Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Soumrak noci - 16.kapitola - Tajemství snů

Team Edward


Soumrak noci - 16.kapitola - Tajemství snůEdward s Bellou prožívají štěstí z narození své překrásné dcery Renesmé. Ale proč Bellu pořád pronásledují zlé sny? Jsou to předtuchy toho, co se má stát nebo pouhé noční můry? Přichází Soumrak noci a s ním další, v pořadí 16.kapitola. Příjemné čtení! PS: Za komentáře budu vděčná, děkuju! Vaše Lorenia:)

Stála jsem uvnitř temného sklepení. Ponurá chodba byla osvětlena pouze několika pochodněmi. Pocítila jsem slabý závan chladného vánku, který proplouval kamennými zdmi. Otřásla jsem se, ten chlad mi způsobil na těle husí kůži. Někdo na mě promluvil. Prudce jsem se otočila a spatřila Ara.

 

Hleděl na mě s nelítostným výraz plným zuřivosti. Ten pohled ve mně vyvolal strach.

 

„Zradila jsi mě, Isabello. A Volturiovi nedávají druhé šance,“ řekl nepříjemným tónem.

Přistoupil ke mně a natáhl svou kostnatou, chladnou ruku.

„Ukážu ti, co jsi způsobila,“ dořekl a sevřel moji dlaň ve své.

 

Moje mysl chvíli tápala v temnotě a pak jsem uviděla něco, při čem se mi zastavilo srdce.

Stála jsem na louce a hleděla na ohnivé plameny, které plály všude kolem mě. Byla jsem uvězněná v žáru, který mě postupně spaloval. Všude kolem mě byly mrtvoly mých přátel, rodiny. A pak jsem to zahlédla. Kousek ode mě leželo jeho bezvládné tělo…on, on byl mrtvý…Edward byl mrtvý! Jeho tvář byla prázdná.

Padla jsem na kolena a křičela z plných plic! Ta bolest mi rozervala hruď a probodla moje srdce. V dáli zněl pláč mojí dcery…zoufalý pláč. Pak zazněl naposled a bylo naprosté ticho. Jen oheň spalující těla doutnal do výšin…

 

„Nééééééééé,“ vykřikla jsem a probudila se.

Dravě jsem lapala po dechu a snažila se zorientovat.

 

„Bello, klid,“ konejšil mě Edward, který seděl vedle mé postele.

„Měla jsi jen zlý sen,“ zašeptal a políbil mě do vlasů.

Celá jsem se třásla a po tváři mi stékaly nepřítomné slzy. Byla jsem vyděšená.

„Edwarde, já…“

„Pššt, klid miláčku. Je to v pořádku, jsem tady s tebou,“ řekl něžným hlasem a stíral mi slzy z tváře.

 

Po chvíli jsem se uklidnila a můj tep se zklidnil. Přitáhla jsem si Edwarda blíž a položila hlavu na jeho pevnou hruď. Snažila jsem se nemyslet na ten strašlivý sen. Edward mi začal tichounce zpívat a já poznala ukolébavku, která patřila mě. Lehce jsem se pousmála a naslouchala tomu sametovému hlasu…víčka mi těžkla a já poklidně usnula.

 

Opatrně jsem otevřela oči. Bylo ráno. Edward seděl vedle mé postele, musel tu zůstat celou noc.

 

„Co je?“ zeptala jsem se, když jsem si všimla, jak si mě zaujatě prohlíží.

„Jsi tak krásná, když spíš, Bello,“ odpověděl a jeho rty se stáhly do letmého úsměvu. Nestihla jsem ani odpovědět, když do pokoje vstoupil Carlisle.

 

„Dobré ráno, Bello. Jak se cítíš?“

„Je mi dobře, díky. Ale toužím zas držet v náručí Renesmé, chci ji vidět,“ žadonila jsem.

„Přinesu ji, miláčku,“ řekl Edward a zmizel z pokoje. Za malý okamžik se vrátil a držel jí v náručí. Byla snad ještě krásnější, než když jsem jí viděla naposled. A byla zase o něco větší. Hned jak mě zahlédla, natáhla ke mně svoje malé ručičky a sladce se zazubila.

