Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Snad se shledáme - kapitola 9.

west


Snad se shledáme - kapitola 9.Tady je krátká, ale velice podstatná kapitola. Jde o to, že vám pomůže pochopit věci do budoucna. Tak si hezky počtěte. :-) A nezapomeňte zanechat komentík. :-) Někdo spřádá plány. Kdo? A jaké?

John Darerivo

 

Už je to jeden týden. Mám už strategii, jak si ji vzít zpět. Ale on. Byl jsem z toho úplně zmatený. Jak ji donutil s ním jít? Jak ji donutil, aby se mi nebránila? Co je zač? Kde se naučil tak skvěle bojovat? Tolik otázek jsem měl. Na žádnou jsem ale neznal odpověď. Bolelo mě, že tu není.

„Opravdu chceš bojovat? Je to jen jedna hloupá upírka! Může nás to všechny stát život,“ ozval se za mnou můj kamarád Tonny.

„Jen jedna upírka?“ otočil jsem se na něj.

„Známe se přes osmdesát let. Jsi můj nejlepší přítel. Dlužíš mi to,“ naléhal jsem na něj.

Měl strach. To ale všichni. A aby ne. Bylo jich čtyřicet, možná čtyřicet pět. Přišli jako velká vlna. Z dvou set doktorů nás zbylo jen padesát pět. A to jen ti, co se dali na zběsilý útěk. Ti odvážní, co bojovali, to nepřežili. Hodně jsme jich pobili, to je pravda. Přežilo jich asi jen devět a ještě plus moje maličká Alice. Jak ji ještě provokativně nesl v náručí směrem ode mě pryč. Neměl jsem tou dobou jedinou šanci. Jen sledovat s bolestí v mém chladném srdci. Kdybych na něj sám zaútočil, kdo by ji potom zachránil z jeho spárů?

 

Pohled někoho

 

Všichni Cullenovi jsou zase spolu. Alice se rychle zotavuje z únosu. Je jí mnohem lépe. Renesmé rychle dospívá. S věkem jí sílí citové pouto s Jacobem. Cullenovi a Quileuté jsou ve stavu míru. Dokonce si začali věřit natolik, že zrušili hranici území. Drží své tajemství navzájem. Všichni sílí. Někdo by si řekl díkybohu. Nebo ne? John Darerivo. Vzpomínáte si na něj? Miluje Alice. Chce ji získat zpět pomocí své armády novorozených. A pamatujete si na Tiffany? Ptáte se, co ona? Je zavřená na půdě. Nechtějí ji pouštět k Alice. Ale to se jí nelíbí. Žije v domnění, že on ji taky miluje. Provokují kobru bosou nohou, a to se jim asi brzo vymstí. A co Jane? A jak na ztrátu Alice reaguje Aro? Doslova šílí ve Volteře. A co za Jane? Je mrtvá, ne? Nebo že by se nějak dostala z vlastní smrti? To ale není možné! Nebo je?


Gabriela Volturi

Její bratr, Alec, mi ji sem donesl v hrozném stavu. Celou potrhanou a popálenou. Ptala jsem se, co se jí stalo. Odpovědí mi bylo vrčení a věta, že to není moje věc. Stálo mě to hodně úsilí. Nakonec jsem to ale zvládla. Dala jsem ji zase dokupy. Vstala a nasupeně odešla. Žádného děkuji se mi nedostalo. Že já hloupá na to čekala. Na to jsou Volturiovi až moc pyšní. No co? Využít a zneužít, ne? Takhle to tady vždycky bývá. A pokud děláte potíže, tak se vás zbaví. Pokud ale máte dar, tak vás na pěkně dlouho někam zavřou s Jane.

 

Esme Cullen

Konečně. Konečně je mám zase v plném počtu. Sledovat, jak Alice pobíhá s Renesmé a jak se na ni Jasper z dálky usmívá, hřeje u srdce. Rosalie s Emmettem zmizeli na lov. A něco mi říká, že se dlouho neukážou. No a co. Jen ať jsou spolu štastní. Carlisle mě zezadu obejmul. Opřela jsem se o něj. I když jsme svou lásku neukazovali jako ostatní, byla pořád stejně silná.

 

Alice Cullen

Konečně doma. Všichni. Nechtěla jsem, aby se kvůli mně takhle vystavovali nebezpečí. Někdo se mohl nechat zabít. Někomu mohli ublížit. A to všechno jenom kvůli mně. Tohle jsem nikdy nechtěla. A přesto se stalo. Nemohla jsem uvěřit, že jsem to nechala zajít tak daleko. Cítila jsem nenávist k sobě samotné za to, do jak strašně moc nebezpečné situace jsem je dostala. A to byla celé jenom moje vina. Tohle už se nikdy nesmí stát.

 

 

Ahojte lidi,

Jde o to, že mi administrace vrací články, ikdyž mi je někdo z nich opraví. Má to tak být, já vím. Žádné chyby a chápu to. Přesto mám více povídek na stránce www.wattpad.com i pokračování této povídky naleznete zde :http://www.wattpad.com/story/11798409-snad-se-shled%C3%A1me pod stejným jménem. :-) 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Snad se shledáme - kapitola 9.:

 1
02.01.2014 [23:32]

eMCullenAhoj, článek ti ještě jednou vracím.
Do perexu si alespoň jednou větou napiš stručný nástin děje této kapitoly.
Máš také velký perex obrázek.
Další chyby ti již zde vypisovaly adminky přede mnou, tak tě prosím, projdi si ještě tyto komentáře a chyby oprav.
Pak znovu zaškrtni "článek je hotov", dříve ne, děkuji.

01.01.2014 [15:55]

SiReeNAhoj, je mi líto, ale i tuto kapitolu ti musím kvůli chybám vrátit.
- Kapitola 9. kapitola -> buď 9. kapitola, nebo kapitola 9.,
- Velikost perex obrázku,
- Do perexu si alespoň pár slovy dopiš, co se v kapitole stane,
- Čárky (!),
- I/Y (!),
- Překlepy,
- Oddělování oslovení,
- Nadbytečné mezery,
- Dělení slov,
- Malá/velká písmena,
- Přechylování,
- Quilletové -> Quileuté,
- Mě/mně.
Také tě poprosím, abys vždy vložila dřívější kapitolu (teď jsme měli v administraci 10. kapitolu ještě před 9.), aby nedocházelo ke zmatkům.

Až si článek opravíš, zaškrtni "Článek je hotov", dřív ne.
U 10. kapitoly zaškrtni "Článek je hotov" až poté, co bude vydána tato.
Díky. Emoticon

30.12.2013 [20:37]

SundanceAhoj, článek ti bohužel musím kvůli chybám vrátit. Zaměř se hlavně na:
- kolem pomlčky se dělají mezery (i v názvu);
- přímá řeč;
- svědomý -> svědomí;
- překlepy;
- zaškrtávej prosím Článek je hotov až ve chvíli, kdy bude vydaná předchozí kapitola.

Až si vše opravíš, zaškrtni Článek je hotov, dřív ne. Díky. Emoticon

02.08.2013 [11:08]

WhiteTieČlánek ti vracím, není v něm vůbec žádný text. Oprav si to, prosím.

Až tak učiníš, zaškrtni "článek je hotov". Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!