlo to.

 

„Dost,“ zavzlykala jsem zničeně. Aro přestal.

„Úchvatné,“ promluvil, „předčila jsi má očekávání, Isabello.“ Slzy mi stékaly po tváři. Byla to pravda, moje schopnosti byly naprosto potlačené, snažila jsem se servat náhrdelník z krku.

„Ani se nepokoušej, drahá. Prokletí Arleova náhrdelníku může sejmout kdokoli, kromě tebe samotné. Takže jsi zcela bezmocná,“ zašeptal Aro a jeho rty se stáhly do vítězného úsměvu.

„Budeš trpět, Isabello. O to se postarám.“ Hlasitě se zasmál. Schoulila jsem se do klubíčka a hruď se mi vzdouvala pod přívalem slz.

„Jdeme,“ rozkázal Aro, „a udělejte něco s jejím pachem nebo nás objeví!“

Někdo mě svázal a táhl ven…

 

Edward

„Bello! Lásko!“

Nikde se nikdo neozýval. Vydal jsem se po jejím pachu, který mě po chvíli dovedl ke staré chatce. Tam ale její stopa nesmyslně končila.

„Sakra,“ zaklel jsem. Vběhl jsem dovnitř a rozhlížel se po místnosti. Vypadala neobydleně, ale vycítil jsem, že tu ještě před chvíli někdo byl. Věci byly rozházené a na zemi jsem zahlédl krvavé skvrny.

„Bello,“ zašeptal jsem zlomeně, když jsem rozpoznal tu vůni. Padl jsem na kolena a zlostně zavrčel. Bylo pozdě. Prudce jsem se zvedl a vyrazil ven. Letěl jsem nadlidskou rychlostí, ale už jsem nenašel žádnou Bellinu stopu… Ovládla mě neskutečná zlost, zoufalství a bezmoc. Musel jsem se vrátit… potřeboval jsem pomoc…

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Soumrak noci - 21. kapitola - Krev zmizelé:

 1
1. Kačka
21.08.2011 [19:05]

dopadne to dobře, dopadne to dobře, určitě to dopadne dobře Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!