 

„Myslím, že ona po tobě touží tak, jako ty po ní,“ odvětil Carlisle a hlasitě se zasmál.

Edward mi ji podal a já ji sevřela v náručí. Zaradovala se a prstíkem mě dloubla do tváře. Byla tak rozkošná, jako malý andílek. A její podoba Edwardovi se nedala zapřít.

Pak se zavrtěla a dotkla se mé dlaně. Najedou jsem viděla Alice, jak jí krmí. Renesmé pěkně zlobila a prskala na Alice mléčnou kaši. Ve dveřích se objevil Edward a nesl láhev s krví. Renesmé se rozzářila, když ho uviděla a žadonila o jeho pozornost. Pak se vize rozplynula.

 

Musela jsem se usmát.

„Renesmé, nesmíš zlobit,“ řekla jsem pevným hlasem.

Zadívala se na mě svými jantarovými kukadly a omluvně sklopila zrak.

Edward nás sledoval a pak si přisedl k mé posteli. Renesmé se na něj okamžitě otočila a ručičkami se po něm sápala. Edward se k ní sklonil a políbil jí na čelo.

 

„Musíš být hodná, zlatíčko,“ promluvil k ní a ona mu opětovala rozjařeným úsměvem.

Natáhl ruce a Renesmé se mu překulila do náruče.

„Je čas jíst,“ řekl Edward a jemně mě políbil na rty.

Carlisle mi donesl hrnek s krví a Edward mezitím odnesl malou.

 

Ta rudá tekutina mi vlívala sílu do žil.

Pociťovala jsem úlevu. Už jsem se cítila mnohem lépe. Když jsem dopila poslední doušek, pocítila jsem potřebu se zvednout. To, že jsem byla uvázaná na postel mě deprimovalo.

 

„Můžu už vstát?“ zeptala jsem se s nadějí v hlase Carlisle.

„Myslím, že ano. Zkus to,“ řekl a já se zaradovala.

 

Opatrně jsem se postavila na nohy.

Prošla jsem se po pokoji a Carlisle mě bedlivě sledoval. Asi přece jenom očekával, že bych mohla upadnout nebo omdlít. Potutelně jsem se usmála, přišlo mi to vtipné.

Nicméně moje tělo mě tentokrát nezradilo. Cítila jsem se báječně. Do pokoje vstoupila Esmé.

 

„Och, Bello, ty už jsi vstala z postele,“ rozzářila se, když mě zahlédla.

„Bella je velice silná, už asi není nutné ji poutat k lůžku. Měla by se pokusit zase normálně pohybovat a fungovat,“ vysvětloval Carlisle.

 

Edwardův pohled

Moje dcera. Nikdy předtím jsem ani nedoufal pomyslet na to, že by tohle dokonalé stvořeníčko mohlo existovat. A přesto jsem tu teď seděl s ní a sledoval, jak si zvědavě hraje s mými prsty. Byla tak zvědavá. Tuhle vlastnost zdědila po Belle. Musel jsem se pousmát. Jak můj úsměv zahlédla, vyšpulila rtíky a zazubila se. Byla nádherná jako ona. I když se velmi podobala i mně.

Ve dveřích se zjevila Alice.

 

„Doufám, že jí budeš krmit ty, protože po mě prskala kaši,“ řekla Alice a nezadržela smích. Renesmé se nahlas zakřenila. Vzal jsem jí do náručí a ona mě objala drobnými ručkami.

 

„Budeme jíst, sluníčko?“ otázal jsem se a podíval se na ní. Přitulila se a přitiskla svoji tvářičku na mou. Políbil jsem ji do vlásků. Hlasitě si odfoukla a pak radostně zavýskala.

 

„Alice, donesla bys mi prosím lahvičku?“

„Jasně, máš štěstí, že tebe poslouchá. Nebude tě zlobit,“ špitla a zmizela v chodbě.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Soumrak noci - 16.kapitola - Tajemství snů:

 1
30.01.2012 [21:12]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
nádherná kapitola... Emoticon

1. Kačka
21.08.2011 [18:40]

pěkné, krásné, úžasné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!