Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Slepá Houslistka - 23 - Je moje minulost, přítomnost a budoucnost

Jacob and Renesmee


Slepá Houslistka - 23 - Je moje minulost, přítomnost a budoucnostEdward si zase dělá šprťouchlata ze své malé sestřičky a ta se na něj pořádně naštve, ale jak dlouho jí to vydrží?
Jane vede s Bellou rozhovor, ze kterého se doví něco z její minulosti a také to, co dělal Edward v jejím pokojí.

23 – Je moje minulost, přítomnost a budoucnost

 

Bella

Dívala jsem se na jeho mizející záda a pořád nemohla uvěřit tomu, že jsem ho získala zpět. On si mě našel!

„Haló! Země volá Izz!“ mávala mi před obličejem rukou Jane.

„Nech toho, vždyť tě vnímám,“ snažila jsem se odehnat její ruku.

„To si nemyslím, protože už mezi těmi dveřmi stojíš pět minut a čučíš do blba,“ smála se Jane.

„Vrrr… nechtěj mě naštvat, Jane!“

„Vždyť už mlčím,“ začala se bránit a dala i ruce nahoru.

„Tak se jdeme připravit, ne?“ Vtahovala jsem ji do pokoje.

„Jasně, proto jsem tu. Hele, Izz, proč jsi jako vánoční stromeček?“ ptala se Jane sotva vešla do pokoje.

„Vánoční stromeček?“ ptala jsem se nechápavě.

„Záříš, takhle jsem tě ještě nikdy neviděla.“

„Já nezářím!“ bránila jsem se.

„Ale ano, v očích ti úplně světélkuje štěstí a já mam takové neblahé tušení, že v tom má prsty ten Cullen, co odtud odcházel.“ Měřila si mě od hlavy až k patě a při tom se usmívala.

„Izzi, co má Cullen s tebou společného?“ ptala se zamyšleně a přitom mě směřovala do koupelny.

„Všechno, Jane, všechno,“ zašeptal jsem a zapadla do koupelny.

„Co si myslela tím všechno?“ ptala se sotva jsem vyšla z koupelny.

„Je moje minulost, přítomnost a budoucnost.“

„Takže jste se znali, když jsi byla člověk?“ ptala se Jane.

„Nejen to, Jane. To on je moje druhá půlka, to kvůli němu jsem byla celou dobu tak uzavřená. Nevěděla jsem, co je zač a proto jsem ho po přeměně nehledala, ale jsem teďka šťastná, že on si našel mě,“ vysvětlovala jsem jí a Jane zářily oči pochopením.

„Konečně budeš šťastná a já ti to moc přeju,“ řekla a začala mi vysoušet vlasy.

 

Edward

Sotva jsem otevřel dveře od našeho pokoje, stála přede mnou Alice a vypadala jako sopka před vybuchnutím. Hlavou mi proběhl nápad s hrncem a studenou vodou, ale jakmile se Alice rozostřil zrak, vzal jsem roha.

„Edwarde! To jsi nechtěl udělat!“ řvala na mě.

„Ale chtěl,“ křikl jsem zpět, i když vím, že to nebylo potřeba. Dál jsem si jejich nadávek, které mi posílala pomocí myšlenek, nevšímal a radši zapadl do sprchy.

Moje myšlenky se ubíraly směrem k Belle a to, jak bude asi celý večer probíhat, takže jsem jaksi přestal vnímat myšlenky ostatních, což jsem neměl dělat. Tedy alespoň jsem neměl vypustit skřeta jako je Alice, protože kdo jiný by se vám vkradl do pokoje a ukradl vám oblek na dnešní večer?

„Alice!“ zahřměl jsem.

„Copak chceš?“ strčil ten malý střapatý skřet hlavu do pokoje.

„Co myslíš? To chceš, abych šel na ples jenom v ručníku?“ ptal jsem se s pozvednutým obočím a rukama založenýma na prsou.

„Třeba by se to Belle líbilo víc než nějaký oblek,“ začala mě popichovat.

„Nebo by tě zaškrtila!“ zavrčel jsem výhružně.

„To posoudit nemůžu, protože jsem vůči ní slepá,“ nezapomněla si postěžovat.

„Já vím, ale s tím ti nepomůžu,“ pokrčil jsem rameny.

„A kdo? Bella?“ ptala se.

„To ti neřeknu, dokud mi nevrátíš ten oblek. Jdu zpátky do koupelny a až se vrátím, chci tady mít ten oblek,“ zavrčel jsem na ni.

„To si ještě musím rozmyslet, bratříčku, protože na mě nejsi vůbec hodný. Nechceš mě pustit za Bellou a pak bys na mě lil hrnec se studenou vodou, takhle se k sestřičce nemáš chovat,“ sdělovala mi líbezným hláskem.

„Můžu se tě zeptat, kde vidíš jakou sestřičku? Já totiž vidím jenom jednoho otravného, střapatého, mrňavého skřítka, který je závislý na módě a nákupech.“ Neodolal jsem a musel jsem si rýpnout.

Alice začala soptit a vymýšlet plány. Najednou dostala vizi, ve které podpaluje mého Austina.

„Ne! To neuděláš!“

„Tak se omluv!“ Vrčeli jsme na sebe.

„Za co? Za pravdu? Nikdy!“

„Tak se rozluč s autíčkem a nezapomeň, že i kdybys ho chtěl někam schovat, tak já to uvidím,“ poklepala si na spánek a vypochodovala z mého pokoje.

Zapadl jsem zpět do koupelny a začal se připravovat na večer, když jsem se vrátil do pokoje, ležel na posteli můj oblek.


 

22.kapitola << Shrnutí >> 24.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Slepá Houslistka - 23 - Je moje minulost, přítomnost a budoucnost:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!