Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » So cute! 12. kapitola

Twilight manga


So cute! 12. kapitolaTak Edward a Bella konečně dokonají, co rozdělali.

„Jdeme na chatku?" zeptala jsem se udýchaně. Jen přikývl a už mě vláčel davem pryč. To jsme si tu párty moc neužili. Ne že by mi to vadilo. Pádila jsem za Edwardem jako střela a nemohla se dočkat. Byla jsem vzrušená, nedočkavá a toužila jsem po něm. 

Edward

Bella je kouzelná. Nikdo tomu asi neuvěří, ale já se zamiloval. Já se zamiloval do lidské dívky. Do té nejkrásnější dívky, kterou jsem kdy viděl. Říkáte si, že jako upír jsem musel vidět plno krásných upírek. To jsem sice viděl, ale ona má svou osobní krásu. Takovou, kterou nikdo nemá, a to nemluvím o té vnitřní. Je to anděl s ďáblem v těle. Je dokonalá a je moje!

Nevím jak, ale doběhli jsme na chatku. Opřela mě o dveře a vrhla se na mé rty. Jsem v nebi, jinak to nevidím. Polibky jsem jí vroucně oplácel. Nemohl jsem se jí nabažit. Každičkého kousku jejího dokonalého těla, ale hlavně jejích rtů. Ty dokonalé červené rty. Šílel jsem z nich. Její ruce bloudily všude možně po mém těle a mě to nehorázně vzrušovalo. 

Opřel jsem o dveře ji. Vrhl jsem se na její krk a zasypával ho polibky. Sem tam jsem jemně mezi zuby zkousl kůžičku, ale tak, abych jí neublížil. Jazykem přejížděl po tepně a rukama hnětl prsa. Vzrušeně vzdychala. Rajská hudba. Vzal jsem ji za stehna a vyzdvihl. Obmotala mi nohy kolem pasu. Jemně zatlačila na zeď a já se pohnal dozadu. O něco jsem zavadil a spadli jsme na postel. Seděla na mně obkročmo a pro změnu obšťastňovala můj krk ona. Její ruce mě všude hladily. 

Sundala mi tričko a s obdivem sledovala moji hruď. Jemně, jako by se bála, že se rozpadnu, přecházela po mé hrudi. Bylo to jako příjemné mravenčení. Vzrušeně jsem zavrčel a přetočil se na ni. Byla na řadě. Svlékl jsem jí šaty a políbil na rty. Její jazyk okamžitě našel můj. Moje ruce se vydaly na nebezpečnou cestu až do hor. Vyjely na jeden kopeček a pak druhý. Jemně jsem jí masíroval prsa a ona mi vzdychala slastí do úst.

Sundal jsem jí podprsenku, protože se mi na ní moc nelíbila. Nahá je hezčí. Konečně jsem pocítil její bradavky, které byly vztyčené vzrušením. Sklonil jsem hlavu dolů a ochutnal je. Zuby jsem o ně zadrhával a jazykem obkroužil. Rukou mi vjela do vlasů a sevřela v pěst. 

„Bože," uniklo jí. Musel jsem se pousmát. Je tak rozkošná. Dokonalejší dívku jsem si nemohl přát. Jedna moje ruka se vymkla kontrole a sjela dolů k její svatyni. Prstem jsem pohladil její štěrbinku mezi pysky. Slastně vzdychla. Malý Edík dole chtěl taky pohladit, no, musel si počkat. Napřed Bella. Jenomže Bella měla jiný názor. Převalila se na mě. Nohama sevřela mé boky. Líbala mě a rukou jela k mým už pěkně napnutým kalhotám. Ručkou přejela přes bouli a já zavrčel. Tak moc mě vzrušovala. Slyšel jsem zip, jak se mi snažila dostat do kalhot. Sundala mi kalhoty, já jí samozřejmě pomohl, a boxerky. 

