Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Smrt, bolest, nenávist a láska 6. kapitola

The Hillywood Show


Smrt, bolest, nenávist a láska 6. kapitolaMaiki začíná žít a objevuje výhody upírského světa. Je vše tak růžové, jak se zdá být?

Po dlouhé době jsem vyšla ven. Nejdřív jsem šla na lov. Moje oči byly černé jako dva uhlíky. Normálně bych si lov užívala, dokonce jednou s Emmettem jsme si hráli s medvědem, ale dnes jsem na nic takového neměla náladu. Od rozhovoru s Rosalií uplynuly další dva dny a všichni kolem mě chodili po špičkách, dokonce i Lexi se stáhla a v pokoji jsme se potkávaly, jen když se šla převléct. Chvíli jsem se toulala po lese, a pak jsem se rozhodla jít domů.

 

Zavítala jsem do koupelny a dlouhou dobu relaxovala ve vaně. Rozhodla jsem se, že ráno půjdu do školy. Je na čase, aby mrtvola začala žít. Sáhla jsem po šamponu a napatlala ho na vlasy. Přišel mi trochu divnej, ale co. Ovšem když jsem si ho chtěla smít z rukou, nešlo to! Proboha, co to je?

„Alice!“ Alice vběhla do koupelny.

„Neboj. Viděla jsem to! Je to olej smíchanej s lepidlem.“

„Co? Jak se to sem dostalo?“
„To Lexi!“ Lexi? Já ji zabiju! Vážně ji zabiju! Alice mi začala smývat ten blivajz z vlasů a po dlouhé hodině se jí to povedlo.

„Díky Alice.“

„Nemáš vůbec zač. Jo, a ten tvůj plán ti vyjde!“ řekla, usmála se na mě a zmizela. Jo, jo, pomsta bude sladká. V pokoji jsem se oblékla a vydala se s ostatními do školy.

Musím říct, že bylo vážně zajímavé sledovat všechny, jak po mně koukají. Někdy až komické, jak kluci slintají. Byla jsem jiná. Krásnější a navíc s Culleny. Vypadala jsem jako oni.

„Ahoj, Betty,“ pozdravila jsem jednu ze svých kamarádek.

„Ahoj, Maiki. Jsi v pořádku? Vypadáš jinak.“

„Je mi skvěle.“ Což byla lež, protože mě vůně krve přiváděla k šílenství. Ještě, že nemusím dýchat. Hodiny utíkaly pomalu a na každé jsem se potkala aspoň s jedním z Cullenů.

 

„Ahoj, zlato,“ ozvalo se a přišel ke mně Peter. Ježíši, já na něj úplně zapomněla.

„Ahoj,“ usmála jsem se a nechala se líbnout na tvář.

„Jak ti je? Ani ses neozvala.“ Co ti mám říct? Sorry, zapomněla jsem na tebe?

„Já nějak neměla na nikoho náladu.“ Omluvně jsem se usmála a doufala, že to nechá být.

„Chápu. Nevyrazíme si dneska někam?“

„Kam?“

„Otevírají ten nový klub.“ Nový klub? To tam bude i Lexi. Čas na pomstu.

 

Ze školy jsem hned jela domů. Všichni byli v obýváku.

„Děje se něco?“ Je to trochu podezřelý, ještě nikdy jsem je neviděla takhle nastoupený.

„Maiki, říkali jsme si, že tu s námi žiješ už poměrně dlouhou dobu a hodně se toho přihodilo, a proto je načase tě oficiálně přivítat v naší rodině.“ Dívala jsem se na Carlislea s otevřenou pusou a přemýšlela o významu slov, která právě řekl. Bez dalších řečí mi na ruku připnul náramek s jejich rodinným znakem.

„Pane bože. Já... Moc vám děkuju.“

„Holčičko, nemáš za co děkovat,“ řekla Esmé a objala mě.

„No tak, a teď pojď, musíš se připravit.“ Už mě táhla Alice nahoru a za ní poslušně šla i Bella s Rose. Posadila mě v šatně před zrcadlo. Alice se začala přehrabovat ve skříni, Bella z koupelny donesla věci na malování a Rose se pustila do mých vlasů. Když jsem se prohlídla v zrcadle, nepoznávala jsem se. To snad ani nejsem já.

„Páni. Nepoznávám se.“ Vlasy jsem měla stočené do drdolu a pár pramínků mi lemovalo obličej. Bella mi tužkou obtáhla oči a řasy jemně natřela. Alice mě navlékla do tyrkysových šatů, které mi sotva sahaly do půlky stehen a zdobila je pod prsy velká černá stuha, zakončená mašlí. Vše dokončila černými lodičkami. Musím uznat, že jsem vypadala nádherně.

„To se vám povedlo.“ Chtěla jsem se ještě chvíli prohlížet v zrcadle, ale na to nebyl čas.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Smrt, bolest, nenávist a láska 6. kapitola:

 1
3. stacyiinka
01.11.2011 [9:49]

je to moc hezky povidka doufam ze brzy pribude dalsi dilecek..moc se tesim Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. katule
01.11.2011 [9:48]

to je krasny honem pokracovaniii plosiiim Emoticon Emoticon Emoticon

23.10.2011 [16:53]

stefi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!