Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Som blázon - 11. kapitola

E + B + J


Som blázon - 11. kapitolaVeľmi si to nezaslúžite, lebo mám len tri komentáre, ale aj tak pridávam kapitolu. Príjemné čítanie vám praje KC.

11. kapitola - Komplikácie? Nie!

 

„Prečo tu cítim pijavicu?" kričal ďalej. Bella chcela ísť k dverám, ale ja som ju chytil a pritiahol si ju k sebe.

„Zbláznila si sa?" spýtal som sa jej.

„Nie, ale bude lepšie, keď tie dvere otvorím. Nové sa mi kupovať nechcú."

„To je tvoja zámienka? Veď ti môže niečo spraviť."

„Mám tu predsa teba, aby si ma ochránil a Jacob mi nechce ublížiť."

„Nemôžem ho napadnúť, porušil by som dohodu, čo máme s LaPush."

„Nechaj to už tak a pusti ma. Chcem to vyriešiť v pokoji." Nechtiac som ju pustil a šla otvoriť dvere tomu nevychovanému psisku. Otvorila ich a ten pes šiel rýchlo dnu.

„Čo tu robíš?" kričal a pritom na mňa ukazoval prstom.

„Žeby som tu býval?" opýtal som sa. Debil, čo asi tu budem robiť? Iba keby som bol s Bellou, ale to by sme skôr boli u nás, než tu.

„Ty s ním bývaš?" vyštekol na Bellu.

„Tebe to môže byť ukradnuté s kým bývam," zavrčala na neho.

„To nemôže. Nedovolím, aby si bývala s tou pijavicou. Ideš so mnou do LaPush," zakričal a chmatol ju za lakeť. Pristúpil som k nemu a strhol mu ruku z Belly.

„Nikam s tebou nepôjde, dokiaľ to ona nebude chcieť."

„Jacob, prečo mi nedáš pokoj?" spýtala sa ho Bella. „Doteraz som ti bola ukradnutá."

„To nie je pravda. Milujem ťa," vyhlásil. Prekvapene sme na neho zazerali. To nemôže byť pravda. Nemôže ju milovať. Čo keď sa rozhodne ísť s ním? Aj pred tým chcela jeho a nie mňa. Rozhodla sa, že bude so mnou až potom, čo ju ten bastard odmietol. Nemôže ma opustiť. Už by som to druhýkrát nevydržal.

„Ja ale teba nie," povedala mu. Ona ho nemiluje? Čo to vraví? Veď mi hovorila, že sa do neho zaľúbila.

„Neklam, viem, že ma miluješ. Pred tým si mi to povedala."

„A ty si ma odmietol."

„Musel som."

„To ma nezaujíma. Ja ťa už nemilujem. Milujem Edwarda a nemienim ho opustiť kvôli tebe, a ani kvôli nikomu inému."

„Vrátiš sa ku mne a budeš ma prosiť, aby som bol s tebou, ale odmietnem ťa. To ti sľubujem."

„Radšej by som zomrela, akoby sa mala k tebe vrátiť." Jacob sa otočil na päte a zmizol niekde v lese.

Neverím tomu, čo sa tu práve stalo. Bella ho odmietla. Povedala mu, že chce byť so mnou a nie s ním. Nemohol som byť šťastnejší. Chytil som Bella okolo pása a párkrát sa s ňou zatočil.

„Milujem ťa, milujem," kričal som z plného hrdla.

„Aj ja teba," zakričala a smiala sa. Prestal som sa s ňou točiť a položil ju na zem, ale nepustil som ju.

„Som veľmi šťastný, že si si vybrala mňa a nie jeho," povedal som jej a dal jej pusu.

„S ním by som to zrejme dlho nevydržala." Prehodil som si ju cez plece a utekal s ňou do spálne, kde sme sa začali milovať. Mali sme na to právo. Jacob odišiel, pritom som neporušil dohodu a Bella si vybrala mňa.

 

Bella mala položenú hlavu na mojej hrudi a prstami mi na nej robila kolieska. Niekedy mi dala na ňu aj pusu.

„Edward?"

„Áno, miláčik?"

„Rozmýšľal si o nás dvoch? Ako to pôjde ďalej?" opýtala sa.

„Ak myslíš našu budúcnosť, tak som rozmýšľal, žeby sme dokončili strednú a šli na vysokú. Pred tým by sme, ale vzali. Po vysokej by sme si mohli dať pauzu, keby si chcela. Alebo by sme sa nasťahovali k ostatným. To ešte neviem. Čo myslíš?" opýtal som sa jej a pozrel na ňu. V očiach sa jej zaleskli slzy. Pritiahol som si ju k sebe ešte bližšie a začal ju hladiť na chrbte.