Můj kamarád vykoukl ven. Ohnula se k němu a špičkou jazyka se ho dotkla. To teplo, které z ní sálo, bylo neskutečné. Konečně zajel do její pusy. Hrála si s ním. Mně i jemu se to zaručeně líbilo. Vrčel jsem a vzdychal. V rukách jsem drtil prostěradlo. Byl jsem na kraji blaha. Nechtěl jsem jí to vystříkat do pusy. Chtěl jsem do její jeskyňky. Nejspíš měla stejný názor, protože přestala. Sundal jsem jí kalhotky a ona na mě nasedla. Prohnula se v zádech. Pomalu se na mně začala pohybovat. 

S Bellou je to nejkrásnější milování na světě. Její teplo ve mně probouzí démona. Je to neskutečné a přitom tak intenzivní. Už jsem to nemohl vydržet a explodoval. Bella pár okamžiků po mně. Byl jsem ve vesmíru. Kolem byly samé planety a hvězdy, ale jen jediná zářila nejvíce a to Bella.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Už jsou to dva dny, co s Bellou konečně oficiálně a naostro chodím. Žádná přetvářka. Žádná hra. Dokonce i Viktor s Tanyou jsou spolu. Velmi si rozumí a jsou šťastní, přeju jim to. Moje Bella se vyrovnala s tím, že její bratr je s Tanyou a Viktor se naopak smířil s tím, že jeho sestra je se mnou. Všechno vypadá tak krásně, ale je tu menší zádrhel. Výlet končí a zítra se odjíždí. 

Dnes je zase slunečno. Dřív jsme se museli před sluncem skrývat, ale dnes ne. Carlisle měl menší teorii, kterou jsme zkusili. Žili jsme asi deset let ve slunečné Sahaře. V oblasti, kde nikdo nebyl. Po osmi letech se třpyt začal vytrácet a do roka zmizel úplně. Rok jsme tam ještě zůstali, kdyby náhodou. Když jsme jeli jinam, už jsme na slunci nikdy nesvítili. Je to velmi pohodlné a všem to vyhovuje. Skoro vůbec se nemusíme skrývat.

 


Přemýšlela jsem a vzniklo z toho, že asi v povídce budu pokračovat. Líbil se mi nápad E.C.M a těžko se mi tuhle povídku opouští. Takže ještě tak 10 kapitol bude, pokud si to nerozmyslím. :)

Tahle kapitola je kratší. Budou teď kapitoly přibývat více, ale zato krátké.

Komentáře, kritika a smajlíky. Děkuji, Jay :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek So cute! 12. kapitola:

 1
28.09.2013 [15:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.02.2013 [15:49]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Niki
27.02.2013 [15:23]

So cute !! :D

3. martina946
27.02.2013 [14:33]

Konečně nemohla jsem se dočkat. Prosím pokračuj v povídce je skvělá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.02.2013 [9:54]

MyfateAhoj,
článek jsem Ti doopravila, jen si, prosím, dej příště pozor na:

- mě/mně - ve 2. a 4. pádě mě; ve 3. a 6. pádě mně
- ji/jí - krátce pouze ve 4. pádě
- shoda přísudku s podmětem (pozor na rod ženský - koncovka -y)
- hněll –> hnětl
- čárky (ne před každým "jako" a "tak" se píše čárka, závisí to na kontextu)
- ni/ní - krátce pouze ve 4. pádě
- štěrbynku –> štěrbinku
- číslovky v textu slovem
- za to –> zato

Děkuji. Myfate Emoticon

1. Shay
07.02.2013 [11:24]

ShayAhoj,
je mi líto, ale článek ti vracím:
+ shoda přísudku s podmětem,
+ ji/jí,
+ čárky (!!),
+ y/i,
+ překlepy,
+ slovosled,
+ mezery,
+ mě/mně,
+ číslovky vypisuj slovem,
+ a spoustu dalšího...

Pokud si s gramatikou nevíš rady, navštiv Pomoc autorům a najdi si korektora.
Až vše budeš mít opraveno, zaškrtni "Článek je hotov",
děkuji. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!