Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Soumrak noci - 1. kapitola - Náhlá proměna

Ed-wall


Soumrak noci - 1. kapitola - Náhlá proměnaBella zůstala sama a její touha po životě se vytrácí. Její unáhlené rozhodnutí jí přivede do spárů starého nepřítele a její boj o život začíná... prosím o komenty, díky:)

Často přemýšlím nad tím, jak snadno se můžou lidské sny a touhy rozplynout…

Edward byl pryč a moje srdce se plnilo ledovými střípky bolesti, kruté bolesti, jen ne zapomnění. Ta láska, kterou jsem k němu cítila se nedala zapomenout, natož zničit. Ale zůstala jsem sama.

Den ode dne jsem se cítila prázdnější a prázdnější. Každé ráno mi Charlie přinesl snídani a snažil se do mě nacpat aspoň kousek jídla a pravdou je, že jsem mu to moc neusnadňovala. Mobil mi zaplňovala tuna zpráv od Jessicy a ostatních, ale já neměla na nikoho náladu. Jen jsem seděla ve svém pokoji u okna a pozorovala, jak se třepotající vločky snáší k zemi. Přemýšlela jsem nad tím, kolik bolesti vůbec může člověk unést? Moje myšlenky vyrušilo zaťukání na dveře.

„Bello, nechtěla bys jet se mnou do města? Musím na stanici vyřídit nějaké papírování, nebylo by to na dlouho.“ Otočila jsem se.

„Díky tati, ale nemám vůbec náladu být mezi lidmi.“ Nesnažil se mě přemlouvat, ale bylo na něm znát, že ho to znepokojuje. Ještě jednou se na mě podíval, otočil se a zavřel za sebou dveře. Pak už jsem jen slyšela zabouchnutí dveří u auta a byl pryč.

Neměla jsem nic, co by mi Edwarda připomínalo. Asi měl svůj odchod dobře promyšlený, protože mi tu po sobě nenechal vůbec nic. Jeho plánem bylo vymazat svou existenci z mého srdce i hlavy. Popadl mě pocit zoufalství. Moje srdce nezapomínalo, ale s každým dnem byly moje vzpomínky rozmazanější a nejasnější. Takhle to nemůžu nechat. Musím si ho připomenout. Musím si připomenout to, že opravdu existoval.

Rozhodla jsem se během chvíle. Vzala jsem ze skříně bundu, batoh, do kterého jsem hodila pití, mobil, klíče a vyběhla z domu. Nasedla do svého náklaďáčku a vyrazila. Po několika minutách jsem zastavila na konci cesty a vydala se pěšky do lesa. Chtěla jsem dojít na místo, kde se mi Edward poprvé ukázal. Proplétala jsem se lesním porostem a doufala, že to místo ještě najdu.

Po chvíli jsem uviděla pahorek, který slunce jasně ozařovalo svými paprsky. Zastavila jsem se a ztuhla. Jestli do tohoto okamžiku byly moje vzpomínky nejasné, tak teď byly naprosto živé, jen se jich dotknout. Zrychlil se mi tep srdce. Naslouchala jsem jen šumu lesa a upřeně se dívala na to zářivé místo. Nedokázala jsem se pohnout. Ničila jsem sama sebe, ale zároveň jsem pociťovala slast, která mne pohlcovala.Viděla jsem ho ve své mysli. Jeho nádherné tělo, které se třpytilo jako tisíce diamantů a oči, které se na mě dívaly láskyplně, ale vyzařovalo z nich nebezpečí.

Moje myšlenky však něco vyrušilo. Ohlédla jsem se za sebe a zůstala nepohnutě stát. Tělo se mi začalo třást. Ovládla mě panika a strach. Tvář, která se na mě dívala nebyla přátelská, ani trochu. Přede mnou stála Victoria. Její oči žhnuly nenávistí a ohnivé vlasy jí čechral vítr.

„To se nebojíš sama pobíhat po lesích?“ Vyděšeně jsem se na ni dívala a s chvějícím hlasem odpověděla: „Chtěla jsem si jen něco připomenout.“ Sledovala mě pohledem, který mě pálil ve tváři. „Nebuď naivní, aby sis myslela, že tě nechám jít!“ Moje srdce bušilo tak silně, stěží jsem dýchala.

Věděla jsem co přijde. Victoria mě nenáviděla z hloubi duše a teď jsem před ní stála  bezbranná a bez pomoci. Už mě nechránila Edwardova náruč a nestála za mnou celá jeho rodina. Smířila jsem se s tím, co mělo přijít. Moje tělo se uvolnilo a doufala jsem v rychlou smrt, v ukončení té strašlivé agónie. Nehledala jsem ve Viktoriině tváři pochopení.

Podívala se na mě s lehkým úsměvem na tváři a než jsem se stačila nadechnout zakousla se prudce do mého hrdla a žíznivě pila. Moje tělo se škubalo z jejího sevření a tiše jsem volala Edwardovo jméno. Bolest omračovala moje smysly a mysl se mi začala zatemňovat. Victoria slastně zavrčela a odhodila mě na zem. Poslední co jsem zahlédla byl její odchod. Znechuceně se na mě podívala, otočila se a v mžiku byla pryč.

Zůstala jsem ležet v hromadě listí, v kaluži krve. Dusila jsem se, pálilo mě celé tělo, svíjela jsem se v bolestech a pak jsem omdlela. Tělo bylo mrtvé, ale moje mysl hořela spalujícím ohněm. Nedokázala jsem se pohnout, myslet, prostě nic. Šílená bolest mě upalovala zaživa, prostupovala mi až do konečků prstů a neúprosně mě zabíjela. Chtěla jsem křičet, ale byla jsem naprosto bezmocná. Oheň doputoval až k mému srdci. Tohle byl konec. Konec všeho…

Otevřela jsem oči. Nasála jsem čistý vzduch do plic a krev mi začala proudit v žilách. Zmateně jsem pozorovala vše kolem mně. Stále jsem ležela v listí, celá od krve, špinavá a chladná. Až moc chladná.

Najednou jsem si uvědomila, co všechno se stalo. Victoria mě nezabila, ale přeměnila. Ukončila můj lidský život a stvořila pro mě nový, nesmrtelný. Udělala ze mě to, čemu se Edward tak strašně bránil, upíra. Věděla, že jako novorozená budu žíznit po krvi a budu schopná zabít ty, které nejvíc miluji. Že nebudu natolik silná, abych se ovládla. Nikdo nebude chráněn před mou nezvladatelnou žízní a touhou po krvi. Přitom pomyšlení jsem se otřásla. Nevěděla jsem, co mám očekávat.

Opět jsem zůstala sama, ale teď jsem ohrožovala životy bezbranných lidí a nikdo mě nemohl zastavit…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Soumrak noci - 1. kapitola - Náhlá proměna:

 1
1. Kačka
21.08.2011 [16:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!