„Ty by si si ma chcel vziať?" spýtala sa ma rozvzlykane.

„Ale samozrejme, miláčik. Nikdy nebudem chcieť nikoho iného, len teba," povedal som a dal jej pusu.

„Vieš, že si ten najúžasnejší tvor na svete, a že ťa milujem?"

„ A ty vieš, že ťa milujem viac ako čokoľvek na svete?" odpovedal som jej na otázku otázkou a dal jej ďalšiu pusu.

„Viem," odpovedala. „Čoby si povedal nato, keby sme po tej vysokej cestovali okolo sveta? Kúpili by sme si jachtu a na nej by preplávali celý svet alebo by sme cestovali po súši. Navštívili by sme rôzne štáty a kontinenty," hovorila a pritom mala zasnený pohľad.

„To znie skvelo. Ale musíme dokončiť strednú. Potom ťa musím požiadať o ruku a ty mi povedať áno. To keď sa nám podarí, tak musíme prežiť Aliceine prípravy na našu svadbu. Ak prežije, doštudujeme a pôjdeme na plavbu okolo sveta," povedal som a zasmial sa nad Alice. Keď pripravuje svadbu je to hrozné a je mi jasné, že keby som jej povedal, že svadbu nemôže pripraviť, spraví niečo, čo ma presvedčí. Je to taká malá potvora, ktorá dosiahne všetko, čo si zaumieni.

„My to spolu zvládneme. Ale teraz by sme mali ísť na lov. Nebol si už dlho a už aj mne chýba krv." Prikývol som. Mala pravdu. Už som dlho nebol na love.

 

Po love som chcel počkať na Bellu, ale poslala ma domov s tým, že si musí ešte niečo vybaviť. Niečo, čo bude vraj veľké prekvapenie, keď sa to podarí. Chcel som ju sledovať, ale pozná ma až príliš dobre. Nachytala ma. Nahneval som ju, tak som radšej šiel domov. Dúfam, že mi to odpustí, ale vie, že nemám rád, keď sa mi niečo tají a môže to byť aj prekvapenie. Ak sa bude na mňa hnevať aj potom, čo príde, tak jej navarím a spravím z toho romantickú večeru. Ale mohol by som ju spraviť aj tak. Aspoň sa poteší. Takže by som mal ísť nakúpiť. Vzal som si kľúče do auta a vybral sa smer Port Angeles. Nakúpil som všetko potrebné a doma som niečo z toho uložil do chladničky. Nad kozub som dal sviečky a nechal ich zatiaľ tak. Zapálim ich, keď budem počuť Bellu. Keby som aspoň vedel, kedy príde, bolo by to jednoduchšie. Mohla mi povedať približne, kedy sa vráti, aby som sa o ňu nemusel báť. Dal som hranolky do rozohriatej trúby a začal obaľovať syr. Keď som ho mal dal som ho na panvičku, ktorá mi už istý čas syčala a smažil ho. Chystal som pre Bellu smažený syr s hranolkami. Jej obľúbené jedlo. Je to trochu divné, keď na romantickú večeru podávate hranolky, ale Belle sa to bude páčiť. Teda dúfam.  Len, aby mi to nehodila do tváre, ale zaslúžil by som si to celkom. Nech nešla za Jacobom. Keby šla a niečo by jej spravil, tak by som to neprežil alebo by som to prežil, ale len na to aby som ho zabil a bolo by mi jedno, že kvôli tomu rozpútam vojnu s vlkolakmi. Mojej Belli sa nikto ani nedotkne. Mám pocit, že by som dokázal aj spoznať, keby jej skrivil vlas. Poznám každý kúsok jej tela. Tlkot jej srdca by som spoznal kdekoľvek. Vďaka dneskajšku viem, že jej srdce bije len a len pre mňa. Že ma miluje a nevzdá sa ma. Neviem sa dočkať, kedy sa skončí stredná a ja ju požiadam o ruku. V svadobných šatách bude nádherná. Samozrejme, že aj teraz je, ale vtedy bude ešte krajšia. Pomaly bude kráčať uličkou a jej oči sa budú pozerať do tých mojich. Ani sa nenazdáme a kňaz sa nás bude pýtať tú najzákladnejšiu otázku. Či si berieme jeden druhého. Po odpovedi áno odídeme na svadobnú cestu, kde si budeme užívať a budeme bez starostí. Nebudeme sa musieť o nič starať. Budeme celý deň ležať na pláži alebo si užívať prítomnosť toho druhého.

„Edward, musím s tebou hovoriť,“ ozval sa Bellin hlas za mnou.

 

oOZhrnutieOo



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Som blázon - 